Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

15 minuten geleden zei bas huijsmans:

Ook Stengs is wel in bloedvorm ja. Mooi dat Paixao een doelpuntje mee pikt.

Nu hopen dat deze scherpte vast gehouden kan worden. Zou typisch deze laatste maand zo ongeveeer zijn dat je nu toch een 2-1 tegen krijgt en het toch nog spannend wordt

En dan gewoon geen award winnen hè?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei 007mark:

Ook al zat Santi niet top in de wedstrijd, dan nog snap ik niet dat je hem wisselt. Kan soms van een drol een taartje maken (zie Volendam thuis). En vind Ueda vooralsnog niet veel.

Je merkt wel echt aan alles bij Santi dat die gewoon niet scherp of in vorm is. Aannames zijn allemaal matig, dribbelen gaat moeizaam, druk zetten ziet er uit alsof het een verplicht nummertje is. Zelfs het afwerken is minder de afgelopen wedstrijden. Dat Ueda ook nog niet veel heeft laten zien ben ik het met je eens.

Zou de vorm van Gimenez, en misschien die van Ueda, ook te maken kunnen hebben met de wisselvalligheid en onvoorspelbaarheid van de buitenspelers? Als je als spits geen automatismen hebt met de buitenspelers dat je dan ook altijd net op de verkeerde momenten aangespeeld wordt of dat je de bal nog niet verwacht en hem ineens wel krijgt door de onvoorspelbaarheid van bijv. een Minteh?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei bas huijsmans:

Je merkt wel echt aan alles bij Santi dat die gewoon niet scherp of in vorm is. Aannames zijn allemaal matig, dribbelen gaat moeizaam, druk zetten ziet er uit alsof het een verplicht nummertje is. Zelfs het afwerken is minder de afgelopen wedstrijden. Dat Ueda ook nog niet veel heeft laten zien ben ik het met je eens.

Zou de vorm van Gimenez, en misschien die van Ueda, ook te maken kunnen hebben met de wisselvalligheid en onvoorspelbaarheid van de buitenspelers? Als je als spits geen automatismen hebt met de buitenspelers dat je dan ook altijd net op de verkeerde momenten aangespeeld wordt of dat je de bal nog niet verwacht en hem ineens wel krijgt door de onvoorspelbaarheid van bijv. een Minteh?

Ik denk dat dat laatste vooral op Ueda zijn weerslag heeft. Ik denk dat hij echt iedere keer invalt met andere vleugelspelers én hier en daar middenvelders om zich heen. Dan is het niet makkelijk wennen in die 10/15 minuutjes die hij krijgt. Daarbij vind ik hem uiteraard ook niet bijster sterk tot dusverre, maar hij zou wel gedijen bij meer vastigheid denk ik. 

Voor Santi is het gewoon ff tijd om vakantie te nemen en in het nieuwe jaar scherp terug te keren. Die komt er wel weer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei 007mark:

Beroerd vandaag zeg, eigenlijk alleen eerste 20 minuten was aanzien waard. 

Nou kijken welke Eredivisieploeg we nu in De Kuip loten. Want dat is zo'n beetje standaard he :D

Je hoort de kritiek over de vele thuiswedstrijden in de beker wel vaak, maar het feit dat we al ruim vijf jaar geen amateurploeg geloot hebben hoor je nooit. Maargoed, ik zie ons wel nu opeens uit naar AZ loten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei MetalMichael:

Pfoe, de invalbeurt van Ueda... Die heeft echt niks goed gedaan volgens mij. Verkeerde looplijnen, zwak druk zetten en meeverdedigen etc. Niet best.

Loopt ook een beetje met zijn ziel onder z'n arm (lijkt het). Zo'n bal op de paal helpt dan ook niet echt mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei 007mark:

Beroerd vandaag zeg, eigenlijk alleen eerste 20 minuten was aanzien waard. 

Nou kijken welke Eredivisieploeg we nu in De Kuip loten. Want dat is zo'n beetje standaard he :D

Maar natuurlijk. Thuis tegen PSV / FC Twente :-D

EDIT: Feyenoord - Twente in de Eredivisie ook precies in het weekend erna. Zou ook wel weer leuk zijn om die 2x in een week te pakken.

Nadeel wel dat wij 4 spelers missen die periode. Met nog een week later ook AZ - Feyenoord. Gaat er dan direct wel eventjes om in januari, begin februari. Kun je enorme stap zetten voor plek 2 in ieder geval.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei 007mark:

Nadeel wel dat wij 4 spelers missen die periode. Met nog een week later ook AZ - Feyenoord. Gaat er dan direct wel eventjes om in januari, begin februari. Kun je enorme stap zetten voor plek 2 in ieder geval.

Positieve is dat het Minteh, Zerrouki, Ueda en Jahanbaksh zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei PJHoutman:

Positieve is dat het Minteh, Zerrouki, Ueda en Jahanbaksh zijn. 

Zijn geen directe basisspelers, maar natuurlijk wel je eerste wissels. Oprecht geen idee wie er dan achter Santi je 2e optie is voor de spits. Ueda en Minteh zouden het kunnen, maar denk dat alleen Paixao overblijft als optie. Of Lingr, zie ik dan zelf nog wel iets in. Dilrosun en Sauer enige backups verder voorin en die zie ik beiden absoluut niet in de spits.

En Van den Belt als invaller is ook niet heel best. Dus dan is het te hopen dat Milambo/Zechiël ineens enorme stappen hebben gemaakt. Vind maar dunnetjes allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mannen wat zouden jullie er van vinden als Boadu gehuurd wordt als 'vervanger' van Ueda. Eventuele optie tot koop er in en als het bevalt mag hij samen met Ueda uit gaan vechten wie volgend jaar in de spits komt te spelen?

De naam wordt her en der al wel genoemd en hij en Stengs liggen elkaar natuurlijk ook erg goed. Krijgen we wel een hoog AZ gehalte...

Link naar opmerking
Deel via andere websites