Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

Citaat

VfB Stuttgart heeft het onderzoek naar Sven Mislintat afgerond. De Duitse club onderzocht de transfers die de club met makelaarskantoor AkA Global deed, naar aanleiding van het onderzoek dat Ajax naar Mislintat instelde. Stuttgart concludeert achteraf dat de handelswijze van Mislintat niet de schoonheidsprijs verdiende, maar niet dusdanig was dat verdere acties nodig zijn.

Verbazingwekkend. Not..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Thierryvane:

Ik was gisteren zo fucking blij/trots na de eerste helft... Op naar betere tijden! Donderdag mogen we weer naar het stadion.

Ik heb ook helemaal niet zo veel moeite met de uitslag. Ik had weer ala Brighton/RKC/Twente een wedstrijd verwacht waarin je niet 1 fatsoenlijke aanval op de mat weet te leggen.

Dat dat dan ruimschoots overtroffen wordt, stemt wel tot tevredenheid. Maar laten we wel zijn: Die verdediging jongens. Poei poei poei. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei La Pulga:

Nou nieuwe stelling dan voor hier: het is jammer dat Maduro niet gewoon het seizoen mag afmaken als trainer.

Eens, maar ik denk dat het goed is als hij als assistent aan blijft voor nu. Ben bang dat het seizoen afmaken als HC een hoop schade kan berokkenen aan zijn carrière.  

12 uur geleden zei Rogier.:

ik vind het vooral jammer dat ze niet deze kans hebben gepakt om een moderne en vooruitstrevende trainer à la Knutsen hebben aangetrokken. Maarja, wat moet je met die conservatieve Ajax-kliek waarin nog steeds (!) alles lekt.

Van het Schip maakt toch alleen het seizoen af? Ik vermoed dat onze AD vanaf Januari eerst op zoek gaat naar een TD, die vervolgens de nieuwe trainer aanstelt. Voor nu moet je gewoon iemand hebben die voor wat vertrouwen, patronen en resultaten zorgt. Hopen dat we met een vorm van een wonder nog bij de eerste vijf (of vier) terecht komen. En dan maar zien wat er gebeurt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei cimbomcu:

Neem toch aan dat de Nederlandse media dit uitvoerig gaat oppakken en bespreken.

Extra bijlage in de Telegraaf binnenkort. 

3 minuten geleden zei ElMarcos:

Eens, maar ik denk dat het goed is als hij als assistent aan blijft voor nu. Ben bang dat het seizoen afmaken als HC een hoop schade kan berokkenen aan zijn carrière.  

Van het Schip maakt toch alleen het seizoen af? Ik vermoed dat onze AD vanaf Januari eerst op zoek gaat naar een TD, die vervolgens de nieuwe trainer aanstelt. Voor nu moet je gewoon iemand hebben die voor wat vertrouwen, patronen en resultaten zorgt. Hopen dat we met een vorm van een wonder nog bij de eerste vijf (of vier) terecht komen. En dan maar zien wat er gebeurt. 

In het Parool stond volgens mij afgelopen weekend dat er een buitenlandse trainer moest gaan komen. Laten we het hopen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei La Pulga:

Wat een verademing het interview van John ten opzichte van Maduro.

Zolang Hedwiges maar zijn input kan en mag blijven geven voor de verbetering van dit Ajax vind ik alles best. Daar kan hij echt nog steeds van grote waarde zijn. Afgelopen week met hem en Vos, ondanks alles, meer groei gezien dan in vier maanden Steijn. Al was de tweede helft gisteren vreselijk. Door de factoren kwaliteit, broos vertrouwen en mogelijk ook te laat ingrijpen van Hedwiges. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei ElMarcos:

Zolang Hedwiges maar zijn input kan en mag blijven geven voor de verbetering van dit Ajax vind ik alles best. Daar kan hij echt nog steeds van grote waarde zijn. Afgelopen week met hem en Vos, ondanks alles, meer groei gezien dan in vier maanden Steijn. Al was de tweede helft gisteren vreselijk. Door de factoren kwaliteit, broos vertrouwen en mogelijk ook te laat ingrijpen van Hedwiges. 

Ik maakte een geintje omdat het bij elke aanstelling van een trainer werd gezegd :classic_blush:

Tenminste, het ging van Schreuder naar Ten Hag zo, toen van Heitinga naar Schreuder en toen van Steijn naar Heitinga. Ook van Maduro naar Steijn kan ik het me wel vaag herinneren :D 

Spoiler

image.thumb.png.57bf5731741fdd2760718ceb90665b98.png

Dit was Schreuder

image.thumb.png.ba0d9743e8c338f436d9260082e749af.png

Dit was John

image.thumb.png.07a88711b0e80e4b5c5b0986ef401bb9.png

Steijn iets minder ademerig. 

image.png.b6903d3c4f9b5c733a2eb3edc838c19e.png

En dit was het bij Maduro :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Thierryvane:

Afbeelding

Volgens mij ging het plakken niet zo heel goed bij jou, er mist nog een (heel mooi) stukje.

Citaat

John van 't Schip heeft toegelicht waarom hij op een voor hem privé moeilijk moment instapt bij Ajax. De 59-jarige trainer geeft aan dat het een 'vurige wens' van zijn recent overleden vrouw was, om weer aan de slag te gaan bij de Amsterdamse club.

Ajax kwam maandagochtend met de bevestiging dat Van 't Schip het seizoen als interim-trainer afmaakt. In gesprek met ESPN verklaart hij waarom hij deze 'monsterklus' aangaat. "Allereerst, Ajax is mijn club. Ik wil helpen. Ten tweede heb ik dit heel goed doorgepraat met Danielle, voor ze overleed. Het was haar vurige wens dat ik weer wat bij Ajax zou gaan doen."

"Eén, omdat het mijn club is. Twee, omdat het haar club is. Onze liefde is hier begonnen", vertelt Van 't Schip. "Het is duidelijk dat ik eerst een andere rol binnen de club zou vervullen", doelt hij op een functie in het management. Ajax nam na het vertrek van Maurice Steijn contact met Van 't Schip op. "Ik zat vorige week met mijn kinderen in Athene, na de uitvaart van mijn vrouw."

Daar werd Van 't Schip duidelijk dat hij in beeld was als interim-trainer. "Dat heb ik ook met Danielle besproken. Zij heeft gezegd: ook dat moet je doen. Vandaar dat de beslissing heel makkelijk was. Mijn vrouw heeft van boven haar jawoord gegeven."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Chiemel:

Stel, hij doet het heel goed en wordt 3e met Ajax. Dat gaat natuurlijk de vraag oproepen of hij dan alsnog langer zou moeten blijven. 

Als die het goed doet en de samenwerking/doorstroming van Maduro gaat daarmee goed kan ik het alleen maar toejuichen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei La Pulga:

Als die het goed doet en de samenwerking/doorstroming van Maduro gaat daarmee goed kan ik het alleen maar toejuichen.

Maar hoeveel tijd ga je dit geven? Stel je staat 6e in maart? Want andere kant van het verhaal is dat je bezig moet met een opvolger op een gegeven moment

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Dansmeister:

Als interim trainer ook nog je eigen assistent meekrijgen, terwijl we net 700K afgelopen zomer afgetikt hebben voor een assistent. Kan allemaal in Amsterdam dit seizoen. 

Dans hoofdtrainer met Jorik & Thierry als assistenten. En dat voor 0,00 euro. Had 't wel geweten. Aankoop nummer één Matheuzinho.

Link naar opmerking
Deel via andere websites