ReneLeBlanc Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Seizoen gaat nu wel beetje als een nachtkaars uit. Ja leuk hoor de beker, en ja het is echt een prijs maar zitten in niemandsland in de competitie en toch het gevoel dat we in Europa meer hadden kunnen betekenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Die Romeinen zijn stiekem Duitsers denk ik. Telkens denk je wat te kunnen halen, een beetje zoals @JanVertonghen op Tinder. Uiteindelijk weer net niet en teleurgesteld naar huis. Hopelijk volgend jaar weer tegen AS Roma en dan wel het klusje klaren. De angstgegner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Sterkte jongens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari 23 minuten geleden zei ElPrincipito: Die Romeinen zijn stiekem Duitsers denk ik. Telkens denk je wat te kunnen halen, een beetje zoals @JanVertonghen op Tinder. Uiteindelijk weer net niet en teleurgesteld naar huis. Hopelijk volgend jaar weer tegen AS Roma en dan wel het klusje klaren. De angstgegner. Nooit. Meer. AS. Roma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Karel heb je het Instagram account van Dybala gehackt??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari 8 minuten geleden zei Keeza: Karel heb je het Instagram account van Dybala gehackt??? Uhmm gekkie. Je had mijn naam in Putdus of Cimbomcu moeten veranderen, dan had het kunnen kloppen 😘 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari 27 minuten geleden zei Keeza: Karel heb je het Instagram account van Dybala gehackt??? Gewoon een WK winnaar he. Hele, hele, hele kleine club. Gadverdamme. https://1908.nl/artikelen/feyenoord-op-poleposition-voor-babadi Omdat we verloren hebben komt 1908 weer met wat nep nieuws waarschijnlijk maar hey VALSE HOOOOOOP!!!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari (bewerkt) Kondigde het gister al aan dat er een nieuwtje zou komen. Maar die Rutger is een vredelijk eng ventje. Reacties á la FR12 schoot ik dan wel weer van in de lach: Goed, normaal zou ik waarschijnlijk blij worden van nieuws over Babadi, maar daar ben ik na gisteravond nog niet echt aan toe. Mooi hoe onvolwassen druk ik mij weer kan maken over een potje voetbal hehehe. 23 februari bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari (bewerkt) 48 minuten geleden zei Keeza: Karel heb je het Instagram account van Dybala gehackt??? Toont toch wel aan wat voor kansloze club dat Roma eigenlijk is. Of ja, eigenlijk is dat hele Italiaans voetbal kansloos, wat aan grafclubs lopen er daar toch rond. 23 februari bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Wat moeten we in jezusnaam met Babadi? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Zojuist zei PJHoutman: Wat moeten we in jezusnaam met Babadi? Als je het artikel leest zie je dat Babadi op 10 zou moeten komen en dat Stengs doorschuift naar rechtsbuiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Als je het artikel leest zie je dat Babadi op 10 zou moeten komen en dat Stengs doorschuift naar rechtsbuiten. Sorry, om duidelijk te zijn: ik vind het een engnek. Wat ie op t veld allemaal gaat doen interesseert me niet zo veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Rutgertje haha. Apart figuur wel. Laten lekken om snel het onderwerp te veranderen na gisteravond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari 6 minuten geleden zei PJHoutman: Wat moeten we in jezusnaam met Babadi? Amen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Zojuist zei Thierryvane: Rutgertje haha. Apart figuur wel. Laten lekken om snel het onderwerp te veranderen na gisteravond. Zei t gister al tegen Markie ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari 7 minuten geleden zei PJHoutman: Sorry, om duidelijk te zijn: ik vind het een engnek. Wat ie op t veld allemaal gaat doen interesseert me niet zo veel. Hemzelf? Heb het vooral niet zo op zijn entourage. Broer, die zelf nog in de luiers zit, is zijn zaakwaarnemer. Recept voor problemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Jammer jongens. Ik zie wel hier een bom op Rome en Mancini hartstilstand voorbij komen. Blijf groot en blijf weg van dit soort zielige kleinzerige acties, want echt netjes is het niet, tegen een ploeg die tot 3 keer toe dus de betere is geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari 14 minuten geleden zei PJHoutman: Sorry, om duidelijk te zijn: ik vind het een engnek. Wat ie op t veld allemaal gaat doen interesseert me niet zo veel. Het kwam wellicht bot over maar zo bedoelde ik het niet haha. Hm, hoe het hele verhaal op mij overkomt vind ik het ook een eng mannetje maar goed, het is lastig oordelen he. We kijken toch van te ver af om echt te oordelen. Wellicht waren zijn eisen niet perse financieel maar lag het meer op speeltijd en met de aanwezigheid van Sabairi, Tillman, Til ben je gewoon vierde keus op zijn positie. Die Tillman gaat ook gewoon gekocht worden dusja hoeveel perspectief heb je dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari 2 minuten geleden zei cimbomcu: Jammer jongens. Ik zie wel hier een bom op Rome en Mancini hartstilstand voorbij komen. Blijf groot en blijf weg van dit soort zielige kleinzerige acties, want echt netjes is het niet, tegen een ploeg die tot 3 keer toe dus de betere is geweest. Oh onze moraalridder is weer terug hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari (bewerkt) 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Oh onze moraalridder is weer terug hoor. Ik vind omdat je verliest iemand een hartstilstand gunnen of maar een stad bombarderen niet echt oke. Dan ben ik idd liever een moraalridder als dat voor een aantal normaal is. 23 februari bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Ben het wel met Cim eens hoor. Wij zijn vaak hele kleine verliezers in Nederland. Zo staan we ook wel een beetje bekend in het buitenland trouwens. Het ligt altijd aan een ander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Je kan beter iemand de vinkentering wensen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Joh, lekker boeiend. Zijn een paar fans die tof doen op het internet. Wat heeft het voor zin om dat te melden in dit topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari 48 minuten geleden zei Thierryvane: Rutgertje haha. Apart figuur wel. Laten lekken om snel het onderwerp te veranderen na gisteravond. 47 minuten geleden zei PJHoutman: Zei t gister al tegen Markie ja En ook nog een trots tweetje dat hij dit 'vanwege belang van de club en grote wedstrijd' al paar weken stik hield. Vind zichzelf erg belangrijk hoor. 37 minuten geleden zei cimbomcu: Jammer jongens. Ik zie wel hier een bom op Rome en Mancini hartstilstand voorbij komen. Blijf groot en blijf weg van dit soort zielige kleinzerige acties, want echt netjes is het niet, tegen een ploeg die tot 3 keer toe dus de betere is geweest. Ohohohh Cimmie slaat de plank weer mis. Totaal de satire missen. Ik deel puur een tweet, waar ik wel 'om kan lachen'. Net als dat de meest verschrikkelijke dingen langs komen in commentsectie van FR12. Mensen die niet al te slim zijn (denk ik) en lekker dingetjes roepen. Lachen, scrollen, en weer door. Zou je ook eens moeten doen Vond Feyenoord overigens in die 120 minuten echt niet minder. Weinig gecreeerd, dat wel. Maar zaten okee in de wedstrijd en waren best dichtbij. 10 minuten geleden zei Keeza: Je kan beter iemand de vinkentering wensen. De Rutger Vinketering? Lijkt mij dan wel weer een ernstige ziekte... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Als ik zie wat het officiële account Feyenoord het internet op slingert (TikTok vooral), dan zijn dit soort (tegen)reacties wel te verwachten toch. Zonde dat zulke clubs/spelers meedoen aan dit soort onzin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten