Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei Lenstra:

Wieffer is zo’n heerlijke speler als hij het simpel houdt. 

ja, ongelofelijk. Ik kan me niet voorstellen dat Hendriks dit slechter had gedaan. 

Zonder bal is Wieffer echt wereldtop. Elke bal pakt hij op. Soms laat zijn passing onder druk nog wel eens te wensen over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je negatief wil kijken zeg je dat Hartman en Lopez ontsnapten aan een tweede gele kaart. 

Als je positief wil kijken dan, potverdomme gasten... Wat een team. Van de creativiteit van Stengs, tot de meters van Timber, de rust en onverzettelijkheid in de defensieve driehoek met de cvs en Zerrouki en die gekke Mexicaan. :classic_love:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan staan wissels Ueda en Ivanusec klaar. Inderdaad wel eens anders geweest. 

Lopez man man man. Ga zometeen even op mijn knietjes een avondgebedje doen dat Hartman hele seizoen maar fit blijft. Anders hebben we een groot probleem. Oh en kan die Wieffer gewoon ballen afpakken en vervolgens heel snel inleveren door de meest makkelijke oplossing te zoeken? Want gaat veel te vaak mis als hij intelligent probeert elke doen.

En ik zal toegeven, vooralsnog doen CS10 en RZ6 het stuk beter dan ik had verwacht. Krijgt die Arne het toch weer voor elkaar. Goal en die actie op middenveld bij de 3-0 waren van laatstgenoemde echt van topkwaliteit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Achtste finales Champions League | heenwedstrijden

Dinsdag 13, woensdag 14, dinsdag 20, woensdag 21 februari 2024

Achtste finales Champions League | terugwedstrijden

Dinsdag 5, woensdag 6, dinsdag 12 en woensdag 13 maart 2024

Alvast voor jullie vrouwen. Eén van deze data zitten de mannen een paar dagen in het buitenland!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik mis Santi nu al, en hij zit er nog gewoon. Raar gevoel:-D. Je ziet die jongen vanaf november/december vorig jaar gewoon elke week beter worden tot een niveau ver boven dat van Feyenoord en de Eredivisie. Ik denk echt dat wanneer hij blessurevrij blijft en deze lijn doorzet, hij naar de absolute top gaat van de zomer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Beppu:

Ik mis Santi nu al, en hij zit er nog gewoon. Raar gevoel:-D. Je ziet die jongen vanaf november/december vorig jaar gewoon elke week beter worden tot een niveau ver boven dat van Feyenoord en de Eredivisie. Ik denk echt dat wanneer hij blessurevrij blijft en deze lijn doorzet, hij naar de absolute top gaat van de zomer. 

Real en Tottenham hebben sluimerende interesse las ik net. Ben benieuwd wat voor bedrag het gaat worden, maar hoop vooral dat hij niet in de winter al vertrekt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Urbeto:

Real en Tottenham hebben sluimerende interesse las ik net. Ben benieuwd wat voor bedrag het gaat worden, maar hoop vooral dat hij niet in de winter al vertrekt. 

Iedere avond een gebedje voor het slapen doen dat hij niet vertrekt in de winterstop!

Ga je een eventuele volgende ronde nog een tripje maken? Of Glasgow? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei 007mark:

Lopez man man man. Ga zometeen even op mijn knietjes een avondgebedje doen dat Hartman hele seizoen maar fit blijft. Anders hebben we een groot probleem.

5 minuten geleden zei Beppu:

Iedere avond een gebedje voor het slapen doen dat hij niet vertrekt in de winterstop!

Kniebeschermers schijnen uitverkocht te zijn in Rotterdam en omstreken met al die gebedjes de komende tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Beppu:

Ga je een eventuele volgende ronde nog een tripje maken? Of Glasgow? 

Ik hoopte dat Feyenoord komende ronde thuis zou spelen want dan ben ik even terug in Nederland, maar dat werd Rome. Celtic uit wordt hem hier helaas qua studieplanning niet, maar ik hoop na de winter nog wel wat mee te pakken. Maargoed, dat is allemaal afhankelijk van lotingen en data. Laten we eerst maar daadwerkelijk overwinteren ;)

Ga jij naar Celtic? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites