Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei lennard95:

What the fuck zat er in de thee dan, helemaal niks meer sinds de rust.

Heeft Feyenoord dit seizoen dan ooit 2 helften gespeeld die meer dan redelijk waren?

Je ziet ook weer dat ze helemaal leeg zijn he, na een uur spelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei 007mark:

Heeft Feyenoord dit seizoen dan ooit 2 helften gespeeld die meer dan redelijk waren?

Je ziet ook weer dat ze helemaal leeg zijn he, na een uur spelen. 

Denk niet dat dat het helemaal is. Advocaat had een tactisch plan (442 bij balverlies), dat werkte redelijk de eerste helft. In de rust heeft AZ daar wat op gevonden en daar kan Feyenoord/Advocaat dan niet meer op reageren. Stukje tactische onkunde, niet verder dan één zet vooruit kunnen denken.

Edit: Fer geeft het nu bij ESPN langs het veld ook aan: AZ ging met een extra man in het middenveld spelen.

14 minuten geleden zei PJHoutman:

‘Inzet tonen’

'Signaal afgeven'

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei MetalMichael:

Denk niet dat dat het helemaal is. Advocaat had een tactisch plan (442 bij balverlies), dat werkte redelijk de eerste helft. In de rust heeft AZ daar wat op gevonden en daar kan Feyenoord/Advocaat dan niet meer op reageren. Stukje tactische onkunde, niet verder dan één zet vooruit kunnen denken.

Edit: Fer geeft het nu bij ESPN langs het veld ook aan: AZ ging met een extra man in het middenveld spelen.

Dat blijft ook onbegrijpelijk inderdaad. Het trucje met de extra middenvelder is nu door verschillende ploegen al met succes geprobeerd.

Heb beetje het gevoel dat we weinig van Feyenoord hoeven te verwachten in de rest van het seizoen. Ook geen geld om ons te versterken komende zomer, dus grote kans dat er een aantal jaren aan gaan komen waarin Feyenoord noodgedwongen moet kiezen voor eigen jeugd. Hopelijk van daaruit weer de weg omhoog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei 007mark:

Dat blijft ook onbegrijpelijk inderdaad. Het trucje met de extra middenvelder is nu door verschillende ploegen al met succes geprobeerd.

Heb beetje het gevoel dat we weinig van Feyenoord hoeven te verwachten in de rest van het seizoen. Ook geen geld om ons te versterken komende zomer, dus grote kans dat er een aantal jaren aan gaan komen waarin Feyenoord noodgedwongen moet kiezen voor eigen jeugd. Hopelijk van daaruit weer de weg omhoog.

Check het linkje in het eredivisietopic van het interview van de trainer van AZ. Ik hoop heel erg dat Slot en Pusic die manier van denken en analyseren ook meenemen naar Feyenoord. Dan kun je ook met wat minder materiaal, of wat jongere spelers echt wel resultaat boeken. Dan hoef je er qua prestaties niet eens op achteruit te gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben er klaar mee dit jaar. Die Dick met z'n kutopstellingen en waardeloze wissels elke week, individuele wanprestaties keer op keer. Ik kijk volgend seizoen wel weer, dit seizoen is over.

Sta je weer naar zo'n Botteghin en Nieuwkoop te kijken 90 min lang. Kom je achter, haal je verdomme een van je beste spelers eraf om Haps weer op linksbuiten te zetten, wat de afgelopen 8-10 keren ook kut ging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei E2E:

Oh sorry voor het lettertype, dit was eerst een tweet, maar ik had geen zin in allemaal reacties. 

Kan echt niet. Schandelijk.

Eigenlijk niet zo verrassend dit. Was eerder bizar dat het vorig jaar al zo lang zo goed ging onder Dick. Had het zelf niet zo erg ingeschat, maar het zou me inmiddels niet meer verbazen als Feyenoord zelfs onder Groningen eindigt. Direct Europees voetbal gaan ze in ieder geval niet halen, lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei The Kerfts:

Ben er klaar mee dit jaar. Die Dick met z'n kutopstellingen en waardeloze wissels elke week, individuele wanprestaties keer op keer. Ik kijk volgend seizoen wel weer, dit seizoen is over.

Sta je weer naar zo'n Botteghin en Nieuwkoop te kijken 90 min lang. Kom je achter, haal je verdomme een van je beste spelers eraf om Haps weer op linksbuiten te zetten, wat de afgelopen 8-10 keren ook kut ging.

Ja, dit dus. Haps is gewoon een linksback. Overigens mag hij wat mij betreft na dit seizoen best vertrekken, als Malacia blijft.

Omtrent de stelling van Berghuis eerder in dit topic: Wat mij betreft laten gaan. Natuurlijk, hij heeft veel talent en kan onwijs goed voetballen. Het komt er hier alleen niet (genoeg) meer uit. Alsof zijn houdbaarheidsdatum in R'dam is verstreken, om in de termen van Co Adriaanse te praten.

Volgend seizoen een nieuwe aanpak, met Slot kennende de punt naar voren. Althans, zo speelde hij bij AZ dacht ik. Ik hoop dat hij hier (op 10) Kökcu gaat neerzetten en dat Orkun dan gaat excelleren. Ik weet het, o.b.v. dit seizoen en het seizoen ervoor heeft hij die rol/positie zeker niet verdiend maar deze nieuwe impuls kan hem denk ik meer in zijn positie gaan brengen en zijn talenten beter laten benutten. Vooral als je daarachter een tweemansblok hebt, centraal op het middenveld. Antonucci heb je dan voor de 10 positie nog achter de hand of Diemers (want dat is eigenlijk een 10) en Teixeira. Maar ook daar zal ik niet rouwig om zijn als deze twee laatstgenoemden vertrekken.

Daarachter een 6 en een 8, dit is een combinatie tussen een loper (Midtsjo) en een spelverdeler (Koopmeiners). Eén van deze twee posities zal denk ik voor Toornstra worden, de andere is nog een vraagteken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Urbeto:

Vind het jammer dat Bozenik zo weinig kansen krijgt. Denk dat je in wedstrijden tegen clubs als VVV en Emmen meer aan hem hebt dan aan Linssen. Plus, moet voor de toekomst gewoon je spits zijn. 

Bryan :classic_love: Heb het altijd al gezegd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites