Elsjorro1990 Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 1 uur geleden zei Kyrill: En dat is nu totaal ook het geval 0-4 winst bij Almere, 1-3 bij Vitesse, 2-0 op Utrecht etc Ik vind je zon prima vent hè. Maar ik krijg altijd het idee dat de intentie van een post altijd compleet aan je voorbij gaat. Dus ik zal hem uitleggen: er wordt een best leuk grapje gemaakt waarin een dubbele lading zit omdat het gaat over winnen van Ajax en die op dit moment op een degradatie plek staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 21 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ik vind je zon prima vent hè. Ja? Haha nee grapje. Levende legende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 58 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ik vind je zon prima vent hè. Maar ik krijg altijd het idee dat de intentie van een post altijd compleet aan je voorbij gaat. Dus ik zal hem uitleggen: er wordt een best leuk grapje gemaakt waarin een dubbele lading zit omdat het gaat over winnen van Ajax en die op dit moment op een degradatie plek staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 Op 8-10-2023 om 14:33 zei Kelvin: Het is wachten op de krant die als eerste met de Coen Dillen-matrix komt om te kijken of Gimenez op schema loopt. Geen krant, maar toch, we hebben een winnaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 oktober 2023 Share Geplaatst 10 oktober 2023 Zeer interessant draadje om eens helemaal door te lezen. Conclusie stemt mij niet zo tevreden, net als dat ik eigenlijk geen idee had dat we nog steeds zo veel schulden hadden. Ook deels wel te verklaren door het coronajaar, waarin het flink gestegen is. Wel van enorm groot belang dat we de komende jaren bij de eerste 2 blijven eindigen en groepsfase CL halen. Zeker nu er vanaf volgend seizoen meer poulewedstrijden op het programma staan. En dus meer prijzengeld, TV-inkomsten, wedstijdbaten etc. Ook het verkopen van enkele sterkhouders (Geertruida, Hancko, Gimenez) ga je niet aan ontkomen na dit seizoen. Zou je ook nog Hartman en Wieffer zomaar bij op kunnen tellen als het tegen zit. En dan is het misschien verstandiger om ook langzaam wat schulden af te lossen, en dus niet 1 op 1 alle inkomsten weer uit te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 10 oktober 2023 Share Geplaatst 10 oktober 2023 2 uur geleden zei 007mark: Zeer interessant draadje om eens helemaal door te lezen. Conclusie stemt mij niet zo tevreden, net als dat ik eigenlijk geen idee had dat we nog steeds zo veel schulden hadden. Ook deels wel te verklaren door het coronajaar, waarin het flink gestegen is. Wel van enorm groot belang dat we de komende jaren bij de eerste 2 blijven eindigen en groepsfase CL halen. Zeker nu er vanaf volgend seizoen meer poulewedstrijden op het programma staan. En dus meer prijzengeld, TV-inkomsten, wedstijdbaten etc. Ook het verkopen van enkele sterkhouders (Geertruida, Hancko, Gimenez) ga je niet aan ontkomen na dit seizoen. Zou je ook nog Hartman en Wieffer zomaar bij op kunnen tellen als het tegen zit. En dan is het misschien verstandiger om ook langzaam wat schulden af te lossen, en dus niet 1 op 1 alle inkomsten weer uit te geven. Dank, zeker interessant. Hoe kom je op Geert + Hancko + Gimenez, aan wat voor bedrag denk je? Dat volg ik niet helemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 oktober 2023 Share Geplaatst 10 oktober 2023 Weet zeker dat ik eenzelfde draadje over de jaarcijfers heb gelezen een week geleden ofzo? Met ook de bewoording "Feyenoord vaart financieel (erg) scherp aan de wind." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 oktober 2023 Share Geplaatst 10 oktober 2023 3 uur geleden zei Lenstra: Dank, zeker interessant. Hoe kom je op Geert + Hancko + Gimenez, aan wat voor bedrag denk je? Dat volg ik niet helemaal. Dat leek mij een vrij logisch gevolg van de prestaties van Feyenoord, maar ook hoe deze spelers zich manifesteren. Internationals en in ieder geval voor Geert en Gimenez is al zeer concrete interesse geweest. Die ga je gewoon niet nog langer kunnen houden als Feyenoord zijnde, daar moeten we nu eenmaal realistisch in zijn. Hun eindstation ligt qua niveau gewoon nog wat hoger, waarbij ik bij Santi er van overtuigd bent dat hij de echte top kan gaan halen. Hancko is wat mij betreft nog steeds een godswonder dat er afgelopen zomer zo weinig over naar buiten kwam, maar ook van hem verwacht ik wel dat dit zijn laatste seizoen gaat zijn. Komt nu ook steeds meer op de radar van grotere clubs. Denk dat je met de verkoop van deze 3 spelers sowieso boven de 100 miljoen moet gaan uitkomen aan transferinkomsten. Dan heb je als vervangers Nieuwkoop/Benita, Hendriks en Ueda. Bij voorbaat niet goed genoeg, dus snap dat je ook iets terug moet halen. Maar voor mij staat dus wel vast dat er echt nog meerdere topjaren (sportief in ieder geval) moeten komen om het gat financieel te dichten met Ajax en ook een flink eigen vermogen te krijgen. 3 uur geleden zei MetalMichael: Weet zeker dat ik eenzelfde draadje over de jaarcijfers heb gelezen een week geleden ofzo? Met ook de bewoording "Feyenoord vaart financieel (erg) scherp aan de wind." Kopieerde je tekstje even en Googlede het: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 Denk dat Hartman na de wedstrijd tegen Frankrijk de verdedigende arbeid die iedereen bij Feyenoord aan de dag legt extra waardeert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 oktober 2023 Share Geplaatst 14 oktober 2023 Ja speelde goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 oktober 2023 Share Geplaatst 14 oktober 2023 Naast een topper op het veld is het ook nog een hele lieve jongen met het hart op de juiste plek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 oktober 2023 Share Geplaatst 17 oktober 2023 Op 14-10-2023 om 19:03 zei MetalMichael: Naast een topper op het veld is het ook nog een hele lieve jongen met het hart op de juiste plek. Ik begin heel snel fan van hem te worden ja, zeker ook als voetballer. Moet niet gekker worden dit, dat zijn al 2 Feyenoord spelers die ik graag mag zien spelen. Stahp IT!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 17 oktober 2023 Share Geplaatst 17 oktober 2023 Het blijven natuurlijk ietwat arbitraire waardes, maar het feit dát ze zo stijgen is wel een heerlijk teken. Santi 40 miljoen https://www.transfermarkt.nl/feyenoord-rotterdam/startseite/verein/234 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 oktober 2023 Share Geplaatst 17 oktober 2023 9 minuten geleden zei Urbeto: Het blijven natuurlijk ietwat arbitraire waardes, maar het feit dát ze zo stijgen is wel een heerlijk teken. Santi 40 miljoen https://www.transfermarkt.nl/feyenoord-rotterdam/startseite/verein/234 Maar dat is dan voor 60% van de rechten denk ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 17 oktober 2023 Share Geplaatst 17 oktober 2023 (bewerkt) 1 minuut geleden zei MetalMichael: Maar dat is dan voor 60% van de rechten denk ik? Hahaha, you wish. Met nog wat CL en als Hartman links op de flank blijft bij Oranje zal die ook nog verder omhoog schieten. 17 oktober 2023 bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 oktober 2023 Share Geplaatst 17 oktober 2023 4 minuten geleden zei rich ruzzian: Hahaha, you wish. Deels wel natuurlijk, maar 40 miljoen als transfersom gaat Feyenoord zowel in de winter als komende zomer nooit doen. Als was het alleen maar omdat we 90% van de transferrechten in handen hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 17 oktober 2023 Share Geplaatst 17 oktober 2023 7 uur geleden zei Urbeto: Het blijven natuurlijk ietwat arbitraire waardes, maar het feit dát ze zo stijgen is wel een heerlijk teken. Santi 40 miljoen https://www.transfermarkt.nl/feyenoord-rotterdam/startseite/verein/234 Zie dat volgens deze site wij de 'meest waardevolle' selectie van de Eredivisie hebben met 265 miljoen. Ik neem aan dat dit voor het eerst in de historie is dat wij meer waarde aan spelers hebben dan PSV en Ajax. Leuk wel om op deze sites verschillende clubs af te struinen en te kijken wat voor waarde er aan bepaalde spelers gehangen wordt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Eindelijk weer de kampioen in actie. Ben benieuwd hoe Santi uit de interlands is gekomen. Tegen Heerenveen was veruit zijn minste pot van het seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 21 minuten geleden zei Beppu: Eindelijk weer de kampioen in actie. Ben benieuwd hoe Santi uit de interlands is gekomen. Tegen Heerenveen was veruit zijn minste pot van het seizoen. Hij voelde zich een stuk beter en had ook beter geslapen volgens Slot in de persco. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Wat verwachten we van vanavond? Ik denk dat Vitesse echt véél te zwak is om de brilstand ook maar langer dan 25 minuten vol te houden vanavond. 4-0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Vitesse hebben we het vaak lastig mee, al is dit niet meer het Vitesse van tien jaar geleden natuurlijk. Maar ben toch altijd wat huiverig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Waarom zit Timber niet bij Oranje eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Goede assist weer, die bal op Santi daarna ook. Bijlow gelukkig ook weer terug. Ik zit weer heerlijk op de bank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Stengs alweer een goal en een assist. Gaat volgende zomer natuurlijk weer een club komen die erin trapt en veel te veel geld voor hem gaat betalen he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Even los van het grote kwaliteitsverschil: erger toch me behoorlijk aan de Nijhuis show. Kozlowski krijgt gewoon 2 tikken op z’n enkel. Maar beetje vasthouden (wat van beide kanten was) is meteen geel. Maar goed, hopen dat ze score beetje beperkt blijft. Schot van manhoef heeft me wel geld opgeleverd, toch iets positiefs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten