Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Zit nu perso van Arne Slot terug te kijken. Ik vind het een hele realistische, grappige nuchtere vent. Ben heel benieuwd naar volgend seizoen. Wat mij betreft mag het met het oog op vertrek van Jorgensen, Berghuis en Senesi lekker los gaan qua transfers!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eens met opmerking hierboven. Heerlijke vent om naar te luisteren, heeft volgens mij ook goed in kaart wat de werkelijke situatie van Feyenoord is en doet daar gelukkig ook niet moeilijk over. Ook een heel goed signaal om Nico gewoon uit de selectie te peren. Dat Haps nog bij de selectie zit geeft dus wel aan dat Haps zelf nog niet wilt gaan?

Ben benieuwd waar we straks mee op de proppen komen, die Noorse rechtsback van Molde is zo goed als binnen maar kan nog niet gehaald worden door die NOW regeling en omdat Molde m zo laat mogelijk pas naar Feyenoord wilt laten gaan. Verder moet er achterin (zeker rechts) snel wat gehaald worden. Lutsha heeft een zware blessure opgelopen waardoor ik het vermoeden heb dat hij zijn kruisband heeft gescheurd (gehele voorbereiding eruit), waardoor je op dit moment alleen Denzel Hall en Sem Valk als rechtsbacks hebt en Owusu als RCV? :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Arezo:

Zit nu perso van Arne Slot terug te kijken. Ik vind het een hele realistische, grappige nuchtere vent. Ben heel benieuwd naar volgend seizoen. Wat mij betreft mag het met het oog op vertrek van Jorgensen, Berghuis en Senesi lekker los gaan qua transfers!

Vind dit heel lastig in te schatten. Ook al krijg je 4 miljoen voor Berghuis & 12 voor Senesi (Wie gaat er voor Jorgensen betalen? Daar komt alleen salaris voor vrij), dan is het gat dat dichtgelopen moet worden nog steeds enorm. Hoop wel dat ze een paar pareltjes op de kop kunnen tikken, is wel echt nodig gezien de selectie nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je 12 krijgt voor Senesi ben je de helft al kwijt aan doorverkoop percentage en makelaars. San Lorenzo schijnt een vrij hoge doorverkoop te hebben bedongen bij de transfer van Senesi. Met geluk hengelt Feyenoord in totaal 10 miljoen binnen met de verkoop van hun twee sterspelers. Das niet veel.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lazy:

Als je 12 krijgt voor Senesi ben je de helft al kwijt aan doorverkoop percentage en makelaars. San Lorenzo schijnt een vrij hoge doorverkoop te hebben bedongen bij de transfer van Senesi. Met geluk hengelt Feyenoord in totaal 10 miljoen binnen met de verkoop van hun twee sterspelers. Das niet veel.... 

Ik weet niet beter dan 10/15%, ben benieuwd waar je je info vandaan hebt. Daarnaast is 12 miljoen natuurlijk lachwekkend laag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar komt die 12 miljoen vandaag? ;c;c Denk namelijk niet dat Feyenoord m voor dat bedrag wegdoet hoor, maar goed wie ben ik. Berghuis moet ik ook nog maar zien, tuurlijk die vier miljoen is echt laag en eigenlijk als je eerlijk ben was het m ook niet waard om daarvoor langer te houden, want hoeveel verder zijn we nou eigenlijk gekomen? Kokcu zie ik daarentegen wel gaan. Veel middenvelders in de ploeg, Til al erbij, lijkt alsof ze er al op voorgesorteerd hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 miljoen is misschien te laag, maar niet lachwekkend. Je mag eerder daaraan denken dan aan 20 als je de verhalen hoort.

- De bedragen die rond gaan zijn 15 tot 18 miljoen, terwijl geruchten in de regel hoger zijn dan wat er uiteindelijk betaald wordt

- Feyenoord moet verkopen, en elke club weet dat

- Senesi is niet geselecteerd voor de Copa (als hij daar überhaupt al kans op had)

- Feyenoord heeft niet geweldig gepresteerd afgelopen seizoen (zeker richting het einde), waardoor hij ook Europees weinig heeft kunnen laten zien. Een 5e plek in Nederland spreekt dan niet echt tot de verbeelding

- Het is niet zo of bij alle clubs het financiële gat van afgelopen seizoen ineens weg is

Het zou me niet verbazen als het 15 o.i.d. wordt, maar ik denk dat deze range realistisch is.

Overigens zijn de geruchten omtrent wat Feyenoord af moet staan hoger dan 10/15%. 10% aan Lorenzo, 5% aan Senesi zelf en er schijnt nog een 3e partij een belang te hebben van x% in de transfersom.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Rogier.:

12 miljoen is misschien te laag, maar niet lachwekkend. Je mag eerder daaraan denken dan aan 20 als je de verhalen hoort.

- De bedragen die rond gaan zijn 15 tot 18 miljoen, terwijl geruchten in de regel hoger zijn dan wat er uiteindelijk betaald wordt

- Feyenoord moet verkopen, en elke club weet dat

- Senesi is niet geselecteerd voor de Copa (als hij daar überhaupt al kans op had)

- Feyenoord heeft niet geweldig gepresteerd afgelopen seizoen (zeker richting het einde), waardoor hij ook Europees weinig heeft kunnen laten zien. Een 5e plek in Nederland spreekt dan niet echt tot de verbeelding

- Het is niet zo of bij alle clubs het financiële gat van afgelopen seizoen ineens weg is

Het zou me niet verbazen als het 15 o.i.d. wordt, maar ik denk dat deze range realistisch is.

Overigens zijn de geruchten omtrent wat Feyenoord af moet staan hoger dan 10/15%. 10% aan Lorenzo, 5% aan Senesi zelf en er schijnt nog een 3e partij een belang te hebben van x% in de transfersom.

Account zit heel vaak goed. Van Slot tot contractverleningen en de nieuwe Noorse RB. Nu snap ik dat we een jaar verder zijn, maar onder de 20 gaat 'm gewoon echt niet worden. Hij staat er qua verdedigende cijfers ook gewoon erg goed op bij de Europese (m.n. Italiaanse) subtop, een professionele club hecht daar meer waarde aan dan aan een teamprestatie. Feyenoord hoeft trouwens niet te verkopen, enkel om zelf op de transfermarkt te kunnen kopen. Wat dat betreft is het "moeten" verkopen en geen uitverkoop. 

Qua nationaal team schijnt hij er wel tegenaan te zitten. Aanvoerder van -23 en heeft al eens in de voorselectie gezeten voor WK kwalificatiewedstrijden.

Bijkomend voordeel van Senesi voor Italiaanse clubs is dat hij een Italiaans paspoort aan kan vragen, vanwege z'n opa(?), waardoor hij als non-EU transfer telt. 

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei MetalMichael:

Account zit heel vaak goed. Van Slot tot contractverleningen en de nieuwe Noorse RB. 

Bijkomend voordeel van Senesi voor Italiaanse clubs is dat hij een Italiaans paspoort aan kan vragen, vanwege z'n opa(?), waardoor hij als non-EU transfer telt. 

Maar dat bericht is van een jaar geleden toch? Sindsdien is er nog wel het een en ander veranderd in de wereld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Berghuis in de serieuze belangstelling van Ajax. Kunnen hem blijkbaar ook voor 4 miljoen halen. Wat een geweldenaar was die Sjaak als TD ook he... 

Overigens zie ik het niet gebeuren. Denk niet dat Ajax hem een significant hoger salaris wil bieden en vraag me zelfs af of ie basisspeler zou zijn. En ik schat Berghuis zelf ook wel in als iemand die dit niet wil. Speelt hier toch alweer 5 jaar, is aanvoerder, wilde destijds ook niet naar PSV... Hij is geen categorie Kuyt/Gio natuurlijk, maar wel een zeer wezenlijk onderdeel geweest van een erg succesvolle periode en in die zin toch wel een van de clubiconen van de moderne tijd. Kan me niet voorstellen dat hem dat niets doet en hij dat allemaal opgeeft door naar Ajax te gaan. Verwacht ook dat hij zeker iets van clubgevoel heeft inmiddels, dus ik hoop maar dat mijn inschatting klopt en dat ie gewoon naar Wolfsburg gaat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei PJHoutman:

Het interesseert me geen ene teringmoer waar hij naartoe gaat, als ik eerlijk ben. Als ie maar opzout. 

Wacht wat? Ik snap wel dat ie niet te houden is en dat we met z'n gigantische salaris veel andere dingen kunnen doen, maar zonder Berghuis winnen we waarschijnlijk zelfs niet of FC Drita of hoe al die clubs ook heten. Die man is al jaren achter elkaar bij minstens 30 goals per seizoen betrokken. Waarom zou je hopen dat ie vertrekt? Omdat ie af en toe een tackle maakt die over het randje is? 

Lees net op FeyenoordTM (die ik qua bron overigens een stuk hoger heb zitten dan de Telegraaf) dat Ajax niet bepaald bovenaan z'n voorkeurslijstje staat, dus zal allemaal wel een storm in een glas water zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei RicoV1989:

Wacht wat? Ik snap wel dat ie niet te houden is en dat we met z'n gigantische salaris veel andere dingen kunnen doen, maar zonder Berghuis winnen we waarschijnlijk zelfs niet of FC Drita of hoe al die clubs ook heten. Die man is al jaren achter elkaar bij minstens 30 goals per seizoen betrokken. Waarom zou je hopen dat ie vertrekt? Omdat ie af en toe een tackle maakt die over het randje is? 

Lees net op FeyenoordTM (die ik qua bron overigens een stuk hoger heb zitten dan de Telegraaf) dat Ajax niet bepaald bovenaan z'n voorkeurslijstje staat, dus zal allemaal wel een storm in een glas water zijn. 

Heb dit hier al vrij vaak uitgelegd. Maar los van dat ik liever degradeer dan zo'n schoft in een Feyenoord-shirt zie (niet alleen zijn tackles, maar ook zijn schwalbes, tijdrekken en algemene gedrag naar medespelers) ben ik van mening dat Feyenoord alleen maar beter gaat spelen en bijvoorbeeld veel meer uit Bozenik, Sinisterra en Kökcu kan halen, als Berghuis niet alles opeist. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei PJHoutman:

Heb dit hier al vrij vaak uitgelegd. Maar los van dat ik liever degradeer dan zo'n schoft in een Feyenoord-shirt zie (niet alleen zijn tackles, maar ook zijn schwalbes, tijdrekken en algemene gedrag naar medespelers) ben ik van mening dat Feyenoord alleen maar beter gaat spelen en bijvoorbeeld veel meer uit Bozenik, Sinisterra en Kökcu kan halen, als Berghuis niet alles opeist. 

Daar ben ik het toch pertinent mee oneens. Je kan toch niet serieus hopen dat je een van de allerbeste spelers van de hele competitie verkoopt zodat een stel matige jongens (ok, Sinisterra is wel een goede speler, maar dat liet hij ook mét Berghuis zien) wellicht iets minder matig worden? Want dat is nog niet eens gezegd dat die spelers het een stuk beter gaan doen.. 

Behalve af en toe een smerige tackle valt het toch trouwens ook wel mee hoe schofterig hij is? Het enige andere gekke dat ik me kan herinneren is overdreven reageren tegen die Willem Janssen een paar jaar geleden toen die hem een aai of iets dergelijks gaf. Dat sloeg nergens op maar verder kan ik me echt niet zo 1,2,3 iets herinneren behalve dus de tackles tegen AZ en de twee rode kaarten dit seizoen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei PJHoutman:

Dit kan echt alleen bij Feyenoord :D

Een garantie voor 10+ goals en 10+ assists maar Feyenoord supporters ergeren zich aan z'n maniertjes. Het is ook geen wonder dat het nooit wat word bij ons als Lex Immers en Michiel Kramer eerder worden toegezongen dan Berghuis.

Bij Feyenoord intern moet er een hoop veranderen maar bij supporters zelf ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei MarcFR:

Dit kan echt alleen bij Feyenoord :D

Een garantie voor 10+ goals en 10+ assists maar Feyenoord supporters ergeren zich aan z'n maniertjes. Het is ook geen wonder dat het nooit wat word bij ons als Lex Immers en Michiel Kramer eerder worden toegezongen dan Berghuis.

Bij Feyenoord intern moet er een hoop veranderen maar bij supporters zelf ook.

En terecht. Hoewel ik PJ zijn mening niet deel dat Feyenoord er beter van gaat voetballen, die spelers die hij opnoemt zijn pure middelmaat, met of zonder Berghuis. Maar die Berghuis is een vreselijke vervelende galbak die elke zichzelf respecterende supporter niet in zijn team zou willen zien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites