Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

16 minuten geleden zei Magikarp:

Lekker met Arie en Botteghin blijven spelen dan :-D Ik vind Nieuwkoop ook helemaal niks, maar je maakt een afweging he. Speel je met een centrum trager dan Nouri en Michael Schumacher of vervang je er 1 voor iemand die wat snelheid heeft? Ik heb liever Haps - Arie - St Juste - Nieuwkoop dan dat Botteghin er nog eens bij staat. Het kan fout gaan, maar met Arie én Botteghin WEET je dat het fout gaat. 

Dat gejank over St Juste die er geen zin in zou hebben vind ik ook maar overdreven. Vind hem vaak één van de beteren op het veld. Ik heb 15 jaar lang een seizoenkaart gehad en de dingen die daar geroepen werden sloegen vaker niet dan wel ergens op, daarbij staat het Feyenoord publiek ook niet bekend om hun analytisch vermogen. Dus dat het zo vaak wordt geroepen daar zegt mij niet zoveel. Er moet altijd een zondebok gevonden worden en 99 van de 100x is dat de verkeerde. Daarbij valt dat als CB ook minder op natuurlijk, mocht het zo zijn dat ik eens iets verkeerd zie. Als back moet ie aanvallen en dan ook nog eens compenseren voor die 2 debielen centraal. Als hij daar zelf staat staat ie gewoon goed. Kan ook nog opbouwen. 

Dat je zou willen weten hoe Geertruida is snap ik, maar ik weet het al. En met mij genoeg anderen. We hebben het al gezien. Is niks. 

Jij vindt St Juste vaak de betere op het veld en hebt het over analytisch vermogen? Kom op man, kan per wedstrijd 4/5 momenten filmen waarop hij met zijn desinteresse een gevaarlijke tegenaanval inluidt van de tegenstander. Heel hard naar voren rennen doet ie wel hoor, terug is vaak teveel gevraagd. 

Zondebok is er nu niet één maar meerdere. St Juste heeft een kut instelling en doet zn best niet, Vente en Botteghin zijn gewoon Feyenoord onwaardig, laatstgenoemde is nota bene aanvoerder. Dat is toch droevig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jespresso:

Jij vindt St Juste vaak de betere op het veld en hebt het over analytisch vermogen? Kom op man, kan per wedstrijd 4/5 momenten filmen waarop hij met zijn desinteresse een gevaarlijke tegenaanval inluidt van de tegenstander. Heel hard naar voren rennen doet ie wel hoor, terug is vaak teveel gevraagd. 

Zondebok is er nu niet één maar meerdere. St Juste heeft een kut instelling en doet zn best niet, Vente en Botteghin zijn gewoon Feyenoord onwaardig, laatstgenoemde is nota bene aanvoerder. Dat is toch droevig.

Prima, wat jij wil, je hebt gelijk. Dan staat dit nog steeds:

Citaat

Speel je met een centrum trager dan Nouri en Michael Schumacher of vervang je er 1 voor iemand die wat snelheid heeft? Ik heb liever Haps - Arie - St Juste - Nieuwkoop dan dat Botteghin er nog eens bij staat. Het kan fout gaan, maar met Arie én Botteghin WEET je dat het fout gaat. 

+

Citaat

Daarbij valt dat als CB ook minder op natuurlijk, mocht het zo zijn dat ik eens iets verkeerd zie. Als back moet ie aanvallen en dan ook nog eens compenseren voor die 2 debielen centraal. Als hij daar zelf staat staat ie gewoon goed. Kan ook nog opbouwen. 

Rechtsback /=/ centraal

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou dit niet een teken zijn dat Feyenoord dichtbij het aantrekken van Karsdorp (of Janmaat) is? Anders is het wel een hele vreemde move... je enige verdediger met potentie / restwaarde verkopen voor een habbekrats aan een Duitse middenmoter..  ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Lazy:

Zou dit niet een teken zijn dat Feyenoord dichtbij het aantrekken van Karsdorp (of Janmaat) is? Anders is het wel een hele vreemde move... je enige verdediger met potentie / restwaarde verkopen voor een habbekrats aan een Duitse middenmoter..  ;e

Lijkt me alsnog érg vreemd, aangezien ik niet verwacht dat Karsdorp/Janmaat gekocht kunnen worden. Zal hooguit een huurconstructie zijn, en dan zit je volgend jaar weer met een probleem. Daarbij ligt Nieuwkoop er nog uit dus je enige andere gemankeerde rechtsback heb je nog niet beschikbaar. 

Ze hebben het over dat Jan-Arie niet weg mag omdat ze spelers nodig hebben, maar St Juste mag wel weg terwijl er op die plek minstens zoveel spelers bij moeten.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Magikarp:

Lijkt me alsnog érg vreemd, aangezien ik niet verwacht dat Karsdorp/Janmaat gekocht kunnen worden. Zal hooguit een huurconstructie zijn, en dan zit je volgend jaar weer met een probleem. Daarbij ligt Nieuwkoop er nog uit dus je enige andere gemankeerde rechtsback heb je nog niet beschikbaar.

Zit Janmaat niet in zijn laatste contractjaar bij Watford? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Lazy:

Zit Janmaat niet in zijn laatste contractjaar bij Watford? 

Ik heb geen flauw idee joh ik zeg ook maar wat

edit: volgens transfermarkt wel, contract loopt in 2020 af. Denk wel dat ie flink in moet gaan leveren dan. Als ie dat wil staat de koffie klaar. Dan is het overigens alsnog zaak om héél snel een rechtsback met potentie op te zoeken.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Magikarp:

Ik heb geen flauw idee joh ik zeg ook maar wat

Ben ik inmiddels wel gewend. Maar dan nog, Janmaat huren voor een jaar en daarna transfervrij vastleggen. Zou geen gekke move zijn. Karsdorp zou betere optie zijn, maar onrealistisch gezien zijn leeftijd en contractduur in Rome. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk eerder dat Karsdorp een tijdelijke oplossing gaat wezen voor Janmaat. Jaartje Karsdorp huren, om vervolgens Janmaat transfervrij binnen te hengelen. Dan speelt Ricky zich misschien in de kijker bij een club en hoeft Feyenoord niets te betalen (qua transfersom) voor Janmaat. Zitten we wel weer met een 30-jarige speler opgescheept zonder restwaarde. :-D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aangezien ze de tragere versie van Larsson 2 miljoen zouden geven, moet Karsdorp ook wel te halen zijn ;) 

Geloof daar overigens niks van. Dat VI is op sterven na dood, niemand kan erachter komen hoelang een spelertje geblesseerd is vanwege de nieuwe privacywetten, maar de tobjournalisten van VI hebben ff in hun oortje ingefluisterd gekregen dat Berghuis 2 miljoen zou krijgen. Leuk verhaal, vrij geloofwaardig ook nog, maar gezien andere factoren geloof ik niet dat zij aan die informatie kunnen komen. Zéker zij niet. Het levert ze weer ff wat verkeer en ad revenue op, dat dan weer wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:-D  Telegraaf heeft het over Van Wolfswinkel. Lijkt me sterk. Die heeft kans op CL en zit bij Basel toch prima lijkt me, is gewoon basisspeler ook en pikte vorig seizoen z'n goaltjes mee. Zou kwalitatief gezien wel welkom zijn overigens.

Dan willen ze nog een of andere gure kleine Afrikaan gaan huren van 1 meter 82 dus hoop dat ie erbij was toen Peijnenburg voet aan wal zette in Tanzania. Zou het liever andersom zien, spits huren (je hebt Jorgensen met daarachter Bannis en daar nog wat verder achter Belarbi)  en een verdediger met potentie binnenhalen. Of op z'n minst een spits die geen 30 is. Maargoed, beggars can't be choosers en ik verwacht toch niet dat Van Wolfswinkel komt.

Ok beggars can't be choosers maar kom op. Dit kan niet. Dan kon je beter St Juste houden ipv deze lul de behanger huren. Geen timing bij het springen, hele domme rare dribbels en keuzes, en tja. Staat ook nog eens gewoon rechtsback dus je ruilt een blind paard met potentie wat je eigendom was in voor een blind paard zonder potentie waar je maar een jaar plezier (op de verkeerde manier want er gaat wel gelachen worden hoor) van gaat hebben  terwijl je verdomme tekort komt op de centrale posities. Sjaak Troost. Technisch Directeur of the people. The man, the myth, the legend. Dit bestuur gaat inderdaad de boeken in, maar niet op de manier waar ze op hopen.

goals & SKILLS zijn dit he jongens. De highlights.  Dit wordt een lang jaar.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Magikarp:

:-D  Telegraaf heeft het over Van Wolfswinkel. Lijkt me sterk. Die heeft kans op CL en zit bij Basel toch prima lijkt me, is gewoon basisspeler ook en pikte vorig seizoen z'n goaltjes mee. Zou kwalitatief gezien wel welkom zijn overigens.

Dan willen ze nog een of andere gure kleine Afrikaan gaan huren van 1 meter 82 dus hoop dat ie erbij was toen Peijnenburg voet aan wal zette in Tanzania. Zou het liever andersom zien, spits huren (je hebt Jorgensen met daarachter Bannis en daar nog wat verder achter Belarbi)  en een verdediger met potentie binnenhalen. Of op z'n minst een spits die geen 30 is. Maargoed, beggars can't be choosers en ik verwacht toch niet dat Van Wolfswinkel komt.

Ok beggars can't be choosers maar kom op. Dit kan niet. Dan kon je beter St Juste houden ipv deze lul de behanger huren. Geen timing bij het springen, hele domme rare dribbels en keuzes, en tja. Staat ook nog eens gewoon rechtsback dus je ruilt een blind paard met potentie wat je eigendom was in voor een blind paard zonder potentie waar je maar een jaar plezier (op de verkeerde manier want er gaat wel gelachen worden hoor) van gaat hebben  terwijl je verdomme tekort komt op de centrale posities. Sjaak Troost. Technisch Directeur of the people. The man, the myth, the legend. Dit bestuur gaat inderdaad de boeken in, maar niet op de manier waar ze op hopen.

Hij ziet er ook heel snugger uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee of ik nu een zeikerd ben, maar ze zijn dus ook bezig met George Johnston. 20 jarige verdediger van Liverpool, zou overgenomen worden voor 300.000 en 30% doorverkoop. Vraag me dan 2 dingen af. Is ie voor 300k wel zo goed en waarom mogen onze nieuwe verdedigers niet groter dan 1.82 zijn?

Geen idee wat er allemaal waar is, want er zouden ook(2-3 weken geleden al?) 2 Argentijnen komen? Van St Juste houden ze 7 mil over als het goed is

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Magikarp:

Schijnt ook nog een client van Rob Janssen te zijn. Die is even lekker wat spelers aan het slijten die hij nergens kwijt kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Regis:

Schijnt ook nog een client van Rob Janssen te zijn. Die is even lekker wat spelers aan het slijten die hij nergens kwijt kan.

Nee toch? Wasserman 

Maar nu is er óók al een bericht dat Karsdorp alleen nog medisch gekeurd wordt en dan een jaartje komt. Hoop dat die Afrikaan dan echt niet komt.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Karsdorp terug op huurbasis, indien fit (haha, 2 jaar niet gespeeld) een prima rechtsback voor Feyenoord. Ook nog een verdediger van Liverpool u23 gekocht voor 3 ton +30% dvk. Schijnt dat Kuyt Liverpool heeft gebeld voor een aanbeveling. "Hello, it's Dirk, do you have a defender we could buy cheap." :cab:

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei MetalMichael:

Karsdorp terug op huurbasis, indien fit (haha, 2 jaar niet gespeeld) een prima rechtsback voor Feyenoord. Ook nog een verdediger van Liverpool u23 gekocht voor 3 ton +30% dvk. Schijnt dat Kuyt Liverpool heeft gebeld voor een aanbeveling. "Hello, it's Dirk, do you have a defender we could buy cheap." :cab:

'Ask for recommendation' en dan krijg je zo een halve zool met 2.5 ster potentie waarvan je denkt: ja die click kon ik beter gebruiken om een natuurfilmpje op te zetten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Magikarp:

Nee toch? Wasserman 

Maar nu is er óók al een bericht dat Karsdorp alleen nog medisch gekeurd wordt en dan een jaartje komt. Hoop dat die Afrikaan dan echt niet komt.

Dat staat onder leiding van Rob Jansen. ;)   

“Johnston is op weg naar Feyenoord nadat Kuyt Liverpool had gebeld voor een aanbeveling. Hij zat in het laatste jaar van zijn contract. Liverpool krijgt een kleine transfersom”, aldus Jones, die dan het bedrag van 300.000 euro noemt. Liverpool gaat ook profiteren van een toekomstige transfer van de Schot, want naar verluidt heeft men een doorverkooppercentage van dertig procent afgedwongen.

Zal vast een goede zijn dan:-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Regis:

Dat staat onder leiding van Rob Jansen. ;)   

“Johnston is op weg naar Feyenoord nadat Kuyt Liverpool had gebeld voor een aanbeveling. Hij zat in het laatste jaar van zijn contract. Liverpool krijgt een kleine transfersom”, aldus Jones, die dan het bedrag van 300.000 euro noemt. Liverpool gaat ook profiteren van een toekomstige transfer van de Schot, want naar verluidt heeft men een doorverkooppercentage van dertig procent afgedwongen.

Zal vast een goede zijn dan:-D

Ah. Dan heeft Marcel van der Kraan er niks van gegeten

Citaat

Marcel van der Kraan geeft aan in Voetbalpraat dat Ié niet afkomstig is uit de stal van zaakwaarnemer Rob Janssen. ''Feyenoord heeft zijn scouting en netwerk. Het is in ieder geval geen speler, dat kan je tegenwoordig opzoeken, die van Rob Janssen afkomstig is. Wasserman is natuurlijk een wereldbedrijf. Volgens mij is deze jongen aangesloten bij Wasserman in Spanje. Hij is wel een adviseur bij Feyenoord natuurlijk en die probeert de club te helpen.''

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei MetalMichael:

Dan kun je het scoutingsapparaat ook wel opdoeken als je zo aan je spelers komt. Ik neem aan dat er toch schaduwlijsjes op worden gesteld voor verschillende posities. Aangezien Feyenoord welgeteld 0 verdedigers heeft aangeschaft deze zomer zou je zeggen dat er nog wel een paar namen op het lijstje staan. :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Fabian.:

Dan kun je het scoutingsapparaat ook wel opdoeken als je zo aan je spelers komt. Ik neem aan dat er toch schaduwlijsjes op worden gesteld voor verschillende posities. Aangezien Feyenoord welgeteld 0 verdedigers heeft aangeschaft deze zomer zou je zeggen dat er nog wel een paar namen op het lijstje staan. :cab:

Tsha, bij Feyenoord schijnt al jaren niet naar de scouting geluisterd te worden. Of ze met waardeloze spelers aankomen, of dat de technische leiding in paniek is/was/blijft en liever hun eigen spelers halen is de vraag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Fabian.:

Niemand heeft enig idee wat ze aan het doen zijn joh. Die organisatie ligt al jaren op z'n gat, vooral de scouting.

13 minuten geleden zei Dysproz:

Nou de zomervakantie is bij Feyenoord ook over ze te zien.

Karsdorp een goede back natuurlijk. Dan had je St. Juste mooi naar het centrum kunnen zetten, maar die verkopen ze dan weer :cab:

Klopt, had het ook graag zo gezien. Ben er bang voor dat die Afrikaan ook nog komt en dan centraal komt te staan, maar dat lijkt me toch niet. Zal wel gewoon Haps - Engelsman - Botteghin - Karsdorp worden. Had graag St Juste daar gezien, al had je dan géén Engelsman en nieuwe spits (en meer?) kunnen halen. Die verdediger had met St Juste niet broodnodig geweest, maar zo'n spitsje wel. Dus ja, érgens begrijp ik de transfer ook wel.

Verhalen over Van Wolfswinkel worden toch serieus lijkt het. Heeft ie een meisje in Rotterdam zwanger gemaakt toen ie met Basel in NL was ofzo? Anders ruil je dat toch nooit in zeg

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van Wolfswinkel lijkt bij Basel gebruikt te gaan worden als rechtsbuiten. Iets wat hij zelf totaal niet ziet zitten. Niet heel gek dus dat hij zou willen verkassen. Maar inderdaad, je levert wel eventueel CL-voetbal in voor (hopelijk, maar waarschijnlijk geen) Europa League-voetbal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites