Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

40 minuten geleden zei MetalMichael:

Speler van het jaar in Oostenrijk (voor die nieuwe van PSV) in een team dat de speelstijl van Slot speelt. Zal toch de reserve voor Geertruida worden lijkt me. Dan ga je daar geen speler neerzetten die ook veel moet spelen. Beetje ervaring in de verdediging erbij kan ook geen kwaad. 

Ja precies, maar waarom dan een dure gast uit Oostenrijk? ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei 007mark:

Feyenoord staat open voor een vertrek van Diemers, mooi. Nu nog een club vinden die hem wilt hebben.

Ergens wel dubbel toch. Qua kwaliteiten en vertoonde spel natuurlijk volledig terecht. Maar gezien de zeer smalle selectie kun je je afvragen of je hem er voor de breedte niet bij had moeten houden. 

Al is Diemers voor veel Feyenoorders wat Rosario bij PSV voor mij (en veel anderen) was ;c. Al hadden we maar 12 spelers dan had ik een vertrek nog steeds aangemoedigd. 

Aan de andere kant schijnt Diemers ook aangegeven te hebben dat hij bij weinig zicht op minuten sowieso weg wilde. Dus dan heb je ook niks aan zo’n mokkende speler. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Michaelinho*:

Ergens wel dubbel toch. Qua kwaliteiten en vertoonde spel natuurlijk volledig terecht. Maar gezien de zeer smalle selectie kun je je afvragen of je hem er voor de breedte niet bij had moeten houden. 

Al is Diemers voor veel Feyenoorders wat Rosario bij PSV voor mij (en veel anderen) was ;c. Al hadden we maar 12 spelers dan had ik een vertrek nog steeds aangemoedigd. 

Aan de andere kant schijnt Diemers ook aangegeven te hebben dat hij bij weinig zicht op minuten sowieso weg wilde. Dus dan heb je ook niks aan zo’n mokkende speler. 

Nee, in de voorbereiding in de ogen van Slot al voorbijgestreefd door Hartjes. Middenvelders zat in de selectie. 

Texeira mag ook weg trouwens en met Fer zou ook meegewerkt worden als daar een club voor komt. 

Is schijnbaar heel veel vertrouwen in de talentvolle middenvelders. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei MetalMichael:

Nee, in de voorbereiding in de ogen van Slot al voorbijgestreefd door Hartjes. Middenvelders zat in de selectie. 

Texeira mag ook weg trouwens en met Fer zou ook meegewerkt worden als daar een club voor komt. 

Is schijnbaar heel veel vertrouwen in de talentvolle middenvelders. 

Op zich niet zo gek. Texeira en Diemers brengen je niet verder. Fer lijkt het beste ook vanaf. Dan is inzetten op jeugd geen slecht idee. Al wordt het qua balans in de selectie dan wellicht lastig komend seizoen. Maar als je Slot een jaar geeft om te bouwen met jonge spelers, dan kan dat volgend seizoen absoluut uitbetalen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei ElMarcos:

Op zich niet zo gek. Texeira en Diemers brengen je niet verder. Fer lijkt het beste ook vanaf. Dan is inzetten op jeugd geen slecht idee. Al wordt het qua balans in de selectie dan wellicht lastig komend seizoen. Maar als je Slot een jaar geeft om te bouwen met jonge spelers, dan kan dat volgend seizoen absoluut uitbetalen. 

Eens, al kan je na de schoonmaak welke nu (qua middenveld) plaatsvindt echt nog wel iets creatiefs gebruiken. Als aanvoer naar de voorhoede. Als je het naar posities vertaalt, heb je nu volgens Slot-principes dit:

MC controlerend: Toornstra (Burger/AEB)
MC meer spelmakend: Kökcu (Hartjes)
AMC: Til (Antonucci, Milambo?)

Weg: Fer, Diemers, Teixeira.

Wetende dat Toornstra eigenlijk van nature meer een 8 (of zelfs een 10) is, Kökcu een 10 en Burger & AEB vooral als verdedigers worden ingezet, kan je wel concluderen dat het middenveld nog uit verhouding is. Om dit op te lossen ben je afhankelijk van investeerders of een uitgaande transfer welke een herinvesteerbaar bedrag oplevert. Daar zie ik alleen Kökcu voor in aanmerking komen. Niet vanwege zijn goede prestaties, maar dat even terzijde..

Als deze oplossing zich dan aandient, waar zouden jullie dan voor gaan? Een 6, een 8? Kitolano, Veerman? 

bewerkt door Jeffers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind Teixeira wel een lastig verhaal. Ik denk dat hij wel een van de weinige spelers, zo niet de enige speler, in de selectie is die de broodnodige creativiteit met zich mee brengt. Dat heeft ie afgelopen seizoen toch wel laten zien vind ik. Een Toornstra, Til, Kökcü etc hebben die creativiteit niet (hoewel ik vind dat Kökcü dat ergens wel in zich heeft, maar het komt er niet helemaal uit) en zijn eigenlijk gewoon stuk voor stuk verbeterde versies van Lex Immers. Dan is Teixeira toch wel een heel ander type en iets wat je ook nodig hebt.

Aan de andere kant heb je er in verdedigend opzicht helemaal geen reet aan en is ie veel te flegmatiek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm, ik heb juist het tegenovergestelde met Texeira: Het ziet er allemaal leuk uit, maar daar blijft het ook bij. Veel te flegmatiek en, nog belangrijker, nauwelijks rendement van zijn acties. Heeft veel tijd en balcontacten nodig. 

Filmpje laat het goed zien, kijk maar hoe vaak hij z'n balaanname moet corrigeren.

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites