Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Was zijn seizoenen bij Celta ook gewoon prima. O.a. gescoord tegen Real, Barca en Atletico. Niet dat we m moeten terughalen, maar doen alsof ie niks meer gepresteerd heeft is een beetje flauw gezien het feit dat het niveau waar hij nu speelt ongeveer 30x hoger is dan dat van Feyenoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei PJHoutman:

Was zijn seizoenen bij Celta ook gewoon prima. O.a. gescoord tegen Real, Barca en Atletico. Niet dat we m moeten terughalen, maar doen alsof ie niks meer gepresteerd heeft is een beetje flauw gezien het feit dat het niveau waar hij nu speelt ongeveer 30x hoger is dan dat van Feyenoord.

Wat dan ook gelijk 25% van zijn doelpunten daar waren. Ik weet niet of je daar als Feyenoord nog aan moet beginnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Elsjorro1990:

Wat dan ook gelijk 25% van zijn doelpunten daar waren. Ik weet niet of je daar als Feyenoord nog aan moet beginnen. 

Zijn ook wel wat vraagtekens te plaatsen bij zijn fitheid. Plus natuurlijk het algemene punt dat hij nooit meer zo succesvol zal zijn als dat ene jaar. Weet ook niet of zo'n staatsmongool nou heel goed zal zijn voor de groepsdynamiek. Maar dat het een prima spita voor de Eredivisie is staat wmb buiten kijf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei PJHoutman:

Maar dat het een prima spita voor de Eredivisie is staat wmb buiten kijf.

Mee eens, maar ben alsnog van mening dat Feyenoord er niet aan moet beginnen. En als ik jou zo lees, denk je er eigenlijk ook zo over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Pino:

Ja het was niet de meest intelligente voetballer ooit. :-D

Dat hij toen een penalty raak schoot tegen RKC, zijn shirt uittrekt en 2e geel pakt. Mistte hij volgens mij PSV-uit :-D

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Magikarp:

https://www.fr12.nl/nieuws/51701-willem-ii-wil-bart-nieuwkoop-overnemen.html

Wie zouden ze als backup zien dan? Geertruida? Die is er toch nog lang niet klaar voor

Geertruida zal wel vaste back-up worden daar Nieuwkoop altijd geblesseerd is. Ié kan er ook nog spelen toch? Onze nieuwe cultheld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ié moet je niet eens in de selectie willen maar dat is een ander verhaal. Die is beoogd basisspeler, en vind het onverstandig hem als backup te houden als hij al alles moet gaan spelen. Gooi die Geertruida lekker een jaartje ergens en laat Nieuwkoop ff blijven als backup. Hij is niet heel goed, maar je kan ook niet zeggen dat het een 'liability' is. Of Karsdorp fit blijft is maar de vraag en Nieuwkoop heeft in ieder geval de ervaring die Geertruida nog niet heeft. 

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

al zitten er nog wel wat haken en ogen aan aan wat Feyenoord overhoudt als ze hem weer verkopen."

Over Senesi. Ook dat nog inderdaad he :D sjongejonge dit is toch geen beleid. Daar draai je straks breakeven op of je pakt een klein beetje winst. Dat is zo'n risico niet waard in deze fase. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Magikarp:

Intensiteit ligt wel een stuk lager op het niveau waar Geertruida tot nu toe gespeeld heeft.

Klopt, maar van Nieuwkoop weet je dat hij zeer blessuregevoelig is. Best vaak dezelfde hamstringblessure als ik het me goed herinner. Als je daar geld voor kan vangen zou ik hem gewoon laten gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huhu transfervrij, en dan wel zeker 4 ton salaris? Waarom is die transfervrij en heeft niemand anders hem opgepikt dan? En Feyenoord met zijn geweldige scouting pikt zo'n goudmijn zeker voor de neus van anderen weg. Jaja geloof je het zelf, lekker opportunistisch beleid.

Inbefore Magikarp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites