Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Hoop toch echt dat Schip morgen een beetje diepgang naast Brobbey zet in plaats van onze IJslandse vriend. Er lag vorige week zoveel ruimte achter de laatste linie van Villa. Daar moet een Forbs of Godts toch prima gebruik van kunnen maken. Moet je alleen wel iemand hebben die die ballen ook goed kan geven. Dan zou je dus moeten opteren voor Van der Boomen, maar dat zou dan ten koste gaan van onze Noorse vriend. Of Schip moet het aandurven om Branco op de plek van Sutalo te zetten en in balbezit in te laten schuiven naar het middenveld.

Je kunt zoveel meer bedenken dan wat er nu iedere week staat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

15 minuten geleden zei Geppiej:

Hoop toch echt dat Schip morgen een beetje diepgang naast Brobbey zet in plaats van onze IJslandse vriend. Er lag vorige week zoveel ruimte achter de laatste linie van Villa. Daar moet een Forbs of Godts toch prima gebruik van kunnen maken. Moet je alleen wel iemand hebben die die ballen ook goed kan geven. Dan zou je dus moeten opteren voor Van der Boomen, maar dat zou dan ten koste gaan van onze Noorse vriend. Of Schip moet het aandurven om Branco op de plek van Sutalo te zetten en in balbezit in te laten schuiven naar het middenveld.

Je kunt zoveel meer bedenken dan wat er nu iedere week staat. 

Ik zou Rijkhoff wel willen zien naast Brobbey. En anders inderdaad Forbs, Godts gaat hij niet meer starten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

Ik zou Rijkhoff wel willen zien naast Brobbey. En anders inderdaad Forbs, Godts gaat hij niet meer starten.

Is Rijkhoff en Brobbey dan niet beetje statisch? Moet zeggen dat ik nog niet echt een beeld heb van Rijkhoff als speler. En bedoelde meer met Forbs starten met Godts als vervanger. Pijnpunt bij Villa ligt echt achter hun verdediging. Daar moeten we gebruik van gaan maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Geppiej:

Is Rijkhoff en Brobbey dan niet beetje statisch? Moet zeggen dat ik nog niet echt een beeld heb van Rijkhoff als speler. En bedoelde meer met Forbs starten met Godts als vervanger. Pijnpunt bij Villa ligt echt achter hun verdediging. Daar moeten we gebruik van gaan maken.

wat ik van Rijkhoff heb gezien (weliswaar KKD) is het een vrij beweeglijke spits. Denk dat dat wel kan naast Brobbey, moet je wel creatieve buitenspelers opstellen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Dansmeister:

Als Schippie slim is zet hij Vos op het rechtsbackie. 

6 minuten geleden zei Geppiej:

Mee eens. Zou in een soort Mazraoui rol kunnen spelen.

Moeten ze er wel meer dan 1 keer op trainen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-3-2024 om 13:28 zei bas huijsmans:

Ajax kan nog wel eens gaan winnen donderdag nu ik dit gelezen heb

Kan een afbeelding zijn van 1 persoon, American football spelen en de tekst 'vZ. " IK REIS NIET AF NAAR ASTON VILLA AJAX, WANT DIT WORDT EEN KANSLOZE OPGAVE. BROBBEY 9 Zaલ -Valentijn Driessen'

We lachen er om, maar ik vind het wel diep treurig dat een krant dit soort idioten op de redactie heeft rond lopen als "voetbalkenner". 

Die man snapt werkelijk geen kloten van voetbal. Die zegt alleen maar achterlijke dingen of trapt open deuren in. Dan kun je Put net zo goed aannemen. 

Ik bedoel, ik vind Pieter een ongelooflijke lamzak. Gebaseerd op de periode dat hij hier god almachtig rondliep. Maar daar komt in elk geval iets zinnigs uit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou wat zijn. Zit in de dezelfde zaakwaarnemersstal van Kroes, die de eigenaar is. (SEG). Ik acht de kans echter klein dat ETH weer naar Ajax zal gaan. Zie hem eerder richting de Bundesliga vertrekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei rich ruzzian:

Bron: Johan Inan van het AD. 

Heeft hij ook al enig zicht op eventuele kopers dan? Ik lees de laatste weken steeds dingen als "zullen vertrekken", terwijl ik dan vooral denk dat er ook een interessante club moet zijn die zo'n speler over wil nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Daz:

Zou wat zijn. Zit in de dezelfde zaakwaarnemersstal van Kroes, die de eigenaar is. (SEG). Ik acht de kans echter klein dat ETH weer naar Ajax zal gaan. Zie hem eerder richting de Bundesliga vertrekken.

hoop het niet, laatste anderhalf jaar was het voetbal niet om aan te gluren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei putdus:

hoop het niet, laatste anderhalf jaar was het voetbal niet om aan te gluren. 

De beste Ajax trainers sinds Van Gaal niet terug willen. Heel bijzonder

Misschien kan Kroes het wel bij Klopp of Guardiola proberen of niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites