Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Magikarp:

Wie zag het ook alweer in Ié zitten? Ik bid voor je vanavond. 

Had zelf helaas alleen een lijstje van m'n bingokaart, dus zie nu pas dat ik de bonuspunten ben misgelopen :( Karsdorp en De Eerste Stuurman van de Deirdre van Haulbowline, County Cork, commanded by Commodore Mick Malone waren er niet dus dat was een free space. Neem aan dat ik die handsbal wel mag tellen als 'verkeerd geraakt'? :D 

*Bingokaart* 

Denk toch dat ik met afstand heb gewonnen. Had 4x Ié in mijn kaart staan. Kokcu wissel ook nog, dus top.

23 minuten geleden zei Regis:

Dit zou toch reden moeten zijn om die man zijn contract per direct te ontbinden.   

Las net ook dat we de wedstrijd hebben gedomineerd. 2e helft niet gezien, maar hoe was die (serieuze vraag) ??

Komende wedstrijden uit naar Ajax en VVV (kunstgras). Zou mij niets verbazen als Stam er echt uit gaat binnenkort eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei 007mark:

Denk toch dat ik met afstand heb gewonnen. Had 4x Ié in mijn kaart staan. Kokcu wissel ook nog, dus top.

Las net ook dat we de wedstrijd hebben gedomineerd. 2e helft niet gezien, maar hoe was die (serieuze vraag) ??

Komende wedstrijden uit naar Ajax en VVV (kunstgras). Zou mij niets verbazen als Stam er echt uit gaat binnenkort eigenlijk.

Als er vier ballen over vijf meter zijn aangekomen is dat veel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste optie is geblesseerd. 

56 minuten geleden zei 007mark:

Thuiswedstrijd heb ik kaarten voor. Hoop dat er dus eindelijk eens een voorspelling van je uitkomt Metjoe ;)

Dit is mijn jaar.

37 minuten geleden zei komodo25:

Waarom stelt ie hem dan op ?

Omdat je niet alleen je aankopen opstelt als trainer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Magikarp:

Wie zag het ook alweer in Ié zitten? Ik bid voor je vanavond. 

Had zelf helaas alleen een lijstje van m'n bingokaart, dus zie nu pas dat ik de bonuspunten ben misgelopen :( Karsdorp en De Eerste Stuurman van de Deirdre van Haulbowline, County Cork, commanded by Commodore Mick Malone waren er niet dus dat was een free space. Neem aan dat ik die handsbal wel mag tellen als 'verkeerd geraakt'? :D 

df91947a236061bbd54da5da221c477a.png 

Hahahaha, sorry man. Ik wist niet dat die volleyballer van beroep was. Daar zou die namelijk wel echt zieke blocks uitdelen. Wel even dik gecasht jongens. Voor iedereen die hem niet gespeeld heeft, aankomend weekend -3 HCP zal wel goedkomen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei komodo25:

Dat snap ik maar ik lees dat zo dat Stam het niet in hem ziet zitten . 

Tja dan kun je direct weg als trainer. Snap die kritiek ook niet echt. Meeste intercepties en meeste ballen vooruit (eindelijk). Vind dat gezeik echt heel overdreven. Weet niet wat men verwacht? 

Paar verkeerde balletjes, maar je zag dat bij iedereen. Heel vreemd kunstgras wat daar ligt. Zie verder weinig dommigheid in hem, wat al een verademing is. 

7 miljoen is natuurlijk veel te veel maar daar konden jullie het al voor de transfer rond was met me eens zijn, maar ook toen was ik weer gek ;);c 

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites