Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei Kyrill:

Als uberhaupt fit al is.

Bijlow gaat het EK gewoon halen als hij geen terugval heeft. Hij is 'maar' 8 weekjes geblesseerd.

tuurlijk is keepen in de PL moeilijker, maar als je daar keept betekent het niet direct dat je beter bent dan een andere keeper. Bijlow, Verbrugge en Flekken gaan gewoon mee en dan kan koeman bepalen wie er gaat keepen. Dan is het hopen voor Feyenoord dat die voor Bijlow kiest en dat ze er dan meer geld aan kunnen verdienen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei bas huijsmans:

Bijlow gaat het EK gewoon halen als hij geen terugval heeft. Hij is 'maar' 8 weekjes geblesseerd.

tuurlijk is keepen in de PL moeilijker, maar als je daar keept betekent het niet direct dat je beter bent dan een andere keeper. Bijlow, Verbrugge en Flekken gaan gewoon mee en dan kan koeman bepalen wie er gaat keepen. Dan is het hopen voor Feyenoord dat die voor Bijlow kiest en dat ze er dan meer geld aan kunnen verdienen

True that

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei 007mark:

Denk dat je wel Bijlow er weer in moet zetten. Te meer omdat je dan kan hopen dat hij als international het EK speelt, en je er nog 20 miljoen voor kan vangen. 

20 miljoen? Persoonlijk denk ik wat wat PJ ook zegt er helemaal geen clubs (die interessant voor hem zijn) interesse hebben/hem willen halen als eerste keeper. Daarbij kan ik me al helemaal niet voorstellen dat als een club het overweegt ze 20 miljoen betalen voor een keeper waar ze qua fitheid niet op aan (lijken te) kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei timpy00:

20 miljoen? Persoonlijk denk ik wat wat PJ ook zegt er helemaal geen clubs (die interessant voor hem zijn) interesse hebben/hem willen halen als eerste keeper. Daarbij kan ik me al helemaal niet voorstellen dat als een club het overweegt ze 20 miljoen betalen voor een keeper waar ze qua fitheid niet op aan (lijken te) kunnen.

Het woord 'hopen' in mijn post geldt ook voor de bijzin waarin ik die 20 miljoen noem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-3-2023 om 11:43 zei MetalMichael:

De officiële mededeling is er nu: Van der Belt van Zwolle naar Feyenoord. Gelimiteerde som, was dacht ik 800.000. 

Op 29-3-2023 om 13:16 zei PJHoutman:

Ayoub en Antonucci denk ik. Grote successen wat dat betreft ;c 

Conclusie: niemand meer vastleggen in maart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onder 19 heeft weinig te vertellen tegen Bayern in de Youth League, 3-0 bij de rust. Niet onverwacht ook, want alle spelers die ook maar enigszins bij het eerste betrokken zijn, doen niet mee. Zechiël, Milambo, Read, Slory en Sauer er om verschillende redenen niet bij. 

Volgend jaar wel interessant bij de oudste jeugd, want o18 wordt opgeheven en er komt een o19 competitie. Betekent dat er van 2 elftallen (huidige o17 en o18) één elftal gemaakt moet gaan worden. Heb overigens begrepen dat Van Persie de o21 gaat doen als die promoveren naar de 2e divisie, anders gaat hij met o19 de competitie en de UYL doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei MetalMichael:

de o21 gaat doen als die promoveren naar de 2e divisie

Die moeten dan toch kampioen worden van de voorjaarreeks, dan in een onderling duel afrekenen met Twente/Heracles en dan nog afwachten hoe laag Jong Sparta (het laagst geklasseerde Jong team nu) eindigt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei bas huijsmans:

Die moeten dan toch kampioen worden van de voorjaarreeks, dan in een onderling duel afrekenen met Twente/Heracles en dan nog afwachten hoe laag Jong Sparta (het laagst geklasseerde Jong team nu) eindigt?

Ja. Jong Sparta moet dan rechterrijtje eindigen (10e of lager). 

Spoiler

Promotie vanuit de competitie Onder 21 divisie 1 naar de 2 e divisie Er kan sprake zijn van promotie van de competitie Onder 21 divisie 1 naar de 2e divisie. Hierbij geldt het navolgende:

• indien het laagst geklasseerde beloftenteam in de 2e divisie niet is geëindigd op de posities 10 t/m 18 dan is er geen promotie vanuit de competitie Onder 21 divisie 1 naar de 2e divisie;

• indien het laagst geklasseerde beloftenteam in de 2e divisie is geëindigd op de posities 10 t/m 16 en in de competitie Onder 21 divisie 1 is een team algeheel kampioen geworden waarvan de betaaldvoetbalorganisatie tijdig een garantieverklaring heeft afgegeven, dan volgt met inachtneming van artikel 17 lid 4 sub c van het Reglement Wedstrijden Betaald Voetbal een beslissingswedstrijdenreeks (uit en thuis, waarbij het beloftenteam uitkomend in de 2 e divisie het thuisrecht heeft in de 2e wedstrijd). De winnaar hiervan moet deelnemen aan de 2e divisie in het seizoen 2024/’25 (de verliezer moet deelnemen aan de competitie Onder 21 divisie 1 in het seizoen 2024/’25);

• indien het laagst geklasseerde beloftenteam in de 2e divisie is geëindigd op de posities 17 of 18, dan degradeert dit beloftenteam rechtstreeks naar de competitie Onder 21 divisie 1 indien in de competitie Onder 21 divisie 1 een team algeheel kampioen is geworden waarvan de betaaldvoetbalorganisatie tijdig een garantieverklaring heeft afgegeven. Dit laatstgenoemde team promoveert in dat geval rechtstreeks naar de 2 e divisie. Ingeval de betaaldvoetbalorganisatie van de algeheel kampioen geen garantieverklaring heeft seizoen 2023/’24 | 1 augustus 2023 worden. P. 6 afgegeven, dan promoveert de runner-up rechtstreeks naar de 2e divisie als de betreffende betaaldvoetbalorganisatie tijdig een garantieverklaring heeft afgegeven.

Jong Sparta nu 10e, Jong Almere City (:cab:) 7e. 

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Halve finale vanavond! FC Groningen zal het helemaal dicht gooien achterin, heeft Lukkien al aangegeven. Hebben we dit seizoen al een aantal keer lastig mee gehad, ploegen die dat probeerden. Hopelijk kunnen we het deze keer wel snel beslissen en wat krachten sparen richting zondag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites