Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Lazy:

Moest Gisteren lachen om mijn buurman. Die werkt in de jeugdopleiding bij Feyenoord en was helemaal in zijn nopjes dat AL het personeel van Feyenoord een maand lang gratis Disney+ heeft gekregen zodat ze de docu van Feyenoord konden kijken. Hij was erg enthousiast, tot ik hem

vertelde dat het ongeveer 6 afleveringen zijn en hij ze dus niet allemaal kan kijken ?? die kop.. priceless ?

Het zijn er 9 zelfs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei RicoV1989:

Ja, ik als seizoenkaarthouder heb dat ook gekregen. Maar de code is tot 30 september geldig, dus je kan dan de code gebruiken op 30 september, dan heb je in heel oktober Disney+ en als het goed is cover je dan alle afleveringen. Dus je buurman heeft eigenlijk wel gelijk:D

Die van hem niet hoor. Die is geldig van 1 sept tot 30 sept, ongeacht wanneer hij het aanzet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen, kinderen... Het tactisch vernuft van Advocaat ligt gewoon nóg lager dan ik verwachtte. Scène uit aflevering 2 van de docu: Voorafgaand aan Feyenoord - Sparta roepen ze Van Persie die toevallig over de gang loopt de trainerskamer in. Na een hoop grappen en grollen van het niveau VI, vraagt Van Persie hoe ze zondag gaan spelen. 

Stukje verbatim:

DA: 433.

RvP: Maar, hoge druk zetten of ...

DA: We gaan wel iets hoger drukzetten, maar... Ik zeg altijd, je zet hoog druk als je het gevoel hebt, maar niet vanuit een basis. Want wat heeft het voor zin om... Je gaat hoog drukzetten om die bal snel te hebben. En dan moet je iets met die bal. Maar dat doe ik zeker niet iedere week met dit elftal. 

Om over de beelden van de teambespreking maar te zwijgen. Veel inhoudelijker dan: We moeten elkaar motiveren, ik heb er vertrouwen in, we moeten het samen doen, komt hij niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei MetalMichael:

Mensen, kinderen... Het tactisch vernuft van Advocaat ligt gewoon nóg lager dan ik verwachtte. Scène uit aflevering 2 van de docu: Voorafgaand aan Feyenoord - Sparta roepen ze Van Persie die toevallig over de gang loopt de trainerskamer in. Na een hoop grappen en grollen van het niveau VI, vraagt Van Persie hoe ze zondag gaan spelen. 

Stukje verbatim:

DA: 433.

RvP: Maar, hoge druk zetten of ...

DA: We gaan wel iets hoger drukzetten, maar... Ik zeg altijd, je zet hoog druk als je het gevoel hebt, maar niet vanuit een basis. Want wat heeft het voor zin om... Je gaat hoog drukzetten om die bal snel te hebben. En dan moet je iets met die bal. Maar dat doe ik zeker niet iedere week met dit elftal. 

Om over de beelden van de teambespreking maar te zwijgen. Veel inhoudelijker dan: We moeten elkaar motiveren, ik heb er vertrouwen in, we moeten het samen doen, komt hij niet. 

Wilde precies bij deze scene net naar MU om erover te posten. Wat beschamend eigenlijk, inderdaad nog erger dan gedacht.

2 uur geleden zei RotterdamZuid:

Dat hoog druk zetten als je het gevoel hebt doe je toch als je niks van een tegenstander weet. Kijk je ff de kat uit de boom, ga je dan bepalen. 

Berghuis ook nog met een aardige sneer naar Dick, na Emmen. "Jeugd kan er niks van toch?", nadat Bannis de winnende maakt. 

Heb die opmerking volledig gemist, maar vind Berghuis uberhaupt al een lul eerste klas. Sloeg ook zelf de plank behoorlijk mis bij de opmerking 'de bal moet zo snel mogelijk bij ons terecht komen'. Nee juist niet, daarom ging het zovaak mis. Kwam zovaak de bal tussen de CV's halen of kreeg xe bal al op onmogelijke plekken waardoor de rest niet aan voetballen toe kwam.

Buiten het vertrek van Berghuis ook enorm blij met vertrek van Fer. Moet zogenaamd goed zijn in de kleedkamer, maar zie ik alleen maar overal languit liggen en hard lachen om niks. Zo'n zak patat heb je dus ook niks aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei RotterdamZuid:

Berghuis ook nog met een aardige sneer naar Dick, na Emmen. "Jeugd kan er niks van toch?", nadat Bannis de winnende maakt. 

Daar had Advocaat blijkbaar wel kijk op, want Arnesen heeft al die jongens (Vente, El Bouch, De Mooij, Burger, Wehrmann)  er (terecht) uitgewerkt en Bannis is nu vierde (?) spits na Dessers, Linssen en Sinisterra. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei RotterdamZuid:

Dat hoog druk zetten als je het gevoel hebt doe je toch als je niks van een tegenstander weet. Kijk je ff de kat uit de boom, ga je dan bepalen. 

Omdat die Bannis een keer niet voor een bal weg kan komen? Daar had Dickie toch gewoon gelijk in? Er staat nu toch verder ook niemand van die jongens in het elftal? Ja Bijlow, maar die stond er, mist niet blessie, bij Advocaat ook wel in. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei PJHoutman:

Daar had Advocaat blijkbaar wel kijk op, want Arnesen heeft al die jongens (Vente, El Bouch, De Mooij, Burger, Wehrmann)  er (terecht) uitgewerkt en Bannis is nu vierde (?) spits na Dessers, Linssen en Sinisterra. 

De Mooij is op eigen initiatief vertrokken, toch? Koos voor zijn maatschappelijke carriere. Die voetbalt nu bij AFC.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei 007mark:

Buiten het vertrek van Berghuis ook enorm blij met vertrek van Fer. Moet zogenaamd goed zijn in de kleedkamer, maar zie ik alleen maar overal languit liggen en hard lachen om niks. Zo'n zak patat heb je dus ook niks aan.

Wat mij vooral opviel was dat 'taaltje' dat gesproken werd. Soort van Engels/Surinaams door elkaar heen en idd alleen maar lachen gieren brullen met Fer en zijn 'matties'. Heb het idee dat die groep echt enorm verdeeld was/is.

Ander dingetje dat me opviel was de muziek voorafgaande aan wedstrijden. Relatief - zonder discriminerend te willen zijn - hoog 'rap gehalte' en vooral gericht op de donkere jongens. Vond het niet bepaald sfeerverhogend als je ziet dat Geertruida, Fer en Malacia lekker staan te daggeren/twerken terwijl je Bozenik met een koptelefoon op naar zijn telefoon zit te staren (afl 1) en Jensje Toornstra beetje weggedrukt met zichzelf bezig is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Lazy:

Wat mij vooral opviel was dat 'taaltje' dat gesproken werd. Soort van Engels/Surinaams door elkaar heen en idd alleen maar lachen gieren brullen met Fer en zijn 'matties'. Heb het idee dat die groep echt enorm verdeeld was/is.

Ander dingetje dat me opviel was de muziek voorafgaande aan wedstrijden. Relatief - zonder discriminerend te willen zijn - hoog 'rap gehalte' en vooral gericht op de donkere jongens. Vond het niet bepaald sfeerverhogend als je ziet dat Geertruida, Fer en Malacia lekker staan te daggeren/twerken terwijl je Bozenik met een koptelefoon op naar zijn telefoon zit te staren (afl 1) en Jensje Toornstra beetje weggedrukt met zichzelf bezig is.

Die muziek viel mij inderdaad ook op, maar later hoorde ik ook 'Laat de zon in je hart' voorbijkomen. Niet veel beter als je het mij vraagt :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benieuwd wat voor onzinnige penalty's en domme rode kaarten we deze keer weer tegen krijgen.

Zou wel een heel belangrijke 3 punten zijn als je deze wel direct wint, zeker met het oog op de twee thuiswedstrijden erna. Waar je het toch meestal van moet hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei 007mark:

Benieuwd wat voor onzinnige penalty's en domme rode kaarten we deze keer weer tegen krijgen.

Zou wel een heel belangrijke 3 punten zijn als je deze wel direct wint, zeker met het oog op de twee thuiswedstrijden erna. Waar je het toch meestal van moet hebben.

Poeh als je deze weet te winnen kan het een mooi toernooi worden ja, ik ben vooral weer blij met de rentree van Senesi, ondanks dat ik niet vond dat het aan Hendriks lag tegen Utrecht merk je toch wel dat er meer rust in de ploeg is met Senesi. Hoeveel levert een winst hier ook alweer op? 500k ofzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei La Pulga:

Succes straks boys, ik hoop dat het minder makkelijk wordt als dat jullie denken.

Let vooral op de schitterende shirts van Maccabi Haifa :classic_love:

Of het waren de inloopshirts trouwens.

Volgens mij denkt helemaal niemand dat het makkelijk wordt :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites