Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

Dit zou dan ook wel bijzonder dom zijn eerlijk gezegd.

7 minuten geleden zei 007mark:

:-D

Maar zijn interviews waren zo lekker goed he.

Dat vond ik persoonlijk dan weer heel vreemd dat mensen dat vonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei MetalMichael:

Kan me niet voorstellen dat hem dit in de sollicitatieprocedure niet heel duidelijk is gemaakt. Oerdom.

Lijkt mij toch niet. Als jij solliciteert voor een functie als CEO bij een beursgenoteerd bedrijf mag je er toch vanuit gaat dat iemand dit zelf weet en zo niet, misschien is iemand dan niet toch niet geschikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop een 1 april grap, maar het is 2 april en Ajax is niet in de situatie om dit soort 1 april grappen te maken :5

Als het gewoon echt is, mogen ze bij Ajax ook wel ff bedenken hoe ze sollicitatieprocedures doen, we zitten inmiddels bijna een jaar verder.

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de gang van zaken in het statement waar is, mag de RvC zichzelf even in de spiegel aankijken. Zij hadden simpelweg of een verkoop in gang moeten zetten, of dit bij aantreden bekend maken en hier duidelijke afspraken over maken. 

Het houdt niet op, niet vanzelf..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kroes moet zijn master bedrijfseconomie maar weer inleveren. Of het is duidelijk wanneer hij lag te slapen. Dat komt voorbij in de colleges :-D

Verdomme, als zijn statement waar is (het deel over hemzelf), dan is dat wel echt akelig naief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Beppu:

Statement van Kroesoe

Wat een zooitje zeg. Elke keer als je denkt dat het niet erger kan, wordt het erger.

Citaat

Afgelopen vrijdag heeft de RvC mij plotseling laten weten geen vertrouwen meer in mij te hebben. Mij is gemeld dat ik in de ogen van de RvC met de aanschaf van de aandelen op 26 juli 2023 en de timing daarvan, kwade opzet voor ogen had. Ik zou voorwetenschap hebben gehad en daarmee hebben gehandeld. Dit is niet ingegeven door een signaal van de bevoegde toezichthouder, de Autoriteit Financiële Markten (AFM), maar naar eigen zeggen op basis van het eigen ‘moreel kompas’ van de RvC. 

Sinsds wanneer is er bij de RvC / Ajax sprake van een moreel kompas?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze hebben acht maanden op deze charlatan gewacht, om na drie weekjes eruit gegooid te worden. Je zou denken dat ze in die acht maanden, of ervoor nog, al onderzoek hadden kunnen doen naar de beste man.

Ik vraag me echt af wat nu verder:D. Hij zou natuurlijk de lijntjes uit zetten binnen de organisatie, een TD aanstellen en voor een trainert kijken. het is weer helemaal terug bij af: een stuurloos schip. Jan van Halst weer terug?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat niet zo sterk van Kroes is om dan maar de RvC onder de bus te gooien. Terwijl hij in zijn eigen statement schrijft dat hij niet zeker wist of het goed is maar het toch deed. Verder is het ook behoorlijk naïef als je niet zeker weet of het mag om het toch maar te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je toch van de laatste 2 seizoenen een docu moest uitbrengen… zou het eerder een fulltime show ala big brother worden ofzo.

gelukkig kan het in voetbal altijd snel weer positief zijn maar het is toch ongelofelijk wat er allemaal gebeurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites