PJHoutman Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari 28 minuten geleden zei PJHoutman: Goh, wereldredding Timon zeg. X2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IIIIIIGOR Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Heel mooi, die voorsprong Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari (bewerkt) Boem! EDIT Lenstra: niet doen 15 februari bewerkt door Lenstra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari 37 minuten geleden zei PJHoutman: Dit gaat sowieso niet lang goed. Zoals ik al zei, de 1-0 hing in de lucht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari 2 minuten geleden zei PJHoutman: Zoals ik al zei, de 1-0 hing in de lucht. Orakel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Hoe verzin je het om bij zo’n vrije bal een tikkie breed te gaan geven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Wat een paardenpenis die scheids joh. Die legt het spel stil voor het behandelen van rugblessures. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Waarom fluit ie nou? Jammer voor ze dat Pellegrini pijn heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Santi is getergd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Beelen vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Leuke / goede pot gezien. Goede Beelen, leuke invalbeurt van Read oa. Helaas weer een Ueda met de ziel onder zijn arm. Je hoopt toch dat Slot eens overtuigd raakt van de jongens uit eigen opleiding he. Hoewel Reed natuurlijk van Volendam komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Schoolvoorbeeld van een terugspeelbal dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Jammer van de uitslag, geen slechte pot. Beelen staat daar al jaren joh. Ik was ook wel te spreken over Zerrouki vandaag, zat er vaak goed tussen, handelde ook relatief snel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Belachelijk dat dit niet als terugspeelbal gezien wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari (bewerkt) We hebben een heerlijke portie valse hoop getankt voor volgende week! 15 februari bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari 2 minuten geleden zei Beppu: We hebben een heerlijke portie valse hoop getankt voor volgende week! Mag toch hopen dat er niemand de illusie heeft dat we een resultaatje gaan halen daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Laat Beelen maar staan zou ik zeggen. Zit nog voldoende rek in en gaat ongetwijfeld beter worden dan Trauner. Zerrouki ook prima, zijn beste pot in tijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Prima wedstrijd. Jammer dat je niet wint. Had prima gekund vandaag. En overigens was dat een zuivere terugspeelbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Zojuist zei PJHoutman: Mag toch hopen dat er niemand de illusie heeft dat we een resultaatje gaan halen daar. 1-2 daar. Santi komt tot leven. Prima potje voetbal gezien! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Blij met het resultaat wel, al heb ik helaas niets kunnen zien. Maar reacties stemmen mij ook tevreden hier weer, en de appjes die ik krijg. Volgende week weer een Jan Doedel van een scheids waarschijnlijk, die hem vanwege onbekende redenen een keer op de stip legt en ons naait met een rode kaart. En dan zijn we weer klaar. Maar toch fijn om te zien dat Feyenoord zichzelf weer goed heeft laten zien vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Helaas niet alles kunnen zien maar wat ik heb gezien kon me echt enorm bekoren. Met zo’n gehavend elftal zo’n prestatie neerzetten is natuurlijk wel heel knap. Zal waarschijnlijk niet genoeg zijn maar Hancko en Wieffer hebben toch wel weer laten zien dat ze zo ontzettend goed zijn. Beelen en Read zijn de toekomst hoor en ook Milambo gaat er komen Vond ook voor het eerst dat Lingr echt goed inviel, hij is natuurlijk al rete belangrijk geweest bij Vitesj maar vandaag ook gewoon sterk in de duels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Pff als die vrije trap van ivanusec er toch in vliegt in plaats van op de paal belandt. Mooie wedstrijd wel gezien waarin Feyenoord Roma op sommige momenten flink onder druk had maar dat het ook momenten waren waar het andersom was. Staat toch wel een ander, en ook wel minder, Roma dan de afgelopen seizoenen maar het is aanvallend bij ons gewoon echt te matig. Vind trouwens wel dat ivanusec weer vlagen laat zien dat die toch wel kan voetballen. Gun hem wel weer een kansje in de basis aankomend weekend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari 6 uur geleden zei bas huijsmans: Pff als die vrije trap van ivanusec er toch in vliegt in plaats van op de paal belandt. Mooie wedstrijd wel gezien waarin Feyenoord Roma op sommige momenten flink onder druk had maar dat het ook momenten waren waar het andersom was. Staat toch wel een ander, en ook wel minder, Roma dan de afgelopen seizoenen maar het is aanvallend bij ons gewoon echt te matig. Vind trouwens wel dat ivanusec weer vlagen laat zien dat die toch wel kan voetballen. Gun hem wel weer een kansje in de basis aankomend weekend Bij vlagen is het aanvallend wel goed. Vooral combinatiespel in de 16 zoals bij dat snoeiharde schot van Santi was echt van hoog niveau hoor (hoe Mats die aanval opzet). Vergeet ook niet dat de man die zeer bepalend voor de opbouw (Timber) er vandaag niet bij was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari 8 uur geleden zei bas huijsmans: Pff als die vrije trap van ivanusec er toch in vliegt in plaats van op de paal belandt. Mooie wedstrijd wel gezien waarin Feyenoord Roma op sommige momenten flink onder druk had maar dat het ook momenten waren waar het andersom was. Staat toch wel een ander, en ook wel minder, Roma dan de afgelopen seizoenen maar het is aanvallend bij ons gewoon echt te matig. Vind trouwens wel dat ivanusec weer vlagen laat zien dat die toch wel kan voetballen. Gun hem wel weer een kansje in de basis aankomend weekend Bij Ivanusec altijd het idee dat het er wel in zit, maar dat hij net dat vertrouwen mist om die actie echt te maken. Die versnelling in het 1-2tje met, ik dacht, Milambo verraad wel dat er echt wel voetbalgogme in zit. Het komt er alleen niet altijd even lekker uit. Respect hoor voor zon Read ook, ga er maar aan staan 17 jaar oud en direct er over heen stomen. Bravoure. Hou ik wel van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten