Lenstra Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 Wel wat veranderingen dus. Wat denken jullie vwb Kuyt nu? Gaat hij de plek van Petrovic overnemen? Hoe ik het zie, is dat een aantal spelers zich de afgelopen twee wedstrijden (AZ en Heerenveen) niet aan de afspraken heeft gehouden vwb druk zetten. Aangezien dat vrij aardig ging tegen Ajax wil een deel van de spelersgroep dat volhouden, maar Advocaat weigert. Je ziet dat Advocaat het dus wel wilde omzetten afgelopen wedstrijd, maar spelers luisterden niet naar hem/Toornstra/Fer. Dan ben je wel klaar natuurlijk. Blijft een beetje gissen hoe het precies zit, maar dat er iets zit rondom dat drukzetten / luisteren naar Dickie, dat lijkt me wel duidelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 12 minuten geleden zei Abe: Wel wat veranderingen dus. Wat denken jullie vwb Kuyt nu? Gaat hij de plek van Petrovic overnemen? Hoe ik het zie, is dat een aantal spelers zich de afgelopen twee wedstrijden (AZ en Heerenveen) niet aan de afspraken heeft gehouden vwb druk zetten. Aangezien dat vrij aardig ging tegen Ajax wil een deel van de spelersgroep dat volhouden, maar Advocaat weigert. Je ziet dat Advocaat het dus wel wilde omzetten afgelopen wedstrijd, maar spelers luisterden niet naar hem/Toornstra/Fer. Dan ben je wel klaar natuurlijk. Blijft een beetje gissen hoe het precies zit, maar dat er iets zit rondom dat drukzetten / luisteren naar Dickie, dat lijkt me wel duidelijk. Tsja, dan haal je één van die gasten er na 20 minuten vanaf als signaal. Maar dat zal wel te simpel gedacht zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 6 minuten geleden zei MetalMichael: Tsja, dan haal je één van die gasten er na 20 minuten vanaf als signaal. Maar dat zal wel te simpel gedacht zijn. Ja goeie, lijkt me een optie, of zou ie dat niet durven? Of je 'gooit met waterflesje' tijdens de rust Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 1 minuut geleden zei Abe: Ja goeie, lijkt me een optie, of zou ie dat niet durven? Of je 'gooit met waterflesje' tijdens de rust Geen idee. Snapte echt niet dat hij niet ingreep tijdens de eerste helft. Je gaat haast denken dat er dingen zijn voorgevallen en hij het allemaal wel best vindt. Ben benieuwd wat er vandaag naar buiten gaat komen. Mocht Advocaat de deur dichtgooien, dan het seizoen afmaken met de staf van o21 met De Wolf. Te allen tijden voorkomen dat Slot instapt en dat dit half jaar aan hem gaat kleven. Want, zoals Zeus en Regis al aangaven, met dit materiaal kun je geen "Slotvoetbal" spelen. Die kan echt veel beter van de zomer met een schone lei beginnen met het inslijpen van speelstijl en automatismen. Oh god, wat verlang ik naar ingeslepen automatismen bij Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 Straks om 14.00 wel de persconferentie -al is het gewoon vrij strandaard als je zondag speelt-- wel na de teammeeting (waar in de media super interessant over werd gedaan, maar gewoon bij iedere club normaal is als voor en na besprekingen op wedstrijden). Media hoopt iig wel erg dat er iets interessant staat te gebeuren, al kan ik mij wel inbeelden dat Dickie er klaar mee is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 21 minuten geleden zei Regis: Straks om 14.00 wel de persconferentie -al is het gewoon vrij strandaard als je zondag speelt-- wel na de teammeeting (waar in de media super interessant over werd gedaan, maar gewoon bij iedere club normaal is als voor en na besprekingen op wedstrijden). Media hoopt iig wel erg dat er iets interessant staat te gebeuren, al kan ik mij wel inbeelden dat Dickie er klaar mee is. Dit lijkt inderdaad een gewone wedstrijdpersco te zijn. Zal dus niets schokkends uitgekomen zijn vanmorgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 28 minuten geleden zei MetalMichael: Dit lijkt inderdaad een gewone wedstrijdpersco te zijn. Zal dus niets schokkends uitgekomen zijn vanmorgen. Hoewel Berghuis net zegt dat de spelersgroep 100% achter Advocaat staat. Dan duurt het over het algemeen niet lang meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 4 uur geleden zei MetalMichael: Petrovic verlaat Feyenoord om hoofdtrainer te worden bij Willem II. denk eerder dat Feyenoord daar beter van word dan dat Willem II er op vooruit gaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 Op 28-1-2021 om 11:14 zei cimbomcu: Kijk, dat Dick tactisch geen ene kut van voetbal snapt mag ik hopen dat we dat na 2004 Tsjechie al weten. Maar dat interview met Arno Vermeulen bij de NOS is zo schrijnend en schandalig. ''Ik had wel een oplossing, maar de spelers konden dat niet uitvoeren'' Belachelijk, vrijdag gesprek. Zou mooi zijn als die eruit wordt gekegeld door de spelersgroep na het zoveelste interview waar die zijn spelers kleineert. Doe ff normaal joh. Natuurlijk leek het nergens op en natuurlijk maakte Dickie fouten, maar wat moet je in alle eerlijkheid met zo'n middenveld? Toornstra heeft heel 2021 nog geen bal goed aangenomen. Berghuis heeft nog geen bal op doel geschoten. Achterin wordt er nu opeens ook geschutterd. Wat wil je veranderen of anders gaan doen? Ik weet het ook niet hoor. Misschien als Kökcü weer terug is, die is tenminste beweeglijk en denkt aanvallend, ondanks dat hij vrij slordig in zijn spel is. Zolang je elke wedstrijd maar weer kansloze voetballers als Diemers, Linssen en helemaal die Pratto (slechtste Feyenoord spits sinds Søren Larsen) moet opstellen is het niet gek dat het niks wordt, ondanks dat het woensdag helemaal door de ondergrens ging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 Gok dat Coolen (trainer -21) nu doorgeschoven wordt als Dick Petrovic wil vervangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 2 minuten geleden zei MetalMichael: Gok dat Coolen (trainer -21) nu doorgeschoven wordt als Dick Petrovic wil vervangen. Ja die zit voorlopig toch niks te doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goatruida Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 12 uur geleden zei Elsjorro1990: Daar gaat het nou net mis. Verwachtingen. Je moet gewoon niks meer verwachten. Kom op je hebt een selectie die als alles mee zit voor een top 4 positie mee doet en als alles tegen zit vind je jezelf straks zo terug op plek 8 oid. Dan kun je guardiola voor de groep zetten, maar die gaat er niet ineens voor zorgen dat Diemers niet 2x de bal verspeeld of dat Linssen niet 98 procent van zijn kansen mist. Het is gewoon een kwaliteit probleem. Niks meer niks minder. Daar ben ik het niet mee eens. Kut selectie of niet, als je als trainer geen antwoord hebt als een ploeg met 4 middenvelders speelt ipv 3 ben je gewoon ongeschikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 8 minuten geleden zei Goatruida: Daar ben ik het niet mee eens. Kut selectie of niet, als je als trainer geen antwoord hebt als een ploeg met 4 middenvelders speelt ipv 3 ben je gewoon ongeschikt. Ja en nee. Je moet namelijk wel het materiaal hebben om dat om te kunnen zetten. Er zit gewoon teveel middelmaat in deze selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 3 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ja en nee. Je moet namelijk wel het materiaal hebben om dat om te kunnen zetten. Er zit gewoon teveel middelmaat in deze selectie. Kom op hé. Een tactische omzetting (door een speler te wisselen) ligt aan het materiaal? Schijnt na AZ bonje te zijn geweest tussen staf en spelersgroep, waar Heerenveen uit het gevolg van was. Ben je 73 en weiger je te coachen omdat je op je pik getrapt bent... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 Maar misschien heeft hij wel degelijk dingen aangegeven en voerden de spelers het niet uit. Uit protest of onvermogen whatever. Zullen het helaas nooit weten. Is die Goattruida echt geen dubbelaccount trouwens, crew? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 4 minuten geleden zei MetalMichael: Kom op hé. Een tactische omzetting (door een speler te wisselen) ligt aan het materiaal? Schijnt na AZ bonje te zijn geweest tussen staf en spelersgroep, waar Heerenveen uit het gevolg van was. Ben je 73 en weiger je te coachen omdat je op je pik getrapt bent... Als je niks hebt van enige kwaliteit om in te wisselen lijkt me dat wel een goed punt ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goatruida Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 8 minuten geleden zei Regis: Maar misschien heeft hij wel degelijk dingen aangegeven en voerden de spelers het niet uit. Uit protest of onvermogen whatever. Zullen het helaas nooit weten. Is die Goattruida echt geen dubbelaccount trouwens, crew? Waar zou ik een dubbelaccount van moeten zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 6 minuten geleden zei Elsjorro1990: Als je niks hebt van enige kwaliteit om in te wisselen lijkt me dat wel een goed punt ja. Dit is echt regelrechte onzin. Dus maar niks doen en Veerman tussen de linies laten zwerven? Dat kun je niet serieus menen toch? Iemand Veerman hinderlijk in de weg laten lopen had al beter geweest dan dit. En daar heb je echt geen voetballende kwaliteit voor nodig. 007mark gaf al een optie. Ik had er wellicht voor gekozen om Malacia te wisselen voor Botteghin of Wehrman. En dan Geertruida op CV of CVM erbij te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 Zojuist zei MetalMichael: Dit is echt regelrechte onzin. Dus maar niks doen en Veerman tussen de linies laten zwerven? Dat kun je niet serieus menen toch? Iemand Veerman hinderlijk in de weg laten lopen had al beter geweest dan dit. En daar heb je echt geen voetballende kwaliteit voor nodig. 007mark gaf al een optie. Ik had er wellicht voor gekozen om Malacia te wisselen voor Botteghin of Wehrman. En dan Geertruida op CV of CVM erbij te zetten. Man reageer nou niet zo overdreven man. Tuurlijk is Veerman lekker zijn ding laten doen niet de goede oplossing. Dat ziet een blinde toch ook wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 Het is toch godverdomme godgeklaagd dat zo'n Berghuis je aanvoerder is hè? Staat die daar schaapachtig te vertellen dat 'ze nog vertrouwen hebben in Dick'. Ze kunnen beter vragen of Dick nog vertrouwen heeft in Berghuis, gezien het feit dat die al praktsich anderhalf jaar geen twee goede passes op rij geeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 (bewerkt) 1 minuut geleden zei Elsjorro1990: Man reageer nou niet zo overdreven man. Tuurlijk is Veerman lekker zijn ding laten doen niet de goede oplossing. Dat ziet een blinde toch ook wel? Nouja, lees je eigen posts terug. Jij zegt dat een tactische ingreep niet mogelijk was vanwege het materiaal. Dan laat je het dus zoals het was. En als je dat niet vindt, dan moet je het niet zo neerpennen. 29 januari 2021 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 (bewerkt) 13 minuten geleden zei Goatruida: Waar zou ik een dubbelaccount van moeten zijn? Magikarp, Pino, JanVertonghen, Bimbom kan een flink rijtje noemen 29 januari 2021 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goatruida Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 1 minuut geleden zei Regis: Magikarp, Pino, JanVertonghen, Bimbom kan een flink rijtje noemen Nu ben ik wel nieuwsgierig waaruit dat vermoeden ontstaan is. Ken al die namen niet en ben hier oprecht recent pas gejoind. Dat ik meteen "verdacht" word van zoiets vind ik wel vreemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 7 minuten geleden zei MetalMichael: Nouja, lees je eigen posts terug. Jij zegt dat een tactische ingreep niet mogelijk was vanwege het materiaal. Dan laat je het dus zoals het was. En als je dat niet vindt, dan moet je het niet zo neerpennen. Ik zeg toch LETTERLIJK ja en nee, wat impliceert dat ik het gedeeltelijk eens ben met de uitspraak "Daar ben ik het niet mee eens. Kut selectie of niet, als je als trainer geen antwoord hebt als een ploeg met 4 middenvelders speelt ipv 3 ben je gewoon ongeschikt." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 3 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ik zeg toch LETTERLIJK ja en nee, wat impliceert dat ik het gedeeltelijk eens ben met de uitspraak "Daar ben ik het niet mee eens. Kut selectie of niet, als je als trainer geen antwoord hebt als een ploeg met 4 middenvelders speelt ipv 3 ben je gewoon ongeschikt." Een post later: Als je niks hebt van enige kwaliteit om in te wisselen lijkt me dat wel een goed punt ja. Maar goed. Laat maar hangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten