PJHoutman Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Was zijn seizoenen bij Celta ook gewoon prima. O.a. gescoord tegen Real, Barca en Atletico. Niet dat we m moeten terughalen, maar doen alsof ie niks meer gepresteerd heeft is een beetje flauw gezien het feit dat het niveau waar hij nu speelt ongeveer 30x hoger is dan dat van Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Zou voor de Eredivisie prima zijn inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 3 minuten geleden zei PJHoutman: Was zijn seizoenen bij Celta ook gewoon prima. O.a. gescoord tegen Real, Barca en Atletico. Niet dat we m moeten terughalen, maar doen alsof ie niks meer gepresteerd heeft is een beetje flauw gezien het feit dat het niveau waar hij nu speelt ongeveer 30x hoger is dan dat van Feyenoord. Wat dan ook gelijk 25% van zijn doelpunten daar waren. Ik weet niet of je daar als Feyenoord nog aan moet beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 1 minuut geleden zei Elsjorro1990: Wat dan ook gelijk 25% van zijn doelpunten daar waren. Ik weet niet of je daar als Feyenoord nog aan moet beginnen. Zijn ook wel wat vraagtekens te plaatsen bij zijn fitheid. Plus natuurlijk het algemene punt dat hij nooit meer zo succesvol zal zijn als dat ene jaar. Weet ook niet of zo'n staatsmongool nou heel goed zal zijn voor de groepsdynamiek. Maar dat het een prima spita voor de Eredivisie is staat wmb buiten kijf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 1 minuut geleden zei PJHoutman: Maar dat het een prima spita voor de Eredivisie is staat wmb buiten kijf. Mee eens, maar ben alsnog van mening dat Feyenoord er niet aan moet beginnen. En als ik jou zo lees, denk je er eigenlijk ook zo over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 1 minuut geleden zei 007mark: Mee eens, maar ben alsnog van mening dat Feyenoord er niet aan moet beginnen. En als ik jou zo lees, denk je er eigenlijk ook zo over. Nou goed, Guidetti lijkt me beter dan géén spits. Dus t hangt van de alternatieven af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Ja het was niet de meest intelligente voetballer ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Pino: Ja het was niet de meest intelligente voetballer ooit. Dat hij toen een penalty raak schoot tegen RKC, zijn shirt uittrekt en 2e geel pakt. Mistte hij volgens mij PSV-uit 28 augustus 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Zojuist zei 007mark: Dat hij toen een penalty raak schoot tegen RKC, zijn shirt uittrekt en 2e geel pakt. Mistte hij volgens mij PSV-uit :r Precies waar ik aan dacht ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 https://www.fr12.nl/nieuws/51701-willem-ii-wil-bart-nieuwkoop-overnemen.html Wie zouden ze als backup zien dan? Geertruida? Die is er toch nog lang niet klaar voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 3 minuten geleden zei Magikarp: https://www.fr12.nl/nieuws/51701-willem-ii-wil-bart-nieuwkoop-overnemen.html Wie zouden ze als backup zien dan? Geertruida? Die is er toch nog lang niet klaar voor Geertruida zal wel vaste back-up worden daar Nieuwkoop altijd geblesseerd is. Ié kan er ook nog spelen toch? Onze nieuwe cultheld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Ié kan je doorschuiven inderdaad. Centraal kan je met Hendriks ook nog wel een poging wagen als je daar dan krap komt te zitten. Wat verwachten jullie van Senesi? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 (bewerkt) Ié moet je niet eens in de selectie willen maar dat is een ander verhaal. Die is beoogd basisspeler, en vind het onverstandig hem als backup te houden als hij al alles moet gaan spelen. Gooi die Geertruida lekker een jaartje ergens en laat Nieuwkoop ff blijven als backup. Hij is niet heel goed, maar je kan ook niet zeggen dat het een 'liability' is. Of Karsdorp fit blijft is maar de vraag en Nieuwkoop heeft in ieder geval de ervaring die Geertruida nog niet heeft. 28 augustus 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Citaat al zitten er nog wel wat haken en ogen aan aan wat Feyenoord overhoudt als ze hem weer verkopen." Over Senesi. Ook dat nog inderdaad he sjongejonge dit is toch geen beleid. Daar draai je straks breakeven op of je pakt een klein beetje winst. Dat is zo'n risico niet waard in deze fase. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Hoorde vanmiddag in een podcast ookal dat het gewoon een is van niveautje Max Wobert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Wat een insiders. Nieuwkoop kun je best verkopen imo, Geertruida is dan wel wat minder, maar wel veel minder vaak geblesseerd. Nieuwkop heeft zijn belofte nooit kunnen inlossen na zijn bemoedigende start toen Karsdorp weg was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 23 minuten geleden zei MetalMichael: Geertruida is dan wel wat minder, maar wel veel minder vaak geblesseerd. Intensiteit ligt wel een stuk lager op het niveau waar Geertruida tot nu toe gespeeld heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 8 minuten geleden zei Magikarp: Intensiteit ligt wel een stuk lager op het niveau waar Geertruida tot nu toe gespeeld heeft. Klopt, maar van Nieuwkoop weet je dat hij zeer blessuregevoelig is. Best vaak dezelfde hamstringblessure als ik het me goed herinner. Als je daar geld voor kan vangen zou ik hem gewoon laten gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 #transferjosti Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Halen! Worden we kampioen mee! Goede investering. Alles moet op! Nu! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 (bewerkt) Gewoon het beleid van Magikarp volgen, word je over 20 jaar een keer kampioen. 28 augustus 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 40 minuten geleden zei Magikarp: Halen! Worden we kampioen mee! Goede investering. Alles moet op! Nu! Schijnt transfervrij te zijn. Renato heeft nog wel een extra kamertje over, dus gewoon op basis van kost en inwoning. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Huhu transfervrij, en dan wel zeker 4 ton salaris? Waarom is die transfervrij en heeft niemand anders hem opgepikt dan? En Feyenoord met zijn geweldige scouting pikt zo'n goudmijn zeker voor de neus van anderen weg. Jaja geloof je het zelf, lekker opportunistisch beleid. Inbefore Magikarp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Ah, Cim kiest ervoor om geen argumenten te brengen maar iemand met een ander standpunt, die voldoende is toegelicht, uit het niets belachelijk te maken. Smaakvol. Ik voel me opgezocht @MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Zojuist zei Magikarp: Ah, Cim kiest ervoor om geen argumenten te brengen maar iemand met een ander standpunt, die voldoende is toegelicht, uit het niets belachelijk te maken. Smaakvol. Ik voel me opgezocht @MetalMichael Kijk eens door je deurspion. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten