Jespresso Geplaatst 9 augustus 2019 Share Geplaatst 9 augustus 2019 5 minuten geleden zei Bakkes12: Ik zie net een gerucht voorbij komen dat Feyenoord zes miljoen geboden heeft op Marcos Senesi. Zou toch wel een sterke zet zijn zeg. Stond toch in de belangstelling van grote clubs en lijkt op een verdediger waar we echt plezier kunnen hebben. Ook iemand met veel restwaarde. Wat zijn jullie gedachtes hierover @Magikarp en @Jespresso Moet eerlijk bekennen dat ik hem nog nooit heb zien spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 9 augustus 2019 Share Geplaatst 9 augustus 2019 Ken heel die gozer niet. 6 miljoen is een hoop geld, zeker voor Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 9 augustus 2019 Share Geplaatst 9 augustus 2019 2 uur geleden zei Bakkes12: Ik zie net een gerucht voorbij komen dat Feyenoord zes miljoen geboden heeft op Marcos Senesi. Zou toch wel een sterke zet zijn zeg. Waarom denk je dat dat een sterke zet is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 9 augustus 2019 Share Geplaatst 9 augustus 2019 Als ik de verhalen moet geloven is dit een heel groot talent. Afgaande van de beelden die ik gezien heb en de verhalen die ik meekrijg van mensen die het Argentijns voetbal regelmatig volgen zou dit wel eens een missing link kunnen wezen. Zitten veel clubs te slapen door deze jongen niet aan te trekken. 6 miljoen is zeker wel veel geld, maar ik denk dat deze som eigenlijk lager uit zou vallen aangezien die een 1-jarig contract heeft. We gaan het zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 augustus 2019 Share Geplaatst 9 augustus 2019 Zeer goed begin dit, onverwachts ook. Niet minder blij mee overigens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 9 augustus 2019 Share Geplaatst 9 augustus 2019 2 minuten geleden zei 007mark: Zeer goed begin dit, onverwachts ook. Niet minder blij mee overigens Wil net zeggen, gisteren was je een stuk pessimistischer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 9 augustus 2019 Share Geplaatst 9 augustus 2019 (bewerkt) 26 minuten geleden zei Bakkes12: Zitten veel clubs te slapen door deze jongen niet aan te trekken. Ja dit vind ik dus moeilijk te geloven, want het zou betekenen dat Feyenoord op zit te letten. Dat is de afgelopen 413 jaar nog nooit voorgekomen. Het zijn van die aankopen die je graag wil zien als je het geld vrij hebt, wat niet zo is omdat ze nog net niet bij de Eiffeltoren kleine sleutelhangers staan te verkopen om het bij elkaar te krijgen. Redelijk jong, gericht op een positie waar het nodig is. Maar dat schijnt bij deze club nooit goed uit te pakken. 9 augustus 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 9 augustus 2019 Share Geplaatst 9 augustus 2019 10 minuten geleden zei Magikarp: Ja dit vind ik dus moeilijk te geloven, want het zou betekenen dat Feyenoord op zit te letten. Dat is de afgelopen 413 jaar nog nooit voorgekomen. Het zijn van die aankopen die je graag wil zien als je het geld vrij hebt, wat niet zo is omdat ze nog net niet bij de Eiffeltoren kleine sleutelhangers staan te verkopen om het bij elkaar te krijgen. Redelijk jong, gericht op een positie waar het nodig is. Maar dat schijnt bij deze club nooit goed uit te pakken. Deze komt dan ook niet echt uit de hoge hoed van Feyenoord zelf natuurlijk Dat zijn de transfers zoals Lex Immers etc. Dit is er eentje uit het management team van Stam. Iets wat ik meer zie zitten dan het team van Feyenoord. Wat een prutsers zitten er in het scoutings team. Het is natuurlijk sowieso afwachten of het uberhaupt echt speelt maar de verhalen zijn veelbelovend. Ben ook benieuwd of Ricky van Wolfswinkel echt de gene is op wie ze hun pijlen richten. Ik zou toch echt gaan voor een spits rond de 20/21 jaar. Vente wordt hem niet nu, Bannis is nog 17? en als je dus met een 18 jarig ventje komt aan zetten zitten ze elkaar in de weg. Spits rond de 20/21 zou ideaal zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 9 augustus 2019 Share Geplaatst 9 augustus 2019 (bewerkt) 1 minuut geleden zei Bakkes12: Dit is er eentje uit het management team van Stam. Zijn dat die gasten die Liam Kelly hebben gehaald, die na 2 wedstrijden al nummer 7 in de pikorde op het middenveld is? En dan heeft Stam daar ook nog eens direct mee gewerkt. Vind 6 miljoen een grote gok in deze situatie. 9 augustus 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 9 augustus 2019 Share Geplaatst 9 augustus 2019 Zojuist zei Magikarp: Zijn dat die gasten die Liam Kelly hebben gehaald, die na 2 wedstrijden al nummer 7 in de pikorde op het middenveld is? Hmm, ik moet nog kijken of die Kelly echt zo slecht is als nu wordt voorgedaan. Die jongen kan volgens mij echt wel voetballen en ik denk ook wel dat die zijn waarde gaat bewijzen. Je moet daarvoor alleen achterin wat meer zekerheid bouwen. Nu bouw je je zekerheid op het middenveld met Leroy en de Taap, wat ik overigens ook wel een lekker koppeltje vind. Denk dat als we tegen ploegen spelen die met z'n allen op eigen helft spelen je meer aan zo'n Kelly kan hebben omdat die voetballend op sommige vlakken meer kan toevoegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 9 augustus 2019 Share Geplaatst 9 augustus 2019 (bewerkt) 45 minuten geleden zei Bakkes12: Denk dat als we tegen ploegen spelen die met z'n allen op eigen helft spelen je meer aan zo'n Kelly kan hebben omdat die voetballend op sommige vlakken meer kan toevoegen. Meneer kan weinig invloed hebben als ie achter de laatste cb doet alsof ie op Zestienhoven een middelgrote Boeing met Andreas Lubitz achter de knuppels binnen aan het halen is. Moet gezegd worden dat ie dat vooral doet als ie op 6 speelt. Maar vond het opvallend dat Tapia allereerst de voorkeur kreeg, en dat hij werd vervangen door Burger. Moet ook bekennen dat ik niet heel goed op het systeem zat te letten omdat ik vooral wakker probeerde te blijven. Dus het zou kunnen dat Tapia (en later Burger) meer op 6 stonden dan Fer en dat Stam het met me eens is over Kelly op 6. 9 augustus 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 augustus 2019 Share Geplaatst 11 augustus 2019 (bewerkt) Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Botteghin, Van der Heijden, Haps; Tapia, Kokcu, Burger; Sinisterra, Berghuis, Larsson. Feyenoord: Bijlow, Marsman, Johnston, Malacia, Verdonk, Geertruida, Ayoub, Kelly, Hansson, Narsingh, Bannis. Fer ontbreekt. De TAAP weer basis Ben benieuwd. Wel een matige bank he 11 augustus 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 11 augustus 2019 Share Geplaatst 11 augustus 2019 Wedstrijd zelf is ook héél matig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 11 augustus 2019 Share Geplaatst 11 augustus 2019 Ik heb niet gekeken, maar bij LdL waren ze niet bijster positief over t spel. Tja, gaat echt een lekker seizoen worden. Dan maar die EL winnen, gewoon omdat het kan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 augustus 2019 Share Geplaatst 11 augustus 2019 (bewerkt) Op 9-8-2019 om 16:46 zei Magikarp: omdat ik vooral wakker probeerde te blijven. Mission failed. We'll get 'em next time. Een kleine 5 minuten gemist. De beste 5 minuten van de week. Persoonlijk hoogtepunt. 'Pieken'. Ik lig de komende tijd liever in het Maasstad zonder mondkapje dan dat ik nog naar een wedstrijd van dit zooitje kijk. Dit werkt echt totáál niet, zonder spits, beweging voorin en middenvelders die een bal kunnen/durven geven. Iedereen voorin staat stil (behalve Berghuis, die loopt rond de middenlijn de dirigent uit te hangen bij afwezigheid van Liam 'El Navigatissimo' Kelly. In zo'n systeem heb je immens veel beweging nodig. Het is zó ontzettend makkelijk spelen tegen een ploeg die stil blijft staan. Zet mij rechtsback tegen een Larsson en ik maak direct furore. Helene Hendriks op bezoek, Ivo Niehe wil een special maken, Ronald Koeman belt me voor een gesprek. Bedrieglijke taferelen, vertekend beeld. Heb hier wat posts geplaatst over dat 6 miljoen veel geld is voor Feyenoord etc. Ik las vanmorgen berichten over 10 miljoen voor een spitsje uit Argentinië. Ondanks dat ik dat nog steeds zeer onverantwoord vind en die jongen er tóch niet meteen staat (wat je wel nodig hebt), hoop ik dat ze vandaag nog die 10 miljoen overmaken. Desnoods sturen ze de koffiejuffrouw mee. Alles, maar dan ook echt ALLES is beter dan dit of Dylan Vente. Vermeer: 4. Penalty goed gegokt, maar als ze van 35 meter aan komen vliegen wordt ie nerveus. Wat Meisje Miedema voorin heeft, heeft Kenniet Vermeer op goal: tijd = fout. Zit die bal goed in de hoek? Ja. Maar ieder ander had leunend tegen de paal die bal op staan wachten. Karsdorp: 4. 'Ik ben klaar om te gaan'. Sure kid. Weet niet of ie ergens nog een plekje heeft voor een tattoo met 'Geen woorden, maar daden', maar dat plekje kan ie mooi vrij laten dan. Botteghin: -5. Als ik dan nog hoor dat ie achteraf zegt dat het geen penal was terwijl er 1 zn knieschijf naar zn blinde darm wordt geschopt is het over. Hij hoort niet alleen motorisch in een G-elftal, ook mentaal. Hoe kan deze clown uberhaupt aanvoerder zijn Van der Heijden: 0. Waardeloos. Als die man zich nog gepikeerd voelt over het feit dat ie geen vertrouwen krijgt 'van bovenaf' kan die lekker zn spulletjes pakken en transfervrij het pandje verlaten. De enige die steun van bovenaf nodig heeft ben ik als ik die jongen weer in de opstelling zie staan. Ik heb een aantal seizoenen naar Jeffrey Aarts van Barendrecht moeten kijken. Dat was minder pijnlijk. Zeg je Jan-Arie, dan zeg je kommer, kwel, gesel, misère. Haps: 4. Eén van de domste voetballers die ik ooit heb mogen aanschouwen. Aanvallend vandaag de beste, dat dan weer wel. Zegt veel. Heel veel. Tapia: 5. De beste van vandaag. Dat komt van mij. Zegt veel. Heel veel. Belachelijke Tapiaatjes weer maar was één van de weinigen die de bal vooruit durfde te spelen. Kokcu: 4. Had het vandaag niet. Vond het niet storend. Zeker in het grotere plaatje niet, je kan geen gouden bergen verwachten van zo'n ventje nu. Burger: 3. Heel matig. Paar goede balletjes, maar z'n hoofd gaat af en toe sneller dan z'n voeten. Is z'n derde volledige wedstrijd op niveau, na de veredelde oefenpotjes met Jong Feyenoord en o19. Niet heel kwalijk te nemen. Tijd nodig. Larsson: 2. Over Roy Beerens werd gezegd 'blaffen blaffen blaffen maar niet bijten.' Larsson gromt niet eens. Ben fan van die jongen, kan echt goed voetballen. Maar in plaats van het te laten zien aan de argeloze meute, moeten de kenners moeite blijven doen om dat talent te zien. Zonde. Sinisterra: 4.5. Op één na beste vandaag, en dat is niet om wat ie in balbezit deed. Was de enige die nog loopacties maakte (waar uiteraard niks mee gedaan werd door de rest van het team, behalve Tapia en Kokcu die beide 1x een bal gaven). Een team dat in dit systeem speelt heeft bepaalde specifieke dingen nodig. Sinisterra bood dat, als enige van de 14. Werd niks mee gedaan. Dieptepunt was het moment na die bal van Tapia, waarin er weer helemaal niemand in de buurt was om de bal aan af te geven. Moest hem terugtrekken, maar dat is allemaal heel makkelijk te verdedigen. Berghuis: 0. Meneertje Berghuis moest alles weer zelf doen. Het ging zo ver dat Meneertje Berghuis zelfs de ingooien aan Meneertje Berghuis over liet. Meneertje Berghuis snapt het spelletje niet, die speelt voor Meneertje Berghuis zelf. Meneertje Berghuis liep overal waar Meneertje Berghuis niet moet lopen in deze rol. Meneertje Berghuis dacht dat Meneertje Berghuis nog op de flank stond opgesteld, Meneertje Berghuis koos op diezelfde manier positie. Dan kan het, in dit systeem niet. Ayoub: geen flauw idee joh die liep alleen maar in de weg Geertruida: 3. Heel matig he. Echt heel matig. 1 leuk balletje op Narsingh wel. Narsingh: 3. Leuke beweginkjes af en toe, maar stond ook vooral stil. 11 augustus 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 11 augustus 2019 Share Geplaatst 11 augustus 2019 #Magikarpsuicidewatch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 augustus 2019 Share Geplaatst 11 augustus 2019 8 minuten geleden zei MetalMichael: #Magikarpsuicidewatch Botteghin mag de toespraak doen. 'Hij sprong als een hotel.' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 11 augustus 2019 Share Geplaatst 11 augustus 2019 Als je er dit soort commentaren van maakt, gun ik je gewoon meer van dit soort wedstrijden. Helemaal stuk hier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 11 augustus 2019 Share Geplaatst 11 augustus 2019 (bewerkt) Als je dit zo leest verwacht je dat het donderdag ook nog helemaal mis gaat voor Feyenoord Citaat Ik kan de jongens niet veel verwijten”, vervolgt Stam. “Het moet beter, maar ze werken allemaal hard en je zag de vermoeidheid. We kunnen de spelers niet sturen als robots. Het is vanaf de zijkant makkelijk gezegd, maar zo werkt het niet altijd.” Die Stam. Zo'n pot op de mat leggen en dan zeggen dat je niemand iets kan verwijten. Wat een trainers. Die ze werken allemaal hard is ook wel echt typerend voor Feyenoord. 11 augustus 2019 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 augustus 2019 Share Geplaatst 11 augustus 2019 13 minuten geleden zei Regis: Als je dit zo leest verwacht je dat het donderdag ook nog helemaal mis gaat voor Feyenoord Die Stam. Zo'n pot op de mat leggen en dan zeggen dat je niemand iets kan verwijten. Wat een trainers. Die ze werken allemaal hard is ook wel echt typerend voor Feyenoord. Wat kan Stam de de spelers verwijten dan? Is toch duidelijk dat deze selectie niet geschikt is? Heeft er weinig mee te naken wie er daadwerkelijk in staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 18 uur geleden zei Regis: Als je dit zo leest verwacht je dat het donderdag ook nog helemaal mis gaat voor Feyenoord Als dat 5-0 voor die Georgiërs wordt, dan spring ik hier persoonlijk van de hoogste brug over de Donau af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 4 minuten geleden zei 007mark: Als dat 5-0 voor die Georgiërs wordt, dan spring ik hier persoonlijk van de hoogste brug over de Donau af. Vergeet dan niet eerst je telefoon te gooien, dat is de trend als je de Donau inspringt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 12 augustus 2019 Auteur Share Geplaatst 12 augustus 2019 Haha Magi, hardop lachen hier. Jij maakt er overigens een grap van, maar het is toch schandalig dat je als Eric Botteghin vanaf 2007 in Nederland speelt en nog niet eens een fatsoenlijke Nederlandse zin uit kan spreken. Dan ben je toch niet geschikt om als aanvoerder, je teamgenoten en pers te woord te staan? En dan die penalty, zelfs Vincent Bijlo had 'm op de stip gelegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 Op geen enkel punt heb ik een grap gemaakt in m'n post. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 12 augustus 2019 Auteur Share Geplaatst 12 augustus 2019 9 minuten geleden zei Magikarp: Op geen enkel punt heb ik een grap gemaakt in m'n post. 22 uur geleden zei Magikarp: Botteghin mag de toespraak doen. 'Hij sprong als een hotel.' Om deze moest ik anders hard lachen. 'It's funny because it's true'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten