Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

23 minuten geleden zei ElPrincipito:

Die Romeinen zijn stiekem Duitsers denk ik. Telkens denk je wat te kunnen halen, een beetje zoals @JanVertonghen op Tinder. Uiteindelijk weer net niet en teleurgesteld naar huis.

Hopelijk volgend jaar weer tegen AS Roma en dan wel het klusje klaren. De angstgegner.

Nooit. Meer. AS. Roma.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Keeza:

Karel heb je het Instagram account van Dybala gehackt??? 

IMG_4147.png.a264bb78366bc086045ced8bf3959ebd.png

Gewoon een WK winnaar he. ;c Hele, hele, hele kleine club. Gadverdamme.

https://1908.nl/artikelen/feyenoord-op-poleposition-voor-babadi

Omdat we verloren hebben komt 1908 weer met wat nep nieuws waarschijnlijk maar hey VALSE HOOOOOOP!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kondigde het gister al aan dat er een nieuwtje zou komen. Maar die Rutger is een vredelijk eng ventje. Reacties á la FR12 schoot ik dan wel weer van in de lach:

IMG-20240223-WA0001.jpg.3c3529d837cd05051502f93005714700.jpg

Goed, normaal zou ik waarschijnlijk blij worden van nieuws over Babadi, maar daar ben ik na gisteravond nog niet echt aan toe. Mooi hoe onvolwassen druk ik mij weer kan maken over een potje voetbal hehehe.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Keeza:

Karel heb je het Instagram account van Dybala gehackt??? 

IMG_4147.png.a264bb78366bc086045ced8bf3959ebd.png

Toont toch wel aan wat voor kansloze club dat Roma eigenlijk is. Of ja, eigenlijk is dat hele Italiaans voetbal kansloos, wat aan grafclubs lopen er daar toch rond. 

bewerkt door The Saint
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ReneLeBlanc:

Als je het artikel leest zie je dat Babadi op 10 zou moeten komen en dat Stengs doorschuift naar rechtsbuiten.

Sorry, om duidelijk te zijn: ik vind het een engnek. Wat ie op t veld allemaal gaat doen interesseert me niet zo veel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei PJHoutman:

Sorry, om duidelijk te zijn: ik vind het een engnek. Wat ie op t veld allemaal gaat doen interesseert me niet zo veel.

Hemzelf?

Heb het vooral niet zo op zijn entourage. Broer, die zelf nog in de luiers zit, is zijn zaakwaarnemer. Recept voor problemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer jongens.

Ik zie wel hier een bom op Rome en Mancini hartstilstand voorbij komen. Blijf groot en blijf weg van dit soort zielige kleinzerige acties, want echt netjes is het niet, tegen een ploeg die tot 3 keer toe dus de betere is geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei PJHoutman:

Het kwam wellicht bot over maar zo bedoelde ik het niet haha. Hm, hoe het hele verhaal op mij overkomt vind ik het ook een eng mannetje maar goed, het is lastig oordelen he. We kijken toch van te ver af om echt te oordelen. Wellicht waren zijn eisen niet perse financieel maar lag het meer op speeltijd en met de aanwezigheid van Sabairi, Tillman, Til ben je gewoon vierde keus op zijn positie. Die Tillman gaat ook gewoon gekocht worden dusja hoeveel perspectief heb je dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei cimbomcu:

Jammer jongens.

Ik zie wel hier een bom op Rome en Mancini hartstilstand voorbij komen. Blijf groot en blijf weg van dit soort zielige kleinzerige acties, want echt netjes is het niet, tegen een ploeg die tot 3 keer toe dus de betere is geweest.

Oh onze moraalridder is weer terug hoor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ReneLeBlanc:

Oh onze moraalridder is weer terug hoor. 

Ik vind omdat je verliest iemand een hartstilstand gunnen of maar een stad bombarderen niet echt oke. Dan ben ik idd liever een moraalridder als dat voor een aantal normaal is.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Thierryvane:

Rutgertje haha. Apart figuur wel. Laten lekken om snel het onderwerp te veranderen na gisteravond.

47 minuten geleden zei PJHoutman:

Zei t gister al tegen Markie ja

IMG_4322.jpeg

En ook nog een trots tweetje dat hij dit 'vanwege belang van de club en grote wedstrijd' al paar weken stik hield. Vind zichzelf erg belangrijk hoor.

37 minuten geleden zei cimbomcu:

Jammer jongens.

Ohohohh Cimmie slaat de plank weer mis. Totaal de satire missen. Ik deel puur een tweet, waar ik wel 'om kan lachen'. Net als dat de meest verschrikkelijke dingen langs komen in commentsectie van FR12. Mensen die niet al te slim zijn (denk ik) en lekker dingetjes roepen. Lachen, scrollen, en weer door. Zou je ook eens moeten doen

Vond Feyenoord overigens in die 120 minuten echt niet minder. Weinig gecreeerd, dat wel. Maar zaten okee in de wedstrijd en waren best dichtbij.

10 minuten geleden zei Keeza:

Je kan beter iemand de vinkentering wensen. :D 

De Rutger Vinketering? Lijkt mij dan wel weer een ernstige ziekte...

Link naar opmerking
Deel via andere websites