Wolf_pd Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Voor de Ajax fans, de gifbeker is allicht nog niet leeg. https://www.vi.nl/nieuws/ajax-schorst-alex-kroes-omdat-hij-handelde-met-voorkennis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Haha, wat een droeftoeter is het ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Maar zijn interviews waren zo lekker goed he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Dit zou dan ook wel bijzonder dom zijn eerlijk gezegd. 7 minuten geleden zei 007mark: Maar zijn interviews waren zo lekker goed he. Dat vond ik persoonlijk dan weer heel vreemd dat mensen dat vonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april HAHAHA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Kan me niet voorstellen dat hem dit in de sollicitatieprocedure niet heel duidelijk is gemaakt. Oerdom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Zojuist zei MetalMichael: Kan me niet voorstellen dat hem dit in de sollicitatieprocedure niet heel duidelijk is gemaakt. Oerdom. Lijkt mij toch niet. Als jij solliciteert voor een functie als CEO bij een beursgenoteerd bedrijf mag je er toch vanuit gaat dat iemand dit zelf weet en zo niet, misschien is iemand dan niet toch niet geschikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Ralph Inbar leeft niet meer toch? Want dit moet óf bananasplit zijn óf een nieuwe blockbuster van Steven Spielberg. Bi-zar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Wtffffffffffffffffffffffffffffff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april (bewerkt) Ik hoop een 1 april grap, maar het is 2 april en Ajax is niet in de situatie om dit soort 1 april grappen te maken Als het gewoon echt is, mogen ze bij Ajax ook wel ff bedenken hoe ze sollicitatieprocedures doen, we zitten inmiddels bijna een jaar verder. 2 april bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 19 dagen in dienst en dan buitengekeild worden, dat is knap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april God-ver-domme zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Statement van Kroesoe Wat een zooitje zeg. Elke keer als je denkt dat het niet erger kan, wordt het erger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Als de gang van zaken in het statement waar is, mag de RvC zichzelf even in de spiegel aankijken. Zij hadden simpelweg of een verkoop in gang moeten zetten, of dit bij aantreden bekend maken en hier duidelijke afspraken over maken. Het houdt niet op, niet vanzelf.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Kroes moet zijn master bedrijfseconomie maar weer inleveren. Of het is duidelijk wanneer hij lag te slapen. Dat komt voorbij in de colleges Verdomme, als zijn statement waar is (het deel over hemzelf), dan is dat wel echt akelig naief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 12 minuten geleden zei Beppu: Statement van Kroesoe Wat een zooitje zeg. Elke keer als je denkt dat het niet erger kan, wordt het erger. Citaat Afgelopen vrijdag heeft de RvC mij plotseling laten weten geen vertrouwen meer in mij te hebben. Mij is gemeld dat ik in de ogen van de RvC met de aanschaf van de aandelen op 26 juli 2023 en de timing daarvan, kwade opzet voor ogen had. Ik zou voorwetenschap hebben gehad en daarmee hebben gehandeld. Dit is niet ingegeven door een signaal van de bevoegde toezichthouder, de Autoriteit Financiële Markten (AFM), maar naar eigen zeggen op basis van het eigen ‘moreel kompas’ van de RvC. Sinsds wanneer is er bij de RvC / Ajax sprake van een moreel kompas? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Zijn statement is wel vrij naïef van hem en ook alle verantwoordelijkheid bij de RvC wegleggen waar die zelf ook gewoon verantwoordelijkheid dient te nemen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Ze hebben acht maanden op deze charlatan gewacht, om na drie weekjes eruit gegooid te worden. Je zou denken dat ze in die acht maanden, of ervoor nog, al onderzoek hadden kunnen doen naar de beste man. Ik vraag me echt af wat nu verder. Hij zou natuurlijk de lijntjes uit zetten binnen de organisatie, een TD aanstellen en voor een trainert kijken. het is weer helemaal terug bij af: een stuurloos schip. Jan van Halst weer terug?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Alex Koers Dat is nog sneller dan Diamantauge. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april @Thierryvane gaat het beetje, leef je nog? Die Kroes control gaat niet zo lekker he.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Nog een seizoentje #Schippieball? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Wat niet zo sterk van Kroes is om dan maar de RvC onder de bus te gooien. Terwijl hij in zijn eigen statement schrijft dat hij niet zeker wist of het goed is maar het toch deed. Verder is het ook behoorlijk naïef als je niet zeker weet of het mag om het toch maar te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Ongelofelijk. Wat een slechte grap dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 48 minuten geleden zei Kyrill: @Thierryvane gaat het beetje, leef je nog? Die Kroes control gaat niet zo lekker he.... Niet nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Als je toch van de laatste 2 seizoenen een docu moest uitbrengen… zou het eerder een fulltime show ala big brother worden ofzo. gelukkig kan het in voetbal altijd snel weer positief zijn maar het is toch ongelofelijk wat er allemaal gebeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten