Bakkes12 Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 31 minuten geleden zei MetalMichael: Nieuwkoop en contractverlenging en op huurbasis naar Willem II. Opzich nog niet zo'n gek idee. Mocht hij een heel seizoen fit zijn en het laten zien kan je m als back-up gebruiken (hij zal nooit basisspeler worden mag ik hopen) en anders verkoop je m voor een paar knaken. Anders liep die natuurlijk gratis de deur uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 (bewerkt) 9 minuten geleden zei Bakkes12: Opzich nog niet zo'n gek idee. Mocht hij een heel seizoen fit zijn en het laten zien kan je m als back-up gebruiken (hij zal nooit basisspeler worden mag ik hopen) en anders verkoop je m voor een paar knaken. Anders liep die natuurlijk gratis de deur uit. Hopen dat hij een jaar fit blijft vind ik een groter risico. Je had 'm nu gewoon moeten verkopen voor 1,5 a 2 miljoen. Er was eerder al wat interesse van Heerenveen, dus verkoop was echt geen utopie. Sumnervile trouwens naar Ado @Rossi 30 augustus 2019 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 1 minuut geleden zei MetalMichael: Hopen dat hij een jaar fit blijft vind ik een groter risico. Je had 'm nu gewoon moeten verkopen voor 1,5 a 2 miljoen. Er was eerder al wat interesse van Heerenveen, dus verkoop was echt geen utopie. Sumnervile trouwens naar Ado @Rossi Kan ook zijn dat ze allemaal dat bedrag niet wilden betalen (wat ik ook goed snap omdat hij nooit een heel seizoen fit is ) Misschien is er wel een optie tot koop in deze huurconstructie opgenomen, laten we het hopen huhu. Goede transfer voor Summerville. Ik hoop dat hij veel minuten kan maken in Den Haag en volgend jaar echt voor zijn plekje kan knokken. Wel maar een contract tot 2021 dus hopelijk verlengt die volgend seizoen ook. Heb ook wel genoten van die Bannis hoor. Snap wel dat ze er een spits bij willen maar die jongen kan voetballen. Heerlijk talentje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 Goaltje van Burger jongens, die kan voetballen he Verdedigend heeft hij zijn zwaktes, dus eigenlijk moet je naast Fer/Tapia kiezen voor Kokcu of Burger. Zie ze namelijk beide graag ook richting de 16 van de tegenstander komen. Overigens wel benieuwd wat er gaat gebeuren als Toornstra en Jorgensen terugkomen, dan zal er toch weer geschoven gaan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 Hopen dat hij een jaar fit blijft vind ik een groter risico. Je had 'm nu gewoon moeten verkopen voor 1,5 a 2 miljoen. Er was eerder al wat interesse van Heerenveen, dus verkoop was echt geen utopie. Sumnervile trouwens naar Ado @RossiJa meldde van de week al dat zijn naam nog steeds rond ging. Helaas lijkt er voor ons weinig positief aan deze transfer.Geen opties voor ons en we leiden alleen maar weer op voor een ander. Of dit moet een onderdeel zijn van een constructie met Ayoub maar dat lijkt me niet. Enige positieve is dat Goppel niet meer in actie hoeft te komen. Snap zijn vele minuten sowieso niet want Boussakou toont veel meer talent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 Prima loting imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 Was de kroeg weer 24 uur open ja? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 Maximaal 6 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 Mooie groep. Porto steekt er iets bovenuit, maar kunnen zeker meedoen om overwinteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 Toch even een serieuze analyse gedaan, maar Young Boys valt toch een beetje tegen bij de andere twee in de groep: Porto Spoiler Bern Spoiler Glasgow Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 (bewerkt) 2 minuten geleden zei 007mark: Toch even een serieuze analyse gedaan, maar Young Boys valt toch een beetje tegen bij de andere twee in de groep: Porto Inhoud verbergen Bern Inhoud verbergen Glasgow Inhoud verbergen Beter onderzoek doen, je hebt zelfs een fountain walk. Kan iedereen verspreid feesten 30 augustus 2019 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Erwin.: Beter onderzoek doen, je hebt zelfs een fountain walk. Kan iedereen verspreid feesten Allemaal veel te klein joh. On a more serious note: Lijkt me wel vet om eens een Europese uitwedstrijd te gaan. Bern zou dan wel het meest ideaal zijn, want prima te doen met de auto. 30 augustus 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 39 minuten geleden zei 007mark: Toch even een serieuze analyse gedaan, maar Young Boys valt toch een beetje tegen bij de andere twee in de groep: Porto Inhoud verbergen Bern Inhoud verbergen Glasgow Inhoud verbergen Welke gaat het dit jaar niet overleven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 34 minuten geleden zei 007mark: Allemaal veel te klein joh. On a more serious note: Lijkt me wel vet om eens een Europese uitwedstrijd te gaan. Bern zou dan wel het meest ideaal zijn, want prima te doen met de auto. Glasgow ook als je je snorkel niet vergeet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 3 uur geleden zei MisterX: Welke gaat het dit jaar niet overleven? Gewoon allemaal niet, vond het tegenvallen dat de fontein in manchester 2 jaar terug verbouwd werd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 (bewerkt) Ook niet echt kostenefficient van de gemeente Manchester. Onze supporters doen dat verbouwen namelijk gratis. 30 augustus 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 1 september 2019 Share Geplaatst 1 september 2019 Senesi is volgens VI binnen. AD meldt nu dat er geen geld meer is voor een spits maar dit lijkt me erg sterk. Je gaat toch niet Vente verhuren en dan zonder echte tweede spits het seizoen in? Bannis is pas 17 namelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 september 2019 Share Geplaatst 1 september 2019 4 minuten geleden zei Twan1810: Senesi is volgens VI binnen. AD meldt nu dat er geen geld meer is voor een spits maar dit lijkt me erg sterk. Je gaat toch niet Vente verhuren en dan zonder echte tweede spits het seizoen in? Bannis is pas 17 namelijk Ayoub en Van der Heijden mogen ook nog weg. Zal dan wel vandaag of morgen moeten gebeuren. Denk dat er alleen nog een spits gaat komen als die beide inderdaad weg gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 september 2019 Share Geplaatst 1 september 2019 1 uur geleden zei Twan1810: Senesi is volgens VI binnen. AD meldt nu dat er geen geld meer is voor een spits maar dit lijkt me erg sterk. Je gaat toch niet Vente verhuren en dan zonder echte tweede spits het seizoen in? Bannis is pas 17 namelijk Nee, zulk kortzichtig kortetermijnbeleid past inderdaad volledig niet in het Feyenoord-plaatje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 1 september 2019 Share Geplaatst 1 september 2019 (bewerkt) Heerlijk. Er wordt een recordaankoop gedaan met een of andere gure Zuid Amerikaan en men denkt dat er een beleid achter zit Ze zullen wel terugvallen op het huidige systeem als Jorgensen wegvalt 1 september 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 september 2019 Share Geplaatst 1 september 2019 De verwachtte elf, enkel Sinisterra in plaats van de geblesseerde Larsson. Denk een lastig potje tegen de Tilburgers. Vermeer; Karsdorp, Botteghin, Ié, Haps; Fer, Kökcü, Tapia; Berghuis, Narsingh, Sinisterra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 september 2019 Share Geplaatst 1 september 2019 Nieuwkoop doet nog niet mee bij Willem II, dus kan zeer lastig worden idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 september 2019 Share Geplaatst 1 september 2019 (bewerkt) Denk wel een verdiende overwinning, maar ging weer met hangen en wurgen. Evengoed wel blij met de 3 punten, dan heb je weer enigzins aansluiting. Ook wel lekker dat AZ en Utrecht dan verliezen vandaag. Hopelijk kunnen Jorgensen en Toornstra na de interlandperiode aansluiten en kan er een goede reeks neergezet worden. Dan komen namelijk ADO-thuis, Rangers-uit en Emmen-uit. Zou mooi zijn als we daar 9 punten kunnen halen. Daarna volgt ook nog drie belangrijke thuiswedstrijden tegen AZ, FC Twente en Porto. 1 september 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 1 september 2019 Share Geplaatst 1 september 2019 Die Ié is zo ongelofelijk dom. Nog nooit zo'n domme voetballer gezien denk ik. Had hier een vergelijking met een user staan maar dat laat ik achterwege, sta erboven, laat hem zichzelf voor lul zetten, etc etc. Die man ziet een bal en duikt erop. Met een beetje geluk pakt ie bij de eerste overtreding al rood, daarna probeert ie het doodleuk nog een keer. Zag hem nog een paar keer schaatsen en zwemmen. Hij weet het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 september 2019 Share Geplaatst 1 september 2019 31 minuten geleden zei Magikarp: Die Ié is zo ongelofelijk dom. Nog nooit zo'n domme voetballer gezien denk ik. Had hier een vergelijking met een user staan maar dat laat ik achterwege, sta erboven, laat hem zichzelf voor lul zetten, etc etc. Die man ziet een bal en duikt erop. Met een beetje geluk pakt ie bij de eerste overtreding al rood, daarna probeert ie het doodleuk nog een keer. Zag hem nog een paar keer schaatsen en zwemmen. Hij weet het niet. Wat vond je van Sinisterra? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten