Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

26 minuten geleden zei RicardoKaka8:

Rasmussen dus. Stel, Rasmussen komt, Vina, en dan nog Ramazani of Paixao, tevreden met de selectie?  

Eerst zien, dan geloven. En dan impliceer je dat Aursnes nog gaat en Kökcü blijft? En Senesi blijft ook? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

David Hancko wilt zelf zo te zien wel erg graag naar Feyenoord. Zorgt er hoogstpersoonlijk met deze fout voor dat Sparta Praag in 90+3 wordt uitgeschakeld door Viking. Samen met Gnonto toch maar ophalen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei RicardoKaka8:

Rasmussen dus. Stel, Rasmussen komt, Vina, en dan nog Ramazani of Paixao, tevreden met de selectie?  

Nee, dan vind ik dat je nog een goede tweede keeper achter Justin mist. Laten we daar gewoon eerlijk over blijven, Marciano is gewogen en te licht bevonden. Jansen zie ik veel potentie in maar je moet dan nog een ervaren keeper erbij hebben. Verder zag ik gisteren wat geruchten over dat Senesi naar Sevilla zou vertrekken nu Kounde pleiten is, maar zie daar de connectie niet zo in aangezien Kounde een rechtspoot is. Kokcu zal blijven is mijn verwachting en je moet Geertruida meteen openbreken tot 2026 deze zomer, moet echt je top prioriteit zijn want die man heeft alles in zich om de volgende klapper te worden en zou niet misstaan in de top.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anass Salah-Eddine verlengd bij Ajax. Werd vorige week even genoemd als (backup) LB. Ook die gozer van Volendam wordt hem niet. Ik las net in de reacties van fr12 de naam Alex Bangura van Cambuur of Djevencio van der Kust van Utrecht. Denk dat we voor de backup LB (ervan uitgaan dat er 2 komen) opzoek zijn naar spelers met dit profiel. Jong en ervaring in de eredivisie. Misschien kan Diemers betrokken worden in een ruil met Cambuur? Daar werd hij even genoemd. Hendrix is wel een prima speler voor Utrecht. Lekker creatief boekhouden. Prima spelers achter Vina denk ik.

Rasmussen ken ik niet maar heeft wel 2 goede seizoenen gedraaid bij Vitesse las ik. Zou op termijn dan de vervanger dan Senesi zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rasmussen is binnen. Huur met optie tot koop. Toch wel aardig beleid zo hoor, alleen jammer dat we nog steeds geen linksback hebben gehaald hahaha. Ben wel benieuwd wat we nog kunnen verwachten, verwacht dus nog sowieso een linksback en linksbuiten en het vertrek van meerdere overbodige spelers en 1-2 basisspelers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Arezo:

Is natuurlijk wel zo'n standaard compilatie. Ik ken hem ook niet maar zijn profiel (24 jaar, Uruguayaans international) is veel belovend.  

Voordeel van spelers uit Zuid-Amerika is dat wanneer ze niet kunnen voetballen, ze altijd nog goed kunnen schoppen :classic_tongue:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Vitesse88 Vertel jij eens iets over die Rasmussen? Ken hem niet goed genoeg om er nog een beeld van te vormen. Voor zover ik weet kreeg Vitesse weinig goals tegen afgelopen seizoenen, benieuwd hoe dat gaat zijn als Jacob in de Slot-style moet spelen.

Al met al wel weer veel spelers die erbij komen dit seizoen met een soort Eredivisieverleden. Eigenlijk alleen Szymanski en Gimenez die écht creatief zijn.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei ElMarcos:

Voordeel van spelers uit Zuid-Amerika is dat wanneer ze niet kunnen voetballen, ze altijd nog goed kunnen schoppen :classic_tongue:

Volgens @Socrates is dat niet zo. Alles wat hier genoemd wordt is hij het totaal niet mee eens.

12 minuten geleden zei 007mark:

@Vitesse88 Vertel jij eens iets over die Rasmussen? Ken hem niet goed genoeg om er nog een beeld van te vormen. Voor zover ik weet kreeg Vitesse weinig goals tegen afgelopen seizoenen, benieuwd hoe dat gaat zijn als Jacob in de Slot-style moet spelen.

Al met al wel weer veel spelers die erbij komen dit seizoen met een soort Eredivisieverleden. Eigenlijk alleen Szymanski en Gimenez die écht creatief zijn.

Gimenez creatief? Hebben wij het over dezelfde speler? Weet je waar ik een beetje bang voor ben, dat Orrie door het ijs gaat zakken dit seizoen. Nog meer druk dan vorig seizoen op zijn schouders als hij één van de weinige is die blijft en vorig seizoen had die Freddie achter m staan die echt ALLES voor m oploste. Nu met Szymanski en Timber moet het allemaal maar weer blijken. Gelukkig is Szymanski wel de nummer 10 van deze drie en hoeft alle creativiteit niet van hem te komen maar ik hou mn hart vast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Volgens @Socrates is dat niet zo. Alles wat hier genoemd wordt is hij het totaal niet mee eens.

Gimenez creatief? Hebben wij het over dezelfde speler? Weet je waar ik een beetje bang voor ben, dat Orrie door het ijs gaat zakken dit seizoen. Nog meer druk dan vorig seizoen op zijn schouders als hij één van de weinige is die blijft en vorig seizoen had die Freddie achter m staan die echt ALLES voor m oploste. Nu met Szymanski en Timber moet het allemaal maar weer blijken. Gelukkig is Szymanski wel de nummer 10 van deze drie en hoeft alle creativiteit niet van hem te komen maar ik hou mn hart vast.

Niet creatief qua technisch of zijn spel, maar qua transferbeleid.

9 minuten geleden zei MetalMichael:

Linksbackup moet de Peruaan Marcos López worden van San José Earthquakes. Heeft nog een half jaar contract daar. 

https://1908.nl/artikelen/feyenoord-bezig-met-linksback-marcos-lopez-22

Vind dit bijvoorbeeld wel een creatieve vondst. 20 interlands ook achter zijn naam, interessant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei 007mark:

Vind dit bijvoorbeeld wel een creatieve vondst. 20 interlands ook achter zijn naam, interessant.

Mwa, komt net als Gimenez uit het netwerk van Te Kloese. Geen gescoute Scandinaviërs zoals vorig jaar.

4 minuten geleden zei Socrates:

Interessant.

Iemand die op basis van compilatiefilmpjes zijn volledige profiel als speler kent toevallig?

Ik had eigenlijk mijn hoop op jou gevestigd. ;c 

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites