Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Urbeto:

Kreeg wel geel na het voordeel, maar dit soort overtredingen hebben niks met voetbal te maken en behoren gewoon rood te krijgen. 

Ja, editte mijn post al.

Goed, finale is binnen. Hopelijk pakken we die ook. Toch een prijs. Wel klote dat je richting zondag niet rustig aan hebt kunnen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Chiemel:

Anders ga je niet met je fans vieren als je daar geen zin in hebt. Nog nooit zo'n halfslachtige armpjes-in-de-lucht-viering gezien

Ik denk, gezien de blessure van Stengs, dat spelers daar met hun hoofd niet helemaal bij waren. Wat een ongelofelijk dwaze debiele tackle. Echt wat een mafklapper. Heb zelf ook VKB’tje gehad, aan hetzelfde been ook en dit zag er echt zo akelig uit. Meteen flashbacks. Bah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vermoeidheid, zowel fysiek als mentaal gaat naar zondag wel een ding worden bij de spelers die wel fit zijn. Daarna nog maar 1 wedstrijd per week, maar wel weer een interlandweek over twee weken waar je Wieffer aan kwijt bent. Die lijkt me echt baat te hebben bij een week rust.

ghihwkewiaaam0

Pff, alleen het plaatje is al pijnlijk.

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poahw, toch wel een nare nasmaak. Echt wel een persoonlijk drama wanneer het weer een kruisband is. Zeker wanneer je het interview van Slot daarna hoorde waarin hij aangaf dat de mobiliteit sinds zijn laatste blessure al minder is. Gaat hem waarschijnlijk een jaar kosten en het is de vraag hoe hij daarna terugkomt. Ik hoop wel dat we niet gaan lopen kutten met Wieffer Zerrouki en daarvoor Timber, want dat is he-le-maal niks. Het enige nadeel van Slot vind ik zijn enigszins conservatieve houding met betrekking tot spelers wisselen, dus het zal wel.. Maar geef alsjeblieft Milambo, Ivanusec of Lingr de kans op 10. Milambo is jong, maar een heerlijk voetballertje en Lingr is een hele energieke gozer die super makkelijk scoort. 

Naja zondag zal het sowieso weer met Nieuwkoop rechtsbuiten en Zerrouki op het middenveld zijn gezien de tegenstander, daarna is dat niet nodig in mijn ogen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei PJHoutman:

Vond het ook apart dat die trap vlak daarna enkel geel was. Als Hancko daar zijn been vaster heeft staan loopt ie ook een hele lelijke blessure op.

Die trap was inderdaad ook echt ronduit belachelijk. Waren echt debiele overtredingen, zowel die van Stengs als die op Hancko. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites