Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei MetalMichael:

Nee joh, gewoon omdat hij weinig wedstrijdritme heeft en donderdag weer moet.

Ooh hahaha, dat ook natuurlijk. Ik vind /vond hem erg goed spelen iig. Hij en Hancko hadden die twee Japanners goed in de smiezen ;c

@Beppu geen interlands spelen, is iig geen extra blessures oplopen :mrgy:

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Wordt toch wel heel vervelend hoeveel beslissingen Feyenoord elke keer mee krijgt, wat nu ook weer de drie punten oplevert

kan het elke thuiswedstrijd wel zeggen.

wedstrijd wordt weer lekker opengebroken door de scheidsrechter. Had gehoopt dat met de komst van de var dit minder zou worden, maar helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei putdus:

kan het elke thuiswedstrijd wel zeggen.

wedstrijd wordt weer lekker opengebroken door de scheidsrechter. Had gehoopt dat met de komst van de var dit minder zou worden, maar helaas.

Welke beslissingen dan? En neem

je dan ook die twee vrije trappen tegen Wieffer en Wellenreuther in de eerste helft mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb er wel een hard hoofd in hoor zaterdag. Oke Roma wilt meer voetballen, maar dat kunnen ze ook met spelers als Lakoeke, Dybala, El Sha, Pellegrini. Enige wat Feyenoord slim zou kunnen doen is Minteh op links en Paixao op rechts. Veld breed houden en diepgang. Backs van Roma knijpen heel erg naar binnen dus daar zou ruimte moeten liggen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Heb er wel een hard hoofd in hoor zaterdag. Oke Roma wilt meer voetballen, maar dat kunnen ze ook met spelers als Lakoeke, Dybala, El Sha, Pellegrini. Enige wat Feyenoord slim zou kunnen doen is Minteh op links en Paixao op rechts. Veld breed houden en diepgang. Backs van Roma knijpen heel erg naar binnen dus daar zou ruimte moeten liggen. 

Ik zie het ook somber in, maar dan wel voor donderdag. Komende zondag moet het wel goed komen tegen Kramer en co.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ik zie Roma zelden tot nooit voetballen. Maar Karsdorp en Angelino zijn juist backs die naar voren willen toch en waardoor er ruimte inderdaad achter hun komt te liggen maar vooral omdat ze aanvallend ingesteld zijn toch?

Als jij ze wel hebt zien spelen alleen maar interessant, want ga nu puur uit op hoe ik die spelers ken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei timpy00:

Ik zie Roma zelden tot nooit voetballen. Maar Karsdorp en Angelino zijn juist backs die naar voren willen toch en waardoor er ruimte inderdaad achter hun komt te liggen maar vooral omdat ze aanvallend ingesteld zijn toch?

Als jij ze wel hebt zien spelen alleen maar interessant, want ga nu puur uit op hoe ik die spelers ken.

Had een analyse gelezen waarin ze dus inderdaad aanvallend zeer aanwezig zijn maar ook erg naar de binnenkant knijpen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites