Urbeto Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Was ik al een beetje bang voor dat dat als argument naar voren zou komen. Dat is op basis van 1 wedstrijd waarin Schouten inderdaad vrij ongelukkig was. Dat is Wieffer ongeveer de eerste 5/6 wedstrijden dit seizoen geweest, dat is toch niet een net voor en/of tegen-argument? Schouten laat wekelijks bij PSV zien DE spil bij dat elftal te zijn. En heeft het jaren in Italie heel erg goed gedaan. Maar goed, zoals wel vaker omtrent Feyenoord, gaan wij hier niet uit komen. Ik ben het met je eens dat Oranje een selectief argument is, maar ik haal het enkel aan om aan te geven dat het verschil niet zo zwart-wit is als jij stelt. Ik denk ook dat de vergelijkingsperiode niet helemaal gelijk is; of heb jij daadwerkelijk de wedstrijden van Bologna zitten kijken? Wieffer was vorig jaar in de tweede seizoenshelft geweldig, begon inderdaad minder dit seizoen maar is nu ook weer de spil van onze ploeg. Ik denk dan ook dat Schouten en Wieffer elkaar niet bar veel ontlopen. Maargoed, daar hoeven we het verder ook niet over eens te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 De Jong vind ik ook een stuk beter, of in iedergeval belangrijker dan Gimenez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 (bewerkt) Je kan ook niet overal verstand van hebben natuurlijk, maar beargumenteer zo'n post in dit topic dan op zijn minst. 16 december 2023 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Milambo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Prima pegel. Benieuwd wat er in de winter rond hem gaat gebeuren. Verhuur in de Eredivisie zou goed voor hem zijn, maar ben bang dat Slot hem als optie op het middenveld wil houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 21 uur geleden zei MetalMichael: Je kan ook niet overal verstand van hebben natuurlijk, maar beargumenteer zo'n post in dit topic dan op zijn minst. Je weet dat dat altijd lastig is met cim toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Zo, ben wel benieuwd naar vanmiddag. Het is tijd om weer eens een écht goede pot te spelen. Heracles zal echter wel getergd zijn en de bus compleet parkeren, dus heel makkelijk wordt het niet: desalniettemin zeg ik 1-3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 DILROSUN SEASON Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Mooie goal. Nu lekker relaxed uitlopen aub. Een keer een relaxte niks aan de hand wedstrijd met 0-4/5/6 zou ook wel lekker zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 2 uur geleden zei Urbeto: Zo, ben wel benieuwd naar vanmiddag. Het is tijd om weer eens een écht goede pot te spelen. Heracles zal echter wel getergd zijn en de bus compleet parkeren, dus heel makkelijk wordt het niet: desalniettemin zeg ik 1-3. De Almelose bus heeft vooralsnog meer weg van een kinderfiets. Met zijwieltjes. En een vlaggetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Na de 0-2 vind Feyenoord het wel best zo lijkt het. Slaapverwekkend en gaat echt veel mis qua passing Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Scoren uit een corner? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 1 uur geleden zei MetalMichael: Mooie goal. Nu lekker relaxed uitlopen aub. Een keer een relaxte niks aan de hand wedstrijd met 0-4/5/6 zou ook wel lekker zijn. We zijn goed op weg. (2-3 incoming) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Gimenez mag nog even goaltje maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 19 minuten geleden zei PJHoutman: We zijn goed op weg. (2-3 incoming) Hahaha. En nu krijg je vd Belt er ook nog bij. Het zit ook niet met hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Timber werkt even ouderwets op zijn Tibers af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Een makkelijke zege is ook wel eens prettig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 (bewerkt) Keurige overwinning, maar wat liet dat Heracles zich ook makkelijk naar de slachtbank leiden zeg. 17 december 2023 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Makkelijk potje, lekker. Had iemand hier een verklaring waarom Lingr zo weinig speelt? Doet niet alles goed, maar komt toch wel veel dreiging vanaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 3 minuten geleden zei Lenstra: Makkelijk potje, lekker. Had iemand hier een verklaring waarom Lingr zo weinig speelt? Doet niet alles goed, maar komt toch wel veel dreiging vanaf. Ik wel eentje; er zijn niet echt heel veel spelers waar je hem voor kunt inbrengen op momenten dat het slecht loopt. Timber/Stengs zou de meest logische optie zijn, maar die zijn elke week de beste dus dat is lastig wisselen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 (bewerkt) @MetalMichael @Elsjorro1990 Haha omdat ik een andere mening heb reageren jullie zo kinderachtig, jezus hoe oud zijn jullie? Maar iig vind ik Gimenez een echte 16 meter spits, leuk en fantastisch in het gebied. Maar een spits in deze tijd moet meer brengen dan dat, ook vaak onzichtbaar als het niet loopt. Niet voor niks dat Slot op dat punt vaak kritisch op hem is. De Jong vind ik meer all-round. Is beter in het meevoetballen, kan ook buiten de 16 wat, verricht meer arbeid voor het team, kan beter koppen, is een leider voor het elftal. 17 december 2023 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 (bewerkt) 14 minuten geleden zei cimbomcu: @MetalMichael @Elsjorro1990 Haha omdat ik een andere mening heb reageren jullie zo kinderachtig, jezus hoe oud zijn jullie? Maar iig vind ik Gimenez een echte 16 meter spits, leuk en fantastisch in het gebied. Maar een spits in deze tijd moet meer brengen dan dat, ook vaak onzichtbaar als het niet loopt. Niet voor niks dat Slot op dat punt vaak kritisch op hem is. De Jong vind ik meer all-round. Is beter in het meevoetballen, kan ook buiten de 16 wat, verricht meer arbeid voor het team, kan beter koppen, is een leider voor het elftal. Ik vraag je een stelling te onderbouwen, hoe is dat kinderachtig? Zeker een stelling in het Feyenoord topic waarbij je een spits van een ander team als vergelijking neemt. Je haakt in op een inhoudelijke discussie met een one-liner. Nu ook je post weer zo beginnen nodigt niet echt uit tot een goede discussie, vind je? Inhoudelijk ben ik het ook niet helemaal met je eens. He laat in je vergelijking het aantal goals wel heel makkelijk wegvallen. Dat lijkt me voor een spits en zijn belang voor zijn team nou best een grote factor. Denk bovendien dat je Gimenez in het meevoetballen onderschat. Als hij ergens progressie op heeft geboekt, is het dat wel. 17 december 2023 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 15 uur geleden zei MetalMichael: Ik vraag je een stelling te onderbouwen, hoe is dat kinderachtig? Zeker een stelling in het Feyenoord topic waarbij je een spits van een ander team als vergelijking neemt. Je haakt in op een inhoudelijke discussie met een one-liner. Nu ook je post weer zo beginnen nodigt niet echt uit tot een goede discussie, vind je? Inhoudelijk ben ik het ook niet helemaal met je eens. He laat in je vergelijking het aantal goals wel heel makkelijk wegvallen. Dat lijkt me voor een spits en zijn belang voor zijn team nou best een grote factor. Denk bovendien dat je Gimenez in het meevoetballen onderschat. Als hij ergens progressie op heeft geboekt, is het dat wel. Ik zie meerdere vergelijkingen, bijvoorbeeld PJ die zonder enig uitleg of nuance roept dat Schouten beter is dan Wieffer. Waarom mag een Feyenoorder dat wel doen en ik niet. Waarom spreek je hem niet aan? Goals zijn goed ja, al heeft De Jong weer meer assists. Toch denk ik dat als je Gimenez eruit haalt bij Feyenoord en Ueda erin zet of je wel zo veel inlevert qua spel/kwaliteit. Goals wellicht wel. Denk dat PSV zonder De Jong echt een stuk minder zou zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 4 minuten geleden zei cimbomcu: Ik zie meerdere vergelijkingen, bijvoorbeeld PJ die zonder enig uitleg of nuance roept dat Schouten beter is dan Wieffer. Waarom mag een Feyenoorder dat wel doen en ik niet. Waarom spreek je hem niet aan? He Calimero, misschien heb je de discussie tussen El Sjorro, bas huismans en Urberto gemist? Jij begint over een heel andere speler. Wat PJ zegt boeit niet zoveel. 4 minuten geleden zei cimbomcu: Goals zijn goed ja, al heeft De Jong weer meer assists. Toch denk ik dat als je Gimenez eruit haalt bij Feyenoord en Ueda erin zet of je wel zo veel inlevert qua spel/kwaliteit. Goals wellicht wel. Denk dat PSV zonder De Jong echt een stuk minder zou zijn. Met Ueda lever je jammer genoeg meer kwaliteit in dan vooraf gehoopt. Ook in het spel. Vooralsnog veel meer een 442 spits. En wat je "denkt" is niet echt een goed argument, vind je ook niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Pardon? Wat doet PJ in wezen anders dan ik in zijn post? @MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten