PJHoutman Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 1 uur geleden zei Beppu: Iedere avond een gebedje voor het slapen doen dat hij niet vertrekt in de winterstop! Als we overwinteren en dan nog dichtbij/aan kop staan, zie ik m niet vertrekken. Neem aan dat Feyenoord tussentijds ook niet genoegen neemt met een bedrag onder de 75M. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 1 uur geleden zei Urbeto: Ik hoopte dat Feyenoord komende ronde thuis zou spelen want dan ben ik even terug in Nederland, maar dat werd Rome. Celtic uit wordt hem hier helaas qua studieplanning niet, maar ik hoop na de winter nog wel wat mee te pakken. Maargoed, dat is allemaal afhankelijk van lotingen en data. Laten we eerst maar daadwerkelijk overwinteren Ga jij naar Celtic? Was het wel van plan, hadden ook vliegtickets geboekt direct nadat het schema bekend werd. Deze werden er echter uit gegooid, en kostten later 600 euro ipv 60. Ben toen gaan wachten of we aan wedstrijdlaarten konden komen. Dat was niet het geval dus heb ook niet meer een vliegticket geboekt logischerwijs. Had me wel een gruwelijke trip geleken. Ben wel van plan om na de winter weer mee te gaan mocht er een mooi affiche op het programma staan. Ga niet naar één of ander grimmig Oost Europees stadje denk ik, maar een Sevilla of Milaan lijkt me wel wat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 1 minuut geleden zei Beppu: Was het wel van plan, hadden ook vliegtickets geboekt direct nadat het schema bekend werd. Deze werden er echter uit gegooid, en kostten later 600 euro ipv 60. Ben toen gaan wachten of we aan wedstrijdlaarten konden komen. Dat was niet het geval dus heb ook niet meer een vliegticket geboekt logischerwijs. Had me wel een gruwelijke trip geleken. Ben wel van plan om na de winter weer mee te gaan mocht er een mooi affiche op het programma staan. Ga niet naar één of ander grimmig Oost Europees stadje denk ik, maar een Sevilla of Milaan lijkt me wel wat Balen zeg, maar uiteindelijk ook niet erg om thuis op de bank te kijken als het alternatief een koude Schotse pub is, denk ik. Zonde dat je de sfeer van de trip zelf mist natuurlijk, maar ik denk dat Glasgow half december zo koud en nat is dat het toch niet de boeken in zal gaan als bijzonder iconische trip qua sfeer er omheen. Celtic Park daarentegen is wel iconisch. Oost-Europa is prachtig man. Mij wel bellen voor een mooie pot in Belgrado, Praag of Boedapest. Jammer dat je in Oost-Europa zo weinig CL-ploegen hebt alleen. Sevilla lijkt me ook geweldig. Milaan is puur voor San Siro de reis waard, wat een stadion. Mochten we in de EL overwinteren zitten daar met Praag, wederom Sevilla, Lissabon en Londen ook geen verkeerde bestemmingen tussen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 Interessant statistiekje: Feyenoord heeft meer punten in de CL dan Ajax in de Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 Sinds de aanstelling van Arne Slot zijn er slechts 7 ploegen die in Europees verband beter presteren dan Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 Hij doet het fantastisch, maar een overzicht als dit slaat toch helemaal nergens op? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 Ga even lekker zuur doen man. Het gaat erom dat Feyenoord gewoon ongekend presteert, en dat is aan zo'n soort statistiek nog maar eens te zien. Boven wat voor clubs je staat is echt bizar en on-Feyenoords. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 1 minuut geleden zei 007mark: Ga even lekker zuur doen man. Het gaat erom dat Feyenoord gewoon ongekend presteert, en dat is aan zo'n soort statistiek nog maar eens te zien. Boven wat voor clubs je staat is echt bizar en on-Feyenoords. Ik zeg letterlijk dat hij het fantastisch doet, leuk dat je voor Conference/Europa-League wedstrijden evenveel coëfficiënt krijgt, maar dan nog kun je toch niet beweren dat je beter aan het presteren bent? Het feit dat AZ op die lijst staat zegt eigenlijk al genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 37 minuten geleden zei joostmakaay: Ik zeg letterlijk dat hij het fantastisch doet, leuk dat je voor Conference/Europa-League wedstrijden evenveel coëfficiënt krijgt, maar dan nog kun je toch niet beweren dat je beter aan het presteren bent? Het feit dat AZ op die lijst staat zegt eigenlijk al genoeg. Weet je wat pas écht genoeg zegt? Het feit dat je onder Arne Slot op Europees vlak een sterke exponentiële groei doormaakt terwijl Feyenoord vóór Slot Europees nauwelijks punten pakte. Ook je punt over de Conference League is wel heel makkelijk, maar zelfs wanneer we dat weglaten scoor je op basis van vorig seizoen en de huidige campagne net zo goed als Liverpool en Manchester United. Dat is erg knap en tegelijkertijd bijzonder tekenend voor de opmars van de club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 11 uur geleden zei joostmakaay: Ik zeg letterlijk dat hij het fantastisch doet, leuk dat je voor Conference/Europa-League wedstrijden evenveel coëfficiënt krijgt, maar dan nog kun je toch niet beweren dat je beter aan het presteren bent? Het feit dat AZ op die lijst staat zegt eigenlijk al genoeg. Je kunt natuurlijk eindeloos discussieren en het oneens zijn over wat knapper is: halve finale UCL, kwartfinale EL, of laatste 16 CL? Dus ik denk dat je niet echt een betere ranglijst hebt dan ik post om deze competities toch met elkaar te vergelijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Die stilte bij de 3-1 is wel echt heel bijzonder zo zonder uitfans, bizar. Hele filmpje is het kijken waard overigens, geeft de sfeer in het stadion goed weer denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Wat verwachten we van vandaag? Ik denk dat Feyenoord wel een stukje verder is dan Twente: 1-3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Een stukje? Een Europese topclub tegen een subtopper in de eredivisie. Als ze het niveau aantikken van tegen Lazio wordt het gewoon 0-5. Kunnen die supporters zo druk doen als ze willen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Hoogmoed komt voor den val boys. 0-4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 (bewerkt) Op 26-10-2023 om 23:12 zei joostmakaay: Hij doet het fantastisch, maar een overzicht als dit slaat toch helemaal nergens op? Sinds Pascal Jansen bij AZ zit doet AZ het beter dan Barcelona, topcoach. 29 oktober 2023 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Lastige en belangrijke wedstrijd vandaag, ben benieuwd weer. Denk ook dat we stuk verder zijn, maar Twente is in eigen huis ijzersterk en wij hebben Europees nog in de benen zitten. Zou zomaar een gelijkspelletje kunnen worden, of anders 1-2 voor ons. Verwacht niet een ruime uitslag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Aiii. Sowieso sterk begin van Twente. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Slot out Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Dramatisch begin, vooral op het middenveld. Zou trouwens wel fijn zijn als die gasten niet nu al bij elke halve botsing gaan liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Ik word hier heel nerveus van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Achter komen is precies hetgeen wat je hier niet moet doen. Ik vrees dat dit een lastige middag gaat worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Je begint natuurlijk zwak, maar met een normale scheidsrechter heeft die Ugalde nu al twee gele kaarten op zak. Higler kan niet beter, maar het helpt niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Ik heb het idee dat Wieffer en Zerrouki vergeten zijn dat ze weg zijn bij Twente. Slechtste twee op het veld tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Eindelijk eens kaart voor die Ugalde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Ivanusec voor WIeffer/Zerrouki zo in de rust. Paixao naar rechts, kijken of die daar wel meedoet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten