PJHoutman Geplaatst 2 februari 2021 Share Geplaatst 2 februari 2021 7 minuten geleden zei Bolderbast: eruitziet Optyfen gauw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 februari 2021 Share Geplaatst 2 februari 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 februari 2021 Share Geplaatst 3 februari 2021 Wehrmann verhuurd aan Luzern. Denk/hoop niet dat we die nog terug gaan zien in Feyenoord-shirt, maar in ieder geval prima dat hij zich kan proberen te ontwikkelen. Nu zullen we dus wel El Bouch krijgen als vierde middenvelder (zolang Teixeira eruit ligt). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goatruida Geplaatst 3 februari 2021 Share Geplaatst 3 februari 2021 1 uur geleden zei PJHoutman: Wehrmann verhuurd aan Luzern. Denk/hoop niet dat we die nog terug gaan zien in Feyenoord-shirt, maar in ieder geval prima dat hij zich kan proberen te ontwikkelen. Nu zullen we dus wel El Bouch krijgen als vierde middenvelder (zolang Teixeira eruit ligt). Ja, wel vreemde situatie. Luzern meldt via haar eigen kanalen dat er een optie tot koop bij zit, terwijl Wehrmann via Vi in een interview aangeeft dat die hoopt aankomende zomer als basisspeler terug te keren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 februari 2021 Share Geplaatst 3 februari 2021 In de minuten die hij maakte, maakte hij een prima indruk op mij. Hoop dat 'ie het goed gaat doen en dat 'ie deze zomer hier in Rotterdam de kans krijgt. AEB bij het eerste elftal ben ik echter ook wel heel benieuwd naar, kon in de jeugd echt wel goed ballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 februari 2021 Share Geplaatst 3 februari 2021 3 uur geleden zei Goatruida: Luzern meldt via haar eigen kanalen dat er een optie tot koop bij zit, terwijl Wehrmann via Vi in een interview aangeeft dat die hoopt aankomende zomer als basisspeler terug te keren. De vraag is natuurlijk of die optie eenzijdig is of niet. Als ja, dan is het inderdaad vreemde situatie. Kan me overigens haast niet voorstellen dat dat nog een succesverhaal wordt binnen 1.5 jaar, die jongen heeft amper minuten gemaakt dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 4 februari 2021 Share Geplaatst 4 februari 2021 16 uur geleden zei Urbeto: In de minuten die hij maakte, maakte hij een prima indruk op mij. Hoop dat 'ie het goed gaat doen en dat 'ie deze zomer hier in Rotterdam de kans krijgt. AEB bij het eerste elftal ben ik echter ook wel heel benieuwd naar, kon in de jeugd echt wel goed ballen. Ik heb vorig jaar een beetje die livestreams zitten kijken en AEB was echt een stuk trager aan de bal dan Burger. Daar maak ik me bij hem toch het meeste druk om, dat hij de snelheid gewoon niet aan kan, maar ben benieuwd. Bij Feyenoord zijn het toch ook wel regelmatig de jongens waar ze het niet van verwachten die er doorheen komen he (de Vrij, Clasie, Malacia). Dus misschien moeten we het toch maar hebben van de Mooij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 4 februari 2021 Share Geplaatst 4 februari 2021 3 uur geleden zei Abe: Ik heb vorig jaar een beetje die livestreams zitten kijken en AEB was echt een stuk trager aan de bal dan Burger. Daar maak ik me bij hem toch het meeste druk om, dat hij de snelheid gewoon niet aan kan, maar ben benieuwd. Bij Feyenoord zijn het toch ook wel regelmatig de jongens waar ze het niet van verwachten die er doorheen komen he (de Vrij, Clasie, Malacia). Dus misschien moeten we het toch maar hebben van de Mooij Splinter de Mooij vond ik in de wedstrijden die ik gezien heb juist tegenvallen (zeker gezien dat buitenlandse jeugdtoernooi waar 'ie toen zo goed speelde), maar wie weet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 Bijlow terug in de basis, Haps en Linssen krijgen de voorkeur boven Sini en Jøgga. Hopen dat die laatste twee dan gespaard worden voor woensdag, want als dit de 'beste' voorhoede is voor de tweede seizoenshelft zie ik het somber in. Inderdaad El Bouch op de bank als vijfde middenvelder samen met Kökcu. Van Beek in de basis bij Willem 2, tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 Is spel van Feyenoord altijd zo'n hoog niveau? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 20 minuten geleden zei Kyrill: Is spel van Feyenoord altijd zo'n hoog niveau? Nee, meestal ligt het lager. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 Als je maar genoeg naar Feyenoord kijkt dit seizoen, dan raak je vanzelf het gevoel voor niveau wel kwijt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 Wat een hemeltergend slechte wedstrijd wederom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 5 minuten geleden zei PJHoutman: Nee, meestal ligt het lager. Nog lager,hoe is dat mogelijk? Trainer? Spelers? Lege Kuijp? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 Het allerergste is nog iedere week Mario Been als analist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 Niks aan ‘t handje, Jens redt de meubelen weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 En seconde later 1-0..Netjes Jens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 Waar is Haps mee bezig? Lijkt me toch geen opdracht van Advocaat om overal te lopen, behalve op links? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 Alsof ze bij Feyenoord mijn posts hier lezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 Walkovertje dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 Never in doubt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 Toornstra echt geweldig vandaag. Vond Kökcu ook lekker invallen, dat mag ook wel eens gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 7 minuten geleden zei PJHoutman: Toornstra echt geweldig vandaag. Vond Kökcu ook lekker invallen, dat mag ook wel eens gezegd. Was wat mij betreft wel iets te gebrand op een doelpunt. Als hij met de bal binnen 25 meter van de goal kwam probeerde hij het gewoon. Maar goed, het is 'm wel gelukt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 7 minuten geleden zei Keko: Was wat mij betreft wel iets te gebrand op een doelpunt. Als hij met de bal binnen 25 meter van de goal kwam probeerde hij het gewoon. Maar goed, het is 'm wel gelukt. Dat doet hij ook als hij in de basis staat, dus mij viel het niet echt op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 Kelvin had het over de cijfers in de VI en AD dus dacht zal eens kijken bij Feyenoord; VI geeft zowel Toornstra als Sinisterra een 7,5. Heb ik iets gemist bij Sinisterra vandaag? Ik vond hem eigenlijk redelijk anoniem spelen. Intikkertje maar verder had ik niet het idee dat hij bij heel veel betrokken was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten