Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

40 minuten geleden zei Djurovski:

Het is geen zaalvoetbal

Met alle respect, maar iemand scheurt zeer waarschijnlijk zijn kruisband af. Ik neem aan dat je het interview met Slot na afloop gezien hebt? Het zou de tweede keer in zijn carrière zijn. Zou een iets empathischere reactie niet op zijn plaats zijn?  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Arezo:

Met alle respect, maar iemand scheurt zeer waarschijnlijk zijn kruisband af. Ik neem aan dat je het interview met Slot na afloop gezien hebt? Het zou de tweede keer in zijn carrière zijn. Zou een iets empathischere reactie niet op zijn plaats zijn?  

Nee joh die gast vind zichzelf oh zo grappig en vind dit soort tackles dus blijkbaar normaal en zal het waarschijnlijk af doen als 'risico van het vak' aangezien hij voor Grunn is en een hekel heeft aan Feyenoord. Gezond verstand is niet een van de eerste dingen waar ik aan denk als ik zijn eerdere posts lees.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Arezo:

Weet je inmiddels niet dat onderstaand een live gifje is van Djurovski?

dumb-braindead.gif.7cf47d268a935f64d1b01807e01f0882.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Beppu:

Bewaar dat schuimbekken nou maar voor zondag jongens. Wat kan ons die Djurovski nou schelen. Hij is voor een club die niet eens in de bekerfinale staat;e.

Dan is zondag helemaal een eitje, die club haalde niet eens de kwartfinale van de beker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb @Djurovski door de podcast en de podcastborrel leren kennen als een schat van een vent. Ik maak ook weleens grapjes die superstom zijn, kan iedereen gebeuren. Doordat ik hem kende voelde ik me vrij om dit tegen hem te zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Arezo:

Ik heb @Djurovski door de podcast en de podcastborrel leren kennen als een schat van een vent. Ik maak ook weleens grapjes die superstom zijn, kan iedereen gebeuren. Doordat ik hem kende voelde ik me vrij om dit tegen hem te zeggen.

Al draagt een aap een gouden ring…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Arezo:

Nee interview niet gezien. Alleen die van de Groningers. Tuurlijk is het zeer klote van Stengs. Gun je niemand. Maar Groningen als schopploeg neerzetten zoals een aantal hier achter elkaar doen maar deze overtreding niet eens benoemen

Tja dan moet je ook niet klagen dat de tegenstander uitdeelt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Djurovski:

Nee interview niet gezien. Alleen die van de Groningers. Tuurlijk is het zeer klote van Stengs. Gun je niemand. Maar Groningen als schopploeg neerzetten zoals een aantal hier achter elkaar doen maar deze overtreding niet eens benoemen

Haha ga jij even lekker ergens anders janken joh. Christus te paard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Djurovski:

Lekker Zuid-Amerikaanse grinta!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Milambo in de basis, kijk ik toch wel naar uit hoor :<

Edit; Staat hij straks als linksbuiten. Dat vind ik dan wel weer gek. Of het is een soort 4-4-2.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites