Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Op 10-11-2022 om 19:48 zei MetalMichael:

Ik heb er best veel vertrouwen in. Acht de kans groter dat we vanavond bovenaan staan, dan dat we punten verspelen. 3-0 bij rust.

Dan had je met 6-0 moeten winnen.

Was dit on-crypto achtig genoeg voor je ;)

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei PJHoutman:

Heb je nou serieus door Michael's meest recente posts gezocht om iets te vinden waar je op kon reageren?

Maar net wat je zoeken noemt, vorige pagina :classic_rolleyes:

Over een wedstrijd, die amper 24 uur geleden nog pas net begonnen was....

Antwoord op je vraag : nee

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen enkele pot 90 minuten lang gespeeld. Vanavond ook niks gezien van andere potjes, want zit in Wenen. Maar heel bijzonder dat concurrentie 3-3 speelt bij Emmen.

Uberhaupt, op voorhand vind je dat niet eens een concurrent en denk je voor plek 2 te spelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MetalMichael:

Hmm, ik vond het tot de rust echt heel onrustig aan de bal. Na rust wel beter en zeker nadat Azarkan eraf ging en de energie bij Excelsior weg was. 

Ik zei al tegen mn maten : Wieffer in de basis ipv Timber, Controleur heb je nodig tegen dit soort teams.

Maarja Herbstmeister met hopelijk meer in het verschiet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Flinke en rare straffen, zeker voor de thuiswedstrijd. Straffen voor o.a. vuurwerk & het gooien van voorwerpen. Naar mijn inziens worden tribunes gesloten voor het gooien van voorwerpen, en (bijna) nooit voor vuurwerk. Vanaf de Z zijde, die in het verleden diverse keren (zowel preventief als door straf) is dichtgehouden, werden bekers gegooid en uiteindelijk die katheter. Ik had verwacht dat daarom Z dicht zou moeten, wat volkomen terecht had geweest. UEFA besluit om de gehele Noordzijde dicht te doen, wat ik dus niet kan snappen. 

Die uitwedstrijd vind ik ook wat overdreven, maar goed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei PJHoutman:

Overdreven? Ik denk dat we héél goed wegkomen met deze straffen. 

Ja. Vind ik wel. Buiten dat er wat sanitaire voorzieningen zijn gesloopt is er niks gebeurd. En als (ik wil hier niet de schuld bij hun leggen, voordat iemand dat gaat insinueren) Graz zich aan de afspraken had gehouden en niet de fans weer onnodig lang vast hadden gehouden in het stadion, was er niks gebeurd. 

bewerkt door RicardoKaka8
Link naar opmerking
Deel via andere websites