Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

16 minuten geleden zei Chiemel:

Gebrek aan begeleiding zeker mee eens hoor. Maar, als ik bijvoorbeeld als zeer ervaren iemand bij een bedrijf kom te werken zou ik niet zo snel de kaart gebruiken "ik werd niet hoeg begeleid of "niemand praatte met me". Dan zou ik die omgeving voor mezelf creëren. 

Ik denk wel dat je hier te makkelijk over denkt, zeker voor een buitenlandse situatie, waarin iedereen in principe de taal spreekt die jij niet kent. Stel, jij zou naar Spanje verhuizen, en iedereen spreekt Spaans met elkaar (maar niet met jou), je mag niet werken en je wordt in een hotel buiten de stad geplaatst waarbij niemand je af en toe even uitnodigt of wat dan ook. Lijkt me lastiger dan waar het nu op lijkt.

En ja, natuurlijk heb je hier zelf deels ook invloed op, maar bij de een gaat dat makkelijker dan bij de ander. In de Cor Potcast hebben ze het hier ook een keer over gehad, volgens mij in de aflevering over teamgeest dit / vorig seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

Naja dat niemand Engels zal spreken tegen Akpom geloof ik natuurlijk niet. Ook was hij niet de enige aankoop, ze konden met ze allen daar wel wat aan gaan doen.

Al zou ik met een paar miljoen op de bank naar Uganda moeten vertrekken zal ik me ook wel weten te vermaken hoor. FM24 doet het daar ook gewoon toch? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei ElPrincipito:

En wat zou je doen dan met Mikau? Op de bank laten zitten of is daar ook nog plek voor eerdaags? Toch ergens 'bizar' dat je zoveel voor een speler betaald die nu de bank al lang warm moet houden? Als het draait dan draait het he, je moet niet wisselen om het wisselen. Maar die zal zelf dan toch ook eieren voor zijn geld kiezen? 

Die jongen moet gewoon wat tijd krijgen. Die komt 1. Van een lager niveau en 2. In een team wat totaaaaal niet liep. 

Overigens ken ik veel te weinig van die jongen om wat over zijn kwaliteiten te kunnen zeggen. Misschien is die wel niet goed genoeg. Maar ik kan me voorstellen dat het als aankoop echt niet lekker binnen komen was in dit team de afgelopen 3/4 maand. 

Ik blijf trouwens wel echt twijfels houden bij forbs. Hoe wild hij daar omging met die kans op de 5-1. Dat was echt heel er slecht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Erwin.:

Forbs is een beetje jullie Vertessen toch?

Daar ken ik Vertessen te weinig voor. Hij is wel bloed, bloedsnel. Maar zeker bij die kans komt die heel raar uit. Alles gaat in standje 18 en daarin lijkt hij absoluut niet de techniek/rust te hebben om net even een seconde dat gaspedaal los te laten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Daar ken ik Vertessen te weinig voor. Hij is wel bloed, bloedsnel. Maar zeker bij die kans komt die heel raar uit. Alles gaat in standje 18 en daarin lijkt hij absoluut niet de techniek/rust te hebben om net even een seconde dat gaspedaal los te laten. 

Pas 19, heb wel vertrouwen in die jongen. Is inderdaad nog vrij wild, maar dat valt te coachen. Vond hem tegen Marseille erg sterk vanaf rechts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Hwb:

Metz zou Mikautadze al terug willen halen in de winterperiode, las ik.

Prima, moeten ze wel het dubbele betalen. Heeft wel een paar maanden al mogen proeven aan het Ajax niveau.

Al zou ik verhuren ook niet verkeerd vinden, Akpom nog even 20 doelpuntjes en dan komt Manchester United op de stoep. Dan kan Mikau hem mooi weer vervangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Jeroen.:

Moet zeggen dat ik bij Gorter het niets eens vaak echt fouten vind die hij maakt maar hij heeft wel redelijk vaak dat een bal die voor echt goede doelmannen houdbaar is erin gaan. Vooral als je ziet hoe hij naar de hoek duikt mist daar in mijn een zekere mate van explosiviteit die voor een doelman met zijn lengte zeker gewoon nodig is. 

Dat ben ik met je eens. Aan de andere kant kun je dat imo ook zeggen van de 2-1 tegen Heerenveen gisteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Hwb:

Dat ben ik met je eens. Aan de andere kant kun je dat imo ook zeggen van de 2-1 tegen Heerenveen gisteren.

Sorry, maar dat vind ik echt klinkklare onzin. Ramaj doet net een stap naar links, waardoor die op het verkeerde been zat. Juist door zijn reactievermogen zit die er nog verdomd dichtbij. Ik denk dat er maar heel weinig keepers zijn die die bal hadden gehad. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Die goal tegen Marseille deed ie dat wel goed, ook al stond de keeper te slapen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Sorry, maar dat vind ik echt klinkklare onzin. Ramaj doet net een stap naar links, waardoor die op het verkeerde been zat. Juist door zijn reactievermogen zit die er nog verdomd dichtbij. Ik denk dat er maar heel weinig keepers zijn die die bal hadden gehad. 

Zijn voetenwerk ziet er imo niet heel sterk uit. Doet stapjes ipv te springen. Zie je goed in de herhaling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Hwb:

Zijn voetenwerk ziet er imo niet heel sterk uit. Doet stapjes ipv te springen. Zie je goed in de herhaling.

Ik vind dat echt, sorry dat ik het zeg, een soort van proberen te rechtvaardigen van je mening waarom Gorter niet zo slecht is als het gros van Nederland vindt. Ik denk dat je het elke keeper kunt vragen: als je op het verkeerde been staat, zijn dat soort ballen absoluut niet houdbaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Hwb:

Metz zou Mikautadze al terug willen halen in de winterperiode, las ik.

Klopt volgens VI niet: "Mogelijk ontstaan er kansen op links, mocht Bergwijn vertrekken. Een terugkeer bij FC Metz, waar in Franse media over gerept wordt, is vooralsnog niet aan de orde."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Elsjorro1990:

Ik vind dat echt, sorry dat ik het zeg, een soort van proberen te rechtvaardigen van je mening waarom Gorter niet zo slecht is als het gros van Nederland vindt. Ik denk dat je het elke keeper kunt vragen: als je op het verkeerde been staat, zijn dat soort ballen absoluut niet houdbaar. 

Toen ik die situatie zag, dacht ik 'een écht goede keeper pakt die bal'. Nou denk ik niet dat een keeper van Ajax of zelfs in de ED die pakt. Ik noem dit alleen omdat Jeroen over Gorter schreef exact paste op wat ik dacht toen ik die goal zag.

Maar het lijkt nu inderdaad te veel alsof ik Gorter aan het verdedigen ben en voor hem pleit, terwijl dat helemaal mijn bedoeling niet is. Ramaj doet het oké en er lijkt potentie op meer dan oké, dus lekker laten staan. En Gorter gaat hem bij Ajax niet meer worden denk ik.

bewerkt door Hwb
Link naar opmerking
Deel via andere websites