007mark Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 1 uur geleden zei Magikarp: Wie zag het ook alweer in Ié zitten? Ik bid voor je vanavond. Had zelf helaas alleen een lijstje van m'n bingokaart, dus zie nu pas dat ik de bonuspunten ben misgelopen :( Karsdorp en De Eerste Stuurman van de Deirdre van Haulbowline, County Cork, commanded by Commodore Mick Malone waren er niet dus dat was een free space. Neem aan dat ik die handsbal wel mag tellen als 'verkeerd geraakt'? *Bingokaart* Denk toch dat ik met afstand heb gewonnen. Had 4x Ié in mijn kaart staan. Kokcu wissel ook nog, dus top. 23 minuten geleden zei Regis: Dit zou toch reden moeten zijn om die man zijn contract per direct te ontbinden. Las net ook dat we de wedstrijd hebben gedomineerd. 2e helft niet gezien, maar hoe was die (serieuze vraag) ?? Komende wedstrijden uit naar Ajax en VVV (kunstgras). Zou mij niets verbazen als Stam er echt uit gaat binnenkort eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 27 minuten geleden zei 007mark: Denk toch dat ik met afstand heb gewonnen. Had 4x Ié in mijn kaart staan. Kokcu wissel ook nog, dus top. Las net ook dat we de wedstrijd hebben gedomineerd. 2e helft niet gezien, maar hoe was die (serieuze vraag) ?? Komende wedstrijden uit naar Ajax en VVV (kunstgras). Zou mij niets verbazen als Stam er echt uit gaat binnenkort eigenlijk. Als er vier ballen over vijf meter zijn aangekomen is dat veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 (bewerkt) Tweede helft kwamen ze wel aan toch? Dat Young Boys kwam niet van eigen helft af. Buiten dat je hem wéér verliest is het ook weer heel lullig. Die gasten hebben 1 kans gehad? Dat was in minuut 91. Thuis pak je ze wel. 3-0. 24 oktober 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 Thuiswedstrijd heb ik kaarten voor. Hoop dat er dus eindelijk eens een voorspelling van je uitkomt Metjoe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 Stam: "Senesi was geen aankoop van mij" Heerlijk man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 6 minuten geleden zei PJHoutman: Stam: "Senesi was geen aankoop van mij" Heerlijk man Waarom stelt ie hem dan op ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 Publieke opinie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 4 uur geleden zei Jespresso: Komt in de buurt, maar lijkt wel alsof ze op een ijsbaan spelen af en toe Ié dacht uiteindelijk beachvolley te spelen. Groot verschil wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 29 minuten geleden zei komodo25: Waarom stelt ie hem dan op ? De andere opties zijn nog slechter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 Vandaag evenveel schotjes op doel als op de bank Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 2 minuten geleden zei Richarð.: De andere opties zijn nog slechter. Je beste optie speelt (soms) in 't tweede en verder nooit. Tja, als ze het Verdedigen 2.0 niet begrijpen dan houdt het op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 Beste optie is geblesseerd. 56 minuten geleden zei 007mark: Thuiswedstrijd heb ik kaarten voor. Hoop dat er dus eindelijk eens een voorspelling van je uitkomt Metjoe Dit is mijn jaar. 37 minuten geleden zei komodo25: Waarom stelt ie hem dan op ? Omdat je niet alleen je aankopen opstelt als trainer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 7 minuten geleden zei Magikarp: Beste optie is geblesseerd. Met het aantal ballen dat hij over de zijlijn schiet is Jøgga waarschijnlijk inderdaad je beste verdediger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 12 minuten geleden zei PJHoutman: Met het aantal ballen dat hij over de zijlijn schiet is Jøgga waarschijnlijk inderdaad je beste verdediger. Ik neem je niks kwalijk. Jij bent nog blijven hangen in verdedigen 2.0 terwijl sommigen al bij verdedigen 3.0 zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 oktober 2019 Share Geplaatst 25 oktober 2019 10 uur geleden zei komodo25: Waarom stelt ie hem dan op ? Haha wat is dit voor een rare vraag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 25 oktober 2019 Share Geplaatst 25 oktober 2019 13 uur geleden zei Magikarp: Wie zag het ook alweer in Ié zitten? Ik bid voor je vanavond. Had zelf helaas alleen een lijstje van m'n bingokaart, dus zie nu pas dat ik de bonuspunten ben misgelopen :( Karsdorp en De Eerste Stuurman van de Deirdre van Haulbowline, County Cork, commanded by Commodore Mick Malone waren er niet dus dat was een free space. Neem aan dat ik die handsbal wel mag tellen als 'verkeerd geraakt'? Hahahaha, sorry man. Ik wist niet dat die volleyballer van beroep was. Daar zou die namelijk wel echt zieke blocks uitdelen. Wel even dik gecasht jongens. Voor iedereen die hem niet gespeeld heeft, aankomend weekend -3 HCP zal wel goedkomen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 25 oktober 2019 Share Geplaatst 25 oktober 2019 10 uur geleden zei PJHoutman: Je beste optie speelt (soms) in 't tweede en verder nooit. Tja, als ze het Verdedigen 2.0 niet begrijpen dan houdt het op. Je bedoelt dan hopelijk Johnston? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 oktober 2019 Share Geplaatst 25 oktober 2019 25 minuten geleden zei Bakkes12: Je bedoelt dan hopelijk Johnston? Ik denk Jan Scharie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 25 oktober 2019 Share Geplaatst 25 oktober 2019 Jan Scharie je beste man... Go home, you're drunk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 oktober 2019 Share Geplaatst 25 oktober 2019 12 uur geleden zei Richarð.: De andere opties zijn nog slechter. Eric toch niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 oktober 2019 Share Geplaatst 25 oktober 2019 12 uur geleden zei Magikarp: Omdat je niet alleen je aankopen opstelt als trainer? Dat snap ik maar ik lees dat zo dat Stam het niet in hem ziet zitten . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 oktober 2019 Share Geplaatst 25 oktober 2019 (bewerkt) 42 minuten geleden zei komodo25: Dat snap ik maar ik lees dat zo dat Stam het niet in hem ziet zitten . Tja dan kun je direct weg als trainer. Snap die kritiek ook niet echt. Meeste intercepties en meeste ballen vooruit (eindelijk). Vind dat gezeik echt heel overdreven. Weet niet wat men verwacht? Paar verkeerde balletjes, maar je zag dat bij iedereen. Heel vreemd kunstgras wat daar ligt. Zie verder weinig dommigheid in hem, wat al een verademing is. 7 miljoen is natuurlijk veel te veel maar daar konden jullie het al voor de transfer rond was met me eens zijn, maar ook toen was ik weer gek 25 oktober 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 oktober 2019 Share Geplaatst 25 oktober 2019 Tja vind dat wel een zwaktebod hoor . Bezwijken wie je opstelt . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 25 oktober 2019 Share Geplaatst 25 oktober 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 Hele nacht met schuim op mijn bek in bed gelegen. Godverdomme matchday, we pakken die gasten uit 020. Er op klappen, geen woorden maar daden. WIJ ZIJN FEYENOORD. Neeh 6-0 denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten