PJHoutman Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Voor zaalvoetbal heb je techniek nodig, dus dat was sowieso wel duidelijk ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart 40 minuten geleden zei Djurovski: Het is geen zaalvoetbal Met alle respect, maar iemand scheurt zeer waarschijnlijk zijn kruisband af. Ik neem aan dat je het interview met Slot na afloop gezien hebt? Het zou de tweede keer in zijn carrière zijn. Zou een iets empathischere reactie niet op zijn plaats zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Zie nu trouwens dat er géén rood is gegeven voor die tackle. Bijzonder gefloten weer door Makkelie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart 1 uur geleden zei Arezo: Met alle respect, maar iemand scheurt zeer waarschijnlijk zijn kruisband af. Ik neem aan dat je het interview met Slot na afloop gezien hebt? Het zou de tweede keer in zijn carrière zijn. Zou een iets empathischere reactie niet op zijn plaats zijn? Nee joh die gast vind zichzelf oh zo grappig en vind dit soort tackles dus blijkbaar normaal en zal het waarschijnlijk af doen als 'risico van het vak' aangezien hij voor Grunn is en een hekel heeft aan Feyenoord. Gezond verstand is niet een van de eerste dingen waar ik aan denk als ik zijn eerdere posts lees. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart 1 uur geleden zei Arezo: Met alle respect, maar iemand scheurt zeer waarschijnlijk zijn kruisband af. Ik neem aan dat je het interview met Slot na afloop gezien hebt? Het zou de tweede keer in zijn carrière zijn. Zou een iets empathischere reactie niet op zijn plaats zijn? Weet je inmiddels niet dat onderstaand een live gifje is van Djurovski? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Bewaar dat schuimbekken nou maar voor zondag jongens. Wat kan ons die Djurovski nou schelen. Hij is voor een club die niet eens in de bekerfinale staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart 12 minuten geleden zei Beppu: Bewaar dat schuimbekken nou maar voor zondag jongens. Wat kan ons die Djurovski nou schelen. Hij is voor een club die niet eens in de bekerfinale staat. Dan is zondag helemaal een eitje, die club haalde niet eens de kwartfinale van de beker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Ik heb @Djurovski door de podcast en de podcastborrel leren kennen als een schat van een vent. Ik maak ook weleens grapjes die superstom zijn, kan iedereen gebeuren. Doordat ik hem kende voelde ik me vrij om dit tegen hem te zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart 27 minuten geleden zei Arezo: Ik heb @Djurovski door de podcast en de podcastborrel leren kennen als een schat van een vent. Ik maak ook weleens grapjes die superstom zijn, kan iedereen gebeuren. Doordat ik hem kende voelde ik me vrij om dit tegen hem te zeggen. Al draagt een aap een gouden ring… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Dordrecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart 2 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Dordrecht ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart 5 minuten geleden zei Beppu: ? Genieten joh. Wij hebben straks ons Jong Feyenoord gewoon in de Eredivisie spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart 8 uur geleden zei Arezo: Met alle respect, maar iemand scheurt zeer waarschijnlijk zijn kruisband af. Ik neem aan dat je het interview met Slot na afloop gezien hebt? Het zou de tweede keer in zijn carrière zijn. Zou een iets empathischere reactie niet op zijn plaats zijn? Nee interview niet gezien. Alleen die van de Groningers. Tuurlijk is het zeer klote van Stengs. Gun je niemand. Maar Groningen als schopploeg neerzetten zoals een aantal hier achter elkaar doen maar deze overtreding niet eens benoemen Tja dan moet je ook niet klagen dat de tegenstander uitdeelt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart 16 minuten geleden zei Djurovski: Nee interview niet gezien. Alleen die van de Groningers. Tuurlijk is het zeer klote van Stengs. Gun je niemand. Maar Groningen als schopploeg neerzetten zoals een aantal hier achter elkaar doen maar deze overtreding niet eens benoemen Tja dan moet je ook niet klagen dat de tegenstander uitdeelt Haha ga jij even lekker ergens anders janken joh. Christus te paard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Reneetje is wel echt een stereotype Feyenoorder volgens mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart 5 minuten geleden zei Beppu: Reneetje is wel echt een stereotype Feyenoorder volgens mij Haha scheer me niet over één kam maar als je zo stoer komt doen kan je m’n kloten kussen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart 2 uur geleden zei Djurovski: Nee interview niet gezien. Alleen die van de Groningers. Tuurlijk is het zeer klote van Stengs. Gun je niemand. Maar Groningen als schopploeg neerzetten zoals een aantal hier achter elkaar doen maar deze overtreding niet eens benoemen Tja dan moet je ook niet klagen dat de tegenstander uitdeelt Lekker Zuid-Amerikaanse grinta!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart https://www.fr12.nl/nieuws/goed-nieuws-voor-feyenoord-blessure-stengs-valt-mee En maar huilen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Jezus wat een jankend. Nou die gaat maar lekker zaalvoetballen als hij weer fit is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart (bewerkt) Milambo in de basis, kijk ik toch wel naar uit hoor Edit; Staat hij straks als linksbuiten. Dat vind ik dan wel weer gek. Of het is een soort 4-4-2. 3 maart bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Ja, lijkt me een 4-4-2. Zou niet weten waarom hij Nieuwkoop anders niet op zou stellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 1-1, 2x Beelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Gebeurt zelden dat Hancko zich zo makkelijk laat verschalken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Waarom staat er een spits uit de vierde klasse reserve in bij Feyenoord? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Waarom staat er een buitenspeler van Real Madrid in bij Feyenoord? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten