rich ruzzian Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 Hoe staat het met die Braziliaanse buitenspeler? @ReneLeBlancen andere Feyenoorders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 23 minuten geleden zei rich ruzzian: Hoe staat het met die Braziliaanse buitenspeler? @ReneLeBlancen andere Feyenoorders Citaat Feyenoord is nog altijd bezig met de komst van Igor Paixão. De Rotterdammers willen de selectie versterken met een buitenspeler en de 22-jarige Braziliaan is daarvoor een geschikte kandidaat. De onderhandelingen tussen Feyenoord en Coritiba Foot Ball Club verlopen over de laatste details moeizaam. ''Een persoon die bij de onderhandelingen betrokken is vertelde me dat de zaken de laatste dagen verhit zijn'', vertelt journalist Jorge Nicola. Feyenoord heeft naar verluidt een bedrag van zes miljoen euro geboden voor de volledige transferrechten van Paixão. Zijn huidige werkgever verlangt echter een bedrag van acht miljoen euro. ''Het bestuur van Coritiba wil het verschil goed maken door een doorverkooppercentage te bedingen. Feyenoord moet dan in de toekomst een deel van de inkomsten afstaan. Aangezien Feyenoord gericht is op jonge spelers te ontwikkelen hebben ze er vertrouwen in dat ze in de toekomst kunnen profiteren'', aldus de journalist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 (bewerkt) En toch stoor ik me aan één opmerking van Slot tijdens dat interview m.b.t. Zerrouki. "Tsja je weet wat er tegenwoordig allemaal op TV is, dus dan laat je je zelfs verleiden tot een wedstrijd 3e voorronde Conference League". Zo van, eigenlijk is 't me te min maarja er is ook niks anders op.. Lijkt me dat als je een speler als Zerrouki graag wilt dat je er met je staf even goed voor gaat zitten hoe hij het doet? Misschien is het maar net hoe je het opvat maar ik vind het maar een vreemde opmerking. Verder zegt hij uiteraard niks verkeerds en mag ik hem wel zoals hij altijd voor de camera verschijnt. Zag het nu net bij Feyenoord TV weer voorbij komen op ESPN, dacht wil het toch even kwijt 6 augustus 2022 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 18 minuten geleden zei Jotew: En toch stoor ik me aan één opmerking van Slot tijdens dat interview m.b.t. Zerrouki. "Tsja je weet wat er tegenwoordig allemaal op TV is, dus dan laat je je zelfs verleiden tot een wedstrijd 3e voorronde Conference League". Zo van, eigenlijk is 't me te min maarja er is ook niks anders op.. Lijkt me dat als je een speler als Zerrouki graag wilt dat je er met je staf even goed voor gaat zitten hoe hij het doet? Misschien is het maar net hoe je het opvat maar ik vind het maar een vreemde opmerking. Verder zegt hij uiteraard niks verkeerds en mag ik hem wel zoals hij altijd voor de camera verschijnt. Zag het nu net bij Feyenoord TV weer voorbij komen op ESPN, dacht wil het toch even kwijt Je weet dat Feyenoord vorig jaar voorronde Conference League heeff gespeeld en dit dus een ironisch bedoelde opmerking was? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 4 minuten geleden zei PJHoutman: Je weet dat Feyenoord vorig jaar voorronde Conference League heeff gespeeld en dit dus een ironisch bedoelde opmerking was? Daarom zeg ik: het is maar net hoe je het opvat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Dit leek me inderdaad een referentie aan het vorige seizoen, toen Feyenoord bijna tot en met de finale moest verdedigen dat het wél een serieus toernooi was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=406594 Kiezen voor Bournemouth wanneer ik West Ham voor je in de markt is, zal dan wel gebasseerd zijn op kans op een basisplaats? Anders zou je toch altijd voor West Ham kiezen dunkt me Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 15 miljoen met inderdaad doorverkoopclausule aan San Lorenzo, dan maak je toch niet zo heel veel winst op Senesi. Valt me een beetje tegen gezien de markt en de toch wel goede (maar niet bélachelijk goede) prestaties van de laatste twee jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 1 uur geleden zei PJHoutman: 15 miljoen met inderdaad doorverkoopclausule aan San Lorenzo, dan maak je toch niet zo heel veel winst op Senesi. Valt me een beetje tegen gezien de markt en de toch wel goede (maar niet bélachelijk goede) prestaties van de laatste twee jaar. 10% over de winst is wat je nu leest. Dus dat valt wel mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cairo Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Net voor Vitesse Senesi en misschien Aursnes ook nog weg? Vindt het goed dat er spelers verkocht worden aan clubs in goede competities, alleen de timing is onhandig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 (bewerkt) Citaat 'Eén van de grootste talenten van IJsland' op proef bij Feyenoord Tómas Johannessen is deze week op proef bij Feyenoord. De 15-jarige IJslander wordt gezien als één van de grootste talenten van zijn land. De middenvelder speelde al twee wedstrijden mee in de hoofdmacht van ÍF Grótta, dat uitkomt op het tweede niveau in IJsland. Johannessen trainde afgelopen winter ook al mee bij de jeugd van Malmö FF en heeft drie interlands voor IJsland O16 achter zijn naam staan, waarin hij één keer scoorde. Het op proef nemen van spelers past bij het beleid wat Arne Slot graag gevoerd ziet worden bij Feyenoord. ''In de ideale situatie is het mogelijk om, naast het reguliere traject waarbij je je jeugd zo jong mogelijk naar de jeugdopleiding haalt, jaarlijks ook nog een aantal jongens van 15, 16 of 17 jaar van andere clubs binnen te halen. Je haalt dan bijvoorbeeld de topspelers uit de jeugdopleiding van FC Twente, FC Utrecht, PEC en noem ze allemaal maar op.'' ''Dat doen andere topclubs ook'', vervolgt de trainer in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Als dat lukt, krijgt de jeugdopleiding een enorme boost. Zij-instromers noem ik dat. Doe je dat niet, dan beland je in de situatie dat je voor het eerste elftal vaker spelers van buitenaf moet halen. Dat is natuurlijk een stuk duurder dan toptalenten van andere bvo’s overnemen en zelf doorontwikkelen. Bovendien gaat zo het algehele niveau van de jeugdopleiding ook direct omhoog, wat uiteraard ook goed is voor jeugdspelers die al in de opleiding zitten.'' 6 augustus 2022 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 45 minuten geleden zei cairo: Net voor Vitesse Senesi en misschien Aursnes ook nog weg? Vindt het goed dat er spelers verkocht worden aan clubs in goede competities, alleen de timing is onhandig. Zeker met Senesi, aangezien de spoeling dun is achterin. Hoop dat beide spelers er tegen Vitesse nog minimaal bij zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 (bewerkt) Doet morgen niet mee. En Paixao doet bij zijn club niet meer mee, transfer naar Feyenoord zou dichtbij zijn 6-8 miljoen. 6 augustus 2022 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 Blij dat het weer begint vandaag. Tegen angstgegner Vitesse, die ook wel wat personele problemen hebben. Verwacht niet direct een topwedstrijd, want verwacht dat Arne wel even tijd nodig heeft om alld puzzelstukjes te leggen. Toch 6 andere basisspelers t.o.v. laatste officiële wedstrijd. Of 7 als Aursnes ook niet speelt. Zie trouwens dat ons programma voor de eerste 6 wedstrijden tot interlandblok niet enorm zwaar is. Hopelijk komen we dat dus goed door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 Raar gevoel vandaag. De competitie begint maar we zijn er echt nog niet klaar voor. 2 backs, 2 cvs, Paixao en een 6 komen nog. Minimaal. Zal me ook niks verbazen als een speler als Sam Lammers nog komt. En Danilo verhuurd wordt ofzo. 6 of 7 spelers dus nog. En dan moet je nog maar zien of Kökcu blijft. Het worden nog 3.5 spannende weken waarin je inderdaad moet overleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 3 uur geleden zei Arezo: Raar gevoel vandaag. De competitie begint maar we zijn er echt nog niet klaar voor. 2 backs, 2 cvs, Paixao en een 6 komen nog. Minimaal. Zal me ook niks verbazen als een speler als Sam Lammers nog komt. En Danilo verhuurd wordt ofzo. 6 of 7 spelers dus nog. En dan moet je nog maar zien of Kökcu blijft. Het worden nog 3.5 spannende weken waarin je inderdaad moet overleven. Een speler als Lammers kan wel, Lammers zelf niet meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 7 minuten geleden zei Richarð.: Een speler als Lammers kan wel, Lammers zelf niet meer Doe dan Frank Lammers maar. Kan mij het schelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 Die zou in ieder geval beter ingrijpen dan Trauner net bij die 1-0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 Simon Szymanski heeft wel een betere pass dan Til in ieder geval zeg. Wat kan dat kreng passen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 En een lekkere vrije trap. Stukje beter dan Kökcu zo te zien. Laat maar lekker staan die jongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 (bewerkt) Rasmussen heeft veel moeite, niet geheel onbegrijpelijk. Goede omzetting van Slot, daardoor kwamen Walemark en Pedersen beter in de wedstrijd en werd Vitesse niet meer zo gevaarlijk over hun rechterkant. Dilrosun moet nog ff leren verdedigende meters te maken wat dat betreft. Mist inhoud. Timber kan k wel van genieten vandaag. Goal van Danilo, wat denken jullie? Ik denk dat hij net binnen de foutmarge van het lijnensysteem viel. Op het oog een paar mm buitenspel. 7 augustus 2022 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 Rasmussen. Die bakt er echt helemaal niks van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 Die heeft inderdaad z'n dag niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 Ik geloof direct dat het geen buitenspel was, maar dat was niet het moment van passen, wat ze lieten zien als stilstaand beeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 Trauner en Rasmussen bij beide goals in de fout. Hopen dat die twee nog even wat beter gaan samenwerken. Dilrosunnetje wel lekker binnengetrapt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten