Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

Penaltys zijn sowieso te zware straffen in mijn ogen bij dit soort vergrijpen. Een indirecte vrije bal zou meer op zijn plaats zijn. Maar zowel het moment van Berghuis als die van Ramaj getuigen van weinig voetbalintelligentie bij beide heren. Leggen allebei hun hoofd op het hakblok en dan heb je nu een scheidsrechter die gretig is met het bijltje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei joostmakaay:

Bergwijn heel de wedstrijd verstoppertje spelen, maar bij opstootjes staat hij vooraan. 

Viel me ook op ja :-D Moest ook weer meteen hieraan denken: https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/steven-bergwijn-kreeg-op-zijn-donder-van-zijn-moeder-vanwege-opstootjes-ze-heeft-helemaal-gelijk~a5776413/. Gozer moet zich echt meer met zichzelf bezig gaan houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe vaker ik de rode kaart zie, hoe minder ik het een buitensporige tackle vind. Maar oké. Eerste penalty wil ik nog eens zien, heb ik niet naar gekeken. Tweede penalty kún je geven, maar in feite verandert het aanraken van Ramaj niets aan de reeds vallende Sarr. Erg makkelijk in ieder geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Urbeto:

Ik begrijp best hoe vervelend het is dat Berghuis hier rood pakt - wij Feyenoorders hebben in een ver verleden hetzelfde meegemaakt met deze speler - maar wanneer iemand zó wild met een schaarbeweging inkomt en de tackle ook nog eens over de bal heen is (die hij wel toucheert, maar dat doet aan de rest van de charge weinig af), dan kan je toch moeilijk stellen dat dit absoluut geen rood is? Het is gewoon een klassieke en oliedomme frustratietackle. Rood is zeker op zijn plaats. 

Ik denk dat het misschien ook een stukje frustratie is richting de arbiter over het verdere verloop van de wedstrijd. Die eerste penal is om te janken zo slecht, hij fluit alles af, dan komt dit, en krijg je als deksel op de neus nog een penal waar je over kunt discussiëren. Dan wordt het soms wat lastig om alles in perspectief te zien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Ik denk dat het misschien ook een stukje frustratie is richting de arbiter over het verdere verloop van de wedstrijd. Die eerste penal is om te janken zo slecht, hij fluit alles af, dan komt dit, en krijg je als deksel op de neus nog een penal waar je over kunt discussiëren. Dan wordt het soms wat lastig om alles in perspectief te zien. 

Dat zou kunnen hoor, ik schakelde puur in bij de rode kaart omdat ik toevallig op dat moment thuiskwam. De eerste penalty zag ik later pas. Ik bedoel het ook niet provocerend voor alle duidelijkheid. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Grote Ree:

Mag ik tussendoor even een kritische kanttekening plaatsen bij de commentator? Zelden zo'n monotoon stemgeluid gehoort bij zo'n spectaculaire wedstrijd.

Mooie goal trouwens. Prima voorzet en alert gereageerd.

Potverdikkeme, ik kom er net achter dat ik ook op Veronica had kunnen afstemmen en Wytse had kunnen horen. Heb ik mezelf veroordeeld tot Michiel Teeling terwijl het niet nodig was. :5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was wel een vermakelijke pot tot die rode kaart. Verre van goed, maar wel mooie goals gezien. Die tackle van Berghuis heeft iig totaal een verkeerde intentie. Begrijpelijk dat hij daar dan rood voor kan krijgen. Vond beiden penalties er geen trouwens. Marseille helaas veel teveel gekregen op deze manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites