aron24 Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 2-2, op basis van de tweede helft had er meer ingezeten, maar ik denk op basis van de gehele wedstrijd wel een terechte uitslag. Ik had als Slot zijnde nog wel wat offensiever gewisseld, en dan vooral door Zerrouki te wisselen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Ik vond Zerrouki echt geen slechte wedstrijd spelen hoor mannen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart (bewerkt) 3 minuten geleden zei Beppu: Ik vond Zerrouki echt geen slechte wedstrijd spelen hoor mannen. Oei. Alles in hetzelfde lage tempo, laconiek in de duels, zowel fysiek als mentaal ging het allemaal een paar tempootjes te snel. 5 minuten geleden zei 007mark: Was nog klein kansje geweest als je op 7 punten was gekomen. Nee, zelfs dat niet. 3 maart bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 1 minuut geleden zei Geppiej: Welk geluk dan precies? PSV absoluut de betere kansen in totaal hoor. Feyenoord heeft een hogere xG (2.38 om 1.48), dus dat PSV 'absoluut de betere kansen heeft gehad' blijkt daar niet echt uit. Wat betreft geluk: Tillman mag wel gewoon van geluk spreken dat hij geen tweede gele kaart krijgt voor het uit frustratie wegsmijten van de bal. Dat hoort namelijk gewoon een gele kaart te zijn. Verder is het dat Benitez een uitstekende wedstrijd keepte, want de kansen waren er echt wel. Dat hij dan, terwijl PSV aanvallend na rust niks meer in te brengen had, uit een gelukkige carambole wel voor PSV valt is gewoon zuur, maar is typisch het geluk van de kampioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 16 minuten geleden zei Urbeto: Feyenoord heeft een hogere xG (2.38 om 1.48), dus dat PSV 'absoluut de betere kansen heeft gehad' blijkt daar niet echt uit. Wat betreft geluk: Tillman mag wel gewoon van geluk spreken dat hij geen tweede gele kaart krijgt voor het uit frustratie wegsmijten van de bal. Dat hoort namelijk gewoon een gele kaart te zijn. Verder is het dat Benitez een uitstekende wedstrijd keepte, want de kansen waren er echt wel. Dat hij dan, terwijl PSV aanvallend na rust niks meer in te brengen had, uit een gelukkige carambole wel voor PSV valt is gewoon zuur, maar is typisch het geluk van de kampioen. Kom op man. Slaat nergens op dit. Als we hier al geel voor gaan geven dan blijf je aan de gang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 2 minuten geleden zei Urbeto: Feyenoord heeft een hogere xG (2.38 om 1.48), dus dat PSV 'absoluut de betere kansen heeft gehad' blijkt daar niet echt uit. Wat betreft geluk: Tillman mag wel gewoon van geluk spreken dat hij geen tweede gele kaart krijgt voor het uit frustratie wegsmijten van de bal. Dat hoort namelijk gewoon een gele kaart te zijn. Verder is het dat Benitez een uitstekende wedstrijd keepte, want de kansen waren er echt wel. Dat hij dan, terwijl PSV aanvallend na rust niks meer in te brengen had, uit een gelukkige carambole wel voor PSV valt is gewoon zuur, maar is typisch het geluk van de kampioen. Psv dikke kansen eerste helft, nog op de paal. Gimenez had ook paar keer geel moeten hebben voor vragen om gele kaart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Zojuist zei putdus: Psv dikke kansen eerste helft, nog op de paal. Gimenez had ook paar keer geel moeten hebben voor vragen om gele kaart. Bedoel je niet Giæmønez? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 11 minuten geleden zei Beppu: Kom op man. Slaat nergens op dit. Als we hier al geel voor gaan geven dan blijf je aan de gang. Sla de spelregels er maar op na, want het heeft niets met onzin te maken. Bal weggooien terwijl het spel stil ligt kan gewoon met geel bestraft worden. Zeker in combinatie met frustratie zoals bij Tillman. Dat scheidsrechters die kaart soms wel en misschien wel vaker niet trekken lijkt me evident, maar Tillman komt er wel gewoon goed mee weg aangezien Gozubuyuk er bovenop staat. 1 minuut geleden zei putdus: Psv dikke kansen eerste helft, nog op de paal. Gimenez had ook paar keer geel moeten hebben voor vragen om gele kaart. Die kans van Tillman was erg groot, geweldige redding van Wellenreuther. Die kans van Schouten mocht er ook wel zijn. Verder kwam Lozano een keer gevaarlijk voor de goal, maar dat was ook niet meer dan voor de goal komen. Je kan het wat mij betreft dus prima wegstrepen tegen de kansen van Feyenoord direct na rust met Santi, Geertruida en Beelen. Dat ontloopt elkaar echt niet zo heel veel. Dat kaarten vragen van Gimenez ben ik overigens ook geen fan van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart (bewerkt) 7 minuten geleden zei Urbeto: Sla de spelregels er maar op na, want het heeft niets met onzin te maken. Bal weggooien terwijl het spel stil ligt kan gewoon met geel bestraft worden. Zeker in combinatie met frustratie zoals bij Tillman. Dat scheidsrechters die kaart soms wel en misschien wel vaker niet trekken lijkt me evident, maar Tillman komt er wel gewoon goed mee weg aangezien Gozubuyuk er bovenop staat. Die kans van Tillman was erg groot, geweldige redding van Wellenreuther. Die kans van Schouten mocht er ook wel zijn. Verder kwam Lozano een keer gevaarlijk voor de goal, maar dat was ook niet meer dan voor de goal komen. Je kan het wat mij betreft dus prima wegstrepen tegen de kansen van Feyenoord direct na rust met Santi, Geertruida en Beelen. Dat ontloopt elkaar echt niet zo heel veel. Dat kaarten vragen van Gimenez ben ik overigens ook geen fan van. Zerrouki kreeg er 3 seizoenen geleden een keer zijn tweede gele kaart en dus rood voor bij FC Twente. Was in een thuiswedstrijd tegen Willem II 3 maart bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Jammer, maar niet onterecht dit gelijkspel. Toch wel knap hoor dat je na zo’n periode (qua speelschema en de hoeveelheid rust) toch een punt in Eindhoven weet te pakken. Beelen gaat een grote worden hoor. Verder begint het besef steeds meer in te dalen dat dit de afscheidstournee van Geert is, wat ga ik die man missen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Zou Kokcu al openstaan voor een terugkeer? Gaat niet zo lekker daar volgens mij. Maar daar is die jongen helaas veel te trots voor lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart 2 uur geleden zei Beppu: Zou Kokcu al openstaan voor een terugkeer? Gaat niet zo lekker daar volgens mij. Maar daar is die jongen helaas veel te trots voor lijkt me. Haha dat is een utopie. Dat hele Benfica valt dit seizoen tegen. Gelukkig krijgen we 25% van de winst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart 43 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Haha dat is een utopie. Dat hele Benfica valt dit seizoen tegen. Gelukkig krijgen we 25% van de winst Hoezo valt Benfica tegen dit seizoen? 3e in de CL geworden, tussenronde Europa League overleefd, twee plek op de ranglijst met slechts 4 gelijke spelen en 2 nederlagen. Klinkt toch als een prima seizoen als ik daar zo naar kijk. Kokcu speelt ook gewoon alles, statistieken ook echt wel prima dus zal niet weten waarom het slecht zou gaan met hem en Benfica haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart 26 minuten geleden zei bas huijsmans: Hoezo valt Benfica tegen dit seizoen? 3e in de CL geworden, tussenronde Europa League overleefd, twee plek op de ranglijst met slechts 4 gelijke spelen en 2 nederlagen. Klinkt toch als een prima seizoen als ik daar zo naar kijk. Kokcu speelt ook gewoon alles, statistieken ook echt wel prima dus zal niet weten waarom het slecht zou gaan met hem en Benfica haha Kokcu speelt vrijwel nooit de 90 minuten vol, deelt z'n plek met Aursnes of Joao Neves. Daarnaast zit Benfica nu in hetzelfde schuitje als PSV met Schmidt zat, eerste seizoen begint hij goed, daarna is het afbraakvoetbal met vage wissels en geen idee in het spel (en Sporting wat heel goed speelt). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart FC Dordt gaat trouwens lekker he, met die 4 Feyenoord huurlingen. Benieuwd wat er gebeurt als die terugkomen, en of ze goed genoeg zijn. En als Dordt promoveert, kun je nog beter spelers verhuren in de Eredivisie. Al schat ik de kans nog steeds wel laag in dat ze voldoende kwaliteiten voor hebben om daadwerkelijk te promoveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Op 3-3-2024 om 17:07 zei putdus: Psv dikke kansen eerste helft, nog op de paal. Gimenez had ook paar keer geel moeten hebben voor vragen om gele kaart. ben je weer verdwaald? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart https://1908.nl/artikelen/geen-loting-bij-grootschalige-verkoop-bekerfinale Weer grote kans op bitte warten sie, ik bereid me alvast voor op kijken in de kroeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Gijs Smal gaat dus kiezen voor Feyenoord, waarmee Rangers, Celtic, Kopenhagen en Gent het nakijken hebben. Dat laatste geeft toch ook wel weer aan wat voor stappen Feyenoord heeft gezet afgelopen jaren. Vaak zat dat andersom was. Als vervanger voor Lopez ga je er prima op vooruit. En gratis inkomende transfer is gewoon een goede deal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Om lekker in FM termen te spreken. Hopelijk halen ze dan een talentvolle vervanger voor Hartman (kan me haast niet voorstellen dat hij blijft namelijk) die er wel direct kan staan. Staat er toch wat druk achter met een goede vervanger en mocht die een dipje krijgen dan heb je Smal als back up. Het voordeel is nu vooral dat je het bedrag dat je voor Hartman vangt, gewoon kan gebruiken voor een vervanger voor hem (ja ik weet dat het niet zo zwart/wit is) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Dit wordt natuurlijk helemaal niets want in maart aangetrokken @PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Waarom mag Nijhuis wel wedstrijden van Heracles fluiten en niet van Twente? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Laf middenveld weer van Slot. Hopelijk een snelle goal en dan uitlopen, anders wordt het een saaie bedoening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Wat is dit voor een lied wat ze nu zingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Zerrouki wisselen voor Lingr of Milambo. Totaal niet nodig om hem op te stellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart MEGA MINTEHHH Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten