Geppiej Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Hoop toch echt dat Schip morgen een beetje diepgang naast Brobbey zet in plaats van onze IJslandse vriend. Er lag vorige week zoveel ruimte achter de laatste linie van Villa. Daar moet een Forbs of Godts toch prima gebruik van kunnen maken. Moet je alleen wel iemand hebben die die ballen ook goed kan geven. Dan zou je dus moeten opteren voor Van der Boomen, maar dat zou dan ten koste gaan van onze Noorse vriend. Of Schip moet het aandurven om Branco op de plek van Sutalo te zetten en in balbezit in te laten schuiven naar het middenveld. Je kunt zoveel meer bedenken dan wat er nu iedere week staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart 15 minuten geleden zei Geppiej: Hoop toch echt dat Schip morgen een beetje diepgang naast Brobbey zet in plaats van onze IJslandse vriend. Er lag vorige week zoveel ruimte achter de laatste linie van Villa. Daar moet een Forbs of Godts toch prima gebruik van kunnen maken. Moet je alleen wel iemand hebben die die ballen ook goed kan geven. Dan zou je dus moeten opteren voor Van der Boomen, maar dat zou dan ten koste gaan van onze Noorse vriend. Of Schip moet het aandurven om Branco op de plek van Sutalo te zetten en in balbezit in te laten schuiven naar het middenveld. Je kunt zoveel meer bedenken dan wat er nu iedere week staat. Ik zou Rijkhoff wel willen zien naast Brobbey. En anders inderdaad Forbs, Godts gaat hij niet meer starten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart 1 uur geleden zei Thierryvane: Ik zou Rijkhoff wel willen zien naast Brobbey. En anders inderdaad Forbs, Godts gaat hij niet meer starten. Is Rijkhoff en Brobbey dan niet beetje statisch? Moet zeggen dat ik nog niet echt een beeld heb van Rijkhoff als speler. En bedoelde meer met Forbs starten met Godts als vervanger. Pijnpunt bij Villa ligt echt achter hun verdediging. Daar moeten we gebruik van gaan maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart 2 uur geleden zei Thierryvane: Berghuis niet mee naar Engeland, Godts en Vos wel. Wanneer gaan ze die medische staf eens goed onder de loep nemen? Als Schippie slim is zet hij Vos op het rechtsbackie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart 2 minuten geleden zei Dansmeister: Als Schippie slim is zet hij Vos op het rechtsbackie. Schippie en slim in één zin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart 18 minuten geleden zei Geppiej: Is Rijkhoff en Brobbey dan niet beetje statisch? Moet zeggen dat ik nog niet echt een beeld heb van Rijkhoff als speler. En bedoelde meer met Forbs starten met Godts als vervanger. Pijnpunt bij Villa ligt echt achter hun verdediging. Daar moeten we gebruik van gaan maken. wat ik van Rijkhoff heb gezien (weliswaar KKD) is het een vrij beweeglijke spits. Denk dat dat wel kan naast Brobbey, moet je wel creatieve buitenspelers opstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart 19 minuten geleden zei Dansmeister: Als Schippie slim is zet hij Vos op het rechtsbackie. Mee eens. Zou in een soort Mazraoui rol kunnen spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart 26 minuten geleden zei Dansmeister: Als Schippie slim is zet hij Vos op het rechtsbackie. 6 minuten geleden zei Geppiej: Mee eens. Zou in een soort Mazraoui rol kunnen spelen. Moeten ze er wel meer dan 1 keer op trainen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart 6 minuten geleden zei FlyD: Moeten ze er wel meer dan 1 keer op trainen. Trainen ze überhaupt weleens dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Op 12-3-2024 om 13:28 zei bas huijsmans: Ajax kan nog wel eens gaan winnen donderdag nu ik dit gelezen heb We lachen er om, maar ik vind het wel diep treurig dat een krant dit soort idioten op de redactie heeft rond lopen als "voetbalkenner". Die man snapt werkelijk geen kloten van voetbal. Die zegt alleen maar achterlijke dingen of trapt open deuren in. Dan kun je Put net zo goed aannemen. Ik bedoel, ik vind Pieter een ongelooflijke lamzak. Gebaseerd op de periode dat hij hier god almachtig rondliep. Maar daar komt in elk geval iets zinnigs uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Maar wie neemt Valentijn Driessen nog wel serieus dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Ik dacht leuk even de EPSN podcast terugluisteren op de heenweg naar werk. Zat de kut Valentijn daar. Ook nog eens Arno Vermeulen. Maar weer afgezet pfff. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Zou wat zijn. Zit in de dezelfde zaakwaarnemersstal van Kroes, die de eigenaar is. (SEG). Ik acht de kans echter klein dat ETH weer naar Ajax zal gaan. Zie hem eerder richting de Bundesliga vertrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart 8 uur geleden zei rich ruzzian: Bron: Johan Inan van het AD. Heeft hij ook al enig zicht op eventuele kopers dan? Ik lees de laatste weken steeds dingen als "zullen vertrekken", terwijl ik dan vooral denk dat er ook een interessante club moet zijn die zo'n speler over wil nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Ik heb totaal niet het idee dat Rijkhoff klaar is voor Ajax-basis, al helemaal niet Villa uit. Hoog Fitz-Jim gehalte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Geen stress jongens. Zelfs in dit jaar Ajax het langst actief in Europa van de Nederlandse clubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Hebben we zo'n historisch slecht seizoen, zijn we alsnog de enig overgebleven Nederlandse ploeg in Europa #wzawzdb Haha kut Timpy was me net voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Voelt wel een beetje als keihard lachen tijdens de begrafenis van je oma vindt je niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Je moet die spaarzame momenten pakken hé. Zelfs op begrafenis van je lieve omaatje wordt achteraf gewoon gelachen met een lekker plakje cake Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart In het vorige tweeluik is de Bødøm wel bereikt, vanaf nu Glimmt er alleen maar hoop aan de horizon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart 15 uur geleden zei Daz: Zou wat zijn. Zit in de dezelfde zaakwaarnemersstal van Kroes, die de eigenaar is. (SEG). Ik acht de kans echter klein dat ETH weer naar Ajax zal gaan. Zie hem eerder richting de Bundesliga vertrekken. hoop het niet, laatste anderhalf jaar was het voetbal niet om aan te gluren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart https://www.voetbalzone.nl/nieuws/mislintat-vierde-eerste-transferperiode-bij-ajax-met-groot-diner-schande/432090 Een soort laatste avondmaal idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart 42 minuten geleden zei ReneLeBlanc: https://www.voetbalzone.nl/nieuws/mislintat-vierde-eerste-transferperiode-bij-ajax-met-groot-diner-schande/432090 Een soort laatste avondmaal idee. Is niet iets heel opvallends of bijzonder toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart 1 uur geleden zei putdus: hoop het niet, laatste anderhalf jaar was het voetbal niet om aan te gluren. Vergeet de eerste maanden niet!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart 1 uur geleden zei putdus: hoop het niet, laatste anderhalf jaar was het voetbal niet om aan te gluren. De beste Ajax trainers sinds Van Gaal niet terug willen. Heel bijzonder Misschien kan Kroes het wel bij Klopp of Guardiola proberen of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten