Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei PJHoutman:

Zou opzich geen overbodige luxe zijn om een speler te halen die meerdere posities kan bestrijken. Kunnen we Pratto terugsturen ;c 

Haha ja mee eens. Zou Pratto nog wel is met een volle Kuip willen zien, maar op dit moment snap ik gewoon niks van de huurovereenkomst. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei PJHoutman:

Zou opzich geen overbodige luxe zijn om een speler te halen die meerdere posities kan bestrijken. Kunnen we Pratto terugsturen ;c 

Deze jongen komt van dezelfde zaakwaarnemer als Pratto en Texeira. Mag hopen dat Arnesen zich niet weer gek heeft laten maken.

Groningen scheen ook al een akkoord te hebben voor 3,5 miljoen

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Regis:

Deze jongen komt van dezelfde zaakwaarnemer als Pratto en Texeira. Mag hopen dat Arnesen zich niet weer gek heeft laten maken.

Meen je dat ja? Dan ga ik toch eens even de AIK-forums induiken of te kijken of die jongen ook echt wat kan, want ik vrees het ergste. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei PJHoutman:

Meen je dat ja? Dan ga ik toch eens even de AIK-forums induiken of te kijken of die jongen ook echt wat kan, want ik vrees het ergste. 

Ja dat zegt Neal Petersen iig. En die heeft wel goeie contacten in het Groningse dus dat zal wel kloppen. Ook volgens transfermarkt zit hij bij de USG van Lemic

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei PJHoutman:

Ja, dat klopt. Feyenoord volgt hem al langere tijd, in de zomer nog geïnformeerd en in november ook. Alleen wat ik heb gehoord van andere is dat hij echt wat kan. Toen Groningen rond leek te zijn hoorde ik al positieve (en jaloerse) reacties. Ik kan wel wat mensen die Scandinavië volgen en die zijn zeer te spreken over hem. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei PJHoutman:

Al gedaan? Want schijnt nu gewoon naar Groningen te gaan en Feyenoord schijnt geen eens een formeel bod te hebben neergelegd.  Blijft heerlijk die chaos op zo'n laatste dag.

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Regis:

Al gedaan? Want schijnt nu gewoon naar Groningen te gaan en Feyenoord schijnt geen eens een formeel bod te hebben neergelegd.  Blijft heerlijk die chaos op zo'n laatste dag.

Zojuist ja. Teleurstelling dat hij zo vroeg al weggaat. Opvallend ook wel dat er gezegd wordt dat hij erg sterk begon, maar de laatste maanden behoorlijk tegenviel. Was wat discussie over zijn potentie, de consensus was dat hij 'niet van het niveau Isak' is. 

Er werd ook gesproken over bedragen van 40 miljoen maar ik ga er maar even vanuit dat dat Zweedse Kroon is ;c Dat is dan rond de €4M.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Goatruida:

Blijft wel Martijn Krabbendam die het meldt. Zolang Joris niks meldt bij Feyenoord, blijf ik hoop houden. Martijn & Mikos vertrouw ik niet zo op. 

Ja schijnt dus zo te zijn dat beursgenoteerde bedrijven in Zweden melding moeten maken als ze in onderhandeling zijn. En die club heeft wel bevestigd dat ze met Groningen praten, maar niet met Feyenoord. Dus vandaar. Maar gaan het zien. Nog niks officieel rond tot nu toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Regis:

Ja schijnt dus zo te zijn dat beursgenoteerde bedrijven in Zweden melding moeten maken als ze in onderhandeling zijn. En die club heeft wel bevestigd dat ze met Groningen praten, maar niet met Feyenoord. Dus vandaar. Maar gaan het zien. Nog niks officieel rond tot nu toe.

Ja, dat is wel zo. Over 't algemeen heeft Neal wel prima bronnen. Wacht nog steeds op het verlossende woord van FTM, die blijft nog stil erover. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei Goatruida:

Ja, dat is wel zo. Over 't algemeen heeft Neal wel prima bronnen. Wacht nog steeds op het verlossende woord van FTM, die blijft nog stil erover. 

Heeft ie zeker, ja. Al is het wel overduidelijk wie dat allemaal zijn. Want die billetjes likt hij altijd helemaal schoon. Heeft ooit een jaar lang volgehouden dat Stijn Schaars bijv. in Oranje moest spelen :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Regis:

Heeft ie zeker, ja. Al is het wel overduidelijk wie dat allemaal zijn. Want die billetjes likt hij altijd helemaal schoon. Heeft ooit een jaar lang volgehouden dat Stijn Schaars bijv. in Oranje moest spelen :-D

Haha ja, vind 't als persoon ook niet echt een heel fijn mannetje. Maar goed, FTM zit vanavond in de uitzending van de deadline show van hem, dan gaan we horen wat er waar was van Abraham. Feit dat we dit seizoen al 2x hebben moeten strijden om een speler met FC Groningen maakt me niet heel blij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Goatruida:

Haha ja, vind 't als persoon ook niet echt een heel fijn mannetje. Maar goed, FTM zit vanavond in de uitzending van de deadline show van hem, dan gaan we horen wat er waar was van Abraham. Feit dat we dit seizoen al 2x hebben moeten strijden om een speler met FC Groningen maakt me niet heel blij. 

Die ander heeft zich toch ontwikkeld tot basisspeler ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei PJHoutman:

Die ander heeft zich toch ontwikkeld tot basisspeler ;c 

Haha ja, maar dat zegt meer over de huidige staat van Feyenoord. Overigens vind ik het niet eens zo erg dat Feyenoord gokjes probeert die het goed doen bij zulke clubs. Toornstra pakte prima uit, Schone bijv. bij Ajax, dus van mij mogen ze best is op een Linssen of Diemers gokken. Maar niet 2 van zulke in 1 seizoen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Bolderbast:

Dork is ook een betere naam na zijn metamorfose. 

Welke metamorfose? Ik vond hem altijd al gemaakt, gelikt en een gladde aal... Maar ja hij is nu nog viezer nog arroganter en engnek maar metamorfose, not sure...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Moet voor die ex vrouw van hem ook wel frustrerend zijn. Krijg je 17 jaar lang een schrale muts van je vent die er als 25-jarige uitziet als een 60-jarige, zodra je bij hem weg bent kan die blijkbaar wel er enigszins verzorgd uitzien. 

Zo slecht zag Kuyt er toch ook niet uit, inderdaad niet moeder mooiste, maar genoeg die er erger uit zagen toch? En denk dat de bankrekening van Kuyt een hoop van die gevoelens wegnam.

bewerkt door joostmakaay
Link naar opmerking
Deel via andere websites