rich ruzzian Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari 8 minuten geleden zei De Raam: Is die Gallardo niet op te halen uit SA, die had toch maar een kort contract getekend bij Ittihad? Heeft het geweldig gedaan bij River Plate. Die schijnt amper en slecht tot geen Engels te spreken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari 1 minuut geleden zei rich ruzzian: Die schijnt amper en slecht tot geen Engels te spreken. Frank de Boer ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari 2 minuten geleden zei rich ruzzian: Die schijnt amper en slecht tot geen Engels te spreken. Komt Ávila toch nog van pas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari 6 minuten geleden zei rich ruzzian: Die schijnt amper en slecht tot geen Engels te spreken. Zal die niet ook Engels aan het leren zijn in SA nu? Een Bielsa sprak ook geen Engels en deed het toch behoorlijk bij Leeds dus het kan best Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari (bewerkt) Ik ga denk ik eens uitzoeken hoe vaak de naam Gallardo hier al is gevallen de laatste jaren EDIT: Eind 2022 voor het eerst, had het idee dat dat veel eerder al begon. Dacht dat Sooc daar destijds mee begonnen was, maar dat is helemaal niet waar. 20 februari bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari 9 minuten geleden zei bas huijsmans: Zal die niet ook Engels aan het leren zijn in SA nu? Een Bielsa sprak ook geen Engels en deed het toch behoorlijk bij Leeds dus het kan best Bielsa communiceerde louter via een tolk. Dat moet je ook niet willen. Ik zou lekker Jose aanstellen volgend seizoen. Hele jaar park the bus en Fellaini op 10 om elke persconferentie het aan de stok te krijgen met Valentijn en Joep Schreuder. FC Hollywood aan de Amstel. Lekker man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari 26 minuten geleden zei PJHoutman: Ik ga denk ik eens uitzoeken hoe vaak de naam Gallardo hier al is gevallen de laatste jaren EDIT: Eind 2022 voor het eerst, had het idee dat dat veel eerder al begon. Dacht dat Sooc daar destijds mee begonnen was, maar dat is helemaal niet waar. Op basis van een leuk jaartje in de Argentijnse dierentuin Primera División. Mij niet bellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari The Champ is ook weer vrij Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Oosting, inclusief Cartier planga, is een must! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari 4 uur geleden zei joostmakaay: Zou je dat echt willen gezien zijn periode bij NEC? Is dan weliswaar 6 jaar geleden, maar lijkt mij toch verstandiger als hij zich eerst als hoofdcoach gaat bewijzen bij een kleinere club. Geen idee. Het is ook niet m'n wens perse maar wel m'n verwachting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari 3 uur geleden zei Dansmeister: Haha nee. Gewoon Frankie nemen komende zomer. Dit is gewoon een joke toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Heb niet echt een naam ofzo. Maar liefst een niet Nederlander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Heb het eerder gezegd en doe het gewoon weer: Wim Jonk. Als er iemand een Cruijff-adept is, is hij het. Tuurlijk weet ik wel dat het bij Volendam allemaal op een veel lager niveau geprobeerd werd en het er niet helemaal uit kwam, maar ik geloof er nog steeds in dat het met de randvoorwaarden die bij Ajax aanwezig zijn wel zou kunnen slagen. Ook zijn de mensen waarmee hij destijds botste inmiddels allemaal weg volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari 2 minuten geleden zei Becks: Heb het eerder gezegd en doe het gewoon weer: Wim Jonk. Als er iemand een Cruijff-adept is, is hij het. Tuurlijk weet ik wel dat het bij Volendam allemaal op een veel lager niveau geprobeerd werd en het er niet helemaal uit kwam, maar ik geloof er nog steeds in dat het met de randvoorwaarden die bij Ajax aanwezig zijn wel zou kunnen slagen. Ook zijn de mensen waarmee hij destijds botste inmiddels allemaal weg volgens mij. Zo slecht ging het nou ook weer niet met beperkte middelen en spelers. Beste suggestie tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari 2 uur geleden zei Becks: Heb het eerder gezegd en doe het gewoon weer: Wim Jonk. Als er iemand een Cruijff-adept is, is hij het. Tuurlijk weet ik wel dat het bij Volendam allemaal op een veel lager niveau geprobeerd werd en het er niet helemaal uit kwam, maar ik geloof er nog steeds in dat het met de randvoorwaarden die bij Ajax aanwezig zijn wel zou kunnen slagen. Ook zijn de mensen waarmee hij destijds botste inmiddels allemaal weg volgens mij. Misschien in combinatie met Jordy? Dat is ook een Cruyff adept (letterlijk hehe). Denk dat het nadeel wellicht is dat je team Jonk er gratisch bijkrijgt. Naja niet echt gratisch, maar lijkt me wel een leuke combi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari 12 uur geleden zei Arezo: Misschien in combinatie met Jordy? Dat is ook een Cruyff adept (letterlijk hehe). Denk dat het nadeel wellicht is dat je team Jonk er gratisch bijkrijgt. Naja niet echt gratisch, maar lijkt me wel een leuke combi. Dat hele team Jonk is er bij Ajax ook al eens uitgegooid en vanaf toen werd er ineens een Europa league finale en een CL halve finale behaald. Wim Jonk wilde liever dat Ajax el Azzouzi opstelde i.p.v. aankopen te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari Gelukkig is Berghuis fit voor morgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari 10 uur geleden zei timpy00: Dat hele team Jonk is er bij Ajax ook al eens uitgegooid en vanaf toen werd er ineens een Europa league finale en een CL halve finale behaald. Wim Jonk wilde liever dat Ajax el Azzouzi opstelde i.p.v. aankopen te doen. Daar dacht ik laatst dus aan, had die nou afgelopen weekend gescoord voor Bologna of was dat één van zijn ooms/neven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari Oussama El Azzouzi van Bologna is niet de El Azzouzi van Ajax. Dat is Zakaria el Azzouzi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari 1 minuut geleden zei Wolf_pd: Oussama El Azzouzi van Bologna is niet de El Azzouzi van Ajax. Dat is Zakaria el Azzouzi. Familie dus. Jonkie mag wel komen samen met Jans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari Tja, tja. Doet mij denken aan Koeman over Brobbey. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari Typisch een gevalletje van laten zien dat je de baas bent en wat de sancties zijn als je kut speelt. Als voor iedereen dezelfde regels telde speelde je morgen met deze opstelling: Ramaj Hato Boomen - IJslander Brobbey Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari 1 uur geleden zei La Pulga: Familie dus. Jonkie mag wel komen samen met Jans. El Azzouzi is in Marokko wat voor Nederland Jansen is (zegt mijn Marrokaanse collega met de achternaam El Azzouzi). Dus vast één grote familie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari 1 uur geleden zei Thierryvane: Tja, tja. Doet mij denken aan Koeman over Brobbey. Dus je betrekt een speler onterecht veel te snel bij het eerste. Op een positie waar hij bij Jong al moeilijk heeft. Dan zet je hem op zijn oude positie waar hij bij Jong mee op de bank kwam. Dan speelt hij de slechtste wedstrijd allertijden. En dan gooi je hem meteen onder de bus. Iemand probeert laatste weken heel erg zijn eigen hachje te redden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari 2 uur geleden zei La Pulga: Familie dus. Neenee, dat is Anouar El Azzouzi van PEC Zwolle al (tweeling). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten