PJHoutman Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 Topspeler die Linssen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 Zojuist zei PJHoutman: Topspeler die Linssen. Heb ik altijd al gezegd. Dat de rest dat nou niet wilt zien... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 Van harte mannen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 Snel een DVD van laten maken!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 1 uur geleden zei 007mark: Vond hem verder bij vlagen wel scherp en gretig overkomen. Meer dan periode voor zijn (korte) blessure. 15x paal of lat al dit seizoen Berghuis was ook wel oprecht blij bij de 3-0 voor Linssen, mooi om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 Linssen met een hattrick in het fabuleuze rood-wit: 2020 is echt een absurd jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 24 december 2020 Share Geplaatst 24 december 2020 Zie jullie vanmiddag op de Coolsingel mannen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 december 2020 Share Geplaatst 24 december 2020 45 minuten geleden zei Beppu: Zie jullie vanmiddag op de Coolsingel mannen Ik wilde 'm net maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 24 december 2020 Share Geplaatst 24 december 2020 Lord Linssen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 (bewerkt) Dickie heeft er een spits bij. Zitten ook wel paar leuke kleine scoops in.. 28 december 2020 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 Is wel een type spits dat het in de eredivisie goed kan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 COOLSINGEL!!! Zag overigens een filmpje bij het bericht waar de tranen wel van in mijn ogen sprongen. Hoogtepunten van die spits waarin dan 1 penalty staan en 2 schoten die door het midden gaan en de keeper er niey goed uit ziet Anyway, had gehoopt dat Bozenik 2e seizoen lekker veel de kans zou krijgen (traint weer mee), maar zie ik dat niet zo snel gebeuren. Speler ken ik verder niet trouwens, jij wel @MetalMichael? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 6 minuten geleden zei 007mark: COOLSINGEL!!! Zag overigens een filmpje bij het bericht waar de tranen wel van in mijn ogen sprongen. Hoogtepunten van die spits waarin dan 1 penalty staan en 2 schoten die door het midden gaan en de keeper er niey goed uit ziet Anyway, had gehoopt dat Bozenik 2e seizoen lekker veel de kans zou krijgen (traint weer mee), maar zie ik dat niet zo snel gebeuren. Speler ken ik verder niet trouwens, jij wel @MetalMichael? Nee. Heb even in de FM-editor gekeken wat voor type het is. Een sterke, balvaste spits die op de stats in FM gebaseerd best mee kan voetballen. Voor de eredivisie wel de ingrediënten om het hier goed te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 31 minuten geleden zei 007mark: COOLSINGEL!!! Zag overigens een filmpje bij het bericht waar de tranen wel van in mijn ogen sprongen. Hoogtepunten van die spits waarin dan 1 penalty staan en 2 schoten die door het midden gaan en de keeper er niey goed uit ziet Anyway, had gehoopt dat Bozenik 2e seizoen lekker veel de kans zou krijgen (traint weer mee), maar zie ik dat niet zo snel gebeuren. Speler ken ik verder niet trouwens, jij wel @MetalMichael? Dick vindt Bozenik niks, dus reken er maar op dat die zo min mogelijk in actie gaat komen als deze vent blijkt een bal recht vooruit te kunnen trappen. Wel droevig dat je uitkomt bij een 32-jarige. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 Het had ook een 35-jarige kunnen zijn. Oke, dat had dan wel Graziano Pelle geweest... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 8 uur geleden zei MetalMichael: Nee. Heb even in de FM-editor gekeken wat voor type het is. Een sterke, balvaste spits die op de stats in FM gebaseerd best mee kan voetballen. Voor de eredivisie wel de ingrediënten om het hier goed te doen. Ah, een type Colin Kazim-Richards dus. Genieten 8 uur geleden zei PJHoutman: Dick vindt Bozenik niks, dus reken er maar op dat die zo min mogelijk in actie gaat komen als deze vent blijkt een bal recht vooruit te kunnen trappen. Wel droevig dat je uitkomt bij een 32-jarige. Dat is bekend inderdaad. Kan me echter niet voorstellen dat Dick deze speler wél kent. Is dus een enorm grote gok, waarbij ik de kans vrij groot inschat dat het niks wordt. Dan huur je dus een speler die je op de bank gaat zetten, omdat Dick dan toch voor Jogga of Linssen blijft kiezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Je had gehoopt op Haaland? Volgens de verhalen hebben ze eerst Pelle gepolst en daarna doorgeschakeld naar deze man. Lijkt me wel fijn als je iemand voorin hebt die de bal bij zich kan houden, waardoor je aan voetballen toekomt. Dat je niet langer de bal van Diemers naar Fer, naar Senesi naar Malacia, naar Fer, naar Geertruida etc. hoeft te zien voor 70% van alle passes, omdat een bal naar Jorgensen in de meerderheid van de gevallen toch geen zin heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 21 minuten geleden zei MetalMichael: Je had gehoopt op Haaland? Volgens de verhalen hebben ze eerst Pelle gepolst en daarna doorgeschakeld naar deze man. Lijkt me wel fijn als je iemand voorin hebt die de bal bij zich kan houden, waardoor je aan voetballen toekomt. Dat je niet langer de bal van Diemers naar Fer, naar Senesi naar Malacia, naar Fer, naar Geertruida etc. hoeft te zien voor 70% van alle passes, omdat een bal naar Jorgensen in de meerderheid van de gevallen toch geen zin heeft. Het polsen van Pelle is treurig en typisch. Senesi wist nog niet dat hij kwam en had aangegeven dat hij het één van de beste spitsen vond waar hij tegen heeft gespeeld. Zou mooi zijn als dit een goede is. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Mwa, ik vind het in de positie waarin Feyenoord zich nu bevindt eigenlijk vrij logisch dat je eerst Pelle probeert. Is het type dat ze blijkbaar willen, is transfervrij, kent de club en hoeft wat dat betreft niet te wennen, heeft eerder succes gehad, heeft in China gewoon gespeeld dus hoef je niet op te trainen oid. Je komt met de middelen van Feyenoord toch snel uit bij de categorie ontevreden reserves met een vlekje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Paul. Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Toch ook jammer dat ze geen poging wagen om Zirkzee te huren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 10 minuten geleden zei MetalMichael: Mwa, ik vind het in de positie waarin Feyenoord zich nu bevindt eigenlijk vrij logisch dat je eerst Pelle probeert. Is het type dat ze blijkbaar willen, is transfervrij, kent de club en hoeft wat dat betreft niet te wennen, heeft eerder succes gehad, heeft in China gewoon gespeeld dus hoef je niet op te trainen oid. Je komt met de middelen van Feyenoord toch snel uit bij de categorie ontevreden reserves met een vlekje. Het blijft een 35-jarige Italiaan die z'n laatste wedstrijd in oktober (31e ) gespeeld heeft. Er zijn toch wel wat jongens te bedenken die in de eerste seizoenshelft minder hebben gespeeld dan gehoopt? Gasten als Zirkzee inderdaad, maar in de Bundesliga verder nog jongens als Belfodil bij Hoffenheim en Ginczek bij Wolfsburg. Datzelfde geldt ook voor middenmoters in andere topcompetities of (sub)toppers in mindere competities. Ik verwacht toch wel van Arnesen dat hij daar wel zicht op heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 (bewerkt) En wat hebben die dan voor op Pelle wat voor jou de doorslag geeft tov de zaken die ik benoemde? Daarnaast krijgen we nu een Argentijn, dus qua zicht op spelers buiten ex-Feyenoord/ex-eredivisie zit het beter dan onder Van Geel. 29 december 2020 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Op 23-12-2020 om 22:58 zei 007mark: Snel een DVD van laten maken!! Das niet goed genoeg! 4K Ultra Bluray! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 (bewerkt) 52 minuten geleden zei Kyrill: Dit had je wel weg mogen laten, ben ik niet van gediend. 29 december 2020 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 1 minuut geleden zei MetalMichael: Manke vergelijking. Ik post zelden iets in Feyenoord topic. Die honden van mij en ik zijn al 30x genoemd bij de Bokalen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten