Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

12 minuten geleden zei Thierryvane:

Steijn gaf o.a. aan zijn ideale elf te hebben gevonden. Dus Vos i.p.v. Tahirovic. Toch lekker al die aankopen (Tahiro, Mikau, Akpom, Gaaei, Sosa, Ramaj, Mannsverk, Branco & Medic) op de bank...

Had je anders verwacht van Steijn? Die gaat niet alsnog de aankopen van Mislintat opstellen nu zijn druk eraf is natuurlijk. De slapjanus. Vanavond verlies tegen AEK, zondag tegen AZ en hij vliegt er toch uit. Mag ik hopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Thierryvane:

Steijn gaf o.a. aan zijn ideale elf te hebben gevonden. Dus Vos i.p.v. Tahirovic. Toch lekker al die aankopen (Tahiro, Mikau, Akpom, Gaaei, Sosa, Ramaj, Mannsverk, Branco & Medic) op de bank...

Denk dat niet al die aankopen realistisch gezien allemaal basis waren. Maar heb erg het idee dat hij vooral zelf opgeleide spelers en spelers die er al langer zitten opstelt om zijn eigen hachje te redden in de hoop zo steun van supporters enzo te krijgen.

Verder zijn bijvoorbeeld Medic en Ramaj bij hun komst al aangegeven dat ze gehaald zijn als back-up.

Mannsverk en Mikautadze is wel echt schandalig hoe daar mee om is gegaan, kun je niet eens een kans geven noemen. Waarbij Mannsverk nu natuurlijk geblesseerd is.

14 minuten geleden zei Gert:

Betekend dat Steijn tevreden was met het spel tegen RKC. LOLLLLL.

Ja dat heeft hij dus ook gewoon letterlijk gezegd. Erg droevig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

Je kunt betwijfelen of je Berghuis en Taylor beide op het middenveld moet laten staan. Ik zou graag Tahirovic of Branco naast Vos zien en dan Berghuis of Taylor op tien. Voorin zie ik geen reden om iemand (behalve Bergwijn) te banken. En achterin denk ik dat dit best weleens je beste elf kan zijn. Als het nu alleen maar een plan was. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Gert:

Ow echt haha. Die is dus zondagavond verrast als hij eruit wordt gegooid. Prima werk geleverd denkt ie dan.

Steijn was achterin nog zoekende, maar was 'redelijk tevreden' over de verdediging tijdens het uitduel met RKC Waalwijk. 'Ik vind het nog steeds niet goed genoeg, want ik vind nog steeds dat we beter moeten en dat we stabieler moeten zijn. We moeten niet bij elke voorzet of tegenaanval onzeker worden. We moeten veel meer uitstralen, maar ik was wel meer tevreden als in de weken daarvoor.'

Steijn vertelt dat de rest van het elftal volgens hem 'redelijk staat'. Vandaar wil de oefenmeester nu gaan bouwen aan een vaste basisformatie. 'Dat wil niet zeggen dat deze elf jongens de komende vijf wedstrijden spelen, maar het is niet meer de bedoeling om zoveel door elkaar te gooien, zoals we in het begin van het seizoen hebben gedaan.'

'Het hoeft voor mij niet per se een spektakelstuk te zijn', vervolgt de Ajax-trainer zijn verhaal over het aankomende duel. 'Als we de punten maar meenemen naar Amsterdam. Ik hoop de controle er steeds meer in te krijgen, dat komt van ver en daar zijn we hard mee bezig. Dat is één van de punten waar we veel aandacht aan besteden.' 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei timpy00:

Steijn was achterin nog zoekende, maar was 'redelijk tevreden' over de verdediging tijdens het uitduel met RKC Waalwijk. 'Ik vind het nog steeds niet goed genoeg, want ik vind nog steeds dat we beter moeten en dat we stabieler moeten zijn. We moeten niet bij elke voorzet of tegenaanval onzeker worden. We moeten veel meer uitstralen, maar ik was wel meer tevreden als in de weken daarvoor.'

Steijn vertelt dat de rest van het elftal volgens hem 'redelijk staat'. Vandaar wil de oefenmeester nu gaan bouwen aan een vaste basisformatie. 'Dat wil niet zeggen dat deze elf jongens de komende vijf wedstrijden spelen, maar het is niet meer de bedoeling om zoveel door elkaar te gooien, zoals we in het begin van het seizoen hebben gedaan.'

'Het hoeft voor mij niet per se een spektakelstuk te zijn', vervolgt de Ajax-trainer zijn verhaal over het aankomende duel. 'Als we de punten maar meenemen naar Amsterdam. Ik hoop de controle er steeds meer in te krijgen, dat komt van ver en daar zijn we hard mee bezig. Dat is één van de punten waar we veel aandacht aan besteden.' 

Gelukkig, want het middenveld staat al weken als een huis :t:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik me net bedenk he... 

Als Utrecht morgen van Volendam wint en als Almere thuis wint van RKC dan staat Ajax zondag voordat ze tegen AZ spelen 17e....

Stel ze verliezen van AZ (wat gewoon erg reëel is), dan blijven ze 2 weken onder de degradatiestreep staan...

Spoiler

?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Lazy:

Als Utrecht morgen van Volendam wint en als Almere thuis wint van RKC dan staat Ajax zondag voordat ze tegen AZ spelen 17e....

Stel ze verliezen van AZ (wat gewoon erg reëel is), dan blijven ze 2 weken onder de degradatiestreep staan...

Toon verborgen inhoud

Maar dat ligt volgens, om onze vriend Valentijn van Het Krantje te quoten, echt supporters allemaal aan de RvC! Zodra die opstappen, winnen we de resterende duels allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lazy:

Toon verborgen inhoud

Nee joh dat gebeurt niet. We staan dan gewoon 13e en dat is prima!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lazy:

Toon verborgen inhoud

Dit is mooi materiaal om wat schuimbekkende Ajax vrienden toe te appen. Dank!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei timpy00:

Die krijg je natuurlijk wel terug als we straks in mei de schaal omhoog tillen met 10 punten voorsprong op de rest.

Ik krijg die berichten helaas al jaren. Het erge is nog dat het op een gegeven moment niet meer gebeurd omdat het zo normaal wordt dat Jaxie kampioen wordt:mrgy:. Daarom het ijzer smeden nu het heet is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Chiemel:

Waarom biedt niemand zich aan als Satulo de bal heeft?

Is al wedstrijden lang zo. Begint meestal te lopen als Van den Boomen erbij komt, want die biedt zich wel aan. Taylor speelt verstoppertje, en Berghuis staat te diep. En verder het bekende verhaal in de opbouw.

5 minuten geleden zei Chiemel:

Gelukkig is AEK nog slechter dan Ajax

Zo hé, die bakken er inderdaad echt weinig van. Zelfs dit gemankeerde Ajax mag dit echt niet verliezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites