ElMarcos Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 Wellicht dit weekend toch maar eens de MLS highlights op ESPN kijken @MetalMichael @Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 18 minuten geleden zei MetalMichael: Mwa, komt net als Gimenez uit het netwerk van Te Kloese. Geen gescoute Scandinaviërs zoals vorig jaar. Creatiever dan oud-Eredivisiespelers die in het buitenland geflopt zijn na een hoge transfersom (ahum, Idrissi en Ali) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 14 minuten geleden zei MetalMichael: Ik had eigenlijk mijn hoop op jou gevestigd. Ik kijk in mijn vrije tijd een heel ander soort compilatiefilmpjes. Weinig met voetbal te maken. 1 minuut geleden zei ElMarcos: Wellicht dit weekend toch maar eens de MLS highlights op ESPN kijken @MetalMichael @Socrates Heerlijk ja. Daarna wat honkbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 3 uur geleden zei Rogier.: Dit is niet nodig Rene, dat weet je zelf ook. Provoceren mag je in het vervolg achterwege laten. Dit was geen provocatie Rogier. Letterlijk wat de beste man gezegd heeft of mag ik dat niet meer aanhalen? Zat geen cynische ondertoon of whatever in. Eerder poste ik wat provocerend en die heb ik bewerkt maar hier ben ik t niet mee eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 1 uur geleden zei Socrates: Ik kijk in mijn vrije tijd een heel ander soort compilatiefilmpjes. Weinig met voetbal te maken. Vies mannetje hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 (bewerkt) 2 uur geleden zei Socrates: Interessant. Iemand die op basis van compilatiefilmpjes zijn volledige profiel als speler kent toevallig? Marcos JOHAN Lopez (niet halen, hij is vernoemd naar een Ajacied) is een 22 jarige Peruaans internationaal. hij Speelt nu 2,5 jaar bij de San José Aardbevingen in de Grote Voetbal Competitie. 19 interlands voor Peru. Een een filmpje, omdat ik nog wat goed te maken heb bij je. Zojuist even gesproken met mijn Panfluitleraar. Die vindt het wel een goede voetballer. 29 juli 2022 bewerkt door Arezo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 5 uur geleden zei 007mark: @Vitesse88 Vertel jij eens iets over die Rasmussen? Ken hem niet goed genoeg om er nog een beeld van te vormen. Voor zover ik weet kreeg Vitesse weinig goals tegen afgelopen seizoenen, benieuwd hoe dat gaat zijn als Jacob in de Slot-style moet spelen. Al met al wel weer veel spelers die erbij komen dit seizoen met een soort Eredivisieverleden. Eigenlijk alleen Szymanski en Gimenez die écht creatief zijn. Hij is echt de meest fanatieke cv die ik in de afgelopen jaren heb gezien. Het is echt een fantastische gast. Het eerste jaar was hij erg goed, mede dankzij Pasveer achter hem. Rots in de branding. Vorig seizoen moeizaam, wel wat foutjes en lang last gehad van een blessure. Mooie stap wel voor hem, had hem graag bij Vitesse zien blijven maar denk te duur. Kan voor Feyenoord een goede aanwinst zijn, mits hij minuten gaat maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 https://www.defeijenoorder.nl/2022/07/28/onbegrijpelijk-besluit-feyenoord-osasuna/ Dit is ook wel raar hoor, dit weekend met zomercarnaval kan ik begrijpen maar dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 16 minuten geleden zei lennard95: https://www.defeijenoorder.nl/2022/07/28/onbegrijpelijk-besluit-feyenoord-osasuna/ Dit is ook wel raar hoor, dit weekend met zomercarnaval kan ik begrijpen maar dit Ik kan dit ook prima begrijpen. Leuk die pilots zonder politieinzet, maar sinds corona zijn mensen dusdanig doorgeslagen dat die ieder kansje aangrijpen. Gewoon geen kans geven om de boel te verneuken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 (bewerkt) Daarnaast moet je wel politie achter de hand hebben voor het geval dat. Dat lijken ze te vergeten. En gezien het feit dat Feyenoordwedstrijden door het seizoen heen ook het een en ander aan politiecapaciteit vragen, lijkt het me eerlijk dat daar ook een keer in geschrapt wordt. 29 juli 2022 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 JAAAAAAAAAAAA!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 (bewerkt) Op 27-7-2022 om 09:14 zei MetalMichael: Nu nog een basis linksback en een back-up lcv. Rasmussen officieel aangekondigd. Gimenez was alleen eerder met een foto van hem en Rasmussen op een fiets in de gym. 30 juli 2022 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 Bank: Jansen, López, Rasmussen, Pedersen, Wieffer, Bassett, Toornstra, Alireza, Idrissi, Taabouni en Danilo Er vanuitgaande dat Viña die dus komt en nog een 2e linksback uit Peru die kan rijpen achter en ervaren man. Middenveld vind ik persoonlijk de bank niet sterk genoeg, maar daar hoop ik nog steeds op een doorbaak van talenten als Hartjes, Kleijn en Milambo. Voorin zijn in feite de posities dubbel bezet, en er schijnt nog steeds wel hoop te zijn dat Gnonto komt. Dat gaan we dus afwachten. Dan zou Dilrosun eventueel naar de rechterkant gaan en zal Alireza alsnog vertrekken verwacht ik. Verder lijkt het mij goed als Hendrix en Diemers nog vetrekken. En Aursnes schijnt ook niet te lukken om binnenboord te gaan houden. Ben benieuwd wat Slot ervan kan gaan maken. Competitiestart staat al bijna op de deur en eigenlijk geen oefenwedstrijden gespeeld met een selectie die al rond was. En natuurlijk de vraag hoe wedstrijdfit iedereen is die nieuw binnen is gekomen deze week. Begin zelf in ieder geval wel weer zin te hebben in de competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 (bewerkt) Dilrosun op rechts en, ondanks dat hij als roulatieoptie gehaald schijnt te zijn, Idrissi op links. Ben benieuwd of genoeg spelers zijn met een individuele actie een wedstrijd kunnen openbreken, zoals Sini dat kon. Ben niet ontevreden hoe de selectie is versterkt eigenlijk. Was een grote opgave met veel vertrekkende bepalende spelers. Zou mooi zijn als we weer dichter bij Ajax kunnen komen en het CL ticket pakken. Dan kun je echt weer een stap maken en bijvoorbeeld een paar opties in de huurcontracten lichten van spelers die goed bevallen. 30 juli 2022 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 3 minuten geleden zei MetalMichael: Dilrosun op rechts en, ondanks dat hij als roulatieoptie gehaald schijnt te zijn, Idrissi op links. Ben benieuwd of genoeg spelers zijn met een individuele actie een wedstrijd kunnen openbreken, zoals Sini dat kon. Ben niet ontevreden hoe de selectie is versterkt eigenlijk. Was een grote opgave met veel vertrekkende bepalende spelers. Zou mooi zijn als we weer dichter bij Ajax kunnen komen en het CL ticket pakken. Dan kun je echt weer een stap maken en bijvoorbeeld een paar opties in de huurcontracten lichten van spelers die goed bevallen. Zou inderdaad zomaar kunnen dat Slot het vertrouwen geeft aan Idrissi, inderdaad. Wat betreft het CL-ticket: Vind persoonlijk dat PSV zich ook erg goed heeft versterkt. Hoop zelf voornamelijk weer op een goed Europees seizoen, al zat dat op een niveautje hoger wel echt lastig worden. Pot 1 is ook kantje boord. Grote kans dat het alsnog Pot 2 gaat worden. Dan kun je dus Man United, Real Betis en Fenerbahce krijgen bijvoorbeeld. Maar aan andere kant ook Dynamo Kiev, Ferencvaros en Maribor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 2 minuten geleden zei MetalMichael: Dilrosun op rechts en, ondanks dat hij als roulatieoptie gehaald schijnt te zijn, Idrissi op links. Ben benieuwd of genoeg spelers zijn met een individuele actie een wedstrijd kunnen openbreken, zoals Sini dat kon. Ben niet ontevreden hoe de selectie is versterkt eigenlijk. Was een grote opgave met veel vertrekkende bepalende spelers. Zeker als je de staat van de selectie 3/4 weken geleden bekijkt. Echt heel knap versterkt vind ik hoor. Oke, we moeten afwachten wat al die gasten uiteindelijk brengen. Maar op papier ziet het er uit als een leuke ploeg. Het zal misschien (in de breedte) niet genoeg zijn om de titel te pakken. Maar ik hoop echt dat Feyenoord het Ajax en PSV lastig kan maken dit jaar. En dat er Europees weer goed gepresteerd kan worden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 (bewerkt) 4 minuten geleden zei 007mark: Zou inderdaad zomaar kunnen dat Slot het vertrouwen geeft aan Idrissi, inderdaad. Dat, plus dat hij laatst in een interview aangaf dat Walemark door zijn snelle stappen van amateurs -> profs -> Feyenoord nog veel inhoud mist. Ideaal zou zijn als je hem zou kunnen verhuren zodat hij een jaar lang 90 min per week speelt, maar dat laat de selectiebreedte niet toe. Of je moet Jahanbaksh nog willen houden, maar dat gaat hem niet meer worden bij ons. 4 minuten geleden zei Michaelinho*: Zeker als je de staat van de selectie 3/4 weken geleden bekijkt. Echt heel knap versterkt vind ik hoor. Oke, we moeten afwachten wat al die gasten uiteindelijk brengen. Maar op papier ziet het er uit als een leuke ploeg. Klopt, ze zouden natuurlijk net zo goed kunnen tegenvallen. Alleen van Rasmussen en Timber heb je een idee waar die staan eigenlijk. 30 juli 2022 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 Maar we schrijven Alireza nu af ten faveure van Wålemark die nóg minder heeft laten zien? Dat lijkt me wat vreemd. Niet dat ik vind dat we nu nog een jaar door moeten modderen met Ali hoor, maar ik zou op rechtsbuiten de opties toch zo breed mogelijk houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 15 minuten geleden zei PJHoutman: Maar we schrijven Alireza nu af ten faveure van Wålemark die nóg minder heeft laten zien? Dat lijkt me wat vreemd. Niet dat ik vind dat we nu nog een jaar door moeten modderen met Ali hoor, maar ik zou op rechtsbuiten de opties toch zo breed mogelijk houden. Ali loopt met z'n ziel onder z'n arm rond. Zelfs tegen NAC leverde hij de meest simpele ballen in, ook passes over 10 meter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 Spoiler Bank: Jansen, López, Rasmussen, Pedersen, Wieffer, Bassett, Toornstra, Alireza, Idrissi, Taabouni en Danilo Er vanuitgaande dat Viña die dus komt en nog een 2e linksback uit Peru die kan rijpen achter en ervaren man. Middenveld vind ik persoonlijk de bank niet sterk genoeg, maar daar hoop ik nog steeds op een doorbaak van talenten als Hartjes, Kleijn en Milambo. Voorin zijn in feite de posities dubbel bezet, en er schijnt nog steeds wel hoop te zijn dat Gnonto komt. Dat gaan we dus afwachten. Dan zou Dilrosun eventueel naar de rechterkant gaan en zal Alireza alsnog vertrekken verwacht ik. Verder lijkt het mij goed als Hendrix en Diemers nog vetrekken. En Aursnes schijnt ook niet te lukken om binnenboord te gaan houden. Ben benieuwd wat Slot ervan kan gaan maken. Competitiestart staat al bijna op de deur en eigenlijk geen oefenwedstrijden gespeeld met een selectie die al rond was. En natuurlijk de vraag hoe wedstrijdfit iedereen is die nieuw binnen is gekomen deze week. Begin zelf in ieder geval wel weer zin te hebben in de competitie. Heb van Timber niet veel gezien vorig seizoen, vooral samenvattingen. Maar kan hij de rol van Aursnes overnemen? Mijn gevoel is dat bij deze invulling van het middenveld het aan de bal sterk is, maar verdedigend minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 Ik denk dat je beter het defensieve werk zou verdelen over twee middenvelders, waarvan Timber er één is. Lijkt mij niet per sé een pure zes, meer iets tussen een 6 en een 8 in die goed kan verbinden en omschakelen. En tja, als je LCM dan een type Kökcu is en je haalt Viña als linksback, heb je wel een erg flegmatiek linkerkantje. Zou toch nogmaals hopen op een linksback die defensief wat actiever en agressiever is. Of je moet een type Lisandro Martinez als LCV hebben, maar die zie ik niet zo gauw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 55 minuten geleden zei Socrates: Ik denk dat je beter het defensieve werk zou verdelen over twee middenvelders, waarvan Timber er één is. Lijkt mij niet per sé een pure zes, meer iets tussen een 6 en een 8 in die goed kan verbinden en omschakelen. En tja, als je LCM dan een type Kökcu is en je haalt Viña als linksback, heb je wel een erg flegmatiek linkerkantje. Zou toch nogmaals hopen op een linksback die defensief wat actiever en agressiever is. Of je moet een type Lisandro Martinez als LCV hebben, maar die zie ik niet zo gauw. Dat is toch niet iets wat je van de Kökcu onder Slot kunt zeggen, vind ik. Erg veel (defensieve) arbeid gaan leveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 Zeker, een heel stuk meer. Maar als het gaat om snelheid, alertheid en agressiviteit is hij geen topper. Gezien de speelstijl en ook een Senesi (ook wat traag, niet super mobiel) zou ik toch een linksback willen die dat allemaal wat compenseert. Malacia paste er heel mooi bij, Viña is dan een tegenpool. Was het overigens wel met je eens over de offensieve kwaliteiten van Malacia (erg sober, vooral op enthousiasme ipv echt kwaliteit), maar ik denk wel dat op die positie in dat team de kwaliteiten die hij wel had ontzettend nodig waren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 Verdedigend was er ook weinig op aan te merken, op wat dommige momentjes na, maar die had Nelom ook Ken die Viña verder niet, maar ik heb toch wel behoefte aan een back die vooral aanvallend wat toevoegt. Verdedigend geloof ik het wel, van Ajax verlies je toch wel, van PSV win je toch wel, en de rest van de wedstrijden zou je gewoon de betere ploeg moeten zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 Leuk om de nieuwe jongens aan het werk te zien. Helaas in een lege Kuip, maar coaching onderling en vanaf de zijkant is daardoor goed te horen. Ook altijd wel interessant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten