PJHoutman Geplaatst 15 mei 2019 Share Geplaatst 15 mei 2019 2 uur geleden zei Lazy: ? Vind het niets. Als ze dat geel vervangen hadden voor wit had ik het wel okay gevonden. Dat fluorescerende geel maakt het een beetje camping.. Wit was al stukken beter geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 15 mei 2019 Share Geplaatst 15 mei 2019 Dat shirt kan echt niet hè, wat lelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 Die Panenka van Berghuis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 Wat dat betreft past het nieuwe uittenue perfect bij de vieze bordeel vlassnor van Steven Berghuis.. ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 4 minuten geleden zei Lazy: de vieze bordeel vlassnor van Steven Berghuis.. ? WAT!? Is daar een foto van? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 1 uur geleden zei Pino: WAT!? Is daar een foto van? Je ziet hem hier een beetje: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 Kimnich Style Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 Opvallende statistiek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 Dat zijn Wijnaldum, Kongolo, Chong... en? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 Aké Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Lazy: Dat zijn Wijnaldum, Kongolo, Chong... en? Darryl Janmaat, Rajiv van la Parra en Vincent Janssen (al speelde die laatste niet echt). 21 mei 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 Goh zie dat 4 oud-spelers komende zomer willen terugkeren. Janssen, Janmaat, Elia en Fer. Zou zelf Janmaat nog wel overwegen. De rest niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 Fer lijkt me toch zeker wel een aanwinst. Zou hem graag bij PSV zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 Alle vier goede aankopen (mits Elia fit is en Larsson vertrekt). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 10 minuten geleden zei PJHoutman: Alle vier goede aankopen (mits Elia fit is en Larsson vertrekt). Elia had hier in het laatste seizoen al niet de snelheid en de fitheid om het allemaal op te brengen, Fer loopt enkel Kokcu en Burger in de weg (toch de grootste talenten die we hebben denk ik) en Jorgensen is een betere spits dan Janssen. Denk echt dat je alleen Janmaat nodig hebt om zo in de verdediging wat meer kwaliteit te krijgen. Maargoed je had laatst een post waarin je zei dat terugkerende Nederlanders in de Eredivisie het meestal goed doen, dus die zal je nog wel een keer uit de kast trekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 Denk dat je Fer, Janmaat en Janssen er prima bij kunt hebben, mits ze niet teveel transfer- en salarisbudget gaan kosten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 10 minuten geleden zei 007mark: Elia had hier in het laatste seizoen al niet de snelheid en de fitheid om het allemaal op te brengen, Fer loopt enkel Kokcu en Burger in de weg (toch de grootste talenten die we hebben denk ik) en Jorgensen is een betere spits dan Janssen. Denk echt dat je alleen Janmaat nodig hebt om zo in de verdediging wat meer kwaliteit te krijgen. Maargoed je had laatst een post waarin je zei dat terugkerende Nederlanders in de Eredivisie het meestal goed doen, dus die zal je nog wel een keer uit de kast trekken. Jørgensen een betere spits dan Janssen? Jøgga heeft de afgelopen twee jaar geen bal geraakt en moet je gewoon slijten, kan zomaar gebeuren dat hij weer geblesseerd raakt en je een heel jaar naar Dylan Vente zit te kijken. Janssen is beter, jonger, fitter en heeft de afgelopen drie jaar op véél hoger niveau getraind. Kökcu en Burger zijn leuke talenten, maar daar kan je (nog) geen team omheen bouwen. Fer lijkt me precies het type voetballer dat we nodig hebben om weer een beetje lijn in het spel te krijgen. Gewoon op de plek van Clasie/Vilhena (bij vertrek) en Burger en Kökcu als eerste reserves. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 20 minuten geleden zei PJHoutman: Jørgensen een betere spits dan Janssen? Jøgga heeft de afgelopen twee jaar geen bal geraakt en moet je gewoon slijten, kan zomaar gebeuren dat hij weer geblesseerd raakt en je een heel jaar naar Dylan Vente zit te kijken. Janssen is beter, jonger, fitter en heeft de afgelopen drie jaar op véél hoger niveau getraind. Kökcu en Burger zijn leuke talenten, maar daar kan je (nog) geen team omheen bouwen. Fer lijkt me precies het type voetballer dat we nodig hebben om weer een beetje lijn in het spel te krijgen. Gewoon op de plek van Clasie/Vilhena (bij vertrek) en Burger en Kökcu als eerste reserves. Janssen de afgelopen 3 jaar nergens echt gespeeld en ook geblesseerd geweest. Buiten dat heeft Jorgensen het prima gedaan bij Feyenoord, vooral voor de komst van Van Persie. Daarna kreeg hij vaak natuurlijk ook niet de voorkeur om in de basis te starten. Zie hem dus graag nog een kans krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 20 minuten geleden zei PJHoutman: Jørgensen een betere spits dan Janssen? Jøgga heeft de afgelopen twee jaar geen bal geraakt en moet je gewoon slijten, kan zomaar gebeuren dat hij weer geblesseerd raakt en je een heel jaar naar Dylan Vente zit te kijken. Janssen is beter, jonger, fitter en heeft de afgelopen drie jaar op véél hoger niveau getraind. Kökcu en Burger zijn leuke talenten, maar daar kan je (nog) geen team omheen bouwen. Fer lijkt me precies het type voetballer dat we nodig hebben om weer een beetje lijn in het spel te krijgen. Gewoon op de plek van Clasie/Vilhena (bij vertrek) en Burger en Kökcu als eerste reserves. Opzich wel eens wat betreft Jorgensen, maar om dan te stellen dat Janssen zoveel beter is. Die heeft in 3 jaar tijd een handjevol wedstrijden gespeeld? Lijkt me ook niet echt lekker voor je ontwikkeling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 53 minuten geleden zei Elsjorro1990: Opzich wel eens wat betreft Jorgensen, maar om dan te stellen dat Janssen zoveel beter is. Die heeft in 3 jaar tijd een handjevol wedstrijden gespeeld? Lijkt me ook niet echt lekker voor je ontwikkeling. Wel op een hoger niveau. In de Eredivisie was die jongen gewoon overduidelijk goed genoeg en in Oranje heeft hij het ook niet verkeerd gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 31 minuten geleden zei PJHoutman: Wel op een hoger niveau. In de Eredivisie was die jongen gewoon overduidelijk goed genoeg en in Oranje heeft hij het ook niet verkeerd gedaan. Ja tuurlijk, dat snap ik wel. De vraag is natuurlijk wel wat daar nog van over is na 3 jaar vol blessures en weinig minuten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 Adam Maher gaat zijn contract niet verlengen bij AZ. Pooltje maken binnen welke tijd hij bij Feyenoord wordt aangekondigd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 23 mei 2019 Share Geplaatst 23 mei 2019 Ik vraag het even hier en nog in een ander topic.... Ik heb er al op gegoogled, maar ik kan me een item bij Feyenoord TV in een grijs verleden herinneren met Patrick Mtiliga waarin hij o.a. praatte over zijn passie voor Hip Hop. Ik zou dit item graag op mijn HDD hebben, en als dit niet mogelijk is een linkje hebben waar ik het op zijn minst kan terugkijken? Iemand...?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 23 mei 2019 Share Geplaatst 23 mei 2019 28 minuten geleden zei MrMHB: Ik vraag het even hier en nog in een ander topic.... Ik heb er al op gegoogled, maar ik kan me een item bij Feyenoord TV in een grijs verleden herinneren met Patrick Mtiliga waarin hij o.a. praatte over zijn passie voor Hip Hop. Ik zou dit item graag op mijn HDD hebben, en als dit niet mogelijk is een linkje hebben waar ik het op zijn minst kan terugkijken? Iemand...?! Heb er één gevonden toen hij bij FC Nordsjælland speelde maar daar zit geen ondertiteling bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 23 mei 2019 Share Geplaatst 23 mei 2019 23 minuten geleden zei sennid: Heb er één gevonden toen hij bij FC Nordsjælland speelde maar daar zit geen ondertiteling bij. Ja op YT zag ik er een waar Mtiliga en Musik stond, maar daar schoot ik idd niets mee op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten