Rogier. Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 Wat zouden de argumenten zijn om minder te hoeven betalen voor Zerrouki dan voor Timber? Ik zie ze niet namelijk. Internationale ervaring, 2 seizoenen in de Eredivisie ipv 1, sterkhouder bij een team dat hoger eindigde, langer contract (Twente heeft een eenzijdige optie als ik dat goed heb gelezen). Enige dat je kan noemen is mogelijk het plafond van de speler, maar dat is natuurlijk altijd debatable. Ik denk dat Feyenoord zich aardig in de vingers heeft gesneden door 8.5 - 10 voor Timber neer te leggen. Nu zal je minstens 7.5 moeten neertellen voor Zerrouki. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 8 uur geleden zei Jotew: Ach hou toch op, kijkend naar wat er nu rond loopt in de Eredivisie en wat Feyenoord ontvangt voor bepaalde spelers moet Twente gewoon minimaal 8 a 9 miljoen vragen kijkend naar z’n contract. Wat een arrogantie dat ze denken hem voor een appel en een ei op te kunnen halen. Zelfde geldt voor Hilgers overigens. Dit soort clubs (Twente, Utrecht, Heerenveen etc.) moeten niet denken dat hun spelers zomaar slagen op een niveautje hoger. Het leuk doen tegen de lamme en de blinden van PEC Zwolle, Sparta en Fortuna zegt namelijk helemaal niet zo veel. Kijk naar spelers als Ayoub, Larsson, St. Juste, Diemers, Vejinovic, Kramer, Tapia. Dan heb ik Botteghin en Jan-Baco ook nog voor je in de aanbieding, al hebben die wonderwel nog een kampioensduo gevormd door enorm goede backs ernaast op te stellen. Als we dan gaan praten over bedragen tussen de 5 en 10 miljoen voor Zerrouki dan ben je niet goed wijs. Valt gewoon in zelfde categorie spelers, die het nog niet hebben laten zien bij een topclub en/of in een internationale clubcompetitie (EL, UCL). Zelfde geld voor Timber dus @Rogier.. Ook een zot bedrag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 9 uur geleden zei Jotew: Ach hou toch op, kijkend naar wat er nu rond loopt in de Eredivisie en wat Feyenoord ontvangt voor bepaalde spelers moet Twente gewoon minimaal 8 a 9 miljoen vragen kijkend naar z’n contract. Wat een arrogantie dat ze denken hem voor een appel en een ei op te kunnen halen. Zelfde geldt voor Hilgers overigens. In principe was Twente een aantal jaar geleden failliet. Ik snap dat er zoiets is als marktwaarde en natuurlijk hoeft Twente geen spelers daaronder te laten gaan, maar ik vind 8 a 9 miljoen een heleboel knaken voor een middenvelder. Ja hij heeft een goed seizoen gedraaid en het is een Algerijns international. 6 a 7 zou ook mooi zijn denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 21 minuten geleden zei Arezo: In principe was Twente een aantal jaar geleden failliet. Ik snap dat er zoiets is als marktwaarde en natuurlijk hoeft Twente geen spelers daaronder te laten gaan, maar ik vind 8 a 9 miljoen een heleboel knaken voor een middenvelder. Ja hij heeft een goed seizoen gedraaid en het is een Algerijns international. 6 a 7 zou ook mooi zijn denk ik. Ik vind de discussie over 4, 5, 6 7 of 8 miljoen niet zo boeiend, ik vraag mij wel af wat een afgewend faillissement precies voor invloed heeft op wat Twente wil/mag vragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 Persoonlijk heb ik het gevoel dat deze deal vandaag of morgen nog beklonken wordt. En daar ben ik alles behalve blij mee. Ik laat Twente lekker met hem laten zitten, het is hun goed recht dat ze zoveel geld vragen maar ik zou het er niet voor neerleggen. Ik denk alleen dat Slot graag een speler wilt die zich bewezen heeft in de Eredivisie en dus ook gewend is aan een soortgelijke spelopvatting als die van Feyenoord. Dan kom je al gauw uit bij Twente aangezien beiden veel druk op de bal zetten. Ik heb overigens wel vertrouwen in Slot dus als hij denkt dat deze man de geschikte man is, dan geloof ik Slot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 17 minuten geleden zei Kelvin: Ik vind de discussie over 4, 5, 6 7 of 8 miljoen niet zo boeiend, ik vraag mij wel af wat een afgewend faillissement precies voor invloed heeft op wat Twente wil/mag vragen. Ik denk dat het niet verstandig is om heel hoog in de boom te gaan zitten. Is hun goed recht natuurlijk, maar hun houding is een beetje de zelfde megalomane houding als een paar jaar terug voor mijn gevoel. Die Peruaan gaat vandaag rondkomen. Zerouki denk ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 1 uur geleden zei 007mark: Dit soort clubs (Twente, Utrecht, Heerenveen etc.) moeten niet denken dat hun spelers zomaar slagen op een niveautje hoger. Het leuk doen tegen de lamme en de blinden van PEC Zwolle, Sparta en Fortuna zegt namelijk helemaal niet zo veel. Kijk naar spelers als Ayoub, Larsson, St. Juste, Diemers, Vejinovic, Kramer, Tapia. Dan heb ik Botteghin en Jan-Baco ook nog voor je in de aanbieding, al hebben die wonderwel nog een kampioensduo gevormd door enorm goede backs ernaast op te stellen. Dit is toch geen reden waarom clubs als Twente de prijs voor hun sterkhouders moeten laten zakken? "We zijn akkoord met slechts twee miljoen, want die krokettenvreter bleek ook geen garantie voor succes bij jullie". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 (bewerkt) 18 minuten geleden zei Arezo: Ik denk dat het niet verstandig is om heel hoog in de boom te gaan zitten. Is hun goed recht natuurlijk, maar hun houding is een beetje de zelfde megalomane houding als een paar jaar terug voor mijn gevoel. Die Peruaan gaat vandaag rondkomen. Zerouki denk ik niet. Hij is al 2 seizoenen één van de sterkhouders en heeft nog een contract voor 2 seizoenen plus optie voor een derde en is daarnaast Algerijns International. Feyenoord betaald voor Timber knetter veel, die het een jaartje leuk heeft gedaan. En omdat Twente een x-aantal seizoenen geleden bijna failliet was moeten ze hem nu maar voor een habbekrats laten gaan? Snap uberhaupt niet wat dat er mee te maken zou moeten hebben. Wat een kolder. Twente doet het goed en is godzijdank na de degradatie een nieuwe weg ingeslagen met nieuwe mensen aan het bewind, en dat doen ze fantastisch. Kijkend naar het heden doet Twente qua selectie niet onder voor AZ of de 48-koppige selectie van Utrecht. Voor sommigen is het pijnlijk dat Twente weer aan het opbloeien is en dat ze weer bedragen kunnen vragen die er toe doen. Feyenoord werkt het zelf in de hand door zoveel voor Timber te betalen, dan is het Streuer zijn goed recht om nu ook hoog in de boom te gaan zitten, aangezien we niet persée hoeven te verkopen. Zelfde geldt voor Hilgers, die dachten ze ook op te halen voor een paar ton, de arrogantie alleen al. Maar daar horen we niemand over natuurlijk. En of die het al dan niet laat zien bij een ‘top-club’ slaat al helemaal nergens op. Dan kan je dat over elke speler wel zeggen die een stap hogerop gaat. “Jongens we vragen er maar niet veel voor hoor. Het talent zit er in maar niemand weet of het eruit komt bij een andere club!” En dan lees ik ook dat ze het leuk doen tegen de lamme en de blinde als PEC en Fortuna. Weet niet hoor maar ook tegen Ajax en PSV waren ze ontzettend sterk. Die opmerking over megalomane houding slaat dus echt totaal nergens op. Maar dat zal wel weer oud zeer zijn over het verleden met verkeerde keuzes door Joop & Co, waarvan ik de eerste ben die het hard op zegt als het gaat om dat tijdperk. 5 augustus 2022 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 Natuurlijk heeft Twente al het recht om te vragen wat ze willen, alleen van die uitspraken dat ze 'verbaasd waren' over de transfersom voor Timber riekt een klein beetje naar arrogantie. Timber is een van de grootste talenten op de Nederlandse velden, niet voor niks dat Ajax hem ook heel graag wilden hebben. Vind dat echt een hele goede aankoop. Vind alles boven de 4 mil echt veel voor die Zerrouki, maar Slot wil hem graag, dus hij zal wel komen, laten we hem een eerlijke kans geven dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 Daar overschat je Timber dan ook wel weer een beetje denk ik. Laat hem eerst maar eens constant presteren. Bovendien wou Ajax hem eerder als back dan als middenvelder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 17 minuten geleden zei The Kerfts: Natuurlijk heeft Twente al het recht om te vragen wat ze willen, alleen van die uitspraken dat ze 'verbaasd waren' over de transfersom voor Timber riekt een klein beetje naar arrogantie. Timber is een van de grootste talenten op de Nederlandse velden, niet voor niks dat Ajax hem ook heel graag wilden hebben. Vind dat echt een hele goede aankoop. Vind alles boven de 4 mil echt veel voor die Zerrouki, maar Slot wil hem graag, dus hij zal wel komen, laten we hem een eerlijke kans geven dan. T was meer de verbazing dat ze zoveel miljoen wel voor Timber neerleggen, maar Zerrouki moet maar voor 1/3e daarvan komen. Ongeacht of je het een meerwaarde vind voor je club. Timber heeft het op een jaartje Utrecht na ook nog niet constant laten zien, Zerrouki wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 10 minuten geleden zei Jotew: T was meer de verbazing dat ze zoveel miljoen wel voor Timber neerleggen, maar Zerrouki moet maar voor 1/3e daarvan komen. Ongeacht of je het een meerwaarde vind voor je club. Timber heeft het op een jaartje Utrecht na ook nog niet constant laten zien, Zerrouki wel. Mis ik iets? Zerrouki is toch ook pas anderhalf jaar basisspeler? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 Zerrouki heeft op zijn 24e pas twee volle seizoenen eredivisie achter de rug, tov een Timber die er op zijn 21e één heeft. Denk dat het leeftijds / eindstation verhaal en de interesse van Ajax en PSV wel meespelen in de prijs hoor. Denk dat je beter kunt kijken naar Veerman die voor 6,5 miljoen naar PSV ging. Vind hem niet van het niveau Veerman eerlijk gezegd. Zou het als Feyenoord ook niet veel hoger laten oplopen dan 5 + 1,5 en anders naar opties kijken die gunstiger zijn qua prijs/kwaliteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 (bewerkt) 5 minuten geleden zei PJHoutman: Mis ik iets? Zerrouki is toch ook pas anderhalf jaar basisspeler? 2 volledige seizoenen plus daarvoor her en der een potje als invaller, maar dat terzijde. t is ook een beetje hoe je er als club voor staat he. Stel we halen de groepsface voor de Conference League (ja ik weet het, zie het tegen Fiorentina ook niet gebeuren) en je hebt iemand die nog zon contract heeft, dan kom je al op andere prijzen dan dat je als speler een stap kan maken vanaf een degradatie kandidaat. 5 augustus 2022 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 2 uur geleden zei 007mark: Kijk naar spelers als Ayoub, Larsson, St. Juste, Diemers, Vejinovic, Kramer, Tapia. St. Juste en Tapia zijn nog zelfs 'geslaagd' op hoger niveau dan Feyenoord. Sofyan Amrabat ook. Verder totaal niet relevant, maar wou ik toch even meegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 32 minuten geleden zei Erwin.: Daar overschat je Timber dan ook wel weer een beetje denk ik. Laat hem eerst maar eens constant presteren. Bovendien wou Ajax hem eerder als back dan als middenvelder. Ik heb er al het vertrouwen in dat hij dat gaat doen dit seizoen. Je ziet genoeg vleugen klasse voorbij komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 (bewerkt) Slot: 'Ik heb in die onderlinge duels met Ajax geen krachtsverschil gezien' (voetbalzone.nl) Wat zegt hij hier nou eigenlijk? ''we waren eigenlijk gelijkwaardig maar we hebben wel 0 punten gehaald?'' Alsof je gewoon makkelijk de rekensom kan maken, we hebben 6 punten verloren tegen Ajax, maar waren eigenlijk net zo goed. Dus de volgende keer winnen we die 2 keer en lopen we 6 punten in. Oke professor Slot ''we zijn eigenlijk gelijkwaardig, en net zo goed dus we gaan lang mee doen voor het kampioenschap'' om dan vervolgens te zeggen ''ja wij zitten in een hele andere situatie, en hebben niet zoveel geld als hun'' Daarnaast vergeet meneer Slot los van de 2 verliespartijen tegen Ajax, Feyenoord vooral heeft gefaald tegen de subtopclubs Vitesse, Groningen, Twente, AZ en Utrecht. Ook puntverlies geleden tegen bijvoorbeeld RKC. Behalve dat ik hem als trainer waardeer, vind ik het af en toe ook een ongelofelijke zeur. Net als over de extra tijd en scheidsrechters 5 augustus 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 30 minuten geleden zei cimbomcu: Slot: 'Ik heb in die onderlinge duels met Ajax geen krachtsverschil gezien' (voetbalzone.nl) Wat zegt hij hier nou eigenlijk? ''we waren eigenlijk gelijkwaardig maar we hebben wel 0 punten gehaald?'' Alsof je gewoon makkelijk de rekensom kan maken, we hebben 6 punten verloren tegen Ajax, maar waren eigenlijk net zo goed. Dus de volgende keer winnen we die 2 keer en lopen we 6 punten in. Oke professor Slot ''we zijn eigenlijk gelijkwaardig, en net zo goed dus we gaan lang mee doen voor het kampioenschap'' om dan vervolgens te zeggen ''ja wij zitten in een hele andere situatie, en hebben niet zoveel geld als hun'' Daarnaast vergeet meneer Slot los van de 2 verliespartijen tegen Ajax, Feyenoord vooral heeft gefaald tegen de subtopclubs Vitesse, Groningen, Twente, AZ en Utrecht. Ook puntverlies geleden tegen bijvoorbeeld RKC. Behalve dat ik hem als trainer waardeer, vind ik het af en toe ook een ongelofelijke zeur. Net als over de extra tijd en scheidsrechters Zoals ik het lees liggen de nuances toch behoorlijk anders: “Twaalf punten klinkt als veel”, zegt Slot in een interview met het Algemeen Dagblad. “Maar we verloren allebei de Klassiekers. Win je die wel, dan gaan er bij Ajax zes af en bij ons zes bij en dan sta je dus gelijk.” De oefenmeester haalt daarnaast aan dat Feyenoord de Klassieker in een lege Kuip speelde en Ajax in Amsterdam steun kreeg van een volle Johan Cruijff ArenA tegen Feyenoord. “Maar goed, tweemaal winnen is misschien makkelijk praten, maar ik heb in die onderlinge wedstrijden geen krachtsverschil gezien.’’ Wat hij zegt lijkt me ook redelijk te kloppen, met daarbij wel de aantekening dat Ajax 2x wint en dat dat ook een kwaliteit is die hij misschien onderschat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 (bewerkt) 26 minuten geleden zei FlyD: Zoals ik het lees liggen de nuances toch behoorlijk anders: “Twaalf punten klinkt als veel”, zegt Slot in een interview met het Algemeen Dagblad. “Maar we verloren allebei de Klassiekers. Win je die wel, dan gaan er bij Ajax zes af en bij ons zes bij en dan sta je dus gelijk.” De oefenmeester haalt daarnaast aan dat Feyenoord de Klassieker in een lege Kuip speelde en Ajax in Amsterdam steun kreeg van een volle Johan Cruijff ArenA tegen Feyenoord. “Maar goed, tweemaal winnen is misschien makkelijk praten, maar ik heb in die onderlinge wedstrijden geen krachtsverschil gezien.’’ Wat hij zegt lijkt me ook redelijk te kloppen, met daarbij wel de aantekening dat Ajax 2x wint en dat dat ook een kwaliteit is die hij misschien onderschat. Ik vind het randje calimero, ook dat benoemen van stadion zonder supporters. Daarnaast het aller belangrijkste voor mij, hij benadrukt dat het makkelijk praten is, maar toch benoemt hij het even. En hij heeft dit al zo vaak benoemd, beetje afgezaagd. En nogmaals mijn punt, win eerst je wedstrijden tegen de subtop voordat je gaat doen alsof 2 keer winnen van de kampioen prima te doen moet zijn. 5 augustus 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 Waar maak je je zorgen om man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 6 minuten geleden zei Thierryvane: Waar maak je je zorgen om man. Goed verhaal T, lekker kort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 Het is maar goed dat Veerman en Slot niet bij dezelfde club horen met al die hondsbrutale interviews. Potverdomme. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 7 uur geleden zei 007mark: Dit soort clubs (Twente, Utrecht, Heerenveen etc.) moeten niet denken dat hun spelers zomaar slagen op een niveautje hoger. Het leuk doen tegen de lamme en de blinden van PEC Zwolle, Sparta en Fortuna zegt namelijk helemaal niet zo veel. Kijk naar spelers als Ayoub, Larsson, St. Juste, Diemers, Vejinovic, Kramer, Tapia. Dan heb ik Botteghin en Jan-Baco ook nog voor je in de aanbieding, al hebben die wonderwel nog een kampioensduo gevormd door enorm goede backs ernaast op te stellen. Als we dan gaan praten over bedragen tussen de 5 en 10 miljoen voor Zerrouki dan ben je niet goed wijs. Valt gewoon in zelfde categorie spelers, die het nog niet hebben laten zien bij een topclub en/of in een internationale clubcompetitie (EL, UCL). Zelfde geld voor Timber dus @Rogier.. Ook een zot bedrag. Uutkiekn he, volgende week ga ik met die kerel uit Zwolle naar Telstar - uit. We kunnen ook met de trekker gaan, dan parkeren we in jouw voortuin.🤬 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 2 uur geleden zei cimbomcu: Ik vind het randje calimero, ook dat benoemen van stadion zonder supporters. Daarnaast het aller belangrijkste voor mij, hij benadrukt dat het makkelijk praten is, maar toch benoemt hij het even. En hij heeft dit al zo vaak benoemd, beetje afgezaagd. En nogmaals mijn punt, win eerst je wedstrijden tegen de subtop voordat je gaat doen alsof 2 keer winnen van de kampioen prima te doen moet zijn. Want elke overwinning die je tegen Vitesse of AZ boekt telt als een doelpunt tegen Ajax, of wat is hier precies je argument? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 8 uur geleden zei 007mark: Dit soort clubs (Twente, Utrecht, Heerenveen etc.) moeten niet denken dat hun spelers zomaar slagen op een niveautje hoger. Uiteindelijk geldt dit toch ook gewoon voor spelers die van Feyenoord (in dit geval) uitwaaieren over Europa? Wat dat betreft is dit geval niet anders dus beetje flauwekul argument. Wordt altijd een beetje moe dat de traditionele top3 clubs altijd maar denken dat ze vrijwel gratis kunnen shoppen bij de overige clubs. En de supporters gaan daar vrolijk in mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten