007mark Geplaatst 19 juli 2021 Share Geplaatst 19 juli 2021 Ja, die ga ik wel even kijken. Tof zo'n serie. Vanmiddag ook loting voor 3e voorronde. Als Feyenoord van Drita wint, komen ze tegen 1 van de volgende ploegen (voorloting al geweest): FC Luzern (Zwitserland). Of de winnaar uit de volgende duels: FK Rīgas Futbola skola (Letland) v.s. Puskás Akadémia FC (Hongarije) Larne FC (Noord-Ierland) v.s. Aarhus GF (Denemarken) Hibernian FC (Schotland) v.s. FC Santa Coloma (Andorra). Denk dat je Luzern moet ontlopen. Winnaar van de beker in Zwitserland en echt een goede run gehad vorig jaar in de 2e seizoenshelft. Onder andere met Jordy Wehrmann in de gelederen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 juli 2021 Share Geplaatst 19 juli 2021 Volgende ronde Luzern dus. Eerst uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 juli 2021 Share Geplaatst 19 juli 2021 Eigenlijk konden we het weten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 juli 2021 Share Geplaatst 19 juli 2021 Hattrick Jordy Wehrmann incoming Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 juli 2021 Share Geplaatst 20 juli 2021 Jorgensen naar Turkije, die Oostenrijker komt vanavond (volgens geruchten) naar Nederland om de laatste details te regelen. Scheelt je toch 4 miljoen in salarissen gok ik zo. Als Fer ook nog naar Turkije vertrekt heb je zo 5 miljoen bespaard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 juli 2021 Share Geplaatst 20 juli 2021 Die Oostenrijker blijft dus ook gewoon speler van het jaar geweest te zijn in die competitie daar. Volgens dit titel dus ook beter dan die verdediger die PSV heeft gehaald. Sowieso denk wel een prima aankoop. Kan meteen aansluiten, omdat hij voorbereiding heeft meegedaan en LASK speelt redelijk hetzelfde als Arne Slot zou willen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 juli 2021 Share Geplaatst 21 juli 2021 Zowaar ook zin om morgen voor een wedstrijd van Feyenoord te gaan zitten. Is wel lange tijd geleden moet ik zeggen. Benieuwd wat Feyenoord onder Slot op de mat kan leggen. Mooi overigens dat Milambo en Hartjes mee zijn. Wellicht kunnen die wat minuten maken. Bannis schijnt volgens verschillende Twitteraccounts te gaan starten in de spits. Heeft ook een prima voorbereiding gedraaid met 4 doelpunten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 juli 2021 Share Geplaatst 21 juli 2021 1 uur geleden zei 007mark: Bannis schijnt volgens verschillende Twitteraccounts te gaan starten in de spits. Heeft ook een prima voorbereiding gedraaid met 4 doelpunten. Ben benieuwd of Drita kan stunten tegen Luzern dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 juli 2021 Share Geplaatst 22 juli 2021 “Aanvallend voetbal in een hoog tempo waarmee we ploegen uit elkaar spelen”. Eerste kwart is daar nog niets van terug te zien in ieder geval. Wat een drama. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 22 juli 2021 Share Geplaatst 22 juli 2021 Ook wel lekker als je gewoon 11 voetballers op stelt ipv een stel glowsticks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 juli 2021 Share Geplaatst 22 juli 2021 Zojuist zei Regis: Ook wel lekker als je gewoon 11 voetballers op stelt ipv een stel glowsticks. Volgens mij mag je daar als Ajacied niet zo heel veel van zeggen, want jullie zijn begonnen met die onzin Wel eens dat het echt hele lelijke shirts zijn ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 juli 2021 Share Geplaatst 22 juli 2021 Mooi dat Frank de Boer weer een club gevonden heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 juli 2021 Share Geplaatst 22 juli 2021 Heb best wat minuten van de oefenpotjes gezien, maar moet de toegevoegde waarde van Til nog ontdekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 juli 2021 Share Geplaatst 22 juli 2021 Zag in beeld 'SC Feyenoord' staan. Zou dus zomaar kunnen dat dit gewoon de amateurtak is die op het veld staat. Voorlopig nog weinig verschil met vorig seizoen dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 juli 2021 Share Geplaatst 22 juli 2021 Pedersen heeft ook nog niks goed gedaan trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 juli 2021 Share Geplaatst 22 juli 2021 Waar de fuck zit ik naar te kijken dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 juli 2021 Share Geplaatst 22 juli 2021 Je zou een aardig drankspel kunnen doen op elk mislukt schot en/of voorzet van Toornstra. Het is maar goed dat die niet meer op een vleugel staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 juli 2021 Share Geplaatst 22 juli 2021 Dit is niet best. Weinig creativiteit ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 22 juli 2021 Share Geplaatst 22 juli 2021 Ik heb dit bericht ingesproken en gepost via m'n Google assistent omdat ik m'n oogballen eruit gestoken heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 juli 2021 Share Geplaatst 22 juli 2021 ‘Tussenjaar’ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 juli 2021 Share Geplaatst 22 juli 2021 (bewerkt) Nog ongeslagen in officiële wedstrijden! 22 juli 2021 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 juli 2021 Share Geplaatst 22 juli 2021 (bewerkt) POLONAISE Zo erg genoten dat ik waarschijnlijk een kaartje koop voor volgende week in De Kuip. 22 juli 2021 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 22 juli 2021 Share Geplaatst 22 juli 2021 Het zag er niet uit, maar ik vermoed toch dat het thuis afgemaakt gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 juli 2021 Share Geplaatst 22 juli 2021 Vind het niet heel erg, zorgt er hopelijk voor dat De Kuip volgende week wat voller zit dan hij bij een 0-4 vandaag gezeten zou hebben. Kaarten kosten ook erg weinig, dus de drempel zal laag zijn. Dit komt wel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 juli 2021 Share Geplaatst 23 juli 2021 Oostenrijkse krant meldt dat Trauner binnen is. Ik begrijp totaal niet waarom er nu dan weer een 29-jarige Oostenrijker moet komen. Niet eens vast bij de Oostenrijkse selectie dus zo goed zal het allemaal wel niet wezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten