Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

COOLSINGEL!!!

Zag overigens een filmpje bij het bericht waar de tranen wel van in mijn ogen sprongen. Hoogtepunten van die spits waarin dan 1 penalty staan en 2 schoten die door het midden gaan en de keeper er niey goed uit ziet :D

Anyway, had gehoopt dat Bozenik 2e seizoen lekker veel de kans zou krijgen (traint weer mee), maar zie ik dat niet zo snel gebeuren. Speler ken ik verder niet trouwens, jij wel @MetalMichael?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei 007mark:

COOLSINGEL!!!

Zag overigens een filmpje bij het bericht waar de tranen wel van in mijn ogen sprongen. Hoogtepunten van die spits waarin dan 1 penalty staan en 2 schoten die door het midden gaan en de keeper er niey goed uit ziet :D

Anyway, had gehoopt dat Bozenik 2e seizoen lekker veel de kans zou krijgen (traint weer mee), maar zie ik dat niet zo snel gebeuren. Speler ken ik verder niet trouwens, jij wel @MetalMichael?

Nee. Heb even in de FM-editor gekeken wat voor type het is. Een sterke, balvaste spits die op de stats in FM gebaseerd best mee kan voetballen. Voor de eredivisie wel de ingrediënten om het hier goed te doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei 007mark:

COOLSINGEL!!!

Dick vindt Bozenik niks, dus reken er maar op dat die zo min mogelijk in actie gaat komen als deze vent blijkt een bal recht vooruit te kunnen trappen. 

Wel droevig dat je uitkomt bij een 32-jarige.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei MetalMichael:

Nee. Heb even in de FM-editor gekeken wat voor type het is. Een sterke, balvaste spits die op de stats in FM gebaseerd best mee kan voetballen. Voor de eredivisie wel de ingrediënten om het hier goed te doen. 

Ah, een type Colin Kazim-Richards dus. Genieten :<

8 uur geleden zei PJHoutman:

Dick vindt Bozenik niks, dus reken er maar op dat die zo min mogelijk in actie gaat komen als deze vent blijkt een bal recht vooruit te kunnen trappen. 

Wel droevig dat je uitkomt bij een 32-jarige.

Dat is bekend inderdaad. Kan me echter niet voorstellen dat Dick deze speler wél kent. Is dus een enorm grote gok, waarbij ik de kans vrij groot inschat dat het niks wordt. Dan huur je dus een speler die je op de bank gaat zetten, omdat Dick dan toch voor Jogga of Linssen blijft kiezen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je had gehoopt op Haaland? 

Volgens de verhalen hebben ze eerst Pelle gepolst en daarna doorgeschakeld naar deze man. Lijkt me wel fijn als je iemand voorin hebt die de bal bij zich kan houden, waardoor je aan voetballen toekomt. Dat je niet langer de bal van Diemers naar Fer, naar Senesi naar Malacia, naar Fer, naar Geertruida etc. hoeft te zien voor 70% van alle passes, omdat een bal naar Jorgensen in de meerderheid van de gevallen toch geen zin heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei MetalMichael:

Je had gehoopt op Haaland? 

Volgens de verhalen hebben ze eerst Pelle gepolst en daarna doorgeschakeld naar deze man. Lijkt me wel fijn als je iemand voorin hebt die de bal bij zich kan houden, waardoor je aan voetballen toekomt. Dat je niet langer de bal van Diemers naar Fer, naar Senesi naar Malacia, naar Fer, naar Geertruida etc. hoeft te zien voor 70% van alle passes, omdat een bal naar Jorgensen in de meerderheid van de gevallen toch geen zin heeft.

Het polsen van Pelle is treurig en typisch. 

Senesi wist nog niet dat hij kwam en had aangegeven dat hij het één van de beste spitsen vond waar hij tegen heeft gespeeld. Zou mooi zijn als dit een goede is. 

Spoiler

pratto.thumb.png.8f2b20e2aec044f57bb3595adb5703fe.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwa, ik vind het in de positie waarin Feyenoord zich nu bevindt eigenlijk vrij logisch dat je eerst Pelle probeert. Is het type dat ze blijkbaar willen, is transfervrij, kent de club en hoeft wat dat betreft niet te wennen, heeft eerder succes gehad, heeft in China gewoon gespeeld dus hoef je niet op te trainen oid. Je komt met de middelen van Feyenoord toch snel uit bij de categorie ontevreden reserves met een vlekje. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei MetalMichael:

Mwa, ik vind het in de positie waarin Feyenoord zich nu bevindt eigenlijk vrij logisch dat je eerst Pelle probeert. Is het type dat ze blijkbaar willen, is transfervrij, kent de club en hoeft wat dat betreft niet te wennen, heeft eerder succes gehad, heeft in China gewoon gespeeld dus hoef je niet op te trainen oid. Je komt met de middelen van Feyenoord toch snel uit bij de categorie ontevreden reserves met een vlekje. 

Het blijft een 35-jarige Italiaan die z'n laatste wedstrijd in oktober (31e ;c) gespeeld heeft. 

Er zijn toch wel wat jongens te bedenken die in de eerste seizoenshelft minder hebben gespeeld dan gehoopt? Gasten als Zirkzee inderdaad, maar in de Bundesliga verder nog jongens als Belfodil bij Hoffenheim en Ginczek bij Wolfsburg. Datzelfde geldt ook voor middenmoters in andere topcompetities of (sub)toppers in mindere competities. Ik verwacht toch wel van Arnesen dat hij daar wel zicht op heeft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites