Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei cimbomcu:

Haha, ik lach om je. Voor iemand die het spelletje als Pepijn Lijnders benadert, zo wetenschappelijk en net doet of het rocket science is (daarom is Pepijntje ook snel de deur gewezen bij NEC) zoals jij is het natuurlijk enorm frustrerend als je eens iemand voor je hebt die het gewoon allemaal relativeert en makkelijker maakt. 

cimbomcu: wat is dit voor kut voetbal van Feyenoord

Zeus: ja maar, dick advocaat kan er niks aan doen. Hij heeft diepgaande backs, en die moeten naar binnen, en dan moeten de buitenspelers kruislings langs kruisen en de spits moet dan naar het middenveld zakken en dan moet Kokcu juist naar de 9 positie lopen, en dan Botteghin die moet dan 30 meter opschuiven''

cimbomcu: Lieve Zeusie, dat zal allemaal wel. Maar dit zijn goede argumenten van je wanneer Feyenoord tegen Ajax of PSV speelt maar niet tegen RKC en Emmen. Zolang die het betere veldspel hebben met veel minder kwaliteit dan Feyenoord geloof ik 0 van jouw argumenten.  

Ja en dan snap ik dat je je irriteert.

Cim, deze post slaat echt als een tang op een varken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei cimbomcu:

Haha, ik lach om je. Voor iemand die het spelletje als Pepijn Lijnders benadert, zo wetenschappelijk en net doet of het rocket science is (daarom is Pepijntje ook snel de deur gewezen bij NEC) zoals jij is het natuurlijk enorm frustrerend als je eens iemand voor je hebt die het gewoon allemaal relativeert en makkelijker maakt. 

cimbomcu: wat is dit voor kut voetbal van Feyenoord

Zeus: ja maar, dick advocaat kan er niks aan doen. Hij heeft diepgaande backs, en die moeten naar binnen, en dan moeten de buitenspelers kruislings langs kruisen en de spits moet dan naar het middenveld zakken en dan moet Kokcu juist naar de 9 positie lopen, en dan Botteghin die moet dan 30 meter opschuiven''

cimbomcu: Lieve Zeusie, dat zal allemaal wel. Maar dit zijn goede argumenten van je wanneer Feyenoord tegen Ajax of PSV speelt maar niet tegen RKC en Emmen. Zolang die het betere veldspel hebben met veel minder kwaliteit dan Feyenoord geloof ik 0 van jouw argumenten.  

Ja en dan snap ik dat je je irriteert.

Echt dit is me toch een partij lekker wakker worden zeg. Je weet wel toch dat er niemand hier is die jou ook maar 1 seconde serieus neemt toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onverwachte overwinning met meer dan prima veldspel. Denk de beste wedstrijd van het seizoen so far. Aan de linkerkant liep het heel goed inderdaad. Hopelijk kunnen ze dit ook een beetje doortrekken richting de volgende wedstrijden.

Heerlijke invalbeurt ook weer van Teixeira. Techniek druipt er vanaf bij die jongen :< 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Logisch en goed dat Malacia en Haps nu beide spelen. Enige manier om nog iets van diepte en dynamiek op een vleugel te hebben. Narsingh is immers van veels te laag niveau. Zolang Sinisterra ontbreekt is dit een valide oplossing. Ook dus niet gek dat Feyenoord dan ineens wel wat vloeiender speelt. Soms is het allemaal zo moeilijk niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei PJHoutman:

Vind het wel behoorlijk opmerkelijk hoeveel Berghuis aan het jagen is vanavond, zie je hem (zeker bij een voorsprong) eigenlijk nooit echt doen bij Feyenoord.

Zag 'm ook ballen afgeven, waar hij bij Feyenoord voor eigen succes was gegaan. Heeft volgens mij alles te maken met status en pikorde in het team. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites