Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei PJHoutman:

Wehrmann verhuurd aan Luzern. Denk/hoop niet dat we die nog terug gaan zien in Feyenoord-shirt, maar in ieder geval prima dat hij zich kan proberen te ontwikkelen. Nu zullen we dus wel El Bouch krijgen als vierde middenvelder (zolang Teixeira eruit ligt). 

Ja, wel vreemde situatie.

Luzern meldt via haar eigen kanalen dat er een optie tot koop bij zit, terwijl Wehrmann via Vi in een interview aangeeft dat die hoopt aankomende zomer als basisspeler terug te keren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de minuten die hij maakte, maakte hij een prima indruk op mij. Hoop dat 'ie het goed gaat doen en dat 'ie deze zomer hier in Rotterdam de kans krijgt. AEB bij het eerste elftal ben ik echter ook wel heel benieuwd naar, kon in de jeugd echt wel goed ballen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Goatruida:

Luzern meldt via haar eigen kanalen dat er een optie tot koop bij zit, terwijl Wehrmann via Vi in een interview aangeeft dat die hoopt aankomende zomer als basisspeler terug te keren. 

De vraag is natuurlijk of die optie eenzijdig is of niet. Als ja, dan is het inderdaad vreemde situatie. Kan me overigens haast niet voorstellen dat dat nog een succesverhaal wordt binnen 1.5 jaar, die jongen heeft amper minuten gemaakt dit seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Urbeto:

In de minuten die hij maakte, maakte hij een prima indruk op mij. Hoop dat 'ie het goed gaat doen en dat 'ie deze zomer hier in Rotterdam de kans krijgt. AEB bij het eerste elftal ben ik echter ook wel heel benieuwd naar, kon in de jeugd echt wel goed ballen. 

Ik heb vorig jaar een beetje die livestreams zitten kijken en AEB was echt een stuk trager aan de bal dan Burger. Daar maak ik me bij hem toch het meeste druk om, dat hij de snelheid gewoon niet aan kan, maar ben benieuwd. Bij Feyenoord zijn het toch ook wel regelmatig de jongens waar ze het niet van verwachten die er doorheen komen he (de Vrij, Clasie, Malacia). Dus misschien moeten we het toch maar hebben van de Mooij ;)  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Abe:

Ik heb vorig jaar een beetje die livestreams zitten kijken en AEB was echt een stuk trager aan de bal dan Burger. Daar maak ik me bij hem toch het meeste druk om, dat hij de snelheid gewoon niet aan kan, maar ben benieuwd. Bij Feyenoord zijn het toch ook wel regelmatig de jongens waar ze het niet van verwachten die er doorheen komen he (de Vrij, Clasie, Malacia). Dus misschien moeten we het toch maar hebben van de Mooij ;)  

Splinter de Mooij vond ik in de wedstrijden die ik gezien heb juist tegenvallen (zeker gezien dat buitenlandse jeugdtoernooi waar 'ie toen zo goed speelde), maar wie weet ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijlow terug in de basis, Haps en Linssen krijgen de voorkeur boven Sini en Jøgga. Hopen dat die laatste twee dan gespaard worden voor woensdag, want als dit de 'beste' voorhoede is voor de tweede seizoenshelft zie ik het somber in. 

Inderdaad El Bouch op de bank als vijfde middenvelder samen met Kökcu. 

Van Beek in de basis bij Willem 2, tof. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei PJHoutman:

Toornstra echt geweldig vandaag. Vond Kökcu ook lekker invallen, dat mag ook wel eens gezegd.

Was wat mij betreft wel iets te gebrand op een doelpunt. Als hij met de bal binnen 25 meter van de goal kwam probeerde hij het gewoon.

Maar goed, het is 'm wel gelukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Keko:

Was wat mij betreft wel iets te gebrand op een doelpunt. Als hij met de bal binnen 25 meter van de goal kwam probeerde hij het gewoon.

Maar goed, het is 'm wel gelukt.

Dat doet hij ook als hij in de basis staat, dus mij viel het niet echt op ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kelvin had het over de cijfers in de VI en AD dus dacht zal eens kijken bij Feyenoord; VI geeft zowel Toornstra als Sinisterra een 7,5. Heb ik iets gemist bij Sinisterra vandaag? Ik vond hem eigenlijk redelijk anoniem spelen. Intikkertje maar verder had ik niet het idee dat hij bij heel veel betrokken was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites