007mark Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 300 IQ pass van Bijlow via de paal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 Wat doet Bijlow nu bij die vrije trap dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 Aursnes zit met z'n hoofd al bij Benfica. Wat speelt die matig zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 Paniek bij sommige medesupporters is wel groot hoor. Vilhena mag weg in Spanje -> Ja, halen voor linksback! Aursnes weg -> Bazoer halen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 Leuk om te lezen dit topic. Mooi dat jullie zo actief zijn en Feyenoord ook met leuke transfers komt. Altijd afwachten of ze het gaan maken maar dat is altijd. Was zelf wel altijd gecharmeerd van Rasmussen, kan alleen minder goed voetballen. Timber als enige verdedigende middenvelder gaat niet werken, vind hem ook te duur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 Draadje op twitter van @Jacky1991_ Citaat Ik maak me echt geen seconde zorgen over de ontwikkeling van dit team onder Slot. Door de vele mutaties in de selectie en enkele blessures in de voorbereiding, ga je suboptimaal richting start. Maar het zegt werkelijk waar helemaal niets. Augustus overleven, daarna vlammen. 🧵 Tegenstander krijgen makkelijker druk op ons, nu Malacia weg is en Geertruida geen rechtsback staat. Hun vermogen aan de bal én de manier waarop ze extra opties genereren voor medespelers door positionering richting middenveld; we missen het. Eén goede LVV erbij lost dat op. Doordat je een pure LVV mist, ben je op links nog erg zoekende. Vergeet ook niet dat Kökcü, deze voorbereiding nog nauwelijks minuten gemaakt, veel in die zone speelt. Gemis klasbak Sinisterra wordt voor al onze buitenspelers een uitdaging, zeker als ze ook nóg niet fit zijn. Op het middenveld waren de rollen gedefinieerd. Doordat Til zo specifiek is qua profiel, wat naast voordelen ook nadelen had/heeft, wordt er van iedereen iets anders gevraagd. Die puzzel moet nog in elkaar vallen. Iemand als Szymanski kan geweldig voetballen, dat zie je direct. Maar ook hij is zoekende. Naar afstemming, maar ook naar longinhoud om te kunnen voldoen aan wat Slot verlangt van zijn middenvelders. En dat kost gewoon even tijd. Hetzelfde zal gelden voor de vervanger van Aursnes, als het rond komt met Benfica. Diezelfde Aursnes was in het begin van vorig seizoen overigens wisselspeler en dat was niet onlogisch. Als Szymanski volgende week dus op de bank terecht komt, is dat niet omdat anderen beter zijn, maar omdat ze beter begrijpen wat er gevraagd wordt en fysiek verder zijn. Voorin is het wachten op stootkracht. Dilrosun is zoals ik vreesde erg licht. Kan echt goed voetballen, maar moet fysiek op z'n top zijn om het verschil te maken. Idrissi geldt eigenlijk hetzelfde voor. En over Danilo ben ik gewoon niet zo enthousiast. Het is dus wachten op Gimenez en alhoewel oneerlijk tov hem, gaat zijn niveau imo wel zeer bepalend zijn voor ons seizoen. Als het die sterke, sleurende spits is die anderen beter kan laten functioneren en zelf ook levert qua rendement, kan hij een fors verschil maken. Wat ook een verschil kan maken is een diepgaande buitenspeler erbij. Iemand met snelheid en een passeeractie. Dilrosun en Walemark komen ontzettend veel in de bal. Zeker met jongens als Kökcü en Szymanski op je middenveld, moet je ook achter de verdediging wapens hebben. Al met al is er weinig reden tot paniek als je er vanuit gaat dat vaste krachten als Bijlow, Trauner, Senesi, Geertruida en Kökcü gewoon hun niveau halen. Daar omheen staan genoeg puzzelstukjes om een sterke puzzel van te leggen. Hopelijk net zo snel als vorig seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 4 uur geleden zei MetalMichael: Paniek bij sommige medesupporters is wel groot hoor. Vilhena mag weg in Spanje -> Ja, halen voor linksback! Aursnes weg -> Bazoer halen! Hij zou geen vervanger van Aursnes zijn - heel ander type - maar ik denk wel dat Bazoer iets toe zou kunnen voegen aan Feyenoord. Zeker als Kökcu nog vertrekt. Creatieve passer vanuit de as. Ook redelijk multifunctioneel. Zou een beetje de Blind van Feyenoord kunnen worden. Maar ja, het koppie moet uiteraard ook willen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 augustus 2022 Share Geplaatst 1 augustus 2022 Constateringen in dat draadje zijn an sich prima, conclusies beetje afhankelijk van hoe je het bekijkt. Zelf ben ik beetje tussen hoop en vrees. Nog steeds vertrouwen in Slot en bijna beetje zelfde gevoel als vorig jaar. 'Niet overhaaste conclusies trekken als in begin van seizoen nog niet helemaal lekker loopt'. Selectie nog amper volledig met zijn allen getraind, dus automatismen moeten er nog ingeslepen worden. Ben zelf ook niet zo fan van sommige transfers, waarbij toch weer redelijk wat typische namen gekomen zijn. Zelfde nu met Zerrouki die genoemd wordt als vervanger van Aursnes. Evengoed wel weer zin in dat het seizoen gaat beginnen. En zal ongetwijfeld paar keer afreizen naar de Kuip. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 augustus 2022 Share Geplaatst 1 augustus 2022 8 uur geleden zei Socrates: Hij zou geen vervanger van Aursnes zijn - heel ander type - maar ik denk wel dat Bazoer iets toe zou kunnen voegen aan Feyenoord. Zeker als Kökcu nog vertrekt. Creatieve passer vanuit de as. Ook redelijk multifunctioneel. Zou een beetje de Blind van Feyenoord kunnen worden. Maar ja, het koppie moet uiteraard ook willen. Bij Vitesse is hij naar achteren gezet omdat hij op het middenveld handelingssnelheid tekort kwam. Daarnaast kan hij op cv alleen spelen in een driemansverdediging. Zie echt niet in hoe hij Feyenoord beter zou maken. Vervanger voor Kökcu moet Timber zijn, als ik Slot gisteren zo hoorde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 augustus 2022 Share Geplaatst 1 augustus 2022 Nou gelukkig Boetie gaat geen contract tekenen. Vilhena ook maar lekker thuis laten en Zerrouki zou ik ook niet halen. Moet je de hoofdprijs gaan betalen en voor wat? Laat Twente lekker met hun spelers zitten joh, en haal wat uit het buitenland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 augustus 2022 Share Geplaatst 1 augustus 2022 1 uur geleden zei MetalMichael: Bij Vitesse is hij naar achteren gezet omdat hij op het middenveld handelingssnelheid tekort kwam. Daarnaast kan hij op cv alleen spelen in een driemansverdediging. Zie echt niet in hoe hij Feyenoord beter zou maken. Vervanger voor Kökcu moet Timber zijn, als ik Slot gisteren zo hoorde. Bazoer heeft echt geen handelingssnelheid tekort. Verdedigend misschien lui, dat is wat anders en net zo erg. Maar snel handelen kan die wel. Zou imo echt een toevoeging voor dit Feyenoord zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 1 augustus 2022 Share Geplaatst 1 augustus 2022 Ik ben echt benieuwd of het trio Timber Bazoer Szymanski zou werken. Ik denk overigens dat de variant Timber *nieuwe nummer 6* Kokcu en dan Szymanski hangend op rechts in EL en topclubs de variant wordt. Dat Twente zit altijd wel lekker hoog in de boom qua spelers verkopen. Ik vind Zerrouki overigens best een goede. Is dat een echte 6? Jammer dat Midstjo naar Galatarsay gaat. Had imo een goede vervanger geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 1 augustus 2022 Share Geplaatst 1 augustus 2022 6 minuten geleden zei Arezo: Ik ben echt benieuwd of het trio Timber Bazoer Szymanski zou werken. Waar blijft Kokcu in deze variant? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 1 augustus 2022 Share Geplaatst 1 augustus 2022 13 minuten geleden zei ElMarcos: Waar blijft Kokcu in deze variant? Nou, gezien Slot gisteren heeft aangegeven dat Timber niet DE vervanger is van Aursnes. en gezien Timber de recordaankoop is en Szymanski een behoorlijk goede speler. En je maar 11 spelers mag opstellen. De bank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 augustus 2022 Share Geplaatst 1 augustus 2022 Als Timber niet de vervanger van Aursnes is maakt dat de transfer alleen nog maar onbegrijpelijker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 1 augustus 2022 Share Geplaatst 1 augustus 2022 25 minuten geleden zei Arezo: Nou, gezien Slot gisteren heeft aangegeven dat Timber niet DE vervanger is van Aursnes. en gezien Timber de recordaankoop is en Szymanski een behoorlijk goede speler. En je maar 11 spelers mag opstellen. De bank. Ik snap je redenatie, maar dat zou ik een bijzonder vreemde move vinden om eerlijk te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 augustus 2022 Share Geplaatst 1 augustus 2022 1 uur geleden zei cimbomcu: Bazoer heeft echt geen handelingssnelheid tekort. Verdedigend misschien lui, dat is wat anders en net zo erg. Maar snel handelen kan die wel. Zou imo echt een toevoeging voor dit Feyenoord zijn. Verdedigend lui zeg je, maar toch een toevoeging voor Feyenoord op de 6? Hoe dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 augustus 2022 Share Geplaatst 1 augustus 2022 1 uur geleden zei MetalMichael: Verdedigend lui zeg je, maar toch een toevoeging voor Feyenoord op de 6? Hoe dan? Het een hoeft het ander natuurlijk niet direct uit te sluiten. Denk aan het jaar van Ajax, waar we het merendeel van de wedstrijden met schone als 6 speelden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 augustus 2022 Share Geplaatst 1 augustus 2022 Bazoer past niet bij Feyenoord imo. Die man kan echt niet tegen kritiek en ik verwacht wel dat hij snel kritische klanken van het Legioen zou krijgen, niet alleen gezien zijn achtergrond maar ook gezien zijn luiheid. Er staat denk ik nog wel veel te verwachten, ik zie Orrie ook zijn biezen pakken en dan heb je eigenlijk alleen Senesi nog die je eigenlijk 'moet' verkopen. Misschien door de komst van al die Zuid-Amerikanen dat die wel weer wilt blijven om voor het WK te gaan. Wie weet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 1 augustus 2022 Share Geplaatst 1 augustus 2022 Jamiro Monteiro. Dat is toch een nummer 6? Ik zag hem gisteren spelen bij San Jose Earthquakes. Vond ik altijd een hele goede speler bij Heracles en Cambuur. is in februari al een keer gedropt als naam. Zal waarschijnlijk wel op een lijstje staan dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 augustus 2022 Share Geplaatst 1 augustus 2022 2 uur geleden zei Arezo: Jamiro Monteiro. Dat is toch een nummer 6? Ik zag hem gisteren spelen bij San Jose Earthquakes. Vond ik altijd een hele goede speler bij Heracles en Cambuur. is in februari al een keer gedropt als naam. Zal waarschijnlijk wel op een lijstje staan dus. Nee joh niet aan beginnen, misschien wel één van de lastigste posities om een waardige opvolger voor te vinden dit en eigenlijk moet dit net zo'n klapper als Timber zijn. We hebben gisteren de 450k versie van Aursnes gezien, dat was niet best hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 1 augustus 2022 Share Geplaatst 1 augustus 2022 Is Aouchiche niet de beoogde opvolger van Kökcu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 augustus 2022 Share Geplaatst 1 augustus 2022 3 uur geleden zei ReneLeBlanc: Bazoer past niet bij Feyenoord imo. Die man kan echt niet tegen kritiek en ik verwacht wel dat hij snel kritische klanken van het Legioen zou krijgen, niet alleen gezien zijn achtergrond maar ook gezien zijn luiheid. Er staat denk ik nog wel veel te verwachten, ik zie Orrie ook zijn biezen pakken en dan heb je eigenlijk alleen Senesi nog die je eigenlijk 'moet' verkopen. Misschien door de komst van al die Zuid-Amerikanen dat die wel weer wilt blijven om voor het WK te gaan. Wie weet. Oh dat vooropgesteld. Bazoer heeft al laten zien dat hij absoluut niet de mentaliteit heeft om bij een topclub te spelen. Maar het ging mij er meer om verdedigend lui wezen niet direct inhoud dat je de 6 positie niet goed kunt invullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 augustus 2022 Share Geplaatst 1 augustus 2022 Er is een invulling van de 6 positie waarbij je niet (regelmatig) hoeft te verdedigen. Dat is alleen niet hoe Slot het ziet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 augustus 2022 Share Geplaatst 1 augustus 2022 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Oh dat vooropgesteld. Bazoer heeft al laten zien dat hij absoluut niet de mentaliteit heeft om bij een topclub te spelen. Maar het ging mij er meer om verdedigend lui wezen niet direct inhoud dat je de 6 positie niet goed kunt invullen. Bazoer dus naar AZ. En Feyenoord is geen topclub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten