Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

22 uur geleden zei cimbomcu:

Serieus? Kan mij alleen herinneren toen Van Bommel ontslagen werd dat PSV toch behoorlijk speelde daar ondanks de nederlaag. Weet niet of ze in Eindhoven later ook hebben gespeeld? Tegen AZ en Ajax iig niet?

1-1 uit en de veel betere ploeg. Laatste wedstrijd voor de corona als ik het me goed herinner. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei PJHoutman:

1-1 uit en de veel betere ploeg. Laatste wedstrijd voor de corona als ik het me goed herinner. 

Laatste uitwedstrijd ja.

We mogen blij zijn met het gelijkspel, Hopen op nog misschien 3 punten thuis tegen Zagreb en dat de uefa ook meezit in Oostenrijk .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste helft was best okay, sinds Jogga eruitging eigenlijk niets meer over de middellijn kunnen doen. We mogen zeer blij zijn dat we zo'n goed centraal duo hebben, want normaliter verlies je dit gewoon met 2-0.

Kan niet wachten tot Diemers er eindelijk uit kan, want dit is écht geen Feyenoord-niveau. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na de wissel van Toornstra speel je met een middenveld waar NEC voor zou passen. Desalniettemin een wereldresultaat.

Ook keurig 2 schorsingen volgende week, dus wederom weinig spelers tot de bschikking van Dick. Hopelijk is Malacia dan fit genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei PJHoutman:

Het is slecht gesteld met de selectie als we moeten 'hopen' dat Nieuwkoop er weer bij is.

Helemaal mee eens al vond ik hem de laatste 2 wedstrijden redelijk spelen. Die Johnston op linksback kan echt niet wat een gebrekkige techniek heeft die. Daarom liever Geertruida en Nieuwkoop als backs. 

Op Malacia en Haps hoef je niet meer te rekenen altijd geblesseerd. Als ze fit zijn en een paar goede wedstrijden spelen gelijk proberen te verkopen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei MetalMichael:

Ik zou eerder zeggen gestolen punt. Wat een beroerde wedstrijd. Kan er maar twee noemen die een voldoende verdienen vandaag: Geertruida en, ondanks twee rare momenten, ook Marsman. Wehrmann een 5,5 voor de moeite. 

Wehrmann ja? Heeft die überhaupt een bal vooruit gegeven dan? Echt om te huilen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt wel heel bizar dat ze toch steeds een punt pakken. Utrecht vandaag ook weer alsof ze niet wilden winnen, hoe ze met die kansen omgingen. Moeten de komende weken nog wel tegen Heerenveen en Vitesse, voordat de januari maand begint. Kan toch niet anders dat ze dan eens flink op de broek gaan krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wehrmann was een van de lichtpuntjes? :D 

Hou op hoor, deze actie is niets bijzonders, verder geen bal goed gespeeld, vaak te lage handelingssnelheid waar dom balverlies door kwam. Heeft in zijn eentje drie counters ingeleid. Neem 't hem niet kwalijk want er was niks anders, maar laten we alsjeblieft niet doen alsof we nu één of ander ontluikend talent hebben ontdekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites