Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

15 uur geleden zei Beppu:

Was je er net ook? Was echt gruwelijk mooi net op Mayor:mrgy:. Zit nu op het dakterras van ons hotelletje nog even  een klein biertje te doen en dan erin.

Morgen weer helemaal het mannetje dus kan wel! Waar ben je van plan heen te gaan?

Hier waren de biertjes gisteren zo overmatig aanwezig, dat ik inmiddels al misselijk word als ik langs de Pull & Bear loop. Wel echt een prachtige avond gehad waarbij Plaza Mayor inderdaad compleet overgenomen was. Later ook nog twee Irish Pubs in geweest, gezellige boel.

Planning voor vandaag is om zometeen maar richting Canillejas/Plaza de Céfiro te trekken omdat de mars daar natuurlijk begint. Welk vak zit jij vanavond? 419 hier. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou zin in de pot van zometeen wordt mij flink ontnomen door zien van de opstelling. Komt ie aan met Zerrouki, waarvoor straks een versnelling of 4 te snel zal gaan. En nog matiger dat hierdoor Minteh niet speelt (is in vorm) Timber weer op 10 gaat komen (wat al meerdere keren niet werkte) en Stengs naar rechtsvoor schuift. Zo zonde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt stom, maar ik begrijp de opstelling met bijbehorende keuzes. Zerrouki en in mindere mate ook Timber zijn spelers die niet vies zijn van het spelletje vertragen of de bal achteruit spelen. Juist tegen Atléti is het zaak voorzichtig te blijven, aangezien zij loeren op naïef naar voren spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had het hier van de week nog over met een maat van mij. Behalve dan dat wij, gezien zijn vorm, Minteh hadden laten staan en Paixao op de bank kwam. Stabieler dan onze reguliere elf en Slot is in Europa altijd wel realistisch. Timber kan dan gaan banen en bijsluiten, dat zie ik hem wel doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei MetalMichael:

Zou me niet verbazen als Slot Simeone gaat spiegelen.

Dan hoop ik dat Slot ook een paar gouden kettingen en een kruisje van een halve kilo om z'n nek gaat hangen :D 

Zou niet eens zo gek zijn, die Spanjaarden spiegelen. Laat ze het spel maar maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Jotew:

Tsja volgens de (nieuwe) regels buitenspel als je de geleerden mag geloven.. 

Neem aan dat ze in die studio wel een goede uitleg geven in de rust.

Of is het een inschatting dat Wieffer niet de bal fout speelt door de druk van die aanvaller of iets?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei timpy00:

Of is het een inschatting dat Wieffer niet de bal fout speelt door de druk van die aanvaller of iets?

Bewuste ingreep = nieuwe situatie, even vereenvoudigd gezegd. Uitleg van de FIFA is dat je als speler maar slim genoeg moet zijn om te weten waar je tegenstander loopt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei timpy00:

Glijdt hij er langs heen en raakt hij de bal niet was het gewoon buitenspel. Nou probeerde hij bewust de bal te onderscheppen, wat nu volgens de FIFA duidt op een nieuwe situatie.

Gewoon domme pech dat die bal per toeval bij Morata voor de voeten komt, vond het en prima ingreep van Wieffer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei PJHoutman:

Bewuste ingreep = nieuwe situatie, even vereenvoudigd gezegd. Uitleg van de FIFA is dat je als speler maar slim genoeg moet zijn om te weten waar je tegenstander loopt. 

Snap de uitleg, maar voelt toch krom dat dit het gevolg van zo'n regel is. 

Daarna is Feyenoord het ook ff een tijdje kwijt geweest zeg. Gelukkig nu weer wat meer controle.

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei 007mark:

Wel zuur dat je vorig seizoen bij Utrecht op zelfde manier wel een goal afgekeurd zag worden...met Sagnan toen.

Tsja, als ze de reglementen maar vaak genoeg aanpassen krijg je er vanzelf een onoverzichtelijke bende van qua regels en wanneer wel en wanneer niet.. Onbegrijpelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites