Chiemel Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Ah, rode kaart van Berghuis miste in dit seizoen nog. Was op het randje, zelf niet overtuigd dat het een rode kaart is. Plek natuurlijk wel gewoon dom. Maar scheids hebben we zeker niet meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Op die positie zo'n tackle inzetten. Ik vind het niet slim. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 2 minuten geleden zei Rogier.: Op naar de Conference League. Je blijft met een roze bril kijken he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Stap gewoon lekker het veld af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 8 minuten geleden zei misterhille: Wat de F*CK... Dit is toch geen rood? Het is hard, maar eerst op de bal Dan mag je iemand inderdaad met twee benen in de schaar nemen, klopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 1 minuut geleden zei PJHoutman: Dan mag je iemand inderdaad met twee benen in de schaar nemen, klopt. Is het nog steeds geen rood natuurlijk. Benen blijven ook open. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 7 minuten geleden zei Chiemel: Je blijft met een roze bril kijken he? AEK thuis moet je kunnen pakken toch? Ben je weer 2 weekjes verder, Sutalo er weer bij. Plus, je kan wel blijven doemdenken anders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 (bewerkt) 3 minuten geleden zei PJHoutman: Dan mag je iemand inderdaad met twee benen in de schaar nemen, klopt. Ik zal hem later nog eens bekijken. Ik was het eens met de 1e beslissing van de scheids, gewoon een gele kaart. 30 november 2023 bewerkt door misterhille Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Ik begrijp best hoe vervelend het is dat Berghuis hier rood pakt - wij Feyenoorders hebben in een ver verleden hetzelfde meegemaakt met deze speler - maar wanneer iemand zó wild met een schaarbeweging inkomt en de tackle ook nog eens over de bal heen is (die hij wel toucheert, maar dat doet aan de rest van de charge weinig af), dan kan je toch moeilijk stellen dat dit absoluut geen rood is? Het is gewoon een klassieke en oliedomme frustratietackle. Rood is zeker op zijn plaats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Dit vond ik een twijfelgeval. Is het een 100% rode kaart? Nee, daarvoor wordt de bal teveel gespeeld. Maar ik kan ook niet zeggen dat ik het 100% geen rood vond. Het was wel een tackle met twee benen en hij maakt een klemmende beweging. Gezien de voorbereiding die veel scheidsrechters hebben tegenwoordig en het feit dat ze beelden van individuele spelers bekijken, heb ik een licht vermoeden dat de dubieuze reputatie van Berghuis bekend was bij deze scheids. Zag ook dat de scheids wel heel snel was met het bekijken van de videobeelden. Alsof het een heel makkelijke beslissing was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Zojuist zei Urbeto: Ik begrijp best hoe vervelend het is dat Berghuis hier rood pakt - wij Feyenoorders hebben in een ver verleden hetzelfde meegemaakt met deze speler - maar wanneer iemand zó wild met een schaarbeweging inkomt en de tackle ook nog eens over de bal heen is (die hij wel toucheert, maar dat doet aan de rest van de charge weinig af), dan kan je toch moeilijk stellen dat dit absoluut geen rood is? Het is gewoon een klassieke en oliedomme frustratietackle. Rood is zeker op zijn plaats. Het valt nog mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Wie anders.... xD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Akpom Wat een held. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Gelukkig hebben wij tegenwoordig twee wereldspitsen. Chuuuuuuuuuuuuu Chuuuuuuuuuuu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Mag ik tussendoor even een kritische kanttekening plaatsen bij de commentator? Zelden zo'n monotoon stemgeluid gehoort bij zo'n spectaculaire wedstrijd. Mooie goal trouwens. Prima voorzet en alert gereageerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Eens we oneens zijn. Typisch dat je nog 3-3 maakt. Wonderbaarlijk als het nog 3-4 wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 2 minuten geleden zei Thierryvane: Het valt nog mee. Ik kan me herinneren dat Berghuis vrij vaak goed is weggekomen met frustratietackles, zowel bij Feyenoord als inmiddels bij Ajax. Voorbeeldje: hoe Berghuis voor de charge op 06:57 jegens Koopmeiners geen rood kreeg is me echt nog steeds een raadsel. Schandalige tackle, eveneens met een schaarbeweging, en een arbitrale beslissing die dat schandelijke niveau prima matchte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 3 minuten geleden zei Urbeto: Ik kan me herinneren dat Berghuis vrij vaak goed is weggekomen met frustratietackles, zowel bij Feyenoord als inmiddels bij Ajax. Voorbeeldje: hoe Berghuis voor de charge op 06:57 jegens Koopmeiners geen rood kreeg is me echt nog steeds een raadsel. Schandalige tackle, eveneens met een schaarbeweging, en een arbitrale beslissing die dat schandelijke niveau prima matchte. Kan me bij Ajax niet echt zulke tackles herinneren, tot vandaag. Al vond ik dat ook iets meer naar geel neigen dan naar rood, maar dat komt misschien door m'n wit-rood-witte bril Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 28 minuten geleden zei Rogier.: Op naar de Conference League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Ramaj, domme lul. Wel weer zwaar gestraft overigens, hoop niet dat ze deze clown de komende drie jaar Europees laten fluiten. Wat een wanvertoning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Ook dit was geen penalty. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 (bewerkt) Kan ook voor de scheids 30 november 2023 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Nou kenners.... Was dit een penal of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Het is in eerste instantie natuurlijk een enorme blunder, maar kom op zeg. Wat een wanvertoning van deze scheidsrechter en VAR. Lachwekkend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 1 minuut geleden zei Thierryvane: Ook dit was geen penalty. Geen verbinding met de VAR deze pot ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten