La Pulga Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Over 5 uur zitten die gasten al aan de pasta om klaar te stomen voor de degradatiekraker. Mag toch hopen dat je dit wel wint, Utrecht is echt zo slecht dit seizoen. Ajax ook ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Pfoe toch mazzel hebben dat Volendam gisteren verloor hoor.. #degradatiespook Ondertussen beleeft Jong Ajax de slechtste competitiestart ooit in de KKD en is The Hunter daar aan onder door gegaan met een burn-out als resultaat. Ook dat is eigenlijk allemaal de schuld van Mislintat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Citaat Opstelling Ajax: Gorter; Gaaei, Sutalo, Hato, Sosa; Tahirovic, Hlynsson, Taylor; Forbs, Brobbey, Bergwijn. Waar zetten we geld op in? Staken door vuurwerk vanuit het uitvak? Bunnikside het veld op? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 3 minuten geleden zei Thierryvane: Waar zetten we geld op in? Staken door vuurwerk vanuit het uitvak? Bunnikside het veld op? Zullen we de minuut gokken? De eerste keer ga ik voor de 34e minuut en definitief ga ik voor 56e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 8 minuten geleden zei Thierryvane: Waar zetten we geld op in? Staken door vuurwerk vanuit het uitvak? Bunnikside het veld op? 1 3 voorsprong bij moment van staken verwacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Qua spelerstype kan het niet veel aanvallender denk ik de opstelling. Benieuwd of er nu weer zo direct gespeeld wordt of dat hij als laatste stroman ineens wilt opbouwen en overlappende backs wilt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Brobbey eraf met een blessure na minuut 30, Mikautadze met de hattrick? Hoop doet leven zullen we maar zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Zolang er maar een keer gewonnen wordt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Steijn virtueel ontslagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Op 3-9-2023 om 12:38 zei himan: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Kalm blijven jongens!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 De eerste 8 minuten dacht ik nog, wow heel de tijd de bal paar keer druk gezet. Daarna staan ze op de middenlijn te wachten. Druk zetten doet Brobbey in zijn eentje tegen twee cvs. Als dat uitgespeeld wordt mag die cv vrij indribbelen want middenveld staat man op man. Je hebt twee opkomende backs maar buitenspelers morten veld in beginsel breed houden. Daarbij lijken beide backs niet te mogen overlappen. Taylor zakt aan de best voetballende kant uit wat best gek is. Waardoor Tahirovic makkelijk dicht gezet kan worden. Hlynsson speelt meer bij Brobbey dus kan sowieso niet gevonden worden. Conclusie man man man, waar zitten we naar te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Het wordt wel steeds pijnlijker en pijnlijker dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Ik heb de tv zojuist officieel voor het eerst uitgezet terwijl de wedstrijd nog niet is afgelopen. Ik kijk wel weer wanneer we een fatsoenlijke trainer hebben aangesteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Wordt Steijn vóór of na het laatste fluitsignaal ontslagen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Knappe goal wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Vernuftig afgerond inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Hlynsson is groot fan van Steijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 3 minuten geleden zei Urbeto: Wordt Steijn vóór of na het laatste fluitsignaal ontslagen? Hoop oprecht dat nu iemand het hem vast komt vertellen en dat hij dan ineens aanvallend gaat voetballen omdat hij schijnt heeft. Zojuist zei MetalMichael: Knappe goal wel. En deze ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 5 minuten geleden zei Geppiej: Ik heb de tv zojuist officieel voor het eerst uitgezet terwijl de wedstrijd nog niet is afgelopen. Ik kijk wel weer wanneer we een fatsoenlijke trainer hebben aangesteld. Ik zou ‘m weer even aan zetten als ik jou was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 3 minuten geleden zei MetalMichael: Knappe goal wel. Ik herhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Je zal maar de tv uitgezet hebben. Supporter in goede, maar zeker niet in slechte tijden. On another note; zal Mark van Rijswijk al een schone onderbroek nodig hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Poeh die 2-2 is toch wel erg fraai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Zojuist zei Urbeto: Je zal maar de tv uitgezet hebben. Supporter in goede, maar zeker niet in slechte tijden. On another note; zal Mark van Rijswijk al een schone onderbroek nodig hebben? Die is altijd wel een beetje zo toch als hij nu is? Overigens zien we ineens backs naar voren. Krijgt Sosa ineens ruimte doordat Bergwijn naar binnen staat. Zijn ze al paar keer beide naar voren. Groot verschil al. Nu benieuwd of het de bedoeling is of per ongeluk tot stand is gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Sosa x Hlynsson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten