Beppu Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Heerlijk deze wissels. Die bank van ons… dat is wel eens anders geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 (bewerkt) Lopez, Lopez, Lopez... Enige speler die bij Feyenoord slecht speelt vandaag. De rest doet het top. 25 oktober 2023 bewerkt door aron24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Die Lopez moet je lekker lozen in de winter. Wat een waardeloze speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 3 minuten geleden zei Lenstra: Heerlijk deze wissels. Die bank van ons… dat is wel eens anders geweest. Op één na. Wat Lopéz hier nu weer doet… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Op een ranking van domme overtredingen van 1-10 is dit een 11 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Scheidsie toch. Totaal geen gemene wedstrijd en 10 kaarten trekken. Echt misplaatst dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Wieffer is zo’n heerlijke speler als hij het simpel houdt. 9 minuten geleden zei PJHoutman: Op één na. Wat Lopéz hier nu weer doet… ja, ongelofelijk. Ik kan me niet voorstellen dat Hendriks dit slechter had gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 6 minuten geleden zei Beppu: Scheidsie toch. Totaal geen gemene wedstrijd en 10 kaarten trekken. Echt misplaatst dit. 12. Elke keer dat er een van Lazio geel krijgt verbaast het me dat ie er nog geen heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Die Sarri is ook zo'n ongekende clown hé? Zure man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 5 minuten geleden zei Lenstra: Wieffer is zo’n heerlijke speler als hij het simpel houdt. ja, ongelofelijk. Ik kan me niet voorstellen dat Hendriks dit slechter had gedaan. Zonder bal is Wieffer echt wereldtop. Elke bal pakt hij op. Soms laat zijn passing onder druk nog wel eens te wensen over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Als je negatief wil kijken zeg je dat Hartman en Lopez ontsnapten aan een tweede gele kaart. Als je positief wil kijken dan, potverdomme gasten... Wat een team. Van de creativiteit van Stengs, tot de meters van Timber, de rust en onverzettelijkheid in de defensieve driehoek met de cvs en Zerrouki en die gekke Mexicaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Dan staan wissels Ueda en Ivanusec klaar. Inderdaad wel eens anders geweest. Lopez man man man. Ga zometeen even op mijn knietjes een avondgebedje doen dat Hartman hele seizoen maar fit blijft. Anders hebben we een groot probleem. Oh en kan die Wieffer gewoon ballen afpakken en vervolgens heel snel inleveren door de meest makkelijke oplossing te zoeken? Want gaat veel te vaak mis als hij intelligent probeert elke doen. En ik zal toegeven, vooralsnog doen CS10 en RZ6 het stuk beter dan ik had verwacht. Krijgt die Arne het toch weer voor elkaar. Goal en die actie op middenveld bij de 3-0 waren van laatstgenoemde echt van topkwaliteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Wie is RZ6? Die ander is stengs vermoed ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Zerrouki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 KOPLOPER! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Pfoeh, wat een tijd om supporter te zijn. Heerlijke campagne tot nu toe en wat is die Stengs allemaal aan het doen. De bal op de afgekeurde goal was echt geniaal. Prachtige voetballer met rendement nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 Citaat Achtste finales Champions League | heenwedstrijden Dinsdag 13, woensdag 14, dinsdag 20, woensdag 21 februari 2024 Achtste finales Champions League | terugwedstrijden Dinsdag 5, woensdag 6, dinsdag 12 en woensdag 13 maart 2024 Alvast voor jullie vrouwen. Eén van deze data zitten de mannen een paar dagen in het buitenland! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 Road to Wembley Laat ze eerst maar eens in Rome en Glasgow wat punten pakken. Is al moeilijk genoeg denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 Van harte met de drie punten boys! We gaan het gewoon posten, ik weet het nu zeker, want wat is het met vlagen genieten van deze Feyenoord-selectie. Santiago, Zerrouki (vond hem bij Twente al tof), Timber, Stengs (wat heeft die geslikt?!), Hancko, jaloers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 Ik mis Santi nu al, en hij zit er nog gewoon. Raar gevoel. Je ziet die jongen vanaf november/december vorig jaar gewoon elke week beter worden tot een niveau ver boven dat van Feyenoord en de Eredivisie. Ik denk echt dat wanneer hij blessurevrij blijft en deze lijn doorzet, hij naar de absolute top gaat van de zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 2 uur geleden zei Beppu: Ik mis Santi nu al, en hij zit er nog gewoon. Raar gevoel. Je ziet die jongen vanaf november/december vorig jaar gewoon elke week beter worden tot een niveau ver boven dat van Feyenoord en de Eredivisie. Ik denk echt dat wanneer hij blessurevrij blijft en deze lijn doorzet, hij naar de absolute top gaat van de zomer. Real en Tottenham hebben sluimerende interesse las ik net. Ben benieuwd wat voor bedrag het gaat worden, maar hoop vooral dat hij niet in de winter al vertrekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 2 uur geleden zei Urbeto: Real en Tottenham hebben sluimerende interesse las ik net. Ben benieuwd wat voor bedrag het gaat worden, maar hoop vooral dat hij niet in de winter al vertrekt. Iedere avond een gebedje voor het slapen doen dat hij niet vertrekt in de winterstop! Ga je een eventuele volgende ronde nog een tripje maken? Of Glasgow? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 22 uur geleden zei 007mark: Lopez man man man. Ga zometeen even op mijn knietjes een avondgebedje doen dat Hartman hele seizoen maar fit blijft. Anders hebben we een groot probleem. 5 minuten geleden zei Beppu: Iedere avond een gebedje voor het slapen doen dat hij niet vertrekt in de winterstop! Kniebeschermers schijnen uitverkocht te zijn in Rotterdam en omstreken met al die gebedjes de komende tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 37 minuten geleden zei Beppu: Iedere avond een gebedje voor het slapen doen dat hij niet vertrekt in de winterstop! Ga je een eventuele volgende ronde nog een tripje maken? Of Glasgow? Ik hoopte dat Feyenoord komende ronde thuis zou spelen want dan ben ik even terug in Nederland, maar dat werd Rome. Celtic uit wordt hem hier helaas qua studieplanning niet, maar ik hoop na de winter nog wel wat mee te pakken. Maargoed, dat is allemaal afhankelijk van lotingen en data. Laten we eerst maar daadwerkelijk overwinteren Ga jij naar Celtic? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten