Elsjorro1990 Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 1 uur geleden zei RanDMC: Bij de herhaling in de samenvatting hieronder vind ik de manier van inkomen onbesuisd (benen aan beide kanten van Gimenez' benen geplaatst) maar ik heb het gevoel dat hij hem niet raakt. Zet hem even stil rond 3.36, dan zie je wel degelijk zijn linkerbeen wat naar buitenbollen doordat die geraakt wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 "Dat wordt dan in hapklare brokken geserveerd in analyses. En dat willen mensen ook zo. Maar ik ben blij dat ik zelf niet met dit soort simpele analyses wegkom", laat de coach van de Nederlandse Champions League-deelnemer duidelijk weten hoe hij denkt over het analistengilde. Slottie Zet ze maar aub op hun plek, die simpele gasten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 (bewerkt) Na het vertrek van Pusic twee matige wedstrijden gespeeld, met Pusic komt Shakhtar op voorsprong tegen Barcelona. Waarom is er nog geen paniek hier? 7 november 2023 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Fijne wedstrijd mannen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Wat deed Nieuwkoop hier nou eigenlijk fout dat hij na 47 sec al een gele kaart krijgt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Te laat zijn en met z'n armen een grijpende beweging maken. Verder vrij weinig, maar hij geeft wel gelegenheid om hier geel voor te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Zoals hij altijd doet: als een druistige amateurvoetballer zonder lerend vermogen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Hier is vooralsnog niks fijns aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 8 minuten geleden zei Fantasy: Te laat zijn en met z'n armen een grijpende beweging maken. Verder vrij weinig, maar hij geeft wel gelegenheid om hier geel voor te geven. Dit was toch veel te weinig voor een gele kaart, zeker in de 1e minuut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 1 minuut geleden zei Jotew: Dit was toch veel te weinig voor een gele kaart, zeker in de 1e minuut Haha, zeker na die laatste fopduik van die tegenstander. Het gaat echter om het feit dat hij altijd gelegenheid geeft aan de scheidsrechter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Gigantische fout van Geertruida hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Zojuist zei MetalMichael: Gigantische fout van Geertruida hier. Ja, die zit enorm te slapen. Zo onnodig dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Timber Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Wieffer en Timber krijgen daarvoor op het middenveld ook een tia in balbezit. Nergens voor nodig om twee keer balverlies te hebben, Luts staat daarna inderdaad te slapen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Raar dat Hancko niet nog een sliding maakte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Ik stoor me vooral aan dat Hancko deze bal gewoon van de lijn kan houden als hij volle bak doorzet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Hancko speculeerde op een pass van Immobile Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 1 minuut geleden zei Beppu: Hancko speculeerde op een pass van Immobile Dat begrijp ik ook, maar dat is niet het primaire gevaarpunt in deze situatie. Dat is het open doel. Daarom is het zwak verdedigend werk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Ik vond Bijlow nou ook niet bepaald vrijuit gaan. Die kwam ook dom uit. Lekker collectief falen wel dit, zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 2 minuten geleden zei Urbeto: Dat begrijp ik ook, maar dat is niet het primaire gevaarpunt in deze situatie. Dat is het open doel. Daarom is het zwak verdedigend werk. Dat begrijp ik. Toch waren we de bovenliggende partij vanaf de 15e minuut oid. Was niet heel best, maar vind Lazio echt heen denderende ploeg. Zit zeker wel minimaal een gelijkspel in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Van dit Lazio mag je niet verliezen, maar we komen zo moeilijk tot kansen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Ivanusec valt tot dusverre enorm tegen sinds z'n blessure. Dit zou je niet hoeven verliezen, maar het gaat wel gebeuren vrees ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Gimenez moet toch weten dat hij hier niks voor mee gaat krijgen? Blijf gewoon staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Geen wonderploeg dat Lazio, maar je kan het wel aan die Italiaanse ploegen overlaten om hun organisatie dusdanig neer te zetten dat het echt helemaal potdicht is. Komen er echt totaal niet doorheen. Gimenez mag ook wel eens stoppen met vallen de hele tijd. Die speelt echt een hele frustrerende pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Man man man. Zonde van die laatste bal zeg. En wat een debieltje die commentator met zijn: 'hij legt hem op de stip!'. Rot een eind op man gek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten