Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Bazoer zojuist bij AZ gepresenteerd, kunnen die geruchten gelukkig de prullenbak in. En @Chiemeleen topclub ben je niet alleen op basis van resultaten he? Geen flauw idee wat je clubvoorkeur is maar die zal hierin vast meespelen. 

7 uur geleden zei Arezo:

Nou, gezien Slot gisteren heeft aangegeven dat Timber niet DE vervanger is van Aursnes. en gezien Timber de recordaankoop is en Szymanski een behoorlijk goede speler. En je maar 11 spelers mag opstellen. De bank.

Kokcu op de bank :cry:Vertegenwoordigd momenteel de meeste waarde in de selectie. Als je zo nodig wilt afgaan op Slot zijn woorden gister, had je ook kunnen weten dat hij heeft aangegeven dat Aursnes - Timber - Kokcu zijn ideale middenveld is. 

bewerkt door RicardoKaka8
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei RicardoKaka8:

Bazoer zojuist bij AZ gepresenteerd, kunnen die geruchten gelukkig de prullenbak in. En @Chiemeleen topclub ben je niet alleen op basis van resultaten he? Geen flauw idee wat je clubvoorkeur is maar die zal hierin vast meespelen. 

Kokcu op de bank :cry:Vertegenwoordigd momenteel de meeste waarde in de selectie. Als je zo nodig wilt afgaan op Slot zijn woorden gister, had je ook kunnen weten dat hij heeft aangegeven dat Aursnes - Timber - Kokcu zijn ideale middenveld is. 

Hm ik heb hem dus horen zeggen dat hij on Szymanski voornamelijk een middenvelder ziet. En heel veel mensen zijn onder de indruk. Ik denk dat Timber Aursnes Szymanski het perfecte middenveld is. Wellicht het beste middenveld van de eredivisie. Dat Kokcu de meestwaardevolle speler is is evident. En dat is natuurlijk ook een belang. Ik zie Geertruida ook nog wel op 6 spelen. Deed ie redelijk in de voorbereiding. Hopelijk komen we ver in de beker en in EL. Dan gaan we elke speler nodig hebben.

Lopez lijkt rond te komen. Vina wordt iets moeilijker aldus Rutger de transferexpert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Arezo:

Hm ik heb hem dus horen zeggen dat hij on Szymanski voornamelijk een middenvelder ziet. En heel veel mensen zijn onder de indruk. Ik denk dat Timber Aursnes Szymanski het perfecte middenveld is. Wellicht het beste middenveld van de eredivisie. Dat Kokcu de meestwaardevolle speler is is evident. En dat is natuurlijk ook een belang. Ik zie Geertruida ook nog wel op 6 spelen. Deed ie redelijk in de voorbereiding. Hopelijk komen we ver in de beker en in EL. Dan gaan we elke speler nodig hebben.

Lopez lijkt rond te komen. Vina wordt iets moeilijker aldus Rutger de transferexpert.

Ah, dat eerste heb ik weer gemist. Vond het ook wel opvallend dat die Szymanski boven Timber verkoos (want ik zie Szymanski als een RCM, en Timber ook). Met Kokcu ipv Timber vind ik het wellicht ook al het beste middenveld van de Eredivisie. 

Slot leek ook iets te zeggen over dat die graag spelers wilt nu waarbij je geen verblijfsvergunning aanvraag enz nodig hebt (voor linksback). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Arezo:

:D

Jullie gaan even van die roze wolk worden geschopt. 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Chiemel:

Jullie gaan even van die roze wolk worden geschopt. 

We gaan het zien. Ik vind het redelijk complementair. Qua 6jes, en met het idee dat Slot heeft laten doorschemeren dacht ik nog aan de volgende (neo) internationals, denk allemaal redelijk onhoudbaar:

Schouten

De Roon

Clasie

Al wordt de transferwaarde van De Roon op 19 miljoen geschat, lijkt me een beetje veel voor een speler van bijna 32.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei MetalMichael:

Verdedigend lui zeg je, maar toch een toevoeging voor Feyenoord op de 6? Hoe dan? 

Omdat hij voetballend erg veel toevoegt aan een club, en misschien ook dat hij bij een club als Feyenoord en een trainer als Slot verdedigend meer gaat doen. Maar goed, hij is naar AZ.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bazoer is echt totaal geen 6. Dat hij bij Vitesse op CV gezet was puur omdat ze met 3 centraal speelden. De steekjes die hij liet vallen werden door de andere opgepakt. Letsch is net zoals Slot, echt een trainer die spelers kan prikkelen en precies weet hoe er mee om te gaan. Maar als Bazoer geen zin heeft, dan gaat ook niet voor Slot dat ineens wel doen.  

Maar ik dacht dat meneer naar het buitenland wilde en ging :-D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Socrates:

Nou ja, totaal, maar zie wel dat transfermarkt hem nu op 7M schat. Dan zal het inderdaad wel wat te veel worden. Tja, te laat dan waarschijnlijk.

Schouten gaat wel meer moeten kosten dan 7 miljoen, ook al is dat mogelijk zijn waarde. Wanneer hij in de basis speelt bij Atalanta of daar heel kort tegenaan zit gaan die hem vermoedelijk niet onder de 15 mil verkopen.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei ElMarcos:

Schouten gaat wel meer moeten kosten dan 7 miljoen, ook al is dat mogelijk zijn waarde. Wanneer hij in de basis speelt bij Atalanta of daar heel kort tegenaan zit gaan die hem vermoedelijk niet onder de 15 mil verkopen.  

Die 7miljoen ging over Matusiwa ;) Schouten zijn waarde op TM is 9 miljoen, maar zal inderdaad zeker 15 moeten kosten denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry het is nog vroeg, maar heb ik hier serieus gelezen dat iemand Jordy Clasie als de ideale opvolger vind van Aursnes? ;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c Martin van Geel is that you? Doe even normaal joh.

Las overigens dat Feyenoord deze zomer nooit echt concreet is geweest voor Bazoer. Van de winter wilde ze m graag hebben maar ik denk ook dat ze hebben ingezien dat nu we meer te besteden hebben niets meer opschieten met een Bazoer die elke wedstrijd wel een paar keer zn man laat lopen en mentaal zo instabiel is als mijn knie na mn kruisband operatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei ReneLeBlanc:

Sorry het is nog vroeg, maar heb ik hier serieus gelezen dat iemand Jordy Clasie als de ideale opvolger vind van Aursnes?  Martin van Geel is that you? Doe even normaal joh.

Las overigens dat Feyenoord deze zomer nooit echt concreet is geweest voor Bazoer. Van de winter wilde ze m graag hebben maar ik denk ook dat ze hebben ingezien dat nu we meer te besteden hebben niets meer opschieten met een Bazoer die elke wedstrijd wel een paar keer zn man laat lopen en mentaal zo instabiel is als mijn knie na mn kruisband operatie.

Guilty, naja niet helemaal. Ik heb een lijstje van 3 (neo) internationals genoemd en Clasie was nummer 3 op de lijst. Overigens ben ik van mening dat hij best een goede vm is. Iemand die zorgt voor balans op een middenveld met een loper en een spelmaker. En daar gaat het om in het leven, balans.

Matusiwa zou ik ook een hele goede vinden overigens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Arezo:

Guilty, naja niet helemaal. Ik heb een lijstje van 3 (neo) internationals genoemd en Clasie was nummer 3 op de lijst. Overigens ben ik van mening dat hij best een goede vm is. Iemand die zorgt voor balans op een middenveld met een loper en een spelmaker. En daar gaat het om in het leven, balans.

Matusiwa zou ik ook een hele goede vinden overigens.

Haha het is je vergeven, maar Clasie is in mijn ogen niet degene die we zoeken. Denk ook niet dat we het in de Nederlandse hoek gaan vinden. Schouten was de ideale man geweest in mijn ogen maar daar zijn we echt twee jaar te laat mee haha. Ik mag wel hopen dat we Twente lekker met rust laten en nooit meer daar een speler van halen. Die zijn me toch een partij hard tegen het gemeentehuis aan gelopen met hun voorhoofd toen ze weer om steun gingen vragen. 10 miljoen voor Zerrouki ;c;c;c;c;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Telegraaf meldt het nu ook, kunnen wel stellen dat 't definitief rond is. Bedrag rond een miljoen, oogt als mij niet op dé vervanger van Malacia dus ben benieuwd wie nog volgt. Uiteindelijk lijken we best wel een aardige groep te hebben maar een beetje jammer dat de competitie nu al start. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites