PJHoutman Geplaatst 22 december 2021 Share Geplaatst 22 december 2021 Waarom ook in godsnaam. Inspelen op een vertrek van Kökcu dan ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 december 2021 Share Geplaatst 22 december 2021 2 minuten geleden zei PJHoutman: Waarom ook in godsnaam. Inspelen op een vertrek van Kökcu dan ofzo? Dit vooral. Zou de enige verklaring kunnen zijn. Maar denk inderdaad dat hij war overschat is. Zeker als het spel niet op hem gericht is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 Dus we hebben Lord Aursnes (ze noemen Frenkie de Jong in Barcelona de kleine Aursnes begreep ik van mijn neef die daar woont). We hebben Kokcu (sorry, al die puntjes ben ik even te lui voor) en Jensie (die gaat verlengen) Voor de 2 verdedigende middenvelder posities. Daar achter zit nog Hartjes (in FM niet voor niets Baby Aursnes genoemd). Wat moeten we met deze dikzak? (ik ben zelf dik, ik mag dit zeggen) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 Weet ook niet of ik Veerman als verdedigende middenvelder zou kwalificeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 13 uur geleden zei Abe: Ik denk dat 't goed is dat Alireza en Nelson ff 90 minuten spelen en vertrouwen opdoen. Het zit er wel in bij beide gasten, maar komt er nog niet helemaal uit. 13 uur geleden zei MetalMichael: Klein puntje van kritiek op Slot: Bij een 0-3 voorsprong en nog een kwartier te spelen, kun je best wat jonge gasten laten invallen. Had ik inderdaad ook verwacht, maar misschien 'gunde' hij Diemers nog wat minuten voor zijn afscheid. Die mag weg namelijk. 55 minuten geleden zei Arezo: Dus we hebben Lord Aursnes Iniesta aan de Maas. Verder eigenlijk redelijk tevreden over de eerste seizoenshelft. Veel beter natuurlijk dan vooraf gedacht, zeker Europees. In de Eredivisie zelfs nog wat punten laten liggen waar het niet had gehoeven (Twente, Groningen, RKC en zelfs Ajax). Maar met een buffer van 6 punten naar plek 4 sta je er gewoon erg goed voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 Jeetje, wat een hoop negatief gebeuren hier zeg. Weer geen kans weggegeven, weer heel veel kansen, en eigenlijk weer gewoon soepel gewonnen. We hebben 31 wedstrijden achter de rug en van vermoeidheid was weinig te zien vond ik. Verder is Veerman natuurlijk wel een ander soort voetballer dan de namen hierboven. Regeren is ook vooruitzien. Veerman nu een half jaar mee laten draaien en vanaf de zomer op Kökcu, is toch niet heel verkeerd? Normaliter halen we de vervanger pas op de slot dag van de transfermarkt en dat is dan een naam als Lord Diemers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 We schijnen in ieder geval een 17-jarige Togolees binnen te hebben, Karim Dermane. FeyenoordTM weet er meer van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 37 minuten geleden zei PJHoutman: We schijnen in ieder geval een 17-jarige Togolees binnen te hebben, Karim Dermane. FeyenoordTM weet er meer van. Is in de zomer op proef geweest en was bij de oefenwedstrijden van de -21 veruit de beste. Voor zover dat veel zegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 En nu hopen dat hij echt 17 is en geen 32. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 Ik heb die wedstrijden destijds live gezien en ook de clubs die naar verluidt interesse in hem zouden hebben. Klinkt veelbelovend, maar we gaan het allemaal meemaken. In ieder geval goed dat er spelers van deze leeftijd worden gehaald. Er hoeft maar één topper tussen te zitten en je bent binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 Leuk stukje https://www.vi.nl/pro/analyse/wat-de-langste-combinatiegoal-ooit-zegt-over-de-ontwikkeling-van-feyenoord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Erg treurig, zo jong ook nog... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Vreselijk, ja. Wat een kutleven heeft die gehad na het voetbal. De ziekte van zijn zoon, zijn maatje Allotey verloren. Nu zelf dood. Hoop dat er bij de eerstvolgende wedstrijd met publiek een prachtige sfeeractie voor hem wordt gedaan, want dat heeft hij zeker verdiend. Die beelden van een biddende Gyan met de fakkelrook om hem heen komen bij mij nog altijd hard binnen. En het kopduel dat hij in de slotfase van de UEFA Cup-finale won van Jan Koller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Grote legende, rust in vrede. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 RIP wat verschrikkelijk zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 1 van de grootste culthelden op de NL velden. Wat treurig zeg, iemand die weet wat hij had? Zo jong. RIP Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 3 minuten geleden zei Vitesse88: 1 van de grootste culthelden op de NL velden. Wat treurig zeg, iemand die weet wat hij had? Zo jong. RIP De k ziekte helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Wat een superheld. Ik kan me nog goed herinneren dat ik samen met mijn vader de Uefacup finale keek. Een van de mooiste avonden uit mijn leven. Het kopduel Gyan/ Koller kan ik me echt nog zo goed herinneren. Een man die het leven (ondanks heel vaak bidden) niet cadeau heeft gekregen. Hoop dat hij rust in vrede. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 En die wedstrijd tegen RBC dat hij twee keer scoorde op zijn verjaardag. Na 55 minuten 4-0 voor en een publiekswissel. Mooie momenten waren dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 Trainingskamp in Spanje gaat niet door door coronabesmettingen bij staf en spelers. Natuurlijk nooit ideaal, maar qua timing misschien wel prima, twee weken voor de competitiehervatting. Zullen nog wel meer berichten naar buiten komen, als de andere clubs in Nederland weer gaan starten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 Heerenveen wil de hoofdprijs voor Veerman en PSV heeft zich ook gemeld. Ik vraag me toch af of het zin heeft om met PSV te gaan strijden. Zo overtuigd ben ik niet en al helemaal niet zolang Kökcu blijft, want dan betaal je toch vrij veel geld voor een stand-in. Lijkt me dat het ideale middenveld van Slot bestaat uit Aursnes - Kökcu - Til. Veerman zou dan in het beste geval eerste reserve zijn, maar als Nelson/Jahanbaksh beter gaan presteren en een basisplaats op rechtsbuiten veroveren heb je ook nog met Toornstra te maken. Dan zou het me niets verbazen als Veerman nóg een plaatsje daalt in de pikorde. Ik zou PSV hem gewoon laten halen, als ik het zo bekijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 21 minuten geleden zei PJHoutman: Heerenveen wil de hoofdprijs voor Veerman en PSV heeft zich ook gemeld. Ik vraag me toch af of het zin heeft om met PSV te gaan strijden. Zo overtuigd ben ik niet en al helemaal niet zolang Kökcu blijft, want dan betaal je toch vrij veel geld voor een stand-in. Lijkt me dat het ideale middenveld van Slot bestaat uit Aursnes - Kökcu - Til. Veerman zou dan in het beste geval eerste reserve zijn, maar als Nelson/Jahanbaksh beter gaan presteren en een basisplaats op rechtsbuiten veroveren heb je ook nog met Toornstra te maken. Dan zou het me niets verbazen als Veerman nóg een plaatsje daalt in de pikorde. Ik zou PSV hem gewoon laten halen, als ik het zo bekijk. Denk je dat Feyenoord poging gaat wagen Guus Til komende zomer definitief in te lijven? Betalen nu als goed is al 1 miljoen huursom plus zijn gehele salaris? En als ie terug is in Moskou heeft ie max 1 of 2 jaar contract toch nog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 @PJHoutmanZou toch gaan om anticiperen op vertrek van Kökcü. @KyrillNiet zolang hij bijna twee miljoen verdient. Feyenoord betaalt trouwens veel minder. Citaat Maar omdat Feyenoord hem momenteel huurt van Spartak en het salaris niet kan bekostigen, levert Guus Til maar liefst €1,2 miljoen aan salaris in. Hij verdient nu ‘slechtst’ €500.000. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 Zelfs als Kokcu weg gaat, hoef ik Veerman nog steeds niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten