Socrates Geplaatst 4 november 2020 Share Geplaatst 4 november 2020 Ik heb de niveauban er helaas nooit door kunnen krijgen @Regis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 4 november 2020 Share Geplaatst 4 november 2020 1 uur geleden zei cimbomcu: Haha, ik lach om je. Voor iemand die het spelletje als Pepijn Lijnders benadert, zo wetenschappelijk en net doet of het rocket science is (daarom is Pepijntje ook snel de deur gewezen bij NEC) zoals jij is het natuurlijk enorm frustrerend als je eens iemand voor je hebt die het gewoon allemaal relativeert en makkelijker maakt. cimbomcu: wat is dit voor kut voetbal van Feyenoord Zeus: ja maar, dick advocaat kan er niks aan doen. Hij heeft diepgaande backs, en die moeten naar binnen, en dan moeten de buitenspelers kruislings langs kruisen en de spits moet dan naar het middenveld zakken en dan moet Kokcu juist naar de 9 positie lopen, en dan Botteghin die moet dan 30 meter opschuiven'' cimbomcu: Lieve Zeusie, dat zal allemaal wel. Maar dit zijn goede argumenten van je wanneer Feyenoord tegen Ajax of PSV speelt maar niet tegen RKC en Emmen. Zolang die het betere veldspel hebben met veel minder kwaliteit dan Feyenoord geloof ik 0 van jouw argumenten. Ja en dan snap ik dat je je irriteert. Cim, deze post slaat echt als een tang op een varken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 november 2020 Share Geplaatst 4 november 2020 28 minuten geleden zei Rogier.: Cim, deze post slaat echt als een tang op een varken. In het Feyenoordtopic spreken we liever van "het slaat als kut op Dirk." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 5 november 2020 Share Geplaatst 5 november 2020 14 uur geleden zei cimbomcu: Haha, ik lach om je. Voor iemand die het spelletje als Pepijn Lijnders benadert, zo wetenschappelijk en net doet of het rocket science is (daarom is Pepijntje ook snel de deur gewezen bij NEC) zoals jij is het natuurlijk enorm frustrerend als je eens iemand voor je hebt die het gewoon allemaal relativeert en makkelijker maakt. cimbomcu: wat is dit voor kut voetbal van Feyenoord Zeus: ja maar, dick advocaat kan er niks aan doen. Hij heeft diepgaande backs, en die moeten naar binnen, en dan moeten de buitenspelers kruislings langs kruisen en de spits moet dan naar het middenveld zakken en dan moet Kokcu juist naar de 9 positie lopen, en dan Botteghin die moet dan 30 meter opschuiven'' cimbomcu: Lieve Zeusie, dat zal allemaal wel. Maar dit zijn goede argumenten van je wanneer Feyenoord tegen Ajax of PSV speelt maar niet tegen RKC en Emmen. Zolang die het betere veldspel hebben met veel minder kwaliteit dan Feyenoord geloof ik 0 van jouw argumenten. Ja en dan snap ik dat je je irriteert. Echt dit is me toch een partij lekker wakker worden zeg. Je weet wel toch dat er niemand hier is die jou ook maar 1 seconde serieus neemt toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 november 2020 Share Geplaatst 5 november 2020 En na dit hoogtepunt is het een mooi moment om weer daadwerkelijk over Feyenoord te discussiëren. Bovenstaande discussie leidt tot niets en elke volgende post die hier alsnog op ingaat zal dan ook verwijderd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 november 2020 Share Geplaatst 5 november 2020 Berghuis heeft t weer niet hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 5 november 2020 Share Geplaatst 5 november 2020 4 minuten geleden zei PJHoutman: Berghuis heeft t weer niet hè. Klopt, speelt ongelukkig en maakt ook niet de beste keuzes. Vind het trouwens helemaal niet slecht lopen met Haps en Malacia aan die linkerkant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 november 2020 Share Geplaatst 5 november 2020 16 minuten geleden zei Grote Ree: Klopt, speelt ongelukkig en maakt ook niet de beste keuzes. Vind het trouwens helemaal niet slecht lopen met Haps en Malacia aan die linkerkant. Zeker niet nee. Malacia toch flinke stappen gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 november 2020 Share Geplaatst 5 november 2020 Haps gouden schoen als t zo doorgaat, lekker hoor. Denk wel dat t heel nipt buitenspel was, ben blij dat er geen VAR is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 november 2020 Share Geplaatst 5 november 2020 Ik zou nu natuurlijk iemand kunnen taggen, maar dat zou ongekend flauw zijn. Twee buitenspelgoals, maar we spelen wel heel erg goed. Vooral Haps, Kokcu en Senesi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 november 2020 Share Geplaatst 5 november 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 5 november 2020 Share Geplaatst 5 november 2020 Wat deed die Senesi daar dan . Zo'n pisbal laat je toch lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 5 november 2020 Share Geplaatst 5 november 2020 Zo'n Berghuis die dan toch nog in de tweede minuut van de drie minuten blessuretijd een gele kaart pakt bij een 3-1 voorsprong, waarom? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 november 2020 Share Geplaatst 5 november 2020 Onverwachte overwinning met meer dan prima veldspel. Denk de beste wedstrijd van het seizoen so far. Aan de linkerkant liep het heel goed inderdaad. Hopelijk kunnen ze dit ook een beetje doortrekken richting de volgende wedstrijden. Heerlijke invalbeurt ook weer van Teixeira. Techniek druipt er vanaf bij die jongen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 november 2020 Share Geplaatst 6 november 2020 2 uur geleden zei Kelvin: Zo'n Berghuis die dan toch nog in de tweede minuut van de drie minuten blessuretijd een gele kaart pakt bij een 3-1 voorsprong, waarom? Omdat 't niet liep bij hem. Frustratie, zag je aan z'n kop toen hij wegliep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 6 november 2020 Share Geplaatst 6 november 2020 Logisch en goed dat Malacia en Haps nu beide spelen. Enige manier om nog iets van diepte en dynamiek op een vleugel te hebben. Narsingh is immers van veels te laag niveau. Zolang Sinisterra ontbreekt is dit een valide oplossing. Ook dus niet gek dat Feyenoord dan ineens wel wat vloeiender speelt. Soms is het allemaal zo moeilijk niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cairo Geplaatst 6 november 2020 Share Geplaatst 6 november 2020 Veld spel was al stukken beter en het drukken zetten ook. Scorend vermogen blijft toch een probleem bij deze ploeg. De schoten vond ik maar matig veel over of naast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 november 2020 Share Geplaatst 8 november 2020 Zelfde 11 als donderdag. Zullen ongetwijfeld met een veel lagere intentie spelen en het fysiek moeilijk krijgen. Sowieso gebeirt vaak dat puntenverlies oplevert na gewonnen EL-potjes, dus zal mij benieuwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 november 2020 Share Geplaatst 8 november 2020 Hoe krijgt die Linssen het voor elkaar om het weer zo te verneuken he Op die afgekeurde goal na ook nog geen goede aanval gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 november 2020 Share Geplaatst 8 november 2020 Niet om aan te gluren weer. Toornstra een paar goede ballen, o.a. net die op Malacia, maar verder is het weer niks voorin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 november 2020 Share Geplaatst 8 november 2020 Punten gelukkig weer binnen. Hier had je zomaar tegen puntverkies aan kunnen lopen. Teixeira erin voor Diemers was een goede wissel denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 november 2020 Share Geplaatst 11 november 2020 Alsof we nog niet genoeg last hadden van blessures: Kökcü er zojuist geblesseerd af bij Turkije -___- Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 november 2020 Share Geplaatst 15 november 2020 Vind het wel behoorlijk opmerkelijk hoeveel Berghuis aan het jagen is vanavond, zie je hem (zeker bij een voorsprong) eigenlijk nooit echt doen bij Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 16 november 2020 Share Geplaatst 16 november 2020 20 uur geleden zei PJHoutman: Vind het wel behoorlijk opmerkelijk hoeveel Berghuis aan het jagen is vanavond, zie je hem (zeker bij een voorsprong) eigenlijk nooit echt doen bij Feyenoord. Zag 'm ook ballen afgeven, waar hij bij Feyenoord voor eigen succes was gegaan. Heeft volgens mij alles te maken met status en pikorde in het team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 november 2020 Share Geplaatst 19 november 2020 Haps er ook uit. Volgens mij missen we nu: Bijlow, Van Beek, Haps, Fer, Kökcu, Conteh, Sinisterra, Bozenik, Jorgensen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten