Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

43 minuten geleden zei cimbomcu:

Ik vind omdat je verliest iemand een hartstilstand gunnen of maar een stad bombarderen niet echt oke. Dan ben ik idd liever een moraalridder als dat voor een aantal normaal is.

Nergens wordt benoemd dat wij dit normaal vinden, maar bedankt dat jij alle supporters over een kam scheert. Wist al dat jij zo in de wedstrijd zat maar bedankt voor de bevestiging beste kerel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie gewoon een user hier dat plaatsen?  Dus nee Mark en Thierry het is niet alleen op X of wat dan ook. Maar gewoon een mede user.

Niemand die er verder op reageert of er wat van zegt (behalve Beppu), behalve het doormekkeren over de scheidsrechter. Ik zeg er iig wel wat van. 

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei cimbomcu:

Ik zie gewoon een user hier dat plaatsen?  Dus nee Mark en Thierry het is niet alleen op X of wat dan ook. Maar gewoon een mede user.

Niemand die er verder op reageert of er wat van zegt (behalve Beppu), behalve het doormekkeren over de scheidsrechter. Ik zeg er iig wel wat van. 

Wat goed van jou! Wat ben je toch een geweldig voorbeeld voor een ieder hier. Hier heb je een duim trofee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei cimbomcu:

Ik vind het zelf ook zeker niet netjes, laat dat duidelijk zijn. Maar goed, zo heeft iedereen wel eens een opmerking die vanuit de emotie in dat moment wordt gemaakt maar achteraf niet bijster handig blijkt. Dat hoef ik jou niet te vertellen toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Wat goed van jou! Wat ben je toch een geweldig voorbeeld voor een ieder hier. Hier heb je een duim trofee. 

Kritiek is verboden. Typische reactie van een Feyenoorder. 

Ja dit is geen leuke post andere users, maar als ik zulke dingen terug krijg dan hoef ik mij ook allerminst in te houden lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei MetalMichael:

Het is een bizarre uitspraak wat ook naar mijn idee totaal niet klopt, daar moet je mee oppassen omdat je hiermee een gevaarlijk sentiment creëert. 

Aha daar heb je em. De Jose Mourinho van Managers United, of nog erger Arne Slot.

Maar jou neem ik niet zo serieus, want als er 1 iemand een heel klein pikkie heeft ben jij het wel. Toen ik een tijd terug beweerde dat ik Gimenez wel een goede spits vind in en rondom de 16, maar daarbuiten hij te weinig laat zien en dat ik De Jong completer vind daarin, begon jij te lachen.  

Paar maanden later wordt diezelfde Gimenez bij een belangrijke wedstrijd na een uur gewisseld door een invaller, die ook te weinig laat zien. Tjuus MM.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei cimbomcu:

Aha daar heb je em. De Jose Mourinho van Managers United, of nog erger Arne Slot.

Maar jou neem ik niet zo serieus, want als er 1 iemand een heel klein pikkie heeft ben jij het wel. Toen ik een tijd terug beweerde dat ik Gimenez wel een goede spits vind in en rondom de 16, maar daarbuiten hij te weinig laat zien en dat ik De Jong completer vind daarin, begon jij te lachen.  

Paar maanden later wordt diezelfde Gimenez bij een belangrijke wedstrijd na een uur gewisseld door een invaller, die ook te weinig laat zien. Tjuus MM.

Had dat advies van Dans nou maar opgevolgd en een weekje rust genomen ouwe reus. Teveel frustratie in dat lichaam van je. Beperk je lekker tot topics waar je wel een normale discussie kan voeren in plaats van mensen betuttelen op een heel klein pikkie en vervolgens met een slap argument komen dat iemand een spits beter vind dan een andere spits en moet lachen om de ander. Jezus, peuterspeelzaal hier zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Had dat advies van Dans nou maar opgevolgd en een weekje rust genomen ouwe reus. Teveel frustratie in dat lichaam van je. Beperk je lekker tot topics waar je wel een normale discussie kan voeren in plaats van mensen betuttelen op een heel klein pikkie en vervolgens met een slap argument komen dat iemand een spits beter vind dan een andere spits en moet lachen om de ander. Jezus, peuterspeelzaal hier zeg.

Haha ik heb alleen gezegd dat ik het niet netjes vind als ik in dit topic dingen lees over hartstilstand bij een tegenstander of een bom op Rome.  Ik hoop dat Almere wel mag blijven bestaan als zij eventueel een punt pakken tegen jullie.

Moet je eens de reacties daarna op mij zien, alsof ik de nou de boeman ben. Je kan ook gewoon netjes reageren maar dat is voor een aantal Feyenoorders heel moeilijk als het om de club gaat.  Dat MM daarna een post van mij vanuit een andere topic pakt en hier gebruikt ter provocatie, moet je niet gaan zeiken dat ik moet uitloggen maat.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei cimbomcu:

Ik hoop dat Almere wel mag blijven bestaan als zij eventueel een punt pakken tegen jullie.

Zie überhaupt weinig redenen om Almere te laten blijven bestaan. Is geen punt tegen Feyenoord voor nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei cimbomcu:

Moet je eens de reacties daarna op mij zien, alsof ik de nou de boeman ben. Je kan ook gewoon netjes reageren maar dat is voor een aantal Feyenoorders heel moeilijk als het om de club gaat.  Dat MM daarna een post van mij vanuit een andere topic pakt en hier gebruikt ter provocatie, moet je niet gaan zeiken dat ik moet uitloggen maat.

Weet je, daar heb je best een punt hè, en ook over wat er gepost is. Maar het heeft er ook mee te maken dat we je hier nóóit zien, behalve als er wat negatiefs over Feyenoord of de supporters te melden is. En dat we je elke keer zien als er iets negatiefs over Feyenoord of de supporters te melden is.  

Dan nemen we dingen allemaal wat minder snel aan. 

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei PJHoutman:

Weet je, daar heb je best een punt hè, en ook over wat er gepost is. Maar het heeft er ook mee te maken dat we je hier nóóit zien, behalve als er wat negatiefs over Feyenoord of de supporters te melden is. En dat we je elke keer zien als er iets negatiefs over Feyenoord of de supporters te melden is.  

Dan nemen we dingen allemaal wat minder snel aan. 

Plus dat hij als je het niet met zijn kritiek eens bent altijd binnen een post of 2 komt met de dooddoener dat je op Feyenoord geen kritiek mag hebben. 

Maar zal zijn posts de komende tijd weer lekker dicht laten zitten. @Hwb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verwacht wel wat wijzigingen vandaag. Basisplaatsen voor Ivanusec en Zerrouki? Zoiets:
Wellenreuter, Geertruida, Beelen, Hancko, Hartman, Wieffer, Zerrouki, Timber, Stengs, Gimenez, Ivanusec

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt me heel stug (of in ieder geval bijzonder onverstandig) dat Slot op bezoek bij Almere met Wieffer én Zerrouki gaat spelen. Ik verwacht nog eerder Milambo in de basis dan Zerrouki. Je moet een beetje voetbal in de ploeg krijgen vanmiddag, Almere speelt toch wel de lange bal en gaat verder voor de goal hangen. 

Desalniettemin verwacht ik geen grote problemen vanmiddag. Almere mist Jacobs, Koopmeiners en Resink, dus zij zullen sowieso moeten puzzelen. Komt goed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Urbeto:

Het lijkt me heel stug (of in ieder geval bijzonder onverstandig) dat Slot op bezoek bij Almere met Wieffer én Zerrouki gaat spelen. Ik verwacht nog eerder Milambo in de basis dan Zerrouki. Je moet een beetje voetbal in de ploeg krijgen vanmiddag, Almere speelt toch wel de lange bal en gaat verder voor de goal hangen. 

Desalniettemin verwacht ik geen grote problemen vanmiddag. Almere mist Jacobs, Koopmeiners en Resink, dus zij zullen sowieso moeten puzzelen. Komt goed. 

En jawel, Zerrouki en Ivanusec starten ;) Wel ook met Paixao, dus zonder Stengs gaan we starten.

Gaat weer huilen met de pet op worden met die Algerijn erin. Maargoed, laten we hopen dat Sipke het allemaal onder controle heeft straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites