MetalMichael Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 8 uur geleden zei Grote Ree: Enorme zaadpot. Heb het een half uur volgehouden en ben daarna in slaap gevallen Het was verrassend snel rust idd. 🤣 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 (bewerkt) Op 10-11-2022 om 19:48 zei MetalMichael: Ik heb er best veel vertrouwen in. Acht de kans groter dat we vanavond bovenaan staan, dan dat we punten verspelen. 3-0 bij rust. Dan had je met 6-0 moeten winnen. Was dit on-crypto achtig genoeg voor je 11 november 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 7 minuten geleden zei Kyrill: Dan had je met 6-0 moeten winnen. Was dit on-crypto achtig genoeg voor je Heb je nou serieus door Michael's meest recente posts gezocht om iets te vinden waar je op kon reageren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 (bewerkt) 2 minuten geleden zei PJHoutman: Heb je nou serieus door Michael's meest recente posts gezocht om iets te vinden waar je op kon reageren? Maar net wat je zoeken noemt, vorige pagina Over een wedstrijd, die amper 24 uur geleden nog pas net begonnen was.... Antwoord op je vraag : nee 11 november 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 51 minuten geleden zei Kyrill: Dan had je met 6-0 moeten winnen. Was dit on-crypto achtig genoeg voor je Snap niet zo goed waarom je erop reageert? Wel fijn dat er in deze post geen ontbrekende woorden zijn, zou je vaker moeten doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 november 2022 Share Geplaatst 12 november 2022 Morgen hopelijk weer profiteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 november 2022 Share Geplaatst 12 november 2022 Zojuist zei 007mark: Morgen hopelijk weer profiteren. Zou echt krankzinnig zijn als dit Feyenoord als koploper de lange break ingaat na alles wat er in de zomer is gebeurd en de minieme ontwikkeling in het veldspel. Maar we gaan een gegeven paard natuurlijk niet in de bek kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 november 2022 Share Geplaatst 12 november 2022 Geen enkele pot 90 minuten lang gespeeld. Vanavond ook niks gezien van andere potjes, want zit in Wenen. Maar heel bijzonder dat concurrentie 3-3 speelt bij Emmen. Uberhaupt, op voorhand vind je dat niet eens een concurrent en denk je voor plek 2 te spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 Zo dat is nog eens snel een achterstand, ombuigen in een voorsprong! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 Oef, hoop dat het meevalt voor Paixao. Na die 0-1 zag ik het allemaal al misgaan, maar ze leggen er wel echt veel energie in. Mag ook wel. Geertruida stapelt wel weer fout op fout. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 Bizar onrustig aan de bal aan Feyenoordkant. Trauner en Hancko ook met veel fouten, zeker voor uub doen. En voor Geertruida is het maar goed dat er een winterstop op dit moment van het seizoen is, die is echt helemaal uit vorm de laatste potten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 Dilrosun vandaag wel goed. Mocht ook wel een keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 (bewerkt) Feyenoord koploper voor de break en dat terwijl het spel niet altijd even goed is. Mooie overwinning vandaag 13 november 2022 bewerkt door aron24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 Lekker hoor. Ook echt genoten van het spel na de 0-1. Goede intensiteit en paar mooie goals. Goede Dilrosun en Kökcu gezien ook, Wieffer ook prima ingevallen weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 Hmm, ik vond het tot de rust echt heel onrustig aan de bal. Na rust wel beter en zeker nadat Azarkan eraf ging en de energie bij Excelsior weg was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 1 uur geleden zei MetalMichael: Hmm, ik vond het tot de rust echt heel onrustig aan de bal. Na rust wel beter en zeker nadat Azarkan eraf ging en de energie bij Excelsior weg was. Ik zei al tegen mn maten : Wieffer in de basis ipv Timber, Controleur heb je nodig tegen dit soort teams. Maarja Herbstmeister met hopelijk meer in het verschiet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 Gefeliciteerd met het winterkampioenschap mannen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 Ja gefeliciteerd jongens, zeer onverwachts denk ik zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 Nee hoor, we zijn gewoon de beste. De beste van Rotterdam van Amsterdam en van Eindhoven. Ik duik morgen met wat vrienden in die fontein. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 2 minuten geleden zei Arezo: Nee hoor, we zijn gewoon de beste. De beste van Rotterdam van Amsterdam en van Eindhoven. Ik duik morgen met wat vrienden in die fontein. Moet ik de politie in Rome vast waarschuwen of ga je gewoon naar Rotterdam? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 14 november 2022 Share Geplaatst 14 november 2022 Gefeliciteerd inderdaad. Ik vind het ook gewoon een van de leukere Feyenoord teams van de afgelopen jaren. Prima ploeg om naar te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicardoKaka8 Geplaatst 16 november 2022 Share Geplaatst 16 november 2022 Flinke en rare straffen, zeker voor de thuiswedstrijd. Straffen voor o.a. vuurwerk & het gooien van voorwerpen. Naar mijn inziens worden tribunes gesloten voor het gooien van voorwerpen, en (bijna) nooit voor vuurwerk. Vanaf de Z zijde, die in het verleden diverse keren (zowel preventief als door straf) is dichtgehouden, werden bekers gegooid en uiteindelijk die katheter. Ik had verwacht dat daarom Z dicht zou moeten, wat volkomen terecht had geweest. UEFA besluit om de gehele Noordzijde dicht te doen, wat ik dus niet kan snappen. Die uitwedstrijd vind ik ook wat overdreven, maar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 november 2022 Share Geplaatst 16 november 2022 Overdreven? Ik denk dat we héél goed wegkomen met deze straffen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicardoKaka8 Geplaatst 16 november 2022 Share Geplaatst 16 november 2022 (bewerkt) 4 uur geleden zei PJHoutman: Overdreven? Ik denk dat we héél goed wegkomen met deze straffen. Ja. Vind ik wel. Buiten dat er wat sanitaire voorzieningen zijn gesloopt is er niks gebeurd. En als (ik wil hier niet de schuld bij hun leggen, voordat iemand dat gaat insinueren) Graz zich aan de afspraken had gehouden en niet de fans weer onnodig lang vast hadden gehouden in het stadion, was er niks gebeurd. 16 november 2022 bewerkt door RicardoKaka8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 november 2022 Share Geplaatst 16 november 2022 Is toch een op een stapeling van ellende van de supporters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten