RotterdamZuid Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 1 uur geleden zei Lazy: Moest Gisteren lachen om mijn buurman. Die werkt in de jeugdopleiding bij Feyenoord en was helemaal in zijn nopjes dat AL het personeel van Feyenoord een maand lang gratis Disney+ heeft gekregen zodat ze de docu van Feyenoord konden kijken. Hij was erg enthousiast, tot ik hem vertelde dat het ongeveer 6 afleveringen zijn en hij ze dus niet allemaal kan kijken ?? die kop.. priceless ? Het zijn er 9 zelfs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 3 september 2021 Share Geplaatst 3 september 2021 21 uur geleden zei RicoV1989: Ja, ik als seizoenkaarthouder heb dat ook gekregen. Maar de code is tot 30 september geldig, dus je kan dan de code gebruiken op 30 september, dan heb je in heel oktober Disney+ en als het goed is cover je dan alle afleveringen. Dus je buurman heeft eigenlijk wel gelijk Die van hem niet hoor. Die is geldig van 1 sept tot 30 sept, ongeacht wanneer hij het aanzet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 3 september 2021 Share Geplaatst 3 september 2021 Zojuist zei Lazy: Die van hem niet hoor. Die is geldig van 1 sept tot 30 sept, ongeacht wanneer hij het aanzet. Oh. Dan ga ik mijn brief nog maar een keer lezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 Mensen, kinderen... Het tactisch vernuft van Advocaat ligt gewoon nóg lager dan ik verwachtte. Scène uit aflevering 2 van de docu: Voorafgaand aan Feyenoord - Sparta roepen ze Van Persie die toevallig over de gang loopt de trainerskamer in. Na een hoop grappen en grollen van het niveau VI, vraagt Van Persie hoe ze zondag gaan spelen. Stukje verbatim: DA: 433. RvP: Maar, hoge druk zetten of ... DA: We gaan wel iets hoger drukzetten, maar... Ik zeg altijd, je zet hoog druk als je het gevoel hebt, maar niet vanuit een basis. Want wat heeft het voor zin om... Je gaat hoog drukzetten om die bal snel te hebben. En dan moet je iets met die bal. Maar dat doe ik zeker niet iedere week met dit elftal. Om over de beelden van de teambespreking maar te zwijgen. Veel inhoudelijker dan: We moeten elkaar motiveren, ik heb er vertrouwen in, we moeten het samen doen, komt hij niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RotterdamZuid Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 Dat hoog druk zetten als je het gevoel hebt doe je toch als je niks van een tegenstander weet. Kijk je ff de kat uit de boom, ga je dan bepalen. Berghuis ook nog met een aardige sneer naar Dick, na Emmen. "Jeugd kan er niks van toch?", nadat Bannis de winnende maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 3 uur geleden zei MetalMichael: Mensen, kinderen... Het tactisch vernuft van Advocaat ligt gewoon nóg lager dan ik verwachtte. Scène uit aflevering 2 van de docu: Voorafgaand aan Feyenoord - Sparta roepen ze Van Persie die toevallig over de gang loopt de trainerskamer in. Na een hoop grappen en grollen van het niveau VI, vraagt Van Persie hoe ze zondag gaan spelen. Stukje verbatim: DA: 433. RvP: Maar, hoge druk zetten of ... DA: We gaan wel iets hoger drukzetten, maar... Ik zeg altijd, je zet hoog druk als je het gevoel hebt, maar niet vanuit een basis. Want wat heeft het voor zin om... Je gaat hoog drukzetten om die bal snel te hebben. En dan moet je iets met die bal. Maar dat doe ik zeker niet iedere week met dit elftal. Om over de beelden van de teambespreking maar te zwijgen. Veel inhoudelijker dan: We moeten elkaar motiveren, ik heb er vertrouwen in, we moeten het samen doen, komt hij niet. Wilde precies bij deze scene net naar MU om erover te posten. Wat beschamend eigenlijk, inderdaad nog erger dan gedacht. 2 uur geleden zei RotterdamZuid: Dat hoog druk zetten als je het gevoel hebt doe je toch als je niks van een tegenstander weet. Kijk je ff de kat uit de boom, ga je dan bepalen. Berghuis ook nog met een aardige sneer naar Dick, na Emmen. "Jeugd kan er niks van toch?", nadat Bannis de winnende maakt. Heb die opmerking volledig gemist, maar vind Berghuis uberhaupt al een lul eerste klas. Sloeg ook zelf de plank behoorlijk mis bij de opmerking 'de bal moet zo snel mogelijk bij ons terecht komen'. Nee juist niet, daarom ging het zovaak mis. Kwam zovaak de bal tussen de CV's halen of kreeg xe bal al op onmogelijke plekken waardoor de rest niet aan voetballen toe kwam. Buiten het vertrek van Berghuis ook enorm blij met vertrek van Fer. Moet zogenaamd goed zijn in de kleedkamer, maar zie ik alleen maar overal languit liggen en hard lachen om niks. Zo'n zak patat heb je dus ook niks aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 3 uur geleden zei RotterdamZuid: Berghuis ook nog met een aardige sneer naar Dick, na Emmen. "Jeugd kan er niks van toch?", nadat Bannis de winnende maakt. Daar had Advocaat blijkbaar wel kijk op, want Arnesen heeft al die jongens (Vente, El Bouch, De Mooij, Burger, Wehrmann) er (terecht) uitgewerkt en Bannis is nu vierde (?) spits na Dessers, Linssen en Sinisterra. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 september 2021 Share Geplaatst 9 september 2021 12 uur geleden zei RotterdamZuid: Dat hoog druk zetten als je het gevoel hebt doe je toch als je niks van een tegenstander weet. Kijk je ff de kat uit de boom, ga je dan bepalen. Berghuis ook nog met een aardige sneer naar Dick, na Emmen. "Jeugd kan er niks van toch?", nadat Bannis de winnende maakt. Omdat die Bannis een keer niet voor een bal weg kan komen? Daar had Dickie toch gewoon gelijk in? Er staat nu toch verder ook niemand van die jongens in het elftal? Ja Bijlow, maar die stond er, mist niet blessie, bij Advocaat ook wel in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 9 september 2021 Share Geplaatst 9 september 2021 13 uur geleden zei PJHoutman: Daar had Advocaat blijkbaar wel kijk op, want Arnesen heeft al die jongens (Vente, El Bouch, De Mooij, Burger, Wehrmann) er (terecht) uitgewerkt en Bannis is nu vierde (?) spits na Dessers, Linssen en Sinisterra. De Mooij is op eigen initiatief vertrokken, toch? Koos voor zijn maatschappelijke carriere. Die voetbalt nu bij AFC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 9 september 2021 Share Geplaatst 9 september 2021 15 uur geleden zei 007mark: Buiten het vertrek van Berghuis ook enorm blij met vertrek van Fer. Moet zogenaamd goed zijn in de kleedkamer, maar zie ik alleen maar overal languit liggen en hard lachen om niks. Zo'n zak patat heb je dus ook niks aan. Wat mij vooral opviel was dat 'taaltje' dat gesproken werd. Soort van Engels/Surinaams door elkaar heen en idd alleen maar lachen gieren brullen met Fer en zijn 'matties'. Heb het idee dat die groep echt enorm verdeeld was/is. Ander dingetje dat me opviel was de muziek voorafgaande aan wedstrijden. Relatief - zonder discriminerend te willen zijn - hoog 'rap gehalte' en vooral gericht op de donkere jongens. Vond het niet bepaald sfeerverhogend als je ziet dat Geertruida, Fer en Malacia lekker staan te daggeren/twerken terwijl je Bozenik met een koptelefoon op naar zijn telefoon zit te staren (afl 1) en Jensje Toornstra beetje weggedrukt met zichzelf bezig is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 september 2021 Share Geplaatst 9 september 2021 19 minuten geleden zei Lazy: Wat mij vooral opviel was dat 'taaltje' dat gesproken werd. Soort van Engels/Surinaams door elkaar heen en idd alleen maar lachen gieren brullen met Fer en zijn 'matties'. Heb het idee dat die groep echt enorm verdeeld was/is. Ander dingetje dat me opviel was de muziek voorafgaande aan wedstrijden. Relatief - zonder discriminerend te willen zijn - hoog 'rap gehalte' en vooral gericht op de donkere jongens. Vond het niet bepaald sfeerverhogend als je ziet dat Geertruida, Fer en Malacia lekker staan te daggeren/twerken terwijl je Bozenik met een koptelefoon op naar zijn telefoon zit te staren (afl 1) en Jensje Toornstra beetje weggedrukt met zichzelf bezig is. Die muziek viel mij inderdaad ook op, maar later hoorde ik ook 'Laat de zon in je hart' voorbijkomen. Niet veel beter als je het mij vraagt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 10 september 2021 Share Geplaatst 10 september 2021 Hoppa Berlijn en Praag uit geboekt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 september 2021 Share Geplaatst 10 september 2021 Daar gaan de fontijnen weer... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 september 2021 Share Geplaatst 10 september 2021 Azarkan doet 't lekker tot nu toe bij Excelsior. Hopen dat die een beetje door kan ontwikkelen, dan lijkt dat me een prima selectiespeler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 3 uur geleden zei 007mark: Daar gaan de fontijnen weer... Berlijn zal wensen dat de muur weer terug komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 EIN DE LIJK weer Feyenoord. Ben benieuwd, zal wel weer ouderwets janken worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 Benieuwd wat voor onzinnige penalty's en domme rode kaarten we deze keer weer tegen krijgen. Zou wel een heel belangrijke 3 punten zijn als je deze wel direct wint, zeker met het oog op de twee thuiswedstrijden erna. Waar je het toch meestal van moet hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 5 minuten geleden zei 007mark: Benieuwd wat voor onzinnige penalty's en domme rode kaarten we deze keer weer tegen krijgen. Zou wel een heel belangrijke 3 punten zijn als je deze wel direct wint, zeker met het oog op de twee thuiswedstrijden erna. Waar je het toch meestal van moet hebben. Poeh als je deze weet te winnen kan het een mooi toernooi worden ja, ik ben vooral weer blij met de rentree van Senesi, ondanks dat ik niet vond dat het aan Hendriks lag tegen Utrecht merk je toch wel dat er meer rust in de ploeg is met Senesi. Hoeveel levert een winst hier ook alweer op? 500k ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 Die ploeg uit Israël moet je toch gewoon oprollen? Zit net die selectie te bekijken met sterspeler Chery. Dat is geen CL haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 Zou er zelf niet gek van opkijken als die Chery er twee vanaf 20 meter in schiet, snap wel dat hij voor het geld gekozen heeft, maar imo kon hij destijds echt nog wel wat hoger dan FC Groningen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 Succes straks boys, ik hoop dat het minder makkelijk wordt als dat jullie denken. Let vooral op de schitterende shirts van Maccabi Haifa Of het waren de inloopshirts trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 4 minuten geleden zei La Pulga: Succes straks boys, ik hoop dat het minder makkelijk wordt als dat jullie denken. Let vooral op de schitterende shirts van Maccabi Haifa Of het waren de inloopshirts trouwens. Volgens mij denkt helemaal niemand dat het makkelijk wordt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 5 uur geleden zei Thierryvane: Die ploeg uit Israël moet je toch gewoon oprollen? Zit net die selectie te bekijken met sterspeler Chery. Dat is geen CL haha. Hij is meer CL niveau dan CL niveau, ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 26 minuten geleden zei 007mark: Volgens mij denkt helemaal niemand dat het makkelijk wordt Meer algemene opinie op Voetbalzone etc. Geen idee hoe jullie er over denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 Dinsdag 16:30 live voetbal, leuk Snel scoren, ben je van het gezeik af daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten