Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei RanDMC:

:h

Bij de herhaling in de samenvatting hieronder vind ik de manier van inkomen onbesuisd (benen aan beide kanten van Gimenez' benen geplaatst) maar ik heb het gevoel dat hij hem niet raakt. 

Zet hem even stil rond 3.36, dan zie je wel degelijk zijn linkerbeen wat naar buitenbollen doordat die geraakt wordt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Dat wordt dan in hapklare brokken geserveerd in analyses. En dat willen mensen ook zo. Maar ik ben blij dat ik zelf niet met dit soort simpele analyses wegkom", laat de coach van de Nederlandse Champions League-deelnemer duidelijk weten hoe hij denkt over het analistengilde.

Slottie _O_ Zet ze maar aub op hun plek, die simpele gasten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Fantasy:

Te laat zijn en met z'n armen een grijpende beweging maken. Verder vrij weinig, maar hij geeft wel gelegenheid om hier geel voor te geven.

Dit was toch veel te weinig voor een gele kaart, zeker in de 1e minuut :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Urbeto:

Dat begrijp ik ook, maar dat is niet het primaire gevaarpunt in deze situatie. Dat is het open doel. Daarom is het zwak verdedigend werk. 

Dat begrijp ik.

Toch waren we de bovenliggende partij vanaf de 15e minuut oid. Was niet heel best, maar vind Lazio echt heen denderende ploeg. Zit zeker wel minimaal een gelijkspel in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen wonderploeg dat Lazio, maar je kan het wel aan die Italiaanse ploegen overlaten om hun organisatie dusdanig neer te zetten dat het echt helemaal potdicht is. Komen er echt totaal niet doorheen.

Gimenez mag ook wel eens stoppen met vallen de hele tijd. Die speelt echt een hele frustrerende pot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites