Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

Ik ga denk ik eens uitzoeken hoe vaak de naam Gallardo hier al is gevallen de laatste jaren :D 

EDIT: Eind 2022 voor het eerst, had het idee dat dat veel eerder al begon. Dacht dat Sooc daar destijds mee begonnen was, maar dat is helemaal niet waar.

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei bas huijsmans:

Zal die niet ook Engels aan het leren zijn in SA nu? Een Bielsa sprak ook geen Engels en deed het toch behoorlijk bij Leeds dus het kan best

Bielsa communiceerde louter via een tolk. Dat moet je ook niet willen.

Ik zou lekker Jose aanstellen volgend seizoen. Hele jaar park the bus en Fellaini op 10 om elke persconferentie het aan de stok te krijgen met Valentijn en Joep Schreuder. FC Hollywood aan de Amstel. Lekker man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei PJHoutman:

Ik ga denk ik eens uitzoeken hoe vaak de naam Gallardo hier al is gevallen de laatste jaren :D 

EDIT: Eind 2022 voor het eerst, had het idee dat dat veel eerder al begon. Dacht dat Sooc daar destijds mee begonnen was, maar dat is helemaal niet waar.

Op basis van een leuk jaartje in de Argentijnse dierentuin Primera División. Mij niet bellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei joostmakaay:

Zou je dat echt willen gezien zijn periode bij NEC? Is dan weliswaar 6 jaar geleden, maar lijkt mij toch verstandiger als hij zich eerst als hoofdcoach gaat bewijzen bij een kleinere club.

Geen idee.

Het is ook niet m'n wens perse maar wel m'n verwachting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb het eerder gezegd en doe het gewoon weer: Wim Jonk.

Als er iemand een Cruijff-adept is, is hij het. Tuurlijk weet ik wel dat het bij Volendam allemaal op een veel lager niveau geprobeerd werd en het er niet helemaal uit kwam, maar ik geloof er nog steeds in dat het met de randvoorwaarden die bij Ajax aanwezig zijn wel zou kunnen slagen. 

Ook zijn de mensen waarmee hij destijds botste inmiddels allemaal weg volgens mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Becks:

Als er iemand een Cruijff-adept is, is hij het. Tuurlijk weet ik wel dat het bij Volendam allemaal op een veel lager niveau geprobeerd werd en het er niet helemaal uit kwam, maar ik geloof er nog steeds in dat het met de randvoorwaarden die bij Ajax aanwezig zijn wel zou kunnen slagen. 

Ook zijn de mensen waarmee hij destijds botste inmiddels allemaal weg volgens mij.

Zo slecht ging het nou ook weer niet met beperkte middelen en spelers. Beste suggestie tot nu toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Becks:

Misschien in combinatie met Jordy? Dat is ook een Cruyff adept (letterlijk hehe). Denk dat het nadeel wellicht is dat je team Jonk er gratisch bijkrijgt. Naja niet echt gratisch, maar lijkt me wel een leuke combi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Arezo:

Misschien in combinatie met Jordy? Dat is ook een Cruyff adept (letterlijk hehe). Denk dat het nadeel wellicht is dat je team Jonk er gratisch bijkrijgt. Naja niet echt gratisch, maar lijkt me wel een leuke combi.

Dat hele team Jonk is er bij Ajax ook al eens uitgegooid en vanaf toen werd er ineens een Europa league finale en een CL halve finale behaald. Wim Jonk wilde liever dat Ajax el Azzouzi opstelde i.p.v. aankopen te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei timpy00:

Dat hele team Jonk is er bij Ajax ook al eens uitgegooid en vanaf toen werd er ineens een Europa league finale en een CL halve finale behaald. Wim Jonk wilde liever dat Ajax el Azzouzi opstelde i.p.v. aankopen te doen.

Daar dacht ik laatst dus aan, had die nou afgelopen weekend gescoord voor Bologna of was dat één van zijn ooms/neven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei La Pulga:

Familie dus.

Jonkie mag wel komen samen met Jans. 

El Azzouzi is in Marokko wat voor Nederland Jansen is (zegt mijn Marrokaanse collega met de achternaam El Azzouzi). Dus vast één grote familie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

Tja, tja. Doet mij denken aan Koeman over Brobbey.

Dus je betrekt een speler onterecht veel te snel bij het eerste. Op een positie waar hij bij Jong al moeilijk heeft. Dan zet je hem op zijn oude positie waar hij bij Jong mee op de bank kwam. Dan speelt hij de slechtste wedstrijd allertijden. En dan gooi je hem meteen onder de bus.

Iemand probeert laatste weken heel erg zijn eigen hachje te redden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites