Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Blijkbaar ontbreken ook Spajic en Malacia zondag. 

Dan krijg je dus waarschijnlijk; 

Marsman; Geertruida, Botteghin, Senesi, Johnston; Diemers, Toornstra, Teixeira; Berghuis, Bannis/Narsingh, Linssen

Daar wordt Sinterklaas niet vrolijk van.

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Hwb:

Is delen van voor- en achternaam wel de bedoeling @PJHoutman?

Boeiend. Schrijf me vaak zat in bij sign ups met mijn eigen naam.

Anyway: wereldpot. Stoel op de Coolsingel kan gereserveerd worden. Kokcu goed gespeeld in belang van het team. Linssen blessie, dus alleen maar winnaars vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dacht dat je met deze statistiek zou komen:

Ter gelegenheid van Verander Je Wachtwoorden Dag op 24 november 2020, stelde Competa IT met gegevens van Scattered Secrets een lijst op van de meest gebruikte wachtwoorden in Nederland. Tussen standaardwachtwoorden als '123456', 'qwerty' en 'welkom' staat ook 'Feyenoord' hoog op de lijst. Volgens de lijst is het het veertiende meest gebruikte wachtwoord in Nederland.

Feyenoord is de enige voetbalclub in de top vijftig. Ook 'Rotterdam' wordt door veel mensen als wachtwoord gebruikt; dat wachtwoord staat in de lijst op plek 23. De volledige lijst is te zien via deze link

;c

Schrok vandaag ff toen ik naar de stand van de Eredivisie ging kijken. Hoe goed we er eigenlijk op basis van de punten voorstaan. Is niet in lijn met heet gevoel over de wedstrijden en het spel. Nu hebben we natuurlijk punten verloren tegen kleintjes, maar goed, dat doet Feyenoord elk jaar. Staan er dus eigenlijk best goed voor. #scorebordjournalistiek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha ja, qua resultaat overpresteert Feyenoord behoorlijk ten opzichte van hoe het eruit ziet op het veld.

Bemoedigend trouwens dat Nico het gister zo lang volhield. Gun het die jongen ook wel om nu echt even een reeks wedstrijden fit te blijven. 

Oh en schijnt trouwens dat Sini dichtbij een terugkeer is :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-11-2020 om 16:49 zei 007mark:

Boeiend. Schrijf me vaak zat in bij sign ups met mijn eigen naam.

Anyway: wereldpot. Stoel op de Coolsingel kan gereserveerd worden. Kokcu goed gespeeld in belang van het team. Linssen blessie, dus alleen maar winnaars vandaag.

Niet dat ik Linssen fan ben, maar tegen Fortuna heeft hij toch 3 grote kansen gecreëerd(Ik weet het de nummer laatst). 2 keer met de kop klaar gelegd op Jorgensen en Kokcu en de pingel versierd. Hij lijkt wel wat beter te spelen rondom een sterke spits. Net als bij Vitesse met Matavz. Hij maakt ook veel vuile meters voor andere spelers. Prima back-up voor de aanval. 

Al kan ik niet wachten totdat Sini-Jorgensen-Berghuis weer gaan spelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorig seizoen speelden we met een fitte selectie net zo kut en wonnen we ook praktisch alles. Ben er niet zo bang voor eigenlijk, ondanks dat we al twee jaar geen spits hebben is het van december 2019 geleden dat we niet hebben gescoord. Vitesse en Twente gaan nog wel wegvallen, PSV lijkt ook helemaal nergens op onder Schmidt, AZ is ook erg mat. Zal heel veel afhangen van januari qua blessures etc, maar als Feyenoord daar met de basiself kan aantreden in de toppers dan zou ik niet weten van wie we moeten verliezen en dan ben je m.i. de voornaamste uitdager voor Ajax.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar PSV en AZ hebben voor eredivisie begrippen genoeg individuele kwaliteit om wedstrijden te beslissen. Al draait AZ best aardig maar zat daar ook veel tegen in het begin. Feyenoord heeft op Berghuis na echt 0 individuele kwaliteit en zelfs Berghuis heeft nog altijd veel ruimte en tijd nodig om goed te presteren. Ajax, PSV, AZ en Vitesse lijken dit jaar sowieso wel beter en als het bij Feyenoord ook maar een beetje tegen gaat zitten een periode  kan je ook zo achter een Twente, Heerenveen oid eindigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Regis:

Maar PSV en AZ hebben voor eredivisie begrippen genoeg individuele kwaliteit om wedstrijden te beslissen. Al draait AZ best aardig maar zat daar ook veel tegen in het begin. Feyenoord heeft op Berghuis na echt 0 individuele kwaliteit en zelfs Berghuis heeft nog altijd veel ruimte en tijd nodig om goed te presteren. Ajax, PSV, AZ en Vitesse lijken dit jaar sowieso wel beter en als het bij Feyenoord ook maar een beetje tegen gaat zitten een periode  kan je ook zo achter een Twente, Heerenveen oid eindigen.

Tsja, je zou kunnen zeggen dat het momenteel ook niet echt meezit natuurlijk. Ik bedoel, je mist(e) een hoop basisspelers. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites