Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

31 minuten geleden zei MetalMichael:

Nieuwkoop en contractverlenging en op huurbasis naar Willem II. :cab:

Opzich nog niet zo'n gek idee. Mocht hij een heel seizoen fit zijn en het laten zien kan je m als back-up gebruiken (hij zal nooit basisspeler worden mag ik hopen) en anders verkoop je m voor een paar knaken. Anders liep die natuurlijk gratis de deur uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Bakkes12:

Opzich nog niet zo'n gek idee. Mocht hij een heel seizoen fit zijn en het laten zien kan je m als back-up gebruiken (hij zal nooit basisspeler worden mag ik hopen) en anders verkoop je m voor een paar knaken. Anders liep die natuurlijk gratis de deur uit.

Hopen dat hij een jaar fit blijft vind ik een groter risico. Je had 'm nu gewoon moeten verkopen voor 1,5 a 2 miljoen. Er was eerder al wat interesse van Heerenveen, dus verkoop was echt geen utopie. 

Sumnervile trouwens naar Ado @Rossi

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei MetalMichael:

Hopen dat hij een jaar fit blijft vind ik een groter risico. Je had 'm nu gewoon moeten verkopen voor 1,5 a 2 miljoen. Er was eerder al wat interesse van Heerenveen, dus verkoop was echt geen utopie. 

Kan ook zijn dat ze allemaal dat bedrag niet wilden betalen (wat ik ook goed snap omdat hij nooit een heel seizoen fit is :-D) Misschien is er wel een optie tot koop in deze huurconstructie opgenomen, laten we het hopen huhu.

Goede transfer voor Summerville. Ik hoop dat hij veel minuten kan maken in Den Haag en volgend jaar echt voor zijn plekje kan knokken. Wel maar een contract tot 2021 dus hopelijk verlengt die volgend seizoen ook. Heb ook wel genoten van die Bannis hoor. Snap wel dat ze er een spits bij willen maar die jongen kan voetballen. _O_ Heerlijk talentje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goaltje van Burger jongens, die kan voetballen he :<

Verdedigend heeft hij zijn zwaktes, dus eigenlijk moet je naast Fer/Tapia kiezen voor Kokcu of Burger. Zie ze namelijk beide graag ook richting de 16 van de tegenstander komen.

Overigens wel benieuwd wat er gaat gebeuren als Toornstra en Jorgensen terugkomen, dan zal er toch weer geschoven gaan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja meldde van de week al dat zijn naam nog steeds rond ging. Helaas lijkt er voor ons weinig positief aan deze transfer.

Geen opties voor ons en we leiden alleen maar weer op voor een ander. Of dit moet een onderdeel zijn van een constructie met Ayoub maar dat lijkt me niet. Enige positieve is dat Goppel niet meer in actie hoeft te komen. Snap zijn vele minuten sowieso niet want Boussakou toont veel meer talent.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei 007mark:

Toch even een serieuze analyse gedaan, maar Young Boys valt toch een beetje tegen bij de andere twee in de groep:

Porto

Inhoud verbergen

Afbeeldingsresultaat voor fontein porto

Bern

Inhoud verbergen

Afbeeldingsresultaat voor bern fontein

Glasgow

Inhoud verbergen

Afbeeldingsresultaat voor fontein glasgow

Beter onderzoek doen, je hebt zelfs een fountain walk. Kan iedereen verspreid feesten

bewerkt door Erwin.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Erwin.:

Beter onderzoek doen, je hebt zelfs een fountain walk. Kan iedereen verspreid feesten

Allemaal veel te klein joh. 

On a more serious note: Lijkt me wel vet om eens een Europese uitwedstrijd te gaan. Bern zou dan wel het meest ideaal zijn, want prima te doen met de auto.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Twan1810:

Senesi is volgens VI binnen. AD meldt nu dat er geen geld meer is voor een spits maar dit lijkt me erg sterk. Je gaat toch niet Vente verhuren en dan zonder echte tweede spits het seizoen in? Bannis is pas 17 namelijk 

Ayoub en Van der Heijden mogen ook nog weg. Zal dan wel vandaag of morgen moeten gebeuren. Denk dat er alleen nog een spits gaat komen als die beide inderdaad weg gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Twan1810:

Senesi is volgens VI binnen. AD meldt nu dat er geen geld meer is voor een spits maar dit lijkt me erg sterk. Je gaat toch niet Vente verhuren en dan zonder echte tweede spits het seizoen in? Bannis is pas 17 namelijk 

Nee, zulk kortzichtig kortetermijnbeleid past inderdaad volledig niet in het Feyenoord-plaatje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk wel een verdiende overwinning, maar ging weer met hangen en wurgen. Evengoed wel blij met de 3 punten, dan heb je weer enigzins aansluiting. Ook wel lekker dat AZ en Utrecht dan verliezen vandaag.

Hopelijk kunnen Jorgensen en Toornstra na de interlandperiode aansluiten en kan er een goede reeks neergezet worden. Dan komen namelijk ADO-thuis, Rangers-uit en Emmen-uit. Zou mooi zijn als we daar 9 punten kunnen halen. Daarna volgt ook nog drie belangrijke thuiswedstrijden tegen AZ, FC Twente en Porto.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Ié is zo ongelofelijk dom. Nog nooit zo'n domme voetballer gezien denk ik. Had hier een vergelijking met een user staan maar dat laat ik achterwege, sta erboven, laat hem zichzelf voor lul zetten, etc etc. Die man ziet een bal en duikt erop. Met een beetje geluk pakt ie bij de eerste overtreding al rood, daarna probeert ie het doodleuk nog een keer. Zag hem nog een paar keer schaatsen en zwemmen. Hij weet het niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Magikarp:

Die Ié is zo ongelofelijk dom. Nog nooit zo'n domme voetballer gezien denk ik. Had hier een vergelijking met een user staan maar dat laat ik achterwege, sta erboven, laat hem zichzelf voor lul zetten, etc etc. Die man ziet een bal en duikt erop. Met een beetje geluk pakt ie bij de eerste overtreding al rood, daarna probeert ie het doodleuk nog een keer. Zag hem nog een paar keer schaatsen en zwemmen. Hij weet het niet. 

Wat vond je van Sinisterra? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites